Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: alexn on June 11, 2012, 21:59:48 PM
-
Cred ca foarte multi posesori de Forester se confrunta cu aceasta problema si din cautarile mele pe nu am prea gasit solutii viabile in Romania, adica sa fim seriosi unde gasesti arcuri king spring, de aceea dupa o cautare indelungata am gasit o solutie pe care am testat-o si de care sunt multumit. Varinata pe care am mers eu este amortizoare+arcuri Kayaba iar codurile sunt:
amortizoare spate st+dr:
KYB 334344
KYB 334345
arcuri spate st+dr:
2 x kyb k-flex RC6431
cu aceasta combinatie masina revine la inaltimea normala iar din cauza grosimii mai mare a arcului este mai rigida si ramane la o inaltime rezonabila chiar si cu masina incarcata.
sper sa va ajute aceasta informatieiar daca vreti pot sa va dau si site-ul de unde am comandat piesele(amortizoarele le gasiti peste tot dar cu arcurile e mai greu)
-
Mersi de info. E multa lume (printre care si eu) care vrea sa scape de SLS deci orice input este extrem de util!
-
Salut,
Am mers si eu pe aceeasi varianta de amortizoare ca si tine si sunt super multumit. Eu le-am schibat si pe fata si le-am adus din Anglia. Arcurile le-am facut la comanda tot in Anglia cu +2cm pe fata si +3 si mai tari pe spate.
Pe langa astea am pus si niste inaltatoare de 2,7cm peste flansele de la amortizoare si acum privesc lumea mai de sus :)
In orice caz toata ideea setupului asta mi-a venit cand am vazut cat costa amortizoarele SLS pentru spate. Aproape in aceaasi bani m-am ales cu 4 amortizoare si 4 arcuri la comanda noi.
-
Vulpanu, spune-mi te rog cit a costat toata afacerea cu transport inclus, flanse, etc.
Sa inteleg acum ca masina are undeva pe la 23 de cm garda la sol?
E exact ce mi-ar trebui mie.
-
Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, nu am sesizat intrebarea la timp.
Costurile au fost dupa cum urmeaza:
Arcurile: 245GBP din care 65 a fost transportul
Amortizoarele: 240GBP din care 32 transportul
Inaltatoarele: 200eur
Flansele: 1000lei
Cam astea au fost cheltuielile. Posibil sa mai fie nevoie de niste suruburi speciale (camber bolts) care sa te ajute sa reglezi geometria pe spate dupa inaltare. Eu le-a cumparat dar la mine nu a fost nevoie.
Daca mai ai intrebari, nu ezita iar daca esti din Bucuresti putem sa ne intalnim sa vezi masina.
Spor!
-
Salut,
A auzit cineva de: http://www.pedders.co.uk/subaru-forester-sg-pedders-conversion-kit-rear_p22538557.htm?
Ca si bani mi se pare cel mai bine din toate variantele descrise pe aici(daca trimit si in ro si nu sunt mari taxele....)
Multumesc,
-
S-a mai discutat de 2 ori subiectul: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=12.0
AMORTIZOARE SPATE
Se duc destul de repede si se schimba pe garantie (daca mai aveti garantie). Insistati in cazul in care vi se spune ca intra la consumabile. Schimbati ambele amortizoare (pe punte) altfel riscati sa aveti un comportament ciudat al masinii. De altfel, daca aveti amortizoare cu "self leveling" puneti tot cu self leveling. In caz contrar riscati ca spatele sa stea mai jos ca fata. Ca optiuni dupa garantie aveti 1. reconditionarea amortizoarelor originale (cost redus, dar se poate dovedi a nu fi de durata) si 2. inlocuirea cu o suspensie fara self leveling. Mai multe detalii despre codurile de produs aici (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=12.msg19031#msg19031) si mai gasiti ceva si aici (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1261.0)
Se blocheaza acest subiect. Poti sa scrii la celelalte 2.
-
Salutare tuturor.
Sunt nou pe aici, si posesor de curand Subaru Forester SG (2004), vreau sa ii schimb pe spate suspensia.
O sa iau pedders (arcuri si amortizoare), cine imi poate da detalii despre reducerea de 10% la aceste produse?
o reducere ar fi binevenita, am cam citit pe forum ce se scrie de pedders, iar daca aveti si alte sugestii sau completari sunt binevenite.
Viorel
-
Salut,
Pentru a obtine reducerea trebuie sa dai comanda pe situl lor si sa introduci codul: Fy77ifsn
Mai multe detalii in topicul asta:
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1477.0
-
@viorelghita: Foloseste functia cauta si obisnuieste-te cu forumul inainte de a deschide un subiect nou. Vezi ca exista multe subiecte deja deschise pentru problemele pe care le ai si tu. Spor!
-
Multumesc pentru intelegere.
O sa fiu atent data viitoare.
Viorel
-
Salut! Sunt posesorul unui Subaru Forester 2.0XT model 2004. Cu aproximativ 2 sapt in urma am reușit sa "scap" de amortizoarele originale SLS(unul din ele a început sa planga) mă saturasem sa caut soluții de compromis având in vedere ca numai una bucata amortizor spate cu SLS este minim 1800 RON fără comentarii, nu! Am cautat solutia mai departe de Romania.Soluția aleasa a fost una "custom", arcuri +amortizoare clasice. Ce am câștigat: prețul întregului ansamblu spate a fost de 1690 RON, comportamentul mașinii pe drum s-a schimbat radical, am câștigat 2cm pe înălțime, fata de suspensia originala(atenție,am câștigat 2cm, nu am pierdut 2cm), in service băieții nu a trebuit sa facă nicio modificare pt a înlocui suspensia,s-au potrivit perfect,întru-un cuvânt mașina se simte mai bine ca niciodată si eu pe lângă ea, bineinteles. O sa revin cu câteva poze pentru impresie...
-
Si sa ne spui si ce marca de amortizoare respectiv arcuri ai pus. Si unde le-ai montat. Asteptam poze.
-
am câștigat 2cm pe înălțime, fata de suspensia originala(atenție,am câștigat 2cm, nu am pierdut 2cm)
Cum adica ai castigat? E mai inalta cu 2 cm sau mai joasa cu 2 cm?
-
au inteleg ca e mai inalta cu 2 cm !
-
am câștigat 2cm pe înălțime, fata de suspensia originala(atenție,am câștigat 2cm, nu am pierdut 2cm)
Cum adica ai castigat? E mai inalta cu 2 cm sau mai joasa cu 2 cm?
hai ca scrie clar.Tu daca castigi 10 lei poate insemna ca i ai pierdut?;D
-
Eu sunt curios daca a castigat fata de cum era stock cu suspensia buna, sau fata de cum era cu suspensia stock lesinata cazuta de fund..
Dar pot presupune ca sunt 2cm in plus fata de inaltimea stock a foresterului cand e in stare buna.
-
am câștigat 2cm pe înălțime, fata de suspensia originala(atenție,am câștigat 2cm, nu am pierdut 2cm)
Cum adica ai castigat? E mai inalta cu 2 cm sau mai joasa cu 2 cm?
hai ca scrie clar.Tu daca castigi 10 lei poate insemna ca i ai pierdut?;D
Nu vad de ce e un castig faptul ca a ridicat-o de spate cu 2 cm... dar poate nu am citit eu tot de la inceput.
-
Distanta corecta este 420 mm de la axul rotii pana la pasajul aripii.Daca masina este 20 mm peste cota asta,nu vreau sa stiu la curbe bruste ce se intampla.Stabilitatea este jale....
-
ahaaaaaa... deci daca la mine e mai joasa fata/spate cu 30 mm, cum e? ;D ;D ;D
-
super, de aia zic ca 2 centimetri in minus sunt un castig :)
-
Nashpa la gropi... 8)
-
http://imageshack.us/photo/my-images/12/fiqt.jpg/; http://imageshack.us/a/img12/5034/fiqt.jpg; http://imageshack.us/a/img843/5742/n1dj.jpg; http://imageshack.us/a/img27/9070/wsga.jpg;http://imageshack.us/a/img24/1151/0jfm.jpg;http://imageshack.us/a/img585/389/37lw.jpg.
Acestea sunt imaginile promise. Suspensiile(arcuri si amortizoare) sunt de la Pedders, intradevar distanta intre axul rotii si pasajul aripii este de 420mm, masurati dupa ce s-a mers un pic cu ea ca sa se "aseze". Cei 2 cm i-am castigat dupa ce am inlocuit suspensiile stock cu Pedders. Toate bune.
-
Hai ca pana la urma ne intelegem noi.Recapatati defapt e corect.Vb aia...doi cm nu inseamna mult....dar conteaza atat de mult
-
Arata fain! + sau - 2 cm nu inseamna mult, dar ai amortizoare noi... si asta conteaza cel mai mult!
-
Corect, masina raspunde f bine la comenzi, suspensia este elastica nicidecum rigida. Ataca gropile elegant fara sa te zdruncine, dealtfel saptamana trecuta am avut ocazia sa o testez pe drumul de Glajerie(Rasnov), drum forestier de aproximativ 10KM cu gropi marisoare spre mari pe tot parcursul. Cei din BV pot sa confirme.
-
Sincer, atunci cand am pomenit de cei 2 cm am incercat sa fiu cat mai exact in exprimare(inginer de formatie), nu ma asteptam sa iasa discutia asta cu:+/- 2cm... :)
-
Daca esti inginer... vorbim la microni! ;D ( Florescu sa se abtina ca este IT-ist si nu stie... ::) )
-
Daca o luam cu micro(u)nii se vor simti lezati.
-
Lezarea ca lezarea . Alezarea e critica
-
Salut! Am si eu o intrebare pt ca sunt pe dinafara la mecanica, eu nici nu stiu daca am sau nu self leveling. Am un forester SG din 2007 2.0X si mi se pare ca sunt putin lasat de spate. daca umplu cu oameni si bagaje..arat ca o salupa. Exista si fara self leveling modelul meu? cum imi dau seama?
-
Pe amortizor ar trebui sa se vada un tub mic atasat.Dar sigur ai cu SLS si a cedat nervos.Incearca suspensia reglabila de pedders,completa.E mult mai buna treaba.
-
Dai o cautare pe google dupa subaru forester sls dupa care selectezi ca rezulatele cautarii sa fie de tip image.
Amortizoarele cu sls au in paralel cu ele in partea de jos un cilindru.
Dupa asta te duci la masina si te uiti sub aripa spate sa vezi cum arata amortizorul tau.
-
adica asta e un sls, nu?
https://www.google.ro/search?q=subaru+forester+sls&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aSeYVNDUKtStaaeZgDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1770&bih=995#facrc=_&imgdii=_&imgrc=8e0bWD1xaXK_tM%253A%3BwcuvX2q6_3f6WM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.subaruforester.org%252Fvbulletin%252Fattachments%252Ff75%252F32249d1314557014-sg-rear-shocks-transition-sls-non-sls-p1010475.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.subaruforester.org%252Fvbulletin%252Ff75%252Fsg-rear-shocks-transition-sls-non-sls-99623%252F%3B850%3B1133 (https://www.google.ro/search?q=subaru+forester+sls&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aSeYVNDUKtStaaeZgDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1770&bih=995#facrc=_&imgdii=_&imgrc=8e0bWD1xaXK_tM%253A%3BwcuvX2q6_3f6WM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.subaruforester.org%252Fvbulletin%252Fattachments%252Ff75%252F32249d1314557014-sg-rear-shocks-transition-sls-non-sls-p1010475.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.subaruforester.org%252Fvbulletin%252Ff75%252Fsg-rear-shocks-transition-sls-non-sls-99623%252F%3B850%3B1133)
-
Da,
:) eu nu am pus link-ul direct ca mi se parea kilometric...
-
kilometric, kilometric - dar ajuta :) Multumesc pt raspunsuri o sa ma duc sa vad de care am :)
-
Smecherii pun link asa (https://www.google.ro/search?q=subaru+forester+sls&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aSeYVNDUKtStaaeZgDg&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1770&bih=995#facrc=_&imgdii=_&imgrc=8e0bWD1xaXK_tM%253A%3BwcuvX2q6_3f6WM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.subaruforester.org%252Fvbulletin%252Fattachments%252Ff75%252F32249d1314557014-sg-rear-shocks-transition-sls-non-sls-p1010475.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.subaruforester.org%252Fvbulletin%252Ff75%252Fsg-rear-shocks-transition-sls-non-sls-99623%252F%3B850%3B1133) ;D ;D :-*
-
Pai da! stii tu cum!
Si revenind la problema mea...da sunt SLS, mai au si butoias langa :)
Acum, ma gandesc...daca s-au lasat arcurile si amortizoarele or mai fi bune?
-
N-ai tu norocul asta! :D
De fapt cam nimeni nu il are, nu fii suparat. E SLS-ul. Costa. Cam la aceiasi bani poti pune varianta alte arcuri + non-SLS si pe viitor vei schimba mult mai ieftin amortizoarele. Probabil informatia se gaseste deja pe forum.
-
dar e ok sa pun non sls? ce voi simti diferit?
-
Eu am non-SLS de vreo 10k km. Kit'ul Eazy Fit de la Pedders (amortizoare + arcuri + flanse).
A costat ~1600 ron/ set cu tot cu livrare atunci, am beneficiat de reducerea de 10%.
Acum probabil e cam 1750-1800 ron si se monteaza f usor si n'as pune SLS, nu vad de ce'as plati cel putin dublu
@Forester: asta (http://olx.ro/oferta/amortizoare-spate-sls-self-leveling-subaru-forester-2002-2008-ID2jZ61.html) cred ca e Grinch'ul, cauta fraieri , nu le'a aruncat, cum am facut eu :D
-
Ba ej nebun?Ala vinde mortaciunile cu 16 milioane?E pe forum?Dati l afara... ;D
-
Cred ca asta http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Forester-SG-XT-X-Pedders-Ezifit-Rear-Suspension-Conversion-Kit-2002-2008/121520913422?_trksid=p2054897.c100204.m3164&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140407115239%26meid%3Dbad67e98d655449d86c70371512517ae%26pid%3D100204%26prg%3D20140407115239%26rk%3D1%26rkt%3D30%26sd%3D121490388159 (http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Forester-SG-XT-X-Pedders-Ezifit-Rear-Suspension-Conversion-Kit-2002-2008/121520913422?_trksid=p2054897.c100204.m3164&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140407115239%26meid%3Dbad67e98d655449d86c70371512517ae%26pid%3D100204%26prg%3D20140407115239%26rk%3D1%26rkt%3D30%26sd%3D121490388159) trebuie sa imi iau la SG-ul meu din 2007 cu 2.0x, nu?
-
Ala e kitul, iar transportul mai e vreo 30 lire, cand iei direct de la Pedders Uk
Alti colegi au pus kitul reglabil pe inaltime si duritate, tot de la Pedders - link (http://www.pedders.co.uk/subaru-forester-sg-lowering-suspension-kit_p23267342.htm). Daca ai nevoie si de amortizoarele fata, nu ar fi o varianta de ignorat
-
minunat! in primavara imi pun si eu alta suspensie. am masurat aseara si am 3 cm diferenta pe spate. adica in fata e mai ridicata cu 3 cm...si ai dracului se vad bine :) din fericire nu am nevoie si pe fata, dar pana la primavara mai e mult. cine stie...
Eu ma tot intreb: Masina mea a fost folosita, pana sa o iau eu, la carat uleiuri motul din ungaria la brasov. Tipu de la care am luat-o era dealer ulei motul. Si mi-a zis ca asta a facut cu ea... nu ar putea fi totusi doar arcurile naspa? ma gandesc ca de la greutate s-ar fi putut lasa. oricum nu a dat in gropi cu ea ca pe autostrada ungureasca nu prea sunt. offroad nu a facut. cum as putea testa arcurile?
-
Putea sa care si puf cu ea, n'au cum sa fie doar arcurile.
Fa'le un test, mai dai si pe ala ~100 ron si o sa te convingi ;)
-
Nu prea au cum sa fie arcurile. Stiu ca au fost cazuri in care s-a incercat schimbarea amortizoarelor cu unele non SLS iar masina statea lasata pe spate. Asta arata ca masina nu sta lasata doar din arc.
Este o problema cunoscuta, nu cred sa scapi fara schimb.
Ar fi varianta sa faci reconditionare la Brasov, dar cred ca ajungi la 1000 ron si-ti dau garantie 10000km.
Poti suna la Autokino si intrebi.
-
Amortizorul SLS are rol si de arc.Daca ati citi ce scriu,nu numai caterinca ati retine.D aia nu se pot schimba doar amortizoarele.Pt ca ghici ce...Sls slsleaza by default.
-
eee hai ca am citit juma' de internet in ultimele 3 zile...am vazut si ca arcurile sunt mai moi by default, dar eu nepricepandu-ma la mecanica...am zis si eu. In primavara le schimb sigur. Pana atunci ma hotarasc daca iau kit fata spate sau doar spate :) Vedem care e treaba cu bugetul...
-
Sunt si eu posesor de SG si vad ca mai multi colegi au montat kituri non sls de ceva vreme, putem avea niste feedback-uri dupa un numar de ceva zeci de mii de km , constand in cum se pastreaza inaltimea in timp, se lasa spatele si cat cand este incarcata ?
-
Verificam azi șanturile anvelopelor și am constatat că am spatele lăsat în mod inegal. Am dus mașina la service și mi s-a spus că gazul din SLS-uri s-a dus complet și costă 300 lei "reumplerea". Sau să îmi iau altele noi. Ce recomandați?
-
Verificam azi șanturile anvelopelor și am constatat că am spatele lăsat în mod inegal. Am dus mașina la service și mi s-a spus că gazul din SLS-uri s-a dus complet și costă 300 lei "reumplerea". Sau să îmi iau altele noi. Ce recomandați?
Doar atat costa "reconditionarea" SLS-urilor? Unde, la AK?
Eu tin minte de la SMT ca mi se spunea ceva despre "sunt curse", deci mai si curge ceva acolo cand se strica.
-
Au zis că nu le fac ei, ci le duc în altă parte (sau mă pot duce eu cu ele, nu mai rețin).
-
As fi curios si eu unde anume. Este bine de stiut pe ce maini ar ajunge. Daca pica compensatorul cred ca nu mai ai ce face.
-
Pedders reglabil costa vreo 3600 plus Tva parca.Mie mi s a parut tot mai ieftin asa.Si merita toti banii.
-
Cred ca foarte multi posesori de Forester se confrunta cu aceasta problema si din cautarile mele pe nu am prea gasit solutii viabile in Romania, adica sa fim seriosi unde gasesti arcuri king spring, de aceea dupa o cautare indelungata am gasit o solutie pe care am testat-o si de care sunt multumit. Varinata pe care am mers eu este amortizoare+arcuri Kayaba iar codurile sunt:
amortizoare spate st+dr:
KYB 334344
KYB 334345
arcuri spate st+dr:
2 x kyb k-flex RC6431
cu aceasta combinatie masina revine la inaltimea normala iar din cauza grosimii mai mare a arcului este mai rigida si ramane la o inaltime rezonabila chiar si cu masina incarcata.
sper sa va ajute aceasta informatieiar daca vreti pot sa va dau si site-ul de unde am comandat piesele(amortizoarele le gasiti peste tot dar cu arcurile e mai greu)
Salut tuturor,
Detin un Forester 2007 2.0x, bineinteles, cu suspensie cu Self-leveling care a cedat pentru a 2-a oara.
As dori sa o inlocuiesc cu o suspensie spate clasica. Imi poate confirma cineva daca codurile de mai sus se aplica la Forester SG facelift? Din cate vad pe net, ar fi pentru modelul fara facelift, pana in 2005.
Deasemenea, observ ca e o diferenta intre suspensia clasica necesara pentru modelul care vine OEM cu Self-leveling si cea necesara pentru modelul care vine din fabrica cu suspensie clasica.
Alte variante sunt binevenite atat timp cat au fost testate. Stiu de Pedders dar varianta asta e destul de controversata.
Orice ajutor ar fi apreciat.
Va multumesc,
Bogdan Muresan
-
PM @Boxer si iti da ceva sa te multumeasca.
-
Schimbat și eu suspensia.pun aici poate mai folosește cuiva
Forester sg 11.2007. După seria de șasiu cică a venit fără sls
Amortizoare: NIPPARTS N5537009G si N5527009G.
Arcuri: kyb Ra6028.au spira mai groasa și 6mm mai înalte decât ra6431
Kit praf: Producator: NIPPARTS
Cod producator: N5827001
Rezultat la după 1 zi: aproximativ 435mm spate.rezervor benzina plin, rezervor gpl gol
-
Distanta corecta este 420 mm de la axul rotii pana la pasajul aripii.
Poate confirma cineva distanta? Eu retinusem ca erau valori un pic diferite fata/spate cand facusem masuratorile la o intalnire de la Ikea, dar evident ca nu am retinut si valorile
LE:
Pe net am gasit valorile pentru varianta pre-facelift
(https://i.postimg.cc/tTdBwBym/Wheel-Arch-Height04.jpg)
Ptr facelift am gasit mentionata valoarea de 435mm
-
Stie cineva care ar fi diferenta dintre 20360SA0809L si 20360SA1209L?
Din poze nu imi dau seama :D
-
Si daca poate sa imi spuna si mie cineva piesa asta la ce foloseste 20371AA041 .. si daca trebuie schimbata cans se schimba si amortizoarele
-
Si daca poate sa imi spuna si mie cineva piesa asta la ce foloseste 20371AA041 .. si daca trebuie schimbata cans se schimba si amortizoarele
da , trebuie schimbata daca cea veche e rupta sau dezintegrata. Este o protectie pentru tija amortizorului. Unde le schimbi , nu stie cu ce se mananca ?
-
Stie cineva care ar fi diferenta dintre 20360SA0809L si 20360SA1209L?
Din poze nu imi dau seama :D
Primul e mai greu cu 15grame. In rest , ambele sunt de dreapta. Fara SLS aparent.
-
Ok. Mersi.
Momentan nu am ales locatia. Doar ma interesez de piese.
-
Fara sa te superi , as forma urmatoarea opinie. Alege un garaj/atelier/service unde sa mergi si apoi cauta piese / informatii / pareri , f.ctie de ce ti se spune acolo. Nu cred ca mai e cazul sa zic ca nu are rost sa coși budigăii. Alege varianta cea mai buna pentru masina ta. Banii sunt maculatura. Daca poti sa privesti asa.
E just , nu e suficienta maculatura pentru Lamborghini Urus , dar chiar si asa.
Nu incerca sa te duci aparent informat la service ca nu e bine. Una e sa ai o idee si alta e sa te duci gen doctor.
-
salutare !
intre timp, a aparut @arcul elcoidal@ kyb ra6028.
care este un pic mai lung si are spirala un pic mai groasa.
Echipament vehicul: vehicule fara reglaj al gardei la sol
Partea de montare: puntea spate
Parametru: AC
Greutate [kg]: 3,21
Grosime 1 [mm]: 14,6
Diametru exterior [mm]: 161,5
Lungime [mm]: 366
ce ar fi de ales intre kyb ra6028 si kyb 6431 ??
-
Sigur nu te referi la arc? 6028 am eu pe spate. E mai ok dacă ai mereu ceva în portbagaj. O butelie de gpl de exemplu.
Vezi postul meu de pe pagina 3
-
da, am gresit , am modificat.
-
Salutare,
in afara de Pedders din UK, exista ceva multumitor pe piata romaneasca? 2007, 2.0X, 116 kw.
Multumesc anticipat,
Dragos.
Salut tuturor,
Detin un Forester 2007 2.0x, bineinteles, cu suspensie cu Self-leveling care a cedat pentru a 2-a oara.
As dori sa o inlocuiesc cu o suspensie spate clasica. Imi poate confirma cineva daca codurile de mai sus se aplica la Forester SG facelift? Din cate vad pe net, ar fi pentru modelul fara facelift, pana in 2005.
Deasemenea, observ ca e o diferenta intre suspensia clasica necesara pentru modelul care vine OEM cu Self-leveling si cea necesara pentru modelul care vine din fabrica cu suspensie clasica.
Alte variante sunt binevenite atat timp cat au fost testate. Stiu de Pedders dar varianta asta e destul de controversata.
Orice ajutor ar fi apreciat.
Va multumesc,
Bogdan Muresan
-
in afara de Pedders din UK, exista ceva multumitor pe piata romaneasca? 2007, 2.0X, 116 kw.
Amortizoare (+ flanse + protectii) KYB
Arcuri Lesjofors
Tampoane de cauciuc OEM (intre arc si amortizor)
Montate luni, pe un Forester identic. 67.7 cm distanta de la sol la marginea aripii - before, 76.7 cm after.
Tot combo-ul e in jur de 2000 de lei.
-
Revitalizez topicul.
Caut si eu variante pentru schimb suspensie spate. SLSul moare incet.
Am un SG rosu in SB (lasat rau pe spate) si il vad mult timp stationat si nu intelegeam de ce.
Acum inteleg. Pur si simplu nu mai poti circula cu el ca bate, are cursa activa ramasa amortizor mica si ajunge la capat.
O observ si eu asta cand merg pe camp si mai iau cate un damb mai serios.
1. Set pedders GPL 2252lei (landatelier)
2. Set kyb+Lesjoforce ~2000lei Polonia.
3. Set kyb+Ironman+35mm ~2400lei Polonia.
4. Set penteker 2800/3800 nou sau alt pret sh ramas dupa upgrade.
5. Din bucati - flanse, amortizoare, arcuri, aparatori praf, etc
Baiatul de la penteker mi-a spus ca arcurile din seturile pedders ruginesc de la interior spre exterior, e adevarat?
E cineva pe club care a facut upgrade penteker 2800lei>3800lei (preturi actuale) pe spate si are un set disponibil la vanzare second hand?
-
Penteker este userul BOXER de pe forum, unul din proiectele personale ale lui el este la mine SG XT. Poti lua legatura direct cu el si te va sfatui. Inainte de Penteker a adus Pedders, pe vremea cand erau facute in Australia.
-
Mai sunt baietii astia in UK care fac arcuri la comanda. Am initiat deja o discutie cu ei.
https://springcoil.co.uk/