Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: florincc on February 17, 2011, 23:49:29 PM
-
Masina a fost cumparata in Iulie 2010 de la Andi Mararu si nu regret nici o clipa alegerea facuta.
Am facut vreo 15 000 km de atunci fara nici un necaz.
De curand m-am apucat sa modific cate ceva pe la masina:
Exterior:
1. Spoiler spate E721ESA000
2. Aparatoare noroi fata/spate
3. Grila frontala sport
4. Jante OZ Ultraleggera 17"
Interior:
1. Pioneer 4200 dvd si boxe focal fata / spate
2. Inel aluminiu C105EFE501
3. Pedale si cap schimbator Momo
4. Detector in bara passport qi45
Motor:
1. Filtru KN in carcasa
2. Turbina VF43
3. Intercooler top mount STI
4. Bov
5. Evacuare pe 3" fara catalizator
Frane:
1. 4 Pistons Willwood Front
2, 4 Pistons Wilwood Back
3. Furtune de otel
4. Lichid frana Ate Blue Dot4
Suspensie:
1. Suspensie KYB (cu 15 % mai stabila decat stock)
2. Arcuri de Forester STI
3. Bara de rigidizare flexibila fata STI
4. Bara de rigidizare spate STI
-
Ieri am pus pe masina intercooler topmount de sti, turbina vf43 de sti si blow off valve.
De asemenea a primit o evacuare de 3" fara catalizator
Vad ca imi apare martorul check engine in bord, asa ca o sa o las mai usor pana ii fac softul.
-
Spor.Si sa te vedem la urmatoarea intalnire.
-
Bun venit! Sa stii ca odata cu masina ai mostenit si o mare responsabilitate. Foresterul tau a fost la prima intalnire a clubului (alaturi de inca 2 masini) asa ca obligat fortat trebuie sa mai vii la intalniri ;D E o datorie morala :D
Arunca si o transmisie de STi si esti check. Spor la modificari!
-
Multumesc.
Am sa vin cand o sa fie mai frumos afara.
Ieri am luat compresiunea si din ce mi-a zis mecanicul, motorul ar fii ca nou.
Luni merg sa ii fac softul la Sebastian - Racing Code.
-
Rezultate:
http://i.imgur.com/Xl1zG.jpg (http://i.imgur.com/Xl1zG.jpg)
-
A pus cineva kit de impamantare pe masina?
Vreau sa cumpar azi unul de la HKS dar nu sunt sigur daca se merita.
-
Am montat chit de impamantare HKS, am schimbat blow off-ul cu unul HKS, am instalat scan gauge II - calculator bord.
-
Ne scrii si noua o impresie despre kitul de impamantare HKS aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,413.0.html ?
Merci!
-
si... impresiile pe cand?
-
Le-am scris http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,413.new.html#new (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,413.new.html#new)
S-a mai pus pe masina o bara stabilizatoare spate cu tot cu end links de STI de 20 de mm.
-
Bine ai venit Cucirca.
Ma bucur ca esti posesorul unei capote cu priza de aer ;D ;D
-
Multumesc tar0m.
Trebuie sa primesc o priza mai mare de STI zilele astea :)
-
Bara antirului spate este cea STi pink? Sa ne spui cum se simte fata de stock (parca de 18mm sunt si pe forester stock, nu?)
-
Bara spate la forester e de 17mm, si eu am pus bara de sti normala (era neagra) de 20 mm.
E prima schimbare care cred ca ar trebui sa fie facuta la forester pentru stabilitate si care isi merita fiecare banut.
-
Cateva poze cu scooby din iarna
(http://img861.imageshack.us/img861/7243/p1000502.jpg)
(http://img228.imageshack.us/img228/4342/p1000527m.jpg)
(http://img339.imageshack.us/img339/2317/p1000551m.jpg)
-
Hei, in spate e STI-ul 999 cu Monster Livery nu? :D
L-am vazut pe autostrada ;) Sunt curios cat o fi costat livery-ul pus pe masina.
Nice Forester :)
-
Dap ala era. Frumoasa masina.
Am inteles ca e si de vanzare.
-
Evacuare custom?
-
Hei, in spate e STI-ul 999 cu Monster Livery nu? :D
L-am vazut pe autostrada ;) Sunt curios cat o fi costat livery-ul pus pe masina.
Nice Forester :)
sti-ul ca sti-ul da racheta lu fratele baluba nu o vede nimeni?
-
Evacuare custom?
nu e custom e aftermarket, custom nu are cum sa iasa sudurile asa perfect
-
apropo ce firma e evacuarea? poti face un filmulet sa auzim si noi sunetul?
-
Evacuarea era de STI after market si a trebuit sa ii modific un unghi la un cot si sa ii mai pun un cot.
Am taiat toba finala cu care a venit pentru ca era mult prea galagioasa si era prea frig afara sa tot umblu la silencer si am cumparat o finala Varrex cu silencer pe telecomanda de care sunt super multumit.
O sa incerc sa fac mai multe poze zilele astea.
-
Pretul final? Se poate sa o si auzim?
-
Evacuarea era de STI after market si a trebuit sa ii modific un unghi la un cot si sa ii mai pun un cot.
Am taiat toba finala cu care a venit pentru ca era mult prea galagioasa si era prea frig afara sa tot umblu la silencer si am cumparat o finala Varrex cu silencer pe telecomanda de care sunt super multumit.
O sa incerc sa fac mai multe poze zilele astea.
nu avea finala Varrex (cu silencer pe telecomanda) cand ai cumparat masina? eu asa stiam...
-
tar0m: Eu am luat-o de la srz.ro cu 600 de euro. Trebuia sa imi aduca Tanabe din USA si mi-a adus Toyo Sports din Uk (200 lire).
http://www.toyosports.co.uk/01-05-subaru-impreza-wrx-sti-turbo-exhaust-system-19999-836-p.asp (http://www.toyosports.co.uk/01-05-subaru-impreza-wrx-sti-turbo-exhaust-system-19999-836-p.asp)
X-force Varex am comandat-o din Australia si m-a costat $560.00 dolari australieni plus 80 lei tva vama. Am ales varianta ovala pentru ca este mai putin galagioasa.
Merita fiecare banut Varrex-ul.
http://www.xforce.com.au/about-varex-remote-control-sports-muffler.php (http://www.xforce.com.au/about-varex-remote-control-sports-muffler.php)
rzw75: Andi mi-a dat masina fara finala Varex. :) O cumparam de la el dar a lui era pe teava de 2.5 inch si eu aveam nevoie de una pentru 3 inchi.
-
Am schimbat cauciucurile:
de la 215 55 R17 Goodyear efficient grip la 225 45 R17 Vredestein Ultrac Sessanta.
Simt o imbunatatire semnificativa atat la franare cat si in viraje cu Vredestein, dar am pierdut din confortul pe care il ofera un cauciuc cu talonul mai inalt.
Asta e. Nu cred ca le poti avea pe toate...
-
frane pe cand? sau doar putere? bafta la modificari!
-
Am schimbat franele
Wilwood 4 pistoane fata
Wilwood 4 pistoane spate cu tot cu discuri, placute si furtune metalice noi.
Am facut rost acum de frane Brembo de STI 2004 pentru fata si astept o pompa de frana ca sa fac swap-ul.
-
cele wilwood nu sunt mai usoare decat brembourile stock?
-
Cred ca sunt de 2 - 3 ori mai usoare...
Am sa le scot la vanzare cand imi vine pompa de frana si montez Brembo :)
-
Cateva poze facute ieri.
(http://i.imgur.com/Fcm54.jpg)
(http://i.imgur.com/SYDbe.png)
(http://i.imgur.com/9B7le.png)
(http://i.imgur.com/Xp5hF.jpg)
(http://i.imgur.com/HsDAR.png)
(http://i.imgur.com/fc4x8.png)
(http://i.imgur.com/XoglR.png)
-
(http://i.imgur.com/FyADz.jpg)
Sper ca ultimele upgradeuri la masina pentru ca m-a cam secat de bani.. :)
-
hahaha! te-ai cam lasat dus de val cu cani, sigle, brelocuri.
Tampoanele presupun ca sunt grupa N, nu?la tampoanele de motor nu mai ai si niste tavite de aluminiu?
-
Sunt grupa N si aveau niste tablite de aluminiu dar le-am pus tot pe cele de pe masina pentru ca aveau o protectie la caldura in plus fata de cele de grupa N.
Sunt foarte multumit de cum se comporta masina cu noii suporti de motor.
-
Salut! Aipus brembo-urile si pompa de frana de STi? Care e diferenta?
-
Salut.
De la cer la pamant :)
S-a intarit si pedala si placutele (ds2500) musca foarte bine din discuri.
E posibil ca franele anterioare, willwood 4 pistoane sa fii fost si ele foarte bune si buba sa fie de la pompa de frana a mea veche care am observat ca pierdea lichid de frana...
-
da scut de diff de ce ne trebuie?!?
facem offroad sau ce?
-
Nici nu am putut sa il montez pentru ca imi lovea in evacuare.
A aparut ulei in antigel ...
Poate fii altceva decat garnitura de la chiuloasa?
-
Jantele sunt OZ ultraleggera?
Se potrivesc foarte bine cu masina.
Km fara incidente.
-
Alarma falsa cu uleiul. Se pare ca erau depuneri de la radiator pentru ca foloseam antigel nepotrivit pentru subaru.
Am curatat tot traseul si am folosit antigel albastru si se pare ca problema s-a rezolvat...
@Cristi Dap. Mersi.
-
salut!, da-mi si mie un pret pentru franele pe care le-ai scos de pe masina, daca le vinzi!
-
@ci1iz3n_x
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,717.0.html (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,717.0.html)
-
salut,
te-am vazut azi la Jupiter in Pitesti cu xt-ul de GJ. Suna bine de tot evacuarea..Chiar cand am parcat ( eram cn un wrx negru nu stiu daca l-ai vazut) am auzit un sunet de subaru si am zis hopa...o impreza in zona... dau sa ma uit derutat prin parcare...si cand vad foresterul tau. Mi-a placut arata bine si nu am putut sa nu remarc franele de STi. Am vrut sa vin sa te salut dar din pacate eram cu cineva grabit sa ajunga la magazine, iar cand am iesit, plecasei.
ne auzim poate data viitoare
PS: ca o curiozitate, cum se comporta franele de STi ? se simte greutatea in plus ?
-
Dap am oprit pentru 5 minute. Nu am apucat sa te vad. Sorry.
Nu stiu ce sa zic despre greutate, dar pot sa spun ca se simte o imbunatatire semnificativa la franare.
Poate ne vedem data viitoare.
-
Saptamana trecuta am schimbat uleiul in cutie si in diferential spate. Am mers pe Motrul 75 w90.
Am mai schimbat si rulmentii roata fata. Alti bani, alta distractie.
Am un zgomot ciudat pe partea de transmisie care nu a disparut deloc dupa cele schimbate :(
-
Update: Se pare ca zgomotul era de la cutia de viteze :(
Acum e in service si o dam jos. Am scos uleiul si arata foarte urat (dupa o saptamana).
A dezmembrat cineva o cutie de forester/wrx? S-ar putea sa am nevoie de ceva piese.
-
Varu X e specialist in reparat cutii de WRX, dar nu stiu daca are ceva piese. Vezi mai intai despre ce este vorba...
-
Da. Desfa-o si vezi care-i buba. Daca am cu ce, te ajut, evident.
-
Multumesc de raspunsurile prompte. Maine aflu ce am ars la transmisie si incep cautarile de piese.
Cutia de pe masina are 45 000 km si nu am abuzat-o prea tare.
Poate fi de la roti mai grele (etrieri + discuri STI), roti mai late, cuplu mai mare (420Nm) si sezonul de scos alte masini din nameti?
-
imi pare rau sa aud ca deja ai probleme la cutia de viteze (la doar 45.000 km...) eu spun ca resoftarile unde se creste puterea si cuplul nu sunt binevenite deloc... aud numai de masini stricate in urma resoftarilor... adica ma refer la cutii/diferentiale stricate, ambreiaje duse, motoare sparte, etc...
in concluzie, daca vrei sa resoftezi masina si sa cresti puterea si cuplul trebuie neaparat schimbata si toata transmisia cu una de STI (mai solida)
a mea are acum 124 mii si nu zice nimic nici cutia nici diff-ul, dar e 100% stock...
cine ti-a resoftat masina?
mult succes cu reparatia si sper sa ti-o faci cat mai repede!
-
Masina are 89 000 km si vechiul propietar (Andi Mararu) a schimbat cutia si diferential spate la 45 000 km fara sa ii faca vreo modificare masinii.
Sunt de acord cu tine ca ar fi trebuit sa pun si transmisia de pe un STI dar din soft am ajuns la 260 cai si nu mai sus special sa ma mai bucur ceva timp de transmisia de pe masina asta.
Soft-ul e facut de Sebastian si nu am nimic de reprosat.
-
Am desfacut cutia si era busit diferentialul central si cativa rulmenti. In rest totul este okay.
Acestea sunt piesele de care am nevoie:
http://opposedforces.com/parts/forester/en_s11/type_9/manual_transmission/mt_transfer_and_extension/illustration_2/
18. Gear-transfer driven
33128AA120
##################################################
35.Gear-transfer drive
33113AA200
###################################################
47. Ball bearing
806255010
####################################################
5. Washer (rulment)
803036052
####################################################
6. Cover-dust
32135AA002
####################################################
27. Ball bearing
806230170
###################################################
42 Center differential assembly
38913AA101
###
Daca intrati pe site vedeti si compatibilitatile cu alte modele subaru.
-
acum dupa ce ai vazut ce ai de inlocuit, de ce crezi ca s-a stricat?
-
Pentru ca am scos 3 masini din zapada, si pentru ca transmisia de pe forester / wrx nu rezista prea mult la cuplu mare.
Ideeal ar fi fost sa am o cutie de 6 trepte STI pe masina dar e costisitoare.
Am inlocuit piesele in cutie ieri.
Diferentialul nou de la Bart.
Axele secon hand.
Rulmentii noi de la SMT.
Ulei motul gear 300 75w90
Am desfacut si ambreajul si era la 95% din viata (din cauza patinarii / scos oameni din sant / prost sofer )
Am tras o fug la SMT si surpriza : Placa ambreaj Exedy 600 lei. Asa ca am inlocuit si ambreajul.
Masina merge frumos acum, ambreajul e mult mai usor si sa speram ca nu o sa mai am probleme cu ea o perioada destul de lunga. :D
-
(http://i.imgur.com/DzJQY.jpg)
-
uou...ceva nu e in regula cu poza?Sau a cazut ceva pe masina? ;D
-
A cazut garnitura de chiuloasa ;))
Masina e coboarta.
Recomandare service pentru a da motorul jos? ???
-
Si s-a deformat masina?WTF?
-
Unghiul si obiectivul folosit probabil te duc in eroare.
Masina e tot in forma de caramida, stai linistit.
-
260 de caluti sunt destul de violenti la o resoftare Racing Code. Mare grija cum o fortezi!
-
260 cp sunt violenti?!
230 cp are stock
-
Salut
Eu am avut resoftare de la RC.....cica erau 267 de caluti......nu erau deloc violenti pentru ca nu alergau in turma :))
Acum cred ca masina are in jur de 300.....o sa o pun pe stand cat de curand, insa mai important e ca acum calutii vin deodata...iar acc de la 0 la 100 a scazut cu peste 2 sec....iar daca plec tare de pe loc, chiar ca e violenta (adica trebuie sa o tin bine de volan si diferentialele/cutia lucreaza la limita).
Conteaza softul cum e facut si cum e pusa puterea jos....deci, nu conteaza marimea hergheliei daca calutii nu participa toti la cursa ;)
Seara buna
-
2xGhe sunt destui de violenti > cutie + ambreiaj schimbate :P
rzw75 vorbim de cai la roata
Foraibarul are motorul desfacut pentru garnitura de chiuloasa. Din pacate are nevoie de o noua inima (short block)
Ma bate gandul sa-i fac un implant de short block sti 2009 - 2011 cu interne mahle si ACL Race Main + Rod Bearings SUBARU WRX STI Forester EJ25 EJ20.
Mi-e frica sa iau un bloc second pt ca nu stiu pe ce pun mana... De vandut masina asa, nu mi-o ia nimeni. Asta mi se pare singura optiune :(
-
daca ai bani pune totul nou pistoane , biele , vibrochen tot.... la sh este loterie ...
-
Masina suna bine si functioneaza bine.
Avand dubii asupra sistemului de racire si a presiunii in cazul acestei masini am montat un ceas de presiune care ne-a permis monitorizarea presiunii in instalatia de racire.
Initial nu se autoaerisise dar ulterior totul a fost foarte bine.
FIlmul se poate viziona la aceasta adresa de facebook:
http://www.facebook.com/photo.php?v=545776848775208&set=vb.175835892435974&type=3
Subaru vechi functiona corect cu presiune pana la 0.9 bari, cele mai noi la 1.1, iar in cazul de fata s-a trecut la busoane de 1.3 ceea ce nu e rau deloc doar ca nu a permis aerisirea corecta initial.
Dupa cum se vede maxim urca la 0.8-0.9 ceea ce e perfect.