Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Legacy & Outback => Topic started by: peterfzsolt on May 29, 2017, 22:10:38 PM
-
Salut.
In ploaia torentiala de sambata seara din Bucuresti, mi sa aprins 3 becuri pe bord: Check engine, ESP si pe al treilea nu am reusit sa identific, seamana cu indicatorul de parking, numai ca e portocaliu si e taiat.
Duminica la pranz am citit din computer codurile de eroare si era inregistrat de doua ori codul P2564 cu urmatorul text langa: Turbocharger Boost Control Position Sensor A Circuit Low. Nimic altceva.
Am sters codul sa stins becul de check engine. Dupa un restart sau stins si celelate doua becuri.
Dupa o scurta cautare pe net, nu am gasit nimic relevat despre acest cod de eroare.
Ieri dupa ce am sters codurile am revenit la Brasov, inca toate bine si frumoase, adica nu sa reaprins nimic pe board, dar cred ca in scurt timp o sa reapara iara.
Are cineve vreo experiena neplacuta cu acest cod de eroare? Inainte sa ajung la vreun service si sa-mi zica ca trebuie sa schimb juma de masina, asi vreau sa stiu mai mult - daca se poate - despre aceasta eroare.
Mersi in avans,
Zsolt
ps. Masina e Subaru outback 2.0 diesel din 2011
-
Mie mi se aprinde ABS cateodata cand intra zapada la senzor... nu cred ca trebuie sa te alarmezi
-
Salut,
Ieri am mai facut in jur de 100 de km, si am observat un comportament ciudat la masina. Masina mere ok (accelereaza, are putere, etc) pana cand ajunge la viteza de 110 km/h. De aici pot sa accelerez ca el parca ar avea un limitator de viteza setat, nu vrea sa mearga mai mult. Am accelerat la maxim, acul care indica consumul pe moment, nu a urcat la maxim, pe care deobicei o facea fara nici o problema simteam ca ma baga in scaun. Acum nimic, el mergea linistit la viteza constanta de 110 km/h.
Idei, experiente cu asa ceva?
Mersi,
Zsolt
-
Cauta pe google " pressure converter subaru diesel" , aia e o piesa care se mai strica la diesel in general. Vezi unde este pe masina, scoatei mufa si vezi daca se simte vreo diferenta la mers... Doar o idee :)