Astept sa se usuce o vopsea, I might as well...
Filmul asta si
filmul asta mi-au dat incredere ca n-are ce sa mearga prost. Sau macar ca nu e cine stie ce filosofie.
Cleste de sertizat prea performant nu prea aveam eu, ci doar o panarama cu care am sertizat niste mufe neimportante la masina mica. Am probat pe ce papuci de Denso mai aveam pe aici, erau prea mici pentru cleste. Dar i-am dat asa, cu strangerea finala pe alta deschidere a clestelui. Ordinea pe poza. Si o poza cu ingredientele.
Stanga - original i-wire.
Dreapta - isprava mea.
Nu arata deloc perfect, dar sunt stranse bine. Nu stiu cu ce ar fi mai prejos contactul asta fata de un contact cu mufa. Dar nu ma pricep.
Iar daca tot ma apucasem de optimizat cablajul si devenisem un expert in demufat, 5 mufe au zburat. Demufate, nu taiate.
Cablajul ramas s-a atasat ramurilor existente si mascat.
- 2 motorase TGV;
- 2 senzori de pozitie TGV;
- 1 PCV, chestia inexistenta la modelul meu.
Am mutat si cablajul spre stanga pe galerie, toate aratau iiiiiinfinit mai bine decat la inceput. Exceptie contacte urate, mai ales cu protectiile alea antiincendiu la accident.
Ca urmare, in zonele de contact, am extra-imbracat ramurile cu banda textila/panzata, apoi clasica peste. Mai intai alb (ca sa se vada usor cand se roade), apoi negru final.
Iar tablele le-am marcat unde agreseaza (urmele alea verzi). Apoi le-am rotunjit muchiile.
Reclama la scule romanesti.
Mai fac o ultima proba, ultime ajustari, poze comparative cu ce era, si consider cablajul finalizat. 3 zile de munca i-or ajunge.