Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: Cristi on February 21, 2011, 22:35:45 PM

Title: chip subaru forester 2,5xt
Post by: Cristi on February 21, 2011, 22:35:45 PM
Salut. Sunt curios sa aflu daca cineva si-a pus chip tunning pe forester de 2,5 xt?
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: Marcelutza on February 22, 2011, 17:14:32 PM
Si eu sint curios daca si-a pus cineva pe Diesel ?
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: florincc on February 22, 2011, 19:54:58 PM
Mi-a facut Sebastian de la Racing Code - ecu tuning pe 2.5 xt zilele trecute.

Sunt diferente mari...

Rezultate:

http://i.imgur.com/Xl1zG.jpg (http://i.imgur.com/Xl1zG.jpg)
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: Cristi on February 25, 2011, 21:39:14 PM
La ce putere ti l-a dus? 270 de cai? Cat te-o costat? Consuma mai putin la mers lejer?
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: Cristi on February 25, 2011, 21:42:07 PM
Scuza-ma...acum am vazut...263 de cai
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: florincc on March 03, 2011, 20:58:05 PM
263 cai la roata... Asta ar trebui sa fie pe undeva pe la 300 la motor. Cuplul a crescut la 400 la roata.

Consuma mai putin daca merg normal cu ea, si mai mult daca am piciorul greu.

M-a costat distractia vreo 600 de euro dar cred ca se merita pentru ca face soft customizat pe masina tu, si nu soft de serie.

Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: type_ra_555 on March 03, 2011, 21:28:34 PM
cit aveai cuplu inainte? transmisia e stock?
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: Cristi on March 04, 2011, 11:37:05 AM
Ai 2 softuri, unu mai nervos si unul mai econom? Am inteles ca cei de la recing code pot oferi asa ceva.
Title: Răspuns: chip subaru forester 2,5xt
Post by: florincc on March 06, 2011, 21:17:16 PM
type_ra_555 : Cuplul era 320 la motor.
Transmisia e stock si incerc sa am grija de ea cat mai mult pentru ca stiu ca sunt la limita puterilor ei :)

Cristi : Eu am 2 softuri dar nu am unul nici unul economic. u
Unul principal si unul de back-up care intra in cazul in care motorul are detonari sau benzina e de proasta calitate.
Cel  mai bine e sa vorbesti cu Sebastian si sa ii spui ce iti doresti de la masina.