Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: ionut.dobrescu on January 16, 2017, 14:54:32 PM
-
sunt de curand proprietarul unui forester 2.5xt 2006
masina are 60.000km
dotari de fabrica
tap piele
xenon de fabrica
climatronic
pilot
trapa
modificari
- admisie injen
- bov monza
- coilovers BC COILOVERS
- STAGE 1 facut la ceky tuning
pe viitor ma gandesc la un upgrade serios la sistemul de franare
-
Salutare,
Bine ai venit! Asteptam si poze.
Ai putea sa pui frane de STI (cred ca sunt de vanzare unele pe forum) ;)
-
am nevoie de putin ajutor cu pozele cum le uploadez???
-
http://postimage.org
60k din 2006? Motor inlocuit?
-
nu 60k reali :D :D :D :D
-
https://postimg.org/gallery/3fpfllxpe/
(https://postimg.org/gallery/3fpfllxpe/)
-
Bine ai venit! N-arata rau, banuiesc ca vei da jos abtibildurile cu alb si negru. 60k reali e un lucru rar, felicitari!
-
Cu drag te-mbratisam si da-ne de veste cum ai grija de masina, pe unde te duce si ce senzatii iti ofera! Ani multi si frumosi sa aveti impreuna!!!
-
o intrebare pentru cei care cunosc.
xt ul meu are ambreiaj hidraulic??
recunosc ca nu a am avut timp sa ma uit si am impresia ca merge destul de greu pedala
-
DA, este hidraulic ! ( de obicei ambreajul de subaru este foarte tare )
-
aha ok am inteles mersi
-
DA, este hidraulic ! ( de obicei ambreajul de subaru este foarte tare....
... cand nu mai are viata multa in el sau nu este aerisit/ lichidul schimbat
-
Adevarul ca la ultima zapada l am cam incins
-
a montat cineva furtune de frana goodridge???
este vreo diferenta sau mai bine zis se simte vreo imbunatatire a franarii??
-
Se simte mai bine pedala.
-
am o intrebare ce mufa are forester ul , cumva obd2???
vreau sa cumpar un adaptor bluetooth si nu stiu de care
-
Da, merge elm327
-
se apropie revizia si as vrea sa i bag un MOTUL 300V POWER 5W40 , vreau sa stiu daaca cineva a mai folosit acest ulei si care este intervalul de schimb
-
INtervalul de schimb depinde de cum o folosesti.
Daca mergi cu ea preponderent in oras sau vede forja moderata, 5-6k. Daca mergi cu ea in afara orasului fara a trage tare de ea, 7-8k ar fi recomandat.
300V are intervale mai scurte de schimbare, e un ulei care ofera protectie sporita, dar pe timp redus fata de uleiurile normale (racing oil, cum scrie pe cutie). Scump nu inseamna bun la toate!
-
mersi mult de lamuriri .
mai am o intrebare ce fel de antigel trebuie sa folosesc ??exista vreunul dedicat subaru???
-
Da-i cu search pe forum din pagina principala.
Exista Subaru coolant + conditioner. Nu se gaseste in Europa.
Probabil ca la reprezentanta s-a pus unul verde echivalent G11. Este cel mai sigur, dar trebuie schimbat destul de des. Undeva la 2 ani recomandat.
Poti sa pui G12 plus care tine mai mult (cel de la Hepu a fost testat de mai multi si s-a dovedit bun si perfect compatibil deja de cativa ani fara probleme). Pentru asta trebuie spalata bine instalatia de orice ai avut inainte.
-
se apropie schimbul de ulei si chiar sunt intr o mare dilema as pune motul dar am vazut pareri f bune despre amsoil si red line ce recomandati???
cat despre filtrul de ulei as merge pe un k&n.
-
a montat cineva furtune de frana goodridge???
este vreo diferenta sau mai bine zis se simte vreo imbunatatire a franarii??
Eu am pus furtunase Goodridge fata + spate, dar in acelasi timp am montat si etriere fata de WRX. Se simte mult mai bine frana, dar nu as sti sa'ti spun cat sunt responsabile etrierele si cat furtunele ptr aceasta imbunatatire.
Pentru filtrul de ulei, mergi pe cel original, e cel mai sigur. Eu am comandat mai multe odata si le am ptr cateva schimburi.
-
Amsoil 5w40 afl si filtrul original
Am avut si eu furtunase, nu am simtit diferenta la mers normal. Probabil pe circuit sau la limita sa faca diferenta
-
care e diferenta intre 5w 30 cel recomandat de subaru si 5w40
si inca ceva a incercat cineva placute ebc red stuff???
-
Eu am observat ca 5w40 dispare mai greu, chiar si la talpa. Si tinand cont ca oricum de'acum se incalzeste, nu strica un w40
-
http://imgur.com/a/OHT55 (http://imgur.com/a/OHT55)
putin soft off road daca as putea sa i zic asa intr o zona superba aproape de Campulung Muscel
-
Am o nelămurire as vrea sa mai cobor mașină din suspensii și nu știu sigur daca ar trebui refăcută geometria
-
Iti promit ca trebuie refacuta ;)
-
Geometria sigur trebuie refacuta!
Ce solutie ai in minte pentru a cobori suspensia?
-
- coilovers BC COILOVERS
-
Am o nelămurire as vrea sa mai cobor mașină din suspensii și nu știu sigur daca ar trebui refăcută geometria
Cauta un set de STi second si vezi cum te impaci cu ele.
-
am deja un set de bc coilovers montat dar ma enerveaza treaba cu refacutul geometriei de fiecare data cand ma joc la setari
-
update pe partea de sonorizare pt usile fata
http://imgur.com/a/oTZBe (http://imgur.com/a/oTZBe)
in lucru deocamdata
-
update pe partea de sonorizare pt usile fata
http://imgur.com/a/oTZBe (http://imgur.com/a/oTZBe)
in lucru deocamdata
frumoooooos .... multi km fara probleme ...
-
http://imgur.com/a/ByszM (http://imgur.com/a/ByszM)
in lucru o usa aproape gata
-
https://imgur.com/a/lLwQZ (https://imgur.com/a/lLwQZ)
Prin Bucegi
-
fetele de usi sunt gata :) :) :) :)https://imgur.com/YZa43Ts (https://imgur.com/YZa43Ts)
https://imgur.com/XB3gao9 (https://imgur.com/XB3gao9)
-
Ohohooo! Nais!
-
vreau sa achizitionez jante pe 18 ideea este ca as vrea sa pun niste anvelope cu latime de 235 - 245 dar nu stiu daca intra .
referitor la jante ma gandeam la un 8.5j si un et de 30/35
este posibil sa atinga pe undeva???nici nu as vrea sa iasa prea mult in exterior
-
Cateva threaduri on-topic, pentru inspiratie:
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f72/need-help-wide-wheels-74754/
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f72/245-club-52582/
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1067537
-
De la offset 48 tu vrei 30-35, astea inseamna 13-18 mm mai iesite.
Jantele miscate de la 6.5J la 8.5J, deci inca 50mm, imparti la 2 inseamna 25mm. Deci in total vrei sa scoti rotile in afara 38-43mm.
Nu mai spun ca daca optezi pt offset de 35, inseamna ca jante va intra mai in interior cu 25-13=12 mm. Nu stiu daca nu dai in amortizor/arc sau ce mai e, nu m-am uitat cat spatiu mai e pe acolo.
Roti mai late inseamna si stress suplimentar pentru caseta de directie.
De ce toate astea?
-
Brava, calcule corecte.
Stresu' mare e in cutie ;)
-
Jantele ieftine din grupul Vag au acele specificatii :)
-
multumesc de informatii se pare ca un maxim 8j va fi de ajuns cu un 225/45/18
-
Am nevoie de ajutor cine are o curea de accesorii cea pentru servodirectie si alternator acum 30 min s a rupt >:( am nevoie de masina luni dimineata si mai mult ca sigur ca nu am de unde cumpara
Știe cineva dimensiunile curelei??poate gasesc ceva in Vitan
-
Am o curea SKF pentru accesorii, nu stiu care din ele, masurata are aprox 43.x cm, deci x2 vine vreo 87-88 cm.
Asa ceva cauti?
(http://i63.tinypic.com/vzf2c1.jpg)
-
Aia e. Compresorul e pe 4 nervuri.
-
aveti idee se gaseste asa ceva la noi????\
https://www.subarugenuineparts.com/spt-performance-pre-2008-forester-gauge-pod-housing-double-din-2003-2006-doubledina950ml?parent=1577
-
Ce-i aia?
-
Prin Europa nu l'am gasit, poate doar pe la reprezentante sa il aduca.
Eu l'am luat din State, la un loc cu alte piese, sa para mai acceptabil transportul
-
Ce-i aia?
pentru ceasuri suplimentare, tableta, navigatie, etc
-
Prin Europa nu l'am gasit, poate doar pe la reprezentante sa il aduca.
Eu l'am luat din State, la un loc cu alte piese, sa para mai acceptabil transportul
din pacate transportul este cam dublu pretului :)
-
Ce-i aia?
Aia este carcasa in care era navigatia care venea pe modelele echipate de top.Sunt multe "mod-uri" pe interneti unde multi au montat ce a zis @ionut.dobrescu
-
din pacate transportul este cam dublu pretului :)
La mine a fost cam 1/4 transportul din costul total, imi pare rau ca n'am fost inspirat sa iau mai multe.
Poate alti colegi vor plasa in viitorul apropiat comenzi in State si te'ar putea ajuta
-
am trimis un mail la SMT bucuresti pentru carcasa aia si m au socat pretul pt ea este de 1100 lei Oau in conditiile in care ea costa 65 dolari in state WTF!!!!!!
-
Pai poate aia din state e chinezarie, alt material, alta calitate.
-
Oricum, cea originala difera putin fata de cea gasita de tine,
Are rama diferita, pentru un display ceva mai mic si e fara tavita aceea de sub ea, acolo vin niste butoane ale navigatiei.
Codul e 66242SA130ML si poate fi adusa de cei de la Autokarma la pretul de 334 lei (TVA inclus).
platesti in avans pt. piese originale si astepti cam 10 zile , ( eu am comandat piese originale Subaru prin ei si sunt ok)
-
mersi mult de informatie chiar o sa o comand
-
Cea originala e strict pentru navigatie, cea din State e tot OEM, insa e pentru montare ceasuri (presiuni, temperaturi etc) si are partea de jos plata, pentru ca n'ai avea oricum la ce sa folosesti butoanele
-
eu vreau sa pun o tableta acolo deci imi trebuie cea fara butoane
-
Asa arata cea dedicata navigatiei .
vad ca unii au folosit-o cu succes si la alte marci :)
(https://s14.postimg.org/7w3fd1z5t/DSC_0023.jpg)
(https://s14.postimg.org/ld0dvx1rl/20101028141524389peienb.jpg)
-
asta e :D :D :D :D
-
Cea din State are marginile mai inguste (mai greu, dar se poate observa in poza de mai jos), cu asta a navigatiei nu stiu ce tableta ai putea folosi
(https://s20.postimg.org/o2nftjghl/20180216_150008.jpg) (https://postimg.org/image/o2nftjghl/)
-
am gasit o la un prieten la 270 lei vine intr o saptmana
-
Eu ti-am dat exemplu de pret pentru cea dedicata navigatiei, ca a mea.
Daca nu te ajuta forma asteia nu o lua ca e posibil sa ramai cu spatii neacoperite.
Pentru tableta recomand modelul gasit in USA.
-
am gasit o la un prieten la 270 lei vine intr o saptmana
Care ai gasit-o?Navi original sau cea postata de andrei0241?
ma intereseaza si pe mine
-
cea de navigatie oricum o voi modifica astfel incat sa vina cat mai bine o tableta
-
La cea de navigatie nu prea ai ce sa modifici sa intre ok tableta ptr ca in partea de sus nu ai cum sa eliberezi loc spre lateral.
Din poza pusa de JAD, foarte explicita de altfel, se vede clar ca deschiderea ptr display e de 150mm.
Cea din State are deschiderea de 170mm.
Ecranul unei tablete il poti incadra in cei 150mm, problema e ca vei avea "afara" strict display'ul si e posibil sa nu auzi prea mult din difuzorul tabletei.
Eu, la masca din State, cu un Samsung Tab 285 voi incadra tableta cam ca in poza de mai jos, voi acoperi practic doar butoanele de jos, lasand difuzorul liber (conturul trasat cu pixul e spatiul lasat liber de masca montata, in partea dinspre bord)
(https://s20.postimg.org/6rt15u2gp/20180228_182130.jpg) (https://postimg.org/image/6rt15u2gp/)
-
A reușit cineva vreun upgrade la duzele de parbriz??
Ma enervează la culme cele stock
-
De ce te enerveaza?
-
Mie mi se par destul de eficiente cele standard, atata timp cat sunt reglate ok. Ajuta si faptul ca sistemul e tot timpul plin, nu trebuie sa astepti secunde bune ca la alte marci sa ajunga lichidul pe parbriz
-
https://imgur.com/a/KZYjL (https://imgur.com/a/KZYjL)
update tableta instalata
-
Nais!
-
A reușit cineva vreun upgrade la duzele de parbriz??
Ma enervează la culme cele stock
Ma batea pe mine un gand, dar la Outback nu sunt pe capota si erau greu de adaptat.
Ce te deranjeaza la ele ? Ai parbriz incalzit ?
-
2 din ele sunt cam înfundate si au coclit momentan am făcut o improvizație pe grila de sub capota am pus 2 de Insignia dar nu am avut timp să finalizez
-
Nu este mai simplu sa iei unele noi ?
Eu ma gandeam sa montez unele incalzite de Alfa Romeo , cod 46765851 , dar nu prea am cum sa le montez. Daca ai parbriz incalzit sunt mai usor de alimentat.
-
https://imgur.com/a/priZc (https://imgur.com/a/priZc)
evacuare noua :D
-
Nais! Face și ceva gălăgie?
-
Arata bine.
unde ai facut-o si la ce pret ?
-
Realizată la ploiești la mb tuning tipul lucreaza frumos in tig
Nu ma costat nimic a fost o combinatie a unui prieten dar ar ajunge la 600 lei fara finala spate pe care eu deja o aveam
Pot sa zic ca se aude f bine o sa postez un filmulet
-
Tableta cum ai montat-o? Reacționează in tandem cu mașina, adică sa se stingă la oprirea motorului și sa pornească când pui ACC? Sau doar ai montat-o și ai pus-o intr-o priza de la mașina? Arata bine. :)
-
Tableta se poate programa sa se aprinda/stinga odata cu punerea/luarea contactului.
Eu o am alimentata din priza din cotiera, se aprinde ecranul cand pun contactul. Ptr a se fi si stins la luarea contactului trebuia sa rootez tableta, nu m'am mai complicat. Rootarea ar permite si rularea de macro'uri care, de ex la punerea contactului, sa activeze Location si Date mobile, iar la oprire sa treaca tableta in Mod Avion, de ex, posibilitatile sunt f variate
-
Super tare, bine de stiut :)
-
am o problema initial am crezut ca am becul stanga ars, m am dus am luat bec xenon l am pus nimic ma uit in cutia cu sigurante siguranta responsabila de pe partea stanga arsa , o schimb tot nimic . releul ok
daca are cineva o idee ar fi super
-
Becurile de xenon se schimba in pereche daca vrei sa mearga
Asta in primul rand.
Altfel... Droser.
-
Schimbă între ele becuri, drosere, vezi ce nu merge. Probabil droserul.
-
ceva pareri de Pb Brakes are cineva montat vreu big brake kit de la ei???
https://pbbrakes.com/brake-kits/subaru/forester/subaru-forester-sg-r-disc265-03-08-front-big-brake-kit.html#
-
Inainte de cere feedback ar fi util sa vezi unde anume sunt produse reperele respective.
Daca vrei frane bune mergi pe varianta STI. Un set second-hand este mult mai bun decat jucariile asiatice low-cost.
-
Hahahah! Internetul e mare! Nu stiu cum ai dat de asa ceva. Nu am auzit de ei... si am rasfoit ceva forumuri internationale si aveam cativa giga de poze cu modele subaru de prin toata lumea postate de posesorii lor cu modificari de nu aveai rabdare sa citesti tot.
Cumpara la jumatate de pret un set de etriere de WRX cu 4 pistonase si discurile si placutele aferente si o sa fii mai mult decat ok. Instalare rapida si sigura bolt-on, eficiente, gasesti o gama larga de placute si discuri de la firme de renume in acest segment etc.
Mai erau unii tarox care reusisera sa isi faca un nume cat de cat cunoscut pe internet. Aveau 6-8 pistonase si opreau mai prost ca 2 de la Brembo sau producatorii japonezi de fabrica.
-
nush ce sa zic de franele de wrx pe xt - daca sunt solutia completa, chiar m-am dat cu 2 XTuri in toamna (2006,2007) - aderenta ok, ambele cu frane de wrx, verificate/aerisite/bla bla dar masinile alea parca nu se opreaua ....
-
Pai depinde si ce placute aveau, ce anvelope etc.
Dau exemplu fostul meu wrx care este la Dragos acum: Frane STi brembo cu discuri DBA si placute ATE, anvelope potenza RE070 (a fost schimbare dramatica fata de all season) vs. Hawk al lui Dan acelasi sistem de franare, cauciucuri Maystorm (aici 2xGhe e vinovatul), aceleasi discuri DBA dar placute PMU nu stiu de care cele mai scumpe sa mearga si pe strada si track day all day si masina aia ingheta pe frana fata de break-ul meu care avea anvelope mult mai bune.
De asta zic, mai bine sistem de franare OEM, fie ca e de WRX sau de STI, dar placute si discuri si anvelope de top si esti mult mai ok decat cu un BBK. Sa nu mai spun ca la BBK esti limitat dpdv al jantelor.
-
evident conteaza combinatia discuri/placute/anvelope ... una din masini avea ds2500 dar in rest nu retin ... ce am tinut minte in schimb e ca imi era pur si simplu frica in trafic sa franez un pic mai tarziu .... adica se pot testa multe pana la frane de wrx si chiar si alea nu sunt solutie combinate cu cine stie ce placute & stuff
-
Vali, daca compari cu ce ai tu pe masina si cum opreste a ta, e diferenta mare. Dar daca compari cu un XT cu frane stoc si unul cu frane de WRX e diferenta ;)
-
nu comparam asa ca stiu ca nu are rost, comparam cu un alt xt 2007 cu franele lui si eu unul nu am simtit diferenta -> nu stiu exact pompa de frana daca este aceeasi sau nu intre XT / wrx si daca nu vine de aici lipsa de diferente ... anyway eu asta am simtit ...
-
oricum tu nu prea pui frana :D
-
https://www.subaruforesterparts.co.uk/product-page/wrx-pro-4-pot-upgrade-calipers
daca folosesc acesti etrieri banuiesc ca imi trebuie si discurile de wrx + placute sau merg cele stock
trebuie sa fac ceva m am saturat de franele stock si sa am grija mereu sa pastreze distanta destul de mare fata de cei din fata
-
"These 4 pot calipers are an exact reproduction..."
Ai grija! Mai bine cauti din dezmembrari sau reconditionati, ebay uk, chiar nou original etc.
Vezi si pe forum la sectiunea de piese auto ce se mai dezmembreaza.
-
Daca folosesti acele etriere faci rau.
Ia nene etriere de WRX. Sehaj ca noi, nu copii turnate de lingurari.
-
https://www.olx.ro/oferta/frane-subaru-impreza-IDbOtuV.html#4b075f4295
adica asa ceva
-
Ai vazut... ;)
-
S-ar putea sa conteze si de pe care impreza, adica trebuie 5x100...
-
Amestecati omul in detalii inutile. 4pot e pt 5x100. Discurile sunt aceleasi la xt ca la wrx. Trebuie alte placuțe.
-
Ce ai gasit pe olx e complet. Desi pentru a le monta pe cele de pe spate e posibil sa fie nevoie de ceva modificari.
-
Alea de pe spate par sa fie tot 2 pot, care ar fi rostul sa fie schimbate?
-
1 piston pe o singura parte vs. 2 piston pe ambele parti ?
-
Nu, pe spate ce e de vanzare acolo pare sa aiba tot 1 piston pe o parte, ca si XT-ul.
-
Etrierele fata au 4 pistoane fiecare, cate 2 pe o parte. Cele spate au 2 pistoane fiecare, cate 1 pe o parte.
Pistoanele sunt asezate simetric fata de disc si pe fata si pe spate.
Daca discurile raman aceleasi, totul se rezuma la suprafetele totale active ale etrierelor, care determina raportul hidraulic, pentru ca F = p x A, povesti d-astea. Adica fara comparatie de diametre ale pistoanelor n-ati facut nimic.
-
Adica ce spui tu, ca daca luam de ex un etrier cu cate un piston pe fiecare parte, conteaza daca diametrul pistonului e mai mare sau mai mic?
-
Presiunea ramane constanta.
-
conteaza daca diametrul pistonului e mai mare sau mai mic?
Da.
Pentru ca:
- presiunea e constanta, depinde de ce ai din talpa pana in conductele ce ies din pompa
- F egal p x A
- F e forta cu care apasa placuta pe disc
- Ff egal F x miu
- Ff e forta de frecare placuta/disc
- miu e constant
- marind diametrul, cresti aria, care A egal pi x D patrat pepatru
- crescand A, cresti F. Cresti F, cresti Ff. Cresti Ff, ametesti mai tare cand franezi ca spartu'.
Simplu!
-
Eu cred ca gresesti. Ma astept ca p sa fie constant, ca asta ti-o da pompa/piciorul whatever. Mai departe, aria din formula ta sunt sigur ca inseamna aria placutei de frana pe disc, si ca nu are legatura cu aria pistonului. OK, la nivel de minisistem, daca ai cilindru mai "gros" apesi mai delicat pe mm2 de placuta, dar per ansamblu, fiind rigida, placuta apasa la fel pe disc.
Continuand rationamentul, daca pui placute mai mici poti obtine poate o franare mai buna, dar evident cu incalzire mult mai rapida si o uzura pe masura, plus fading si alte alea ;D
Eu as paria pe nevoia de o ponpa mai fortoasa.
-
Baieti , nu va mai drogati !
-
Ok, hai si fara formule. V1 egal V2. Cat lichid dizloci la pompa, atat lichid trimiti la receptor. Cresti aria, micsorezi cursa. Si guess what, creste forta.
Daca prin absurd ai avea un piston de 1m in etrier, cu aceeasi pedala, pompa, whatever, la o cursa de pedala completa, l-ai misca ceva de ordinul micronilor. Dar ar avea forta mare.
Ce dai pe mere (pierzi din cursa) castigi pe pere (cresti forta).
Promit, etriere cu pistoane mai mari opresc masina mai tariceanu.
-
Hai mai simplu. Una e presiunea constanta , vs volum. Adica de ex. 2 atm are si o anvelopa de masina si una de bicicleta. Volumul e altul.
N am fost retard nu? Pot fi chiar interesant. Mai ales daca bei ceva ;D
-
Nu știu ce sa zic de presiunea la bicicleta...la mountain bike scris pe roti am avut cam tot între 3.5 și 4.8 și la bicicleta cu roti mai subțiri, cred ca mai mare presiunea.
-
La cursiere ai in mod normal 7-8.
-
Pot fi chiar interesant. Mai ales daca bei ceva ;D
Cand bei tu sau cand bem noi?
-
:o
-
Cazul meu: pe XT montasem discuri si placute noi de la ATE. Dupa putin timp (3-5k km) am montat pe fata etriere de WRX (desfacute, curatate, schimbate oringurile) cu placute tot de la ATE. Rezultatul: nimic sesizabil, desi tot p'aici citisem ca ar fi trebuit sa fie o imbunatatire in forta de franare.
Am schimbat si pompa de frana ulterior, fara vreun efect nici de aceasta data.
Furtunele sunt SS de la Goodridge fata/spate de la inlocuirea etrierelor
Probabil o sa incerc si alte discuri/ placute, dar nu ma astept la minuni, mai ales in prima jumatate de cursa a pedalei de frana, fix zona care'ar trebui sa iti ofere incredere in frane
-
Pompa cu ce ai schimbat-o?
-
https://imgur.com/a/eark1Et (https://imgur.com/a/eark1Et)
cum naiba se numeste piesa asta mica si ce face ca am gasit o rupta
-
Este biela de la senzorul de autoreglaj pentru farurile cu xenon. Mai este unul si in fata.
-
Si costa "decat" vreo 1000 lei ... :-X
LE: s'ar parea ca se gaseste si bratul, separat (https://www.ebay.co.uk/itm/REAR-OEM-headlight-height-level-sensor-link-Subaru-Forester-Impreza-STi-Legacy/132768585440?fits=Model%3AForester&hash=item1ee99fd6e0:g:McQAAOSwaiBcGjlo), chiar si alt design, si la set fata/spate (https://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Headlight-Level-Sensor-link-REAR-OR-FRONT-Outback-Legacy-Forester/372623089820?hash=item56c211209c:g:gD0AAOSwwI5bWCEG&frcectupt=true)
-
Sincer și când era ok nu am văzut nici o mișcare a lămpilor din far cred ca ar putea fi chiar și senzorul dus
-
Si costa "decat" vreo 1000 lei ... :-X
Unde ai gasit tu pretul asta astronomic? Il poti cumpara de la alpadrino cu 400 si ceva de lei.
-
Iti dau 800ron si imi cumperi tu reperele 2 si 3 (http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_24/electronic/electrical_parts_body/illustration_5/)?
-
New wheels setup https://imgur.com/gallery/XeUluNM
Urmeaza sa o mai las putin totusi pare cam inalta
-
Arata fain rotile.
...
Urmeaza sa o mai las putin totusi pare cam inalta
Dar aceste vorbe ne doare...
(https://i.pinimg.com/236x/94/c1/a0/94c1a022c5b28e9bd26ef99155dd0d1d--animals-dog-funny-animals.jpg)
-
Iegzact. Pare deja mai jos decat stock. Nu strica forestieru, ia-ti o impreza :P
-
Daca a ta pare inalta, a mea inseamna ca trebuie trantita, nu coborata ;D
(https://i.postimg.cc/d7djFYTq/20190326-160317.jpg) (https://postimg.cc/d7djFYTq)
Ce caracteristici au jantele si cauciucurile?
-
Ia ti 10 masini sa ii multumesti
-
Jante 8j cu et 32
Anvelope 235/45/18
-
Si parerea mea e ca arata bine asa cu jantele respective. Mai jos daca o lasi nu mai umple corect golul de aripa.
-
care sunt cele mai mari discuri 5x100 din gama subaru ?
-
frane de sti 326mm fata si 316 spate
-
Mersi de info
-
frane de sti 326mm fata si 316 spate
Cu jante de 18 sau 17?
-
cu jante de 18
exista vreun atelier ceva pe la noi care face adaptori pentru etrieri????
-
care sunt cele mai mari discuri 5x100 din gama subaru ?
Precizarea e mai mult academica, pentru ca sunt din sfera "unobtanium", dar maximul a fost atins pe Legacy S402 (JDM only), cu etrieri Brembo monoblock 6 pot/2 pot, cu discuri de 340 pe fata si habar n-am cat pe spate.
-
N'as apela la adaptoare pentru a pune discuri mai mari, mai degraba as incerca cu discuri/placute bune sau f bune si cu 4pot de WRX, astfel incat mecanica sa ramana OEM
-
(https://i.postimg.cc/0zp7yzVQ/20190517-192214.jpg) (https://postimg.cc/0zp7yzVQ)
(https://i.postimg.cc/4YCzG6bq/20190517-192223.jpg) (https://postimg.cc/4YCzG6bq)
Ma apuc de treaba
Urmează discurile de sti
-
Foarte faina mașina! Am citit cap coada, caut un forester ok și sper sa găsesc unul cel puțin ca al tău.. Am tot citit ca se opresc cam greu, deci sunt curios de rezultate. 👌
-
Cazul meu: pe XT montasem discuri si placute noi de la ATE. Dupa putin timp (3-5k km) am montat pe fata etriere de WRX (desfacute, curatate, schimbate oringurile) cu placute tot de la ATE. Rezultatul: nimic sesizabil, desi tot p'aici citisem ca ar fi trebuit sa fie o imbunatatire in forta de franare.
Am schimbat si pompa de frana ulterior, fara vreun efect nici de aceasta data.
Furtunele sunt SS de la Goodridge fata/spate de la inlocuirea etrierelor
Probabil o sa incerc si alte discuri/ placute, dar nu ma astept la minuni, mai ales in prima jumatate de cursa a pedalei de frana, fix zona care'ar trebui sa iti ofere incredere in frane
Pune booster de sti. Pompa de frana e identica, dar daca o gasesti pe booster e mai bine sa o iei gata "imperecheata" sa scapi de reglaje. Am pus si eu pe foresterul meu xt 2006 etrieri 4pot pe fata si 2pot pe spate, cu discuri/placute/lichid noi si am sesizat doar o mica diferenta, probabil din cauza schimbului. Am pus apoi booster de sti, impreuna cu furtunase metalice oem (ST265504S000). Acum franeaza extraordinar, si am placute si discuri ATE, nimic "racing".
-
Salut , asa am pus si eu pe a mea, 4pot fata si 2pot spate, idem aceeiasi opinie ca nu vad o mare imbunatatire , desi ar trebuii sa fie mai ales ca eu am avut tamburi pe spate ::::),
acuma nu stiu de booster :o, unde as putea gasi ?
-
Ce cod are acel booster de Sti?
-
salut care este diferenta dintre o pompa de frana de sti si cea de forester xt????
am terminat swapu ul de frana ma rog nu chiar swap dar am o cursa mai lunga a pedalei si un feeling ciudat
nu vad ce plus aduce booster ul
-
[...]furtunase metalice oem (ST265504S000). Acum franeaza extraordinar, si am placute si discuri ATE, nimic "racing".
Ce model vine din fabrica cu furtune metalice? Se potrivesc pe Forester SG fără Facelift, adică pe frânele standard?
-
am terminat swapu ul de frana ma rog nu chiar swap dar am o cursa mai lunga a pedalei si un feeling ciudat
Eu in cele din urma ma declar multumit de frane, modificarile fiind:
1- etriere fata WRX 2002
2- furtunase metalice fata/spate Goodridge
3- cauciucuri Conti Sport Contact 6 (de cand le am nu mai intra ABS'ul si clar s'a scurtat distanta de franare fata de Falken914 anterioare, luate de noi)
4- master cylinder brace de la Grimspeed
5- discuri DBA T2 fata/ placute Ferodo DS Perf
6- discuri ATE spate/ placute TRW (astea nu cred ca au vreo influenta, dar le'am schimbat sa stiu ca e totul ok si acolo)
Daca as fi facut toate modificarile deodata sigur as fi simtit o imbunatarire, dar eu am facut 1/2, apoi anul urmator 3 si abia in ultimele luni 4 si apoi 5/6, fiecare aducand imbunatatiri minore
Feelingul la pedala s'a imbunatatit abia dupa pasii 4 si 5/6 (discurile si placutele vechi ATE aveau putina uzura, ca idee)