1
Impreza mea GD/GG (2001-2007) / Re: 2002 WRX SW
« Last post by Muttley on Today at 11:38:59 »Credeam ca singurul compromis pe eficienta a fost sa aleg unequal headers. Ipotetic vorbind, chiar sunt dispus sa renunt la 100 cai pentru a pastra sunetul ala superb. Desi equal length are castiguri mult mai mici pe putere, insa consistente pe EGT. Aia e, atat s-a putut.
Dar se pare ca mai e unul. Scoopu' de pe capota, ala de varsa aer racorica pe intercooler.
Raman la parerea ca sopronu' de STI arata oribil pe masina asta. Ok, oribil in ochii mei, in rest doar discutabil, fiecare cum ii place. Repet, eu vreau sa fie cat mai discreta tigaia, or excrescenta aia exagerata acolo... nu pot.
Ca urmare, scoopu' de fabrica ramane. Or asta exclude splitteru' de STI OEM, care are palnia mulata pe scoopu' de STI. Cu atat mai bine, e discontinued.
Ramaneau Grimmspeed de WRX si Process West de WRX. Insist, "de WRX" referindu-se la inaltimea zonei scoop, ca Grimmspeed chiar vinde o versiune pentru scoopu' mare.
Pe poza se vede cam clar ca americanii au facut deschiderea de pe intercooler foarte mica, dar cangurii semnificativ mai mare.
Deci mi-a fost cam usor sa aleg
Surpriza aia faina e ca adunasem foarte multe puncte, asa c-a iesit cu 80 de dolari mai ieftin.
Inaltatorul de schimbator era prea ieftin, n-am rezistat. As fi vrut 50mm (2 inchi), dar astia n-aveau. Merge de experiment.
Am mai comandat zilele astea:
- inca 5l de ulei de rodaj;
- octane booster sa ma tina vreo 3000km, pana ajung la Cluj;
- un crowfoot de 17, ca Whiteline si-a batut joc de accesul la suportii motor;
- set tarozi NPT;
- curele de accesorii.
Eu nu stiu ce mai trebuie. Niste benzina poate.
Crec-aia-i tot
Amomis, adaug ca:
- scutul turbo de STI 2008 (am verificat pe hatchu' lu' Pfaizar) e la fel ca al meu. Care al meu nu incape pe turbo. Deci ori DIY, ori cumpar unul AM mai incolo, ceea ce e tentant, inca avand groaza de puncte, si la rallysport, si la flatirons.
- brida stanga de IC e aceeasi pe toata gama, de la WRX din 2002 pana la STI din 2022. Nush ce naiba fac acolo, se va lasa cu improvizatii.
Dar se pare ca mai e unul. Scoopu' de pe capota, ala de varsa aer racorica pe intercooler.
Raman la parerea ca sopronu' de STI arata oribil pe masina asta. Ok, oribil in ochii mei, in rest doar discutabil, fiecare cum ii place. Repet, eu vreau sa fie cat mai discreta tigaia, or excrescenta aia exagerata acolo... nu pot.
Ca urmare, scoopu' de fabrica ramane. Or asta exclude splitteru' de STI OEM, care are palnia mulata pe scoopu' de STI. Cu atat mai bine, e discontinued.
Ramaneau Grimmspeed de WRX si Process West de WRX. Insist, "de WRX" referindu-se la inaltimea zonei scoop, ca Grimmspeed chiar vinde o versiune pentru scoopu' mare.
Pe poza se vede cam clar ca americanii au facut deschiderea de pe intercooler foarte mica, dar cangurii semnificativ mai mare.
Deci mi-a fost cam usor sa aleg
Surpriza aia faina e ca adunasem foarte multe puncte, asa c-a iesit cu 80 de dolari mai ieftin.
Inaltatorul de schimbator era prea ieftin, n-am rezistat. As fi vrut 50mm (2 inchi), dar astia n-aveau. Merge de experiment.
Am mai comandat zilele astea:
- inca 5l de ulei de rodaj;
- octane booster sa ma tina vreo 3000km, pana ajung la Cluj;
- un crowfoot de 17, ca Whiteline si-a batut joc de accesul la suportii motor;
- set tarozi NPT;
- curele de accesorii.
Eu nu stiu ce mai trebuie. Niste benzina poate.
Crec-aia-i tot
Amomis, adaug ca:
- scutul turbo de STI 2008 (am verificat pe hatchu' lu' Pfaizar) e la fel ca al meu. Care al meu nu incape pe turbo. Deci ori DIY, ori cumpar unul AM mai incolo, ceea ce e tentant, inca avand groaza de puncte, si la rallysport, si la flatirons.
- brida stanga de IC e aceeasi pe toata gama, de la WRX din 2002 pana la STI din 2022. Nush ce naiba fac acolo, se va lasa cu improvizatii.