Recent Posts
Subaru club Romania

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by Andrei2023 on Today at 19:27:04 »
Frumoasa prezentarea prin prisma faptului ca este despre Subaru dar din pacate noi in UE, pt ca salvam planeta, nu o sa vedem Forester cu motor de 2.5. Probabil va fi tot cu motor 2.0 si un sistem hybrid imbunatatit. Si probabil mai scump decat actualul Forester.
2
Media / Re: Subaru Videos
« Last post by dan_b on Today at 12:43:43 »
3
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 05:46:44 »
Mi-au raspuns cam rapid, de apreciat.
Partea usor frustranta, si ma asteptam sa nu inteleaga din prima, e ca desi am zis...

"Please note that forcing it in place by tightening the nuts will most likely crack it. Or the turbo, or the uppipe. 3.5mm difference is just too much to compensate by tension. Tension that at it's turn can get highly destructive."

Ei cer dupa cum urmeaza.

"Could you send me a picture of the downpipe fully bolted to the turbo, and where the bottom hangar portion lands while it's bolted down please?"

Deci va fi o zi lunga, incercand sa le demonstrez care-i baiul. Dar pentru 1300USD, crek merita.
Brb  ::)
4
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on May 06, 2024, 20:14:21 PM »
Am inceput prin a face poze comparative, ca intentia initiala era sa merg sa sudez bung de wideband inainte de catalizator, si am zis sa am o referinta.





Apoi a venit problema aia mare. Nu de 40 de ore, mai degraba de 40 de saptamani.
E scris in engleza pe poze pentru ca asa au ajuns pe mail la Cobb.



Ca sa exclud header stramb, uppipe stramb, turbo stramb, motor stramb, cutie stramba, masina stramba, am facut o proba cu originalul. Asta vine perfect...



Ca sa exclud agatatoarea aia, poate sudata in pozitia gresita, am masurat de la axa flansei spate la sol, ambele, si Cobb, si OEM. Identice distantele.



Pentru mine e clar, e stramb downpipeu' vietii. Ala scump, cel mai bun de pe piata.
Initial aveam de gand sa-l tai (bine, nu neaparat eu, desi nu exclud), sa-l pliez si sa-l sudez. Calculasem si cat trebuie sa fie deschiderea maxima a feliei inlaturate.



Dar cred ca astept sa vad ce raspund astia, mi-e aiurea sa tai si sudez o teava de 1300 dolari, taxe si transport incluse.
Daca se misca greu, si oricum, nu ma incadrez pentru altul, ca Texasul nu e Vaslui, cred c-o sa merg cu OEM-ul o vreme.

Teodorovici... Incerc sa-mi amintesc numele lichelei aleia de cand mi-am dat seama de baiul cu ITP-ul. Parca-n vremea lui l-au bagat anual.
5
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by andrei0241 on May 05, 2024, 22:25:21 PM »
Pare a fi pe partea pasagerului


La fel inteleg si de aici
6
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by MihaiFlorescu on May 05, 2024, 21:38:31 PM »
Bateria e ok. Chiar a fost de curand pe redresorul smart pe functia de mentinere cand a stat parcata mai mult si a fost pe full cand l-am deconectat. Alternatorul merge bine intrucat voltajul se schimba intre functionarea cu si fara consumatori.
Faptul ca am avut ezitarile in mers ma face sa exclud alternatorul sau starterul.
7
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by Xander on May 05, 2024, 21:17:21 PM »
Cu plăcere. În afară de circuitele electrice unde ai nevoie de ajutor profesionist să le măsori, nu ar trebui să excluzi nici bateria și nici alternatorul de la testare. Iar la sfârșit senzorul respectiv. Poate fi și ecu dacă toate sunt ok.
8
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by MihaiFlorescu on May 05, 2024, 21:10:48 PM »
Merci xander. Asta am vazut si eu. Chiar am consultat wiring diagram dar nu scrie care este circuit A. Iar cablajul e tot izolat deci vizual nu am ce sa verific mai mult decat faptul ca mufa e bagata in senzor...
9
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by Xander on May 05, 2024, 21:02:38 PM »
• Faulty Camshaft Position Sensor
• Camshaft Position Sensor harness is open or shorted
• Camshaft Position Sensor circuit poor electrical connection
• Faulty starter motor
• Starting system circuit
• Dead (Weak) battery

• Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
• Lack/Loss of Power
• Engine Stall
10
Foresterul meu SH (2008-2013) / Re: Frosty XT - Mambo no. 5
« Last post by MihaiFlorescu on May 05, 2024, 20:49:26 PM »
Acum aproximativ 2 saptamani m-am trezit cu o ezitare pe acceleratie usoara. Am crezut ca e cutia care voia sa schimbe si nu a mai schimbat. Apoi a dat in nas cu alta ocazie pe la 3000 fara cel flash si fara erori.
Ma duc sa pun benzina proaspata si cand dau sa pornesc cu motorul cald intai invarte si pare ca porneste apoi incepe sa invarta iar mai mult si porneste cu check engine si tot tacamul. Zic bun, macar vad ce e.



Azi a facut iar la o pornire desi in mers nu a mai avut ezitari.

Sunt deschis opiniilor. Ce inseamna circuit A? E pe stanga sau pe dreapta? M-am uitat pe dreapta langa turbo si e totul in regula si vizibil. Pe stanga la sofer nu reusesc sa vad nimic din cauza cablurilor si a furtunaselor de tot felul.

Daca e de schimbat senzorul, se recomanda in pereche sau doar unde e defect e suficient? 

Nu se manifesta la fiecare pornire. Dar nici nu prea am mers cu masina in ultimul timp sa imi dau seama daca face des sau rar. Dupa ce am sters eroarea masina tragea de rupea, deci e clar ca in timp ceva nu ii place si umbla la avans.
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 10