Subaru club Romania
Tehnic => Motorsport => Topic started by: MihaiFlorescu on September 26, 2012, 17:41:22 PM
-
Hai sa vedem ce setari preferati. Cat mai multe detalii ar fi apreciate (unghi cadere, duritatea amortizoarelor fata/spate, rigiditatea arcurilor folosite etc.)
-
De curând mi-am cumpărat amortizoare de STI cu arucuri, am ramas placut impresionat de rigiditatea lor mașina se simte mult mai bine cu ele și ținuta de drum ireproșabila!!! recomand.... eu am fost nevoit sa schimb amortizoarele din cauza accidentului !!!!
-
Nu cred ca ai inteles ideea topicului. Vorbim de suspensii reglabile si geometrii setate dupa preferinte, nu "ce da aparatul aia facem".
-
o setare ok strada & track cred ca ar fi:
camber fata - 1,4
camber spate - 1
toe fata +0.4
toe spate + 0.3 ( catre 0 pentru sasiul GRB )
caster fata cat permite maxim suspensia
duritate fata amortizoare reglabile - de la minim catre maxim 35%
duritate spate amortizoare reglabile - de la minim catre maxim 50%
restul sunt fineturi :)
-
tu tot valorile astea le folosesti?Pentru ca -1 pe spate imi pare cam putin.Eu acum cred ca am ceva mai mult.Dupa ce arunc suspensia fac o gheometrie si sa vad cum se prezinta.
-
nu eu merg cu putin mai mult dar din mai multe motive, in schimb la gc este arhi suficient din cauza distributiei greutatii pe axe
-
Deci....acum fac un pic de geometrie.Si se pare ca nu poate tine cont de datele de mai sus....
-
cum adica ... ?
-
Adica uite asa.Dupa ce a frecat masina inainte si inapoi...abia abia a inteles cam ce vreau eu.Ca el nu tine cont decat de datele stock pt geometrie.Si era laudat ca face 7D cu finalizare...Data viitoare ma duc la Doru acolo langa tine.
-
Adica uite asa.Dupa ce a frecat masina inainte si inapoi...abia abia a inteles cam ce vreau eu.Ca el nu tine cont decat de datele stock pt geometrie.Si era laudat ca face 7D cu finalizare...Data viitoare ma duc la Doru acolo langa tine.
:D :D tare asta....
Eu am avut noroc....geometria mi-a facut-o un prieten exact asa cum am vrut eu..dupa datele date de mine ;)
-
La rularea pe pamant cu pietricele,evident cu viteza mica mica de tot,partea spate troncane si trosneste.Probabil cand coboara suspensia sa caute pamant.E normal sau mai trebuie detensionat arcul?Eu am citit carticica dupa ce le-am montat si scria mare pe prima pegina ca nu e recomandat sa se schimbe duritatea arcului. ::)
-
Readuc la viata acest topic.
Se gaseste cineva sa faca asa ceva la noi?