Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SH (2008-2013) => Topic started by: radubogdan on June 20, 2022, 21:24:44 PM
-
Salut, dupa ce merg o perioada cu masina mi se aprinde martorul de motor supraincalzit in bord. A mai patit cineva?
Radiatorul e nou, antigelul la fel, ventilatoarele pornesc, fara erori pe tester
Forester 2009 2.0i EJ204 4EAT
-
Sigur este aerisita bine?
Facea la fel si inainte de schimbarea radiatorului?
-
nu, doar ca radiatorul l am schimbat prin noiembrie si pana luna asta nu am avut nicio problema
-
verifica lichidul de racire - sigur ai lipsa si pregateste crema de garnituri de chiuloasa cum mai zicea cineva pe alt thread :)
-
verifica lichidul de racire - sigur ai lipsa si pregateste crema de garnituri de chiuloasa cum mai zicea cineva pe alt thread :)
verifica lichidul de racire - sigur ai lipsa si pregateste crema de garnituri de chiuloasa cum mai zicea cineva pe alt thread :)
lichidul de racire este la nivelul superior :))) iar daca sunt garniturile de chiuloasa duse e nasol
-
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,4253.0.html
lichidul de racire este la nivelul superior :))) iar daca sunt garniturile de chiuloasa duse e nasol
-
lichidul de racire este la nivelul superior :))) iar daca sunt garniturile de chiuloasa duse e nasol
verificare inseamna sa desfaci la rece capacul de la radiator sa vezi daca e plin sau nu ->daca te uiti doar in vasul de expansiune it's not enough
-
verificare inseamna sa desfaci la rece capacul de la radiator sa vezi daca e plin sau nu ->daca te uiti doar in vasul de expansiune it's not enough
verificat si asta, am completat dupa ce mi s a aprins prima data, era full, tot nu s a rezolvat
-
paaai :) daca nu lipseste lichid din instalatie si radiatorul e nou/nu e infundat mai ramane de verificat termostat si pompa de apa
-
si daca si alea sunt in regula....poate ar trebui sa incerci si alt mecanic :)
-
daca ne zici si din ce zona esti ... poate primesti si recomandari ... around Cluj te pot incurca si eu cu recomandari
-
daca ne zici si din ce zona esti ... poate primesti si recomandari ... around Cluj te pot incurca si eu cu recomandari
sunt din Bucuresti, astazi o sa schimb termostatul, m am gandit totusi si la pompa de apa, are 40k km dar nu exclud o posibila defectiune.. banuiesc ca trebuie schimbata cu tot cu distributie oricum
-
Nu trebuie schimbata distributia, dar manopera e tot pe acolo, pentru ca trebuie sa demontezi distributia.
Inainte sa te apuci de treaba, verifica sonda de temperatura, sa nu iti dea informatii false.
sunt din Bucuresti, astazi o sa schimb termostatul, m am gandit totusi si la pompa de apa, are 40k km dar nu exclud o posibila defectiune.. banuiesc ca trebuie schimbata cu tot cu distributie oricum
-
O pompa de apa originala nu se strica. A mea are 250 k km. Si merge f bine.
sunt din Bucuresti, astazi o sa schimb termostatul, m am gandit totusi si la pompa de apa, are 40k km dar nu exclud o posibila defectiune.. banuiesc ca trebuie schimbata cu tot cu distributie oricum
-
Nu trebuie schimbata distributia, dar manopera e tot pe acolo, pentru ca trebuie sa demontezi distributia.
Inainte sa te apuci de treaba, verifica sonda de temperatura, sa nu iti dea informatii false.
pe tester nu a dat nicio eroare, o sa schimb si asta eventual
-
O pompa de apa originala nu se strica. A mea are 250 k km. Si merge f bine.
nu stiu sigur daca este originala sau nu, distributia a fost schimbata acum 40k km si nu am idee daca a schimbat si pompa sau nu
-
Manifestarile unei pompe de apa duse sunt doua: curge pe langa corpul pompei sau al axului pompei ori rulmentii fac zgomot. Check that!
nu stiu sigur daca este originala sau nu, distributia a fost schimbata acum 40k km si nu am idee daca a schimbat si pompa sau nu
-
Manifestarile unei pompe de apa duse sunt doua: curge pe langa corpul pompei sau al axului pompei ori rulmentii fac zgomot. Check that!
scurgeri nu sunt, si nici sunet nu pare, vedem dupa schimbul termostatului
-
Nu trebuie schimbata distributia, dar manopera e tot pe acolo, pentru ca trebuie sa demontezi distributia.
Inainte sa te apuci de treaba, verifica sonda de temperatura, sa nu iti dea informatii false.
teoretic da, practic nu am vazut senzor de temp apa care sa zica prostii pe sute de subaru din 1900 toamna la zi :)
-
Practica ne omoara.
Nu mai demult de acum 6 luni, un nene cu forester a patit la fel, de la o sonda de temperatura decalibrata. Dar pe invers. Adica lui ii arata constant ca temp e ok si in fapt scotea aburi pe sub capota.
Si nu intelegea de ce.
Se decalibreaza. E un amarat de termistor in baza negativa care la un moment dat se duce in balarii. Nu se prajeste niciodata pentru nu are cum. Curentul pe care il strabate este f slab.
La fel am patit si eu cu a mea cu senzorul de detonatii. Acum cam un an. Motorul dadea in nas. Toata lumea: nu are dom'ne cum sa se strice senzorul de detonatii. Chiar si la SMT. Rugati fiind sa verifice senzorul. Nu si nu!
Am inlocuit senzorul cu o rezistenta echivalenta. Alt motor! Alta viata!
Dupa aia am cumparat senzor nou.
Mai aveam putin si schimbam toata masina.
D-aia zic: merita verificat inainte sa dai bani pe tot felul de piese.
teoretic da, practic nu am vazut senzor de temp apa care sa zica prostii pe sute de subaru din 1900 toamna la zi :)
-
senzorul de detonatii se strica ... se stie :) , cel de temp apa nu :) dar fiecare cu experientele proprii csf :))
LE : iar la ce zici tu mai sus vezi ca este o nuanta: acul din bord nu se misca cat timp temp este undeva intre 90 si 115 grade :) daca monitorizezi valorile sunt corecte, doar acul din bord nu se misca ... that's all :)