Subaru club Romania
Tehnic => Tuning => Topic started by: mcv1900 on January 27, 2012, 19:19:31 PM
-
Buna toata lumea,
Ma numesc Augustin, nascut in 1983 din Timisoara.
Am achizitionat de curand un FXT din 2007 si as dori sa il modific sa am 300-350awhp.
Am urmarit si citit multe forumuri, m-am plimbat si cu fostul forester a lui Sebastian si as dori sa construiesc unul asemanator. (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=250.0)
Sunt incepator in ale tuningului si nu cunosc pe nimeni in domeniul asta. In timisoara il avem doar pe Florin Staici care stie si se ocupa. As avea nevoie de un service bun si o lista buna de componente ce ar trebui sa iau. Sunt constient de pretul modificarilor si nu dispun de toata suma dar pe parcurs se poate rezolva. Din cate am vazut toate FXT tari au o cutie de STI 6MT cu sau fara DCCD si din cate am observat ii foarte scumpa dar nu stiu niciodata EXACT cat de scumpa. Cat costa noua? Nu merg la curse si nu fac liniute, doar conduc tare si imi place acceleratia, deci masina nu vreau sa ruleze pe combustibili speciali sau sa aibe anumite modificari care sa strice durabilitatea masinii. Am o lista recenta cu modificarile lui Stolis din grecia care are un FXT de 500+ awhp, nu vreau sa ajung acolo :))).
Astept sfaturi si informatii...
Multumesc anticipat...
-
Vezi ca cica e bola grea tuningul .O sa vrei sa ajungi si la 500+.Crezi ca vecinu Stolys nu a avut mai putini inainte?
Bafta la moificari.Itit tin pumnii. ;)
-
Stiu ca ii bolala grea si stiu si de peripetiile lui Stolis. Sunt constinet ca dureaza mult manopera si reglajul dar vreau sa fac chestia asta. Nu vreau sa ajung la 500 de cai, as dori un 300-350 asemanator cu FXT ul lui Sebastian. Astept sa ma ajute lumea cu informatii si preturi aproximative.
-
Nu te poate ajuta doar pe forum... trebuie sa-ti alegi o firma de tuning ( aici te poate ajuta colegii de forum cu sugestii, dar tu fiind din TM mai greu... Leone 84 este din TM si pote are o sugestie! ), te prezinti cu ” bestia in transformare ” la ei si de aici incolo poti sa-ti faci o idee de cat costa si la ce te apuci sa-i faci tuning... ;)
-
bine ai venit !
succes la modificari !
-
Bine ai venit :)) si succes! eu estimez undeva la 5000-6000 euro daca lucrezi cu ebay interne transmisie turbina soft fara manopera :) ca sa ai un 350 care sa tina . Esti sigur ca vrei sa te apuci? ca sa nu mai zic, ca o sa vrei si niste scaune mai "sport" hai si o suspensie mai tare ca e cam barca la atatia cai, ai nevoie si de niste frane ca sa te opresti, o evacuare cap-coada daca nu ai deja, plus maruntziusuri, ca vrei si un BOV sa faca fasss si o admisie mai grava hai si niste jante mai usurele pe care sa scrie OZ eventual, si uite asa ajungi sa exclami: "m-a mancat in cur!" Ok, o sa fie "in rate" investitia dar te vei lovi de una de alta si o sa te intinzi pe cativa ani cu o masina pe care nu o poti folosi cand ai chef, ca nu e gata.. ba mai trebuie aia, ba aia si cand ajungi cu ea gata, tragi linie, vezi ca ai bagat in ea mai mult decat a costat, intri pe forum, dai de postul meu si mai completezi cu ce am omis eu ;)
-
:))) multumesc la toata lumea pentru raspunsuri. Eu am estimat pe la 10.000euro tot, fara cutie de STI 6MT. As dori sa o dau la cineva si sa o rezolve si normal sa am incredere si sa fie totul perfect, dar din pacat nu stiu pe nimeni. Eram cat pe ce sa cumpar fostul subaru a lui seby si acum regret ca nu l-am luat. Altul nu prea gasesc deci nu am ce sa fac. In timisoara pot lucra cu Staici, inca nu am iesit cu el sa imi dea niste preturi. Oricum am sa postez tot ce vb cu el poate ajuta si pe altii.
-
Salut ,bine ai venit bine ne-ai gasit! ;)
...eu zic sa cumperi o masina gata facuta si sa te bucuri de ea din prima zi .. ;),vorba celor cu experienta ...e boala grava ,incurabila ;)...este doar o parere ??? ;)
-
Salut ,bine ai venit bine ne-ai gasit! ;)
...eu zic sa cumperi o masina gata facuta si sa te bucuri de ea din prima zi .. ;),vorba celor cu experienta ...e boala grava ,incurabila ;)...este doar o parere ??? ;)
I agree !! Tunning + modificari + bani + timp = dureri de cap + timp in care te uti la masina` fara` sa` te bucuri de ea.
De acord cu mici modificari (frane, jenti, scaune,....) , dar nu vad rostul sa` treci de la 170cp. la 300 cp. Unde vrei sa fugi cu ea ??? Cu 170 cp cati ai acuma sant mai mult decat suficienti la drumurile , conditiile si legislatia din Romania. Cu diferenta de le 170 la 300 cp. vei mai castiga 2-3 sec. la plecarea de pe loc la semafor, ca` in rest tot cu 100-140 max. vei rula cam peste tot , iar in localitati probabil in jur de 60 . Merita` ?? Tu decizi. Si in felul acesta nu iti tii imobilizata` masina cu saptamanile si te poti bucura de ea zi de zi. Dar daca` vrei sa participi cu ea la curse e altceva. Tu decizi , bineinteles.
-
Cred ca momentan ne-ai prins cam tristi pe majoritatea.Fiecare a bagat bani in tabla si e cam sceptic.Oarecum te sufocam incercand sa te protejam.Fiind totusi vorba de pasiune,e evident ca nu te vei opri.Mai sunt si colegi care au facut adevarate bijuterii din masini...Tom,chiar si 2xGhe dar nu vrea sa recunoasca.
Parere personala...nu muncim pt bani ci pt placeri personale.Banii oricum vin si se duc si vin iar.Concluzie?Spor la treaba si te asteptam si prin Bucuresti sa vedem ce a iesit.Facem o liniuta stilul nostru....cu bere.
Oricum vb romanului chipi seif si nu te lasa dus de febra puterii.E suficient sa stii ca o ai.Bafta.
-
Salut ,bine ai venit bine ne-ai gasit! ;)
...eu zic sa cumperi o masina gata facuta si sa te bucuri de ea din prima zi .. ;),vorba celor cu experienta ...e boala grava ,incurabila ;)...este doar o parere ??? ;)
I agree !! Tunning + modificari + bani + timp = dureri de cap + timp in care te uti la masina` fara` sa` te bucuri de ea.
De acord cu mici modificari (frane, jenti, scaune,....) , dar nu vad rostul sa` treci de la 170cp. la 300 cp. Unde vrei sa fugi cu ea ??? Cu 170 cp cati ai acuma sant mai mult decat suficienti la drumurile , conditiile si legislatia din Romania. Cu diferenta de le 170 la 300 cp. vei mai castiga 2-3 sec. la plecarea de pe loc la semafor, ca` in rest tot cu 100-140 max. vei rula cam peste tot , iar in localitati probabil in jur de 60 . Merita` ?? Tu decizi. Si in felul acesta nu iti tii imobilizata` masina cu saptamanile si te poti bucura de ea zi de zi. Dar daca` vrei sa participi cu ea la curse e altceva. Tu decizi , bineinteles.
Acum are 230 CP... 8)
-
Ca sa iti fie mai simplu cu lista, intra in sectiunea membrii si masinile lor, du-te la Impreza 2001-2007 si cauta un subiect deschis de STi (un impreza WRX STi 2004). Copiaza toata lista de modificari si apoi adauga interne motor forjate, turbina si transmisia de STi.
Nu vreau sa te descurajez, dar eu intr-un an am bagat 3000 in masina mea si nici nu se observa. In afara de evacuare (care e decat cat-back) si niste jante de STi pe care le incalt vara, restul banilor s-au dus pe nimicuri. Asa ca este posibil sa depasesti cei 10k propusi.
In final, e bine ca ai un obiectiv clar, dar sa stii ca nu o sa te satisfaca niste numere pe hartie. Poti sa ai 300-500-1000 cai pe foaie. Conteaza foarte mult cum se simte masina. Cu 10.000 cred ca poti sa faci o multime de lucruri la masina. Sfatul meu este sa iei piese de calitate. Fie ele mai scumpe, dar firmele cu renume isi testeaza produsele inainte.
-
Salut ,bine ai venit bine ne-ai gasit! ;)
...eu zic sa cumperi o masina gata facuta si sa te bucuri de ea din prima zi .. ;),vorba celor cu experienta ...e boala grava ,incurabila ;)...este doar o parere ??? ;)
stiu dar pur si simplu nu gasesc, sau cel putin prin metode mobile sau autovit :((( mor de ciuda ca am ratat FXT lui Sebastian acuma de morrrrr....
-
Si a stat ceva pana s-a vandut... ai aflat cine-i noul proprietar?
-
Multumesc all pt raspunsuri...
Ii o chestie ca si fumatorii care fumeaza non stop si le zic la aia care nu fumeaza ca nu ii bine si sa nu se apuce :))))))))))))))) ceva de genu ii cu tuningul.
Deci masina asta care am luat-o are ceva toba modificata dar numai finalul, are soft si are suspensia schimbata cu una sport dar ceva ieftin cica, omul de la care am cumparat-o nu stie nici el ce are si ce firma sunt toate deci nu stiu nici eu. Tre sa ma bag sub ea sa ma uit, oricum nu sunt ceva firme care sa iasa in evidenta.
Planul meu ar fi sa strang toate toate piesele conform unei liste si apoi sa ma duc deodata sa le aranjez pe toate. Astfel manopera iese ieftin si ca si timp ii mai rapida zi eu. Cum nu ma pricep nu stiu exact ce piese si dupa ce lista sa ma iau. Am lista lui Stolis, a lui Sebastian si poate mai pot lua altele de pe net. Din cate am citit si vazut suspensia, franele si evacuarea sunt tratate usor separat de motor si ii relativ mai simplu de gasit si pus. La motor sunt o sumedenie de chestii. Daca ma pun sa strang o lista de la cap coada in 6luni sau 1 an as dori sa strang tot si apoi deodata sa o transform. Pt soft clar as merge la Racing Code si Sebastia cred ca abia asteapta. O sa pun o lista de curand si sa vedem ce ziceti si voi.
-
Si a stat ceva pana s-a vandut... ai aflat cine-i noul proprietar?
Nu, nu am aflat. Am vazut pe forum ca s-a vandut si gata. Eu m-am inteles bine cu Cristi (fostul proprietar) pana l-am pus sa vina la Tm sa vad masina ca sa o iau. Totusi unele chestii nu mi-au placut si ca si la o femeie nu am simtit sa o cumpar. A doua zi am aflat ca a fost dauna totala si a fost refacuta dupa un alt forester si un STI si m-am calmat putin. Poate ii adevarat , poate nu...naiba stie. Eu nu am luat-o pentru ca rotile nu stateau drept (vertical), motorul nu rula lin (din pt meu de vedere), cand m-a dat cu ea s-a purtat urat cu ea, asta a fost tot si am zis ca mi-e frica sa ma bag. Acum regret un pic dar na. Era 17k cu tot cu jante de vara sau 16k asa cum era.
-
No ii treaba buna .. ;) asa cum graiesti tu ..apoi daca asta ii visul tau eu te felicit si te incurajez si-ti urez noroc! ...da nu uita sa urci poze si video !!!
-
Salut
Am citit ce ai vrea sa faci, ce au raspuns colegii de pe forum si as vrea sa adaug si eu cateva comentarii.
In primul rand daca doresti cutie de sti, 6 trepte cu dccd, te va costa in jur de 2500 - 3000 euro (iti pot da adresa unui site unde am vazut ca o au de vanzare niste englezi....sau intri aici http://www.importperformancetrans.com/subarumanual.shtml si o gasesti noua la 3250 dolari - cred ca fara dccd). Americanii de la ipt ti-o pot aranja sa reziste pa +500 cp. Apropo, ce vrei tu - 300 cp la roti, atat are si fostul subaru a lui Sebastian (pe care si eu l-am ratat pentru ca am fost prea nehotarat, insa masina aia isi merita fiecare leu) presupune cam 400 cp la motor, ar pentru asta ai nevoie sa upgradezi motorul. Pentru aceasta solutie, poate ar merita un stroker kit de ej 22 (vandut de hks, tomei, etc) care iti va oferi un motor mai robust. Evident ca pe langa transmisie, tot trenul de rulare va trebui modificat (inclusiv diferentialele, unele de calitate te duc la 1000 euro), suspensia, etc. Problema mare va fi la partea mecanica, unde ai nevoie de cineva de increde, priceput in subaru, si care sa isi dea interesul ca lucrurile sa iasa bine. Cu totul, realist vorbind, o sa te duca cheltuiala cam la 10 000 euro. Ce vei castiga: 0-100 km/h de la ~ 6 sec (daca ai XT manual) la 4-4.5 sec si pe 400 m o sa scazi tot la fel 1-2 sec. Consumul va creste (transmisia in 6 trepte este ma grea), ambreiajul mai tare, intretinerea ma scumpa (schimburile de ulei se fac mai des si doar cu produse de calitate).
Eu zic ca ar trebui sa abordezi in altfel subiectul: ce vrei sa faci cu masina si cum sa se comporte.
Vrei ceva rapid si fun ??? Cu Foresterul tau + 10 000 euro diferenta iti iei un bmw m3 cu care sigur nu o sa te plictisesti sau un mitsubishi evo (apropo cine e interesat vedeti ca este un evo8 mr de vanzare la eurial - e si pe autovit la vreo 12 000 euro parca si la fel un sti preparat un pic). Gandeste-te ca oricati bani ai baga in forester nu o sa stea never ever pe drum ca un sti sau evo preparate....sasiu diferit, caroserie mai "caramidoasa" etc....
Vrei sa bagi bani putini si sa castigi o sec la masina ta ? Pune evacuare fara catalizatori, ia un intercooler mai mare, upgradeaza softul si asta e.....
Vrei sa stea masina mai bine pe drum ? Pune bare stabilzatoare (cea mai buna metoda pentru a nu te mai da in barci), ia un set bun de suspensii, jante usoare si anvelope performante....
Ok, cam asta vroiam sa iti spun....pentru ca din experienta, iti spun ca daca incepi sa bagi bani in ea, cam cu greu o sa te opresti (eu tocmai vreau sa iau "cateva" chestii si ma duce la vreo 2000-3000 dolari.....si nu te gandi ca e vorba de turbine, evacuari, etc....chestii marunte.....in ideea de a usura anumite componente astfel incat motorul sa nu mai consume putere la invartit diferse rotite, etc)
Spor in proiectul tau si ai grija de tine (o masina puternica necesita abilitati bune de sofat......si eu merg foarte tare, insa apropo de foresterul lui Sebastian, unul dintre motivele pentru care nu am mers pana la capat a fost legat de opinia mea cum ca masina este prea puternica si la limita era posibil sa nu o pot controla)
Seara buna tuturor
-
Inca ceva....Adi-Canada are dreptate.....e vorba de puterea la roti...la 230 cp (pe hartie) la roata iti raman cam 170-175 (la cutie automata mai putini, la manuala mai mult un pic pentru ca sunt pierderile prin transmisie mai mici)....si tinand cont ca mcv vrea 300 caluti la roata, logica e buna.
In orice caz, gandeste-te bine inainte de a te apuca si tine cont de un lucru: puterea nu reprezinta mare lucru.....sunt niste cifre, tie iti trebuie cuplu si usurarea masinii...iar cifrele care le vezi vehiculate peste tot nu ajuta prea mult pe strada.....adica, cineva cu bugatti, cu 1000 cp si cineva cu o masina de 100 cp vor ajunge cam in acelasi timp in punctul B, plecand din punctul A, amandoua "punctele" localizate in Romania ;)
Ah, si uitasem o varianta.....cu 5000-10000 euro iti comanzi masina preparata "pe bune" din japonia....si, functie de ce alegi, te poti duce sa te dai la competitiile de drift (unde apropo, masinile au chiar si doar 200 cp) la vtm, sau drag. Daca te uiti pe siteuri japoneze o sa vezi ce masini de week-end iti poti lua...
Btw....take a look
-
Inca ceva....Adi-Canada are dreptate.....e vorba de puterea la roti...la 230 cp (pe hartie) la roata iti raman cam 170-175 (la cutie automata mai putini, la manuala mai mult un pic pentru ca sunt pierderile prin transmisie mai mici)....si tinand cont ca mcv vrea 300 caluti la roata, logica e buna.
In orice caz, gandeste-te bine inainte de a te apuca si tine cont de un lucru: puterea nu reprezinta mare lucru.....sunt niste cifre, tie iti trebuie cuplu si usurarea masinii...iar cifrele care le vezi vehiculate peste tot nu ajuta prea mult pe strada.....adica, cineva cu bugatti, cu 1000 cp si cineva cu o masina de 100 cp vor ajunge cam in acelasi timp in punctul B, plecand din punctul A, amandoua "punctele" localizate in Romania ;)
Ah, si uitasem o varianta.....cu 5000-10000 euro iti comanzi masina preparata "pe bune" din japonia....si, functie de ce alegi, te poti duce sa te dai la competitiile de drift (unde apropo, masinile au chiar si doar 200 cp) la vtm, sau drag. Daca te uiti pe siteuri japoneze o sa vezi ce masini de week-end iti poti lua...
Btw....take a look
Merci mult pt timpul tau acordat in raspunsuri. Sunt constient de toate. Deja procesez si calculez tot tot ce ati zis toti aici. Foresterul imi place pt ca ii vorba aia... lup in haine de oaie. Ii comic ce putere are in forma unui dric.
Referitor la proiect stau bine sa ma gandesc la varianta simpla, sa scot usor tot ce se poate din el, ieftin si repede. Cutia de viteze 6MT ar fi ultima pe lista.
Referitor la FXT lui Seby si eu am simtit ca ii greu de controlat dar cand m-a dat Cristi cu el ptin orash statea destul de bine si aceleratia era colosala. El zicea ca in Craiova depaseste mereu un R8 4.2...si il cred. Am condus personal un RS4 si cand m-a dat asta cu foresteru m-am ca**t pe mine.
Ar mai fi o solutie: pot sa iau un Subaru Impreza WRX STI din 2008 Spec C Special Edition, motor de 2.5, evacuare completa Invidia racing, cica 380 cai (la motor presupun) dar in jur de 27k euro. Mi se pare asa de mult, enorm chiar. Din perspectiva mea mi se pare scump ca poate masina chiar merita banii.
-
Ok, zi pentru ce vrei masina
Daca vrei ceva pregatit de raliu e un sti de vreo 390 cp gata de drum la vreo 12 000 euro. Masina a participat insa la o gramada de competitii si pare cam obosita (vezi pe autovit). Mai e o varianta in lituania la 7000 euro, pregatita de raliu ( sti, spec c, 6 mt, dccd, 57000km) insa momentan are cutia busita si e scos de la vanzare (am vorbit cu ei).
Mai gasesti ceva sti pana in 15 000 euro pe la noi, si vezi ca e un s4 la pret bun si arata bine
Evident, pe siteurile de specialite gasesti masini de raliu la preturi foarte bune, insa un logan bine preparat e ce ai nevoie pentru inceput.
Pentru forester, uita-te si pe siteurile americane (subaruforester.org, nasioc, etc) si vezi ce au facut baietii de acolo la masini. Sunt la ei niste bombe de vanzare (foresteruri modificate care scot sub 12 pe 400 m) la preturi dub 15 000 dolari (este si un coleg de pe forum care o vinde http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=325.msg2697#msg2697 )
In orice caz, daca da "boala" in tine, e posibil sa pierzi o gramada de timp citind, cautand si chiar visand (call me crazy) solutii de imbunatatire a masinii.
Take care
Cristi
-
Nu vreau sa fac ralliu sau orice fel de curse. O vreau pentru propria placere. Ce parere ai de STI ul de 27k ti se pare mult. Are 30k km din care 50% sunt de autostrada si restu de drift si piste dar nu ii deloc obosit. La ce pret o vinde colegul de pe forum???
-
Foresterul care a fost la Sebastian e in Iasi la un amic de-al meu. Cred ca o varianta pentru transmisie foarte buna( cred ca cea mai buna ) e asta :
http://www.ppgearbox.com.au/
Pastrezi transmisia usoara,rapoartele mai lungi si mult mai comode la mers si la o putere >300 whp am inteles ca treapta intai la cutia de sti e aproape inutila, si nu schimbi viteze ca nebunul in trafic. e mai potrivita la Forestiere cutia in 5, parerea mea.
-
Daca vezi vreo masina in zona unde stau eu ...ti-o trimit pachet ;) :D ;D
-
Cat costa sa aduci o masina din USA? Stie careva?
Pe langa pret mai vine si taxa de prima inmatriculare vreo 2500eu :(
-
Salut! Intereseaza-te cat te ajunge pe tine ,cu taxele ,etc....si dupa ,tinem legatura ;)
-
Am o idee cam cat te-ar costa transportul pana RO sau G
-
Am o idee cam cat te-ar costa transportul pana RO sau G
...pai cam cat?
-
Da,cam cat? ;D
-
In jur de 1500 $, dar depinde unde este masina in US... De obicei pt. EU se trimite containerul din New Jersey.
-
Dupa` cate am citit eu pe alte site-uri, transportul cu vaporul costa` intre 2000 si 3500 $. Atentie marita` la taxele ascunse ! S-ar putea cand intrebati de transport sa vi se spuna` ca` costa doar 1000-1500, dar nu vi se spune ca` mai trebuie platita inchirierea conteinerului, incarcarea+descarcarea, salubrizarea masinii, taxe de port (ambele porturi) , taxe pe care le cer municipalitatile oraselor de imbarcare-debarcare, taxa ecologica` in caz de dezastre, ................... s.a. In plus, unele companii cer obligatoriu sa iti asiguri marfa (altele nu), unele companii cer sa iti scoti toate lichidele din masina` si sa` iti dai jos bateria (si asta sa o faci la un service agreeat de ei si sa` prezinti dovada scrisa`). In plus, umele porturi din Europa cer ca dupa` ce ai debarcat obligatoriu trebuie sa iti duci masina la o spalatorie auto si sa` o speli pentru salubrizare. Deci grija` mare, uneori lucrurile s-ar putea sa nu fie asa de simple precum par ! Precum am zis, informatiile sant luate de pe alte site-uri si forumuri, eu nu am dat piept cu acesta situatie, deci nu vorbesc din propria experienta`.
Am gasit o chestie interesanta` de citit. Nu e exact despre transportul unei masini, dar ca sa` vedeti cam cum se deruleaza` lucrurile intre teorie si practica`.
http://www.paginaloteristilor.ro/forum/showthread.php?t=9989
-
In jur de 1500 $, dar depinde unde este masina in US... De obicei pt. EU se trimite containerul din New Jersey.
Destul de complicat daca nu sti pe cineva acolo :( Ma gandesc ca ii complicat sa ajunga in Romania si din europa.
-
Si eu am cochetat cu ideea sa aduc din US un STI si sa-i transfer motorul si transmisia pe Forester-ul meu, dar in final am ajuns la concluzia sa caut unul in UK! ;)
-
Si eu am cochetat cu ideea sa aduc din US un STI si sa-i transfer motorul si transmisia pe Forester-ul meu, dar in final am ajuns la concluzia sa caut unul in UK! ;)
imi poti da ceva linkuri cu site uri de unde se pot aduce, te rog frumos. Merci anticipat
-
Eu pe asta urmaream : http://www.easyexport.us/
Sunt ”salvage”. Pe mine ma intereseaza doar motorul si transmisia!
-
Cam asta cautam : http://www.easyexport.us/cars-for-sale/SALVAGE_CERTIFICATE_2005_SUBARU_FORESTER_10429622
-
In jur de 1500 $, dar depinde unde este masina in US... De obicei pt. EU se trimite containerul din New Jersey.
Raspuns corect !
-
Ar mai fi o solutie: pot sa iau un Subaru Impreza WRX STI din 2008 Spec C Special Edition, motor de 2.5
nu exista asa ceva
-
si acum ca am timp sa iti dau un raspuns mai elaborat.
in primul rand rapoartele din transmisia de sti usdm si cea de eudm/jdm difera, ca sa fim mai exacti rapoartele difera si la jdm/eudm dar doar 5 si 6 si final drive-ul in cazul transmisiilor de spec c.
o cutie de viteze noua e cam 7-8000 euro, iar cu putin noroc cu banii aia iti faci swapul de transmisie complet cu o cutie cu dccd, ia in calcul daca vrei o transmisie cu dccd trebuie schimbat cutia de viteze, planetare fata/spate, diferential spate, cardan, butuci fata/spate, fuzete fata/spate, discuri frana fata/spate ( daca vrei sa pastrezi etrierii oem dar nu este recomandat la puterae aia trebuie un bbk minim pe fata, ceva cu flotante ar fi si mai bine ) si suspensie completa adaptata si anume amortizoare pentru sti si cuplate cu niste arcuri de forester pt a balansa corect suspensia, sau cel mai simplu o suspensie cu compensatoare pt a regla situatia mult mai fin.
pe partea de motor 300-350 whp inseamna undeva pe la 380-430hp la motor, iar pentru asta daca vrei sa pastrezi 2.5-ul iti trebuie vibrochen, biele, pistoane, chiuloase sti preferabil cu axe specifice sti edm adica 264 grade daca imi aduc bine aminte sau 256 nu sunt sigur dar daca vrei se poate verifica sigur, galerie de admisie sti, intercooler fmic, admisie, turbina, evacuare completa si sa nu uitam soft.
eu zic ca tot ce vrei tu este proiect cam de 20-25 000 euro lejer deci gandestete bine ce vrei inainte de a te arunca cu capul inainte ;)
ah si la taote astea am uitat sa precizez ca se adauga altele, gen roti pt ca schimbi prinderea la butuc, tampoane motor cutie, 6mt linkage si alte nimicuri care se aduna pe la vreo 1000 euro lejer
-
Merci mult de info STI. Normal ca stau si ma gandesc si cel mai lejer ar fi sa iau unu gata facut. Referitor la Subaru STI din 2008 Spcial Edition asa este. Nici eu nu am crezut ca cica Spec C are motor de 2.0 si asta ca ii Spcial Edition ii de 2.5. EU am vazut masina cu ochii mei ce sa zic. Asa zice proprietarul mai mult nu stiu, estetic nu imi dau seama de nimic. Poate fac rost de coul caroseriei sa vedem ce si cum.
Acum caut si FXT uri gata modificate dar nu gasesc de cumparat nici unul. Nici in USA nu gasesc ceva interesant, pe forumul forester org is cam toate SOLD :(.
Mai caut cine stie si stau f tare pe ganduri la Spec C ul ala.
-
Si pana la urma daca nu schimb cutia de viteze si ma opresc la 300 cai la roata in ce sume crezi ca ajung??? Fara suspenise, frane si toba.
-
Poate gasesti pe aici ceva . In mod sigur nu au pe site toate produsele , sfatul meu este sa le scrii un @mail si sa` ii intrebi daca` au ceea ce vrei, daca` livreaza` in Romania, despre plata`, etc. Eu de cate ori i-am intrebat, mi-au raspuns destul de operativ.
http://www.lachutesubaru.ca/fr/index.spy
http://www.lachuteperformance.com/
http://subarucar.net/accueil/
http://www.twofastperformance.com/
http://www.subarubrossard.com/index.htm
http://www.perryautolaval.com/homefr.php
Incearca` prima oara` la Lachute Performance, sant cei mai renumiti pe aici prin parcare ;)
Mai poti incerca si aici pe forum http://www.montreal-subaru-club.com/ , fiecare din firmele de mai sus au topicul lor si ii poti intreba in direct . Succesuri ! ;D
-
Dupa ce am vazut azi ce face Serban, am luat o hotarare...vand aspiratu`, ma scobesc de lovele, iau XT-ul si apoi mai vedem!
Operatiunea se va face la o data ce va fi comunicata ulterior! :D
-
:D :D :D :D :D :D +10 !!!!!!! ;)
-
Mie chiar imi place ce fac.Am o afinitate pt impreza asta a mea....fiind primil subaru.Cred ca anul asta ma bag si eu la wrx ceva.Foretserul va fi al doamnei si daca vreau ceva mai high sa am si io....
-
Chiar o sa iasa f. fain proiectul! O sa fie o Impreza unica in Romania..., dar o sa mai discutam pe topicul tau, sa nu poluam topicul asta!
-
hehe :D este putin mai greu cand faci un swap dar (in cazul meu am o satisfactie mult mai mare.. ) placerea de a merge cu o masina facuta de mana ta (buna/rea) e altceva ;)
p.s eu nici nu urcasem motorul pe masina si deja o vedeam cu alti ochi.. nu pot sa explic sentimentul... ;D
-
Problema la "facut" masina ii foarte mare pentru ca nu stiu pe nimeni in zona asta care se pricepe sau cel putin sa am incredere. In Timisoara nu stiu nici un service de incredere sau profesional. Si daca as avea toti banii din lume nu as reusi nimic aici. Daca stie careva ceva service serios in zona Timisoara, Resita,Deva,Arad, Oradea sa imi zica sa incerc. De strans anumite piese ii simplu si cu softul iara ii ok ca as merge la Racing Code.
Deci costa "sentimentul" dar are si el aportul sau de satisfactie. In plus daca se stie ca nu ai forjat masina si ai fost uman cu ea se poate vinde mai bine dupa.
-
Daca esti hotarat... cauta un service la Bucuresti, aduci masina + piesele si in 10 zile pleci cu ” bestia ”... ;)
-
Daca esti hotarat... cauta un service la Bucuresti, aduci masina + piesele si in 10 zile pleci cu ” bestia ”... ;)
hmmm suna foarte promitator. Cei de la acest service nu pot oferi o lista cu modificari. Sa iti zica de exemplu... pt 300hp iti fac o lista cu ce cred ei si pretul este X euro, pt 330hp iti dau o lista si un pret Y, pt 350hp iti dau o lista pretul este Z.... Poate ies mai ieftin colectand eu piesele dar cum nu ma pricep si nici nu am asa mult timp dedicat ii periculos, o persoana specializata stie exact setul de care are nevoie. Plus ca eu pot sa cumpar chestii care nu sunt compatibile sau sa iau anumite piese mai slabe sau mai tari, adica sa nu pastrez o anumita configurare optima. Cel mai convenabil ii sa ti se ofere STAGE-uri cu pretul aferent. Daca se poate pls sa imi zici.
Zi faina si merci
-
De obicei astfel de proiecte se intind pe 2-3-5 ani. Este bine sa pui piesele pe rand si nu sa le arunci pe toate odata ca sa iti dai seama de efectul fiecareia. Daca pui totul deodata pe masina si ceva nu iti place sau nu va functiona corect, iti va fi greu sa iti dai seama ce piesa aduce efectul nedorit. Daca le pui pe rand, poti observa ce nu iti place sau nu merge si poti remedia problema. Sau, din contra, poti ajunge la concluzia ca este ce iti doresti si nu mai ai nevoie de alte piese de pe lista si uite asa mai castigi niste bani.
Mai avem un caz pe forum de genul "dau 10k si nu ma intereseaza ce ii faceti, dar vreau 400 cai". Dupa ce au cazut si motorul si cutia (de STI !!!), au fost schimbate, si a cazut din nou motorul, masina sta abandonata acum la SMT. Deci nu merge nici cu o lasi la un service si o iei in 10 zile.
Iar cu masinile deja facute, iar nu e treaba. Nu stii ce piese s-au folosit si cum s-a mers cu masina.
-
Imi place ideea de "dau 10k si nu ma intereseaza ce ii faceti, dar vreau 400 cai" :))) dar stiu ca in Romania in special ii foarte greu. Daca iau piesele pe rand atunci masina mai mult va sta in service :(. Cum nu lucrez in domeniu auto si am cunostinte limitate in ale tuningului nu stiu cat voi fi de capabil sa realizez daca o piesa merge bine sau nu. Sebastian zicea ca in viitor vor face si un service bazat pe mecanica unde sa faca astfle de proiecte dar pana atunci cine stie :(. Vb cu voi in speranta ca poate dau de un fan ceva care ii in apropiere si as putea sa o fac impreuna cu el. De exemplu mie imi place sa fac compuri si lumea vine la mine sa le fac configuratii speciale etc dupa care imi dau banii cu incredere si le comand si le asamblez eu, imi face foarte mare placere sa fac asta. Eu lucrez in domeniul arhitecturii deci nu am avut scoala sau ceva dar pur si simplu imi plac si iubesc sa le asamblez si sa le dau cox sa scoata scor cat mai bun cu chestii cat mai ieftine.
Referitor la masinile facute parca ii mai ok pt ca daca pica ceva macar sti ca o repari sau inlocuiesti dar nu trebuie sa o iei de la inceput si sa bagi o caruta de bani in ea. Sau poate nu stiu ce vb :D
-
Leone 84 e din zona si are un service. In prezent isi restaureaza un model rar de Subaru. Il gasesti in sectiunea "Membrii si masinile lor - Alte modele". Nu stiu daca le are cu tuningul, dar cu mecanica sigur te poate ajuta.
-
Am sa vb cu Leone 84 cine stie. Pana la mecanica o sa trebuiasca sa fac o lista cu exact ce imi trebuie pt un anumit target apoi sa ma pun sa strang din piese. Cand am piesele o sa apelez la un mecanic.
-
Nu fac reclama dar Marian Valcu de la Marsil Auto din Bucuresti a mai facut swap-uri la Subaru inclusiv 6mt sti pe Forester si pe 1.6 + multe alte Subaruri foarte rapide ,intretinere si upgrade si cred ca are mare experienta . Eu cand aveam wrx faceam service numai la el inclusiv upgrade de frane, ambreaj etc si nu am avut sa-i reprosez decat ca nu e mai aproape de Iasi :)
-
Am fost azi cu masina in service ca imi consuma otzara mult ulei si am aflat ca turbo-ul ii pe duce si as dori sa cumpar altul mai bun. Daca tot cumpar unul nou trebuie sa imi iau unul si tare. Ce alte modificari ar trebui sa fac pe langa turbo ca sa fie totul ok. Nu vreau inca sa schimb pistoanele si alte chestii interne la motor. Intercooler clar trebuie sa iau dar nu as dori sa il bag in bara din fata ca aia cere niste modificari care depasesc abilitatile omului de la service. Ce recomandati si cum pot sa fac cu turbo sa il tin mai "calm" sa nu strice tot motoru.
-
Salut
Uite aici toate turbinele:
http://www.wrxtuners.com/forums/f95/what-turbo-should-i-get-read-before-asking-20013/
Vezi ce ai nevoie si ce iti doresti (ma refer aici daca vrei sa intre la turatii mici, medii sau mari si care e gama de putere)
De cumparat, poti lua din state una sau de pe la noi (srz.ro, racingnick.ro, etc) sau vezi anunturi pe 4 tuning. Ar mai fi o varianta, sa te duci cu turbina ta la una din firmele care reconditioneaza.
Intercooler vezi ca avea Elspa de vanzare un TMIC de STI cu tot cu bov la 150 euro. Pe Marian il recomand si eu (el a facut si Foresterul lui Sebastian) sau mai poti lucra cu Doru (de la Tomina) sau si mai bine, intreaba pe Sebastian. Ar mai fi si Edu Stan care e mecanic bun
In orice caz, ceva de genul tau am vrut si eu ceva sa fac: uite asta e ce vreau, sa dau bani, sa ia piesele si sa le puna pe masina, si sa vad cifre frumoase....dar, in timp, iti dai seama ca facand lucrurile pe etape si simtind ce avantaje iti aduce fiecare, e mai bine. Problema se pune insa, cred eu, la setarile de finete (spre exemplu eu am bare stabilizatoare ajustabile de 22 mm si pe fata si pe spate, insa simt ca nu sunt reglate optim, drept pentru care ar fi trebuit sa se incerce toate setarile si cele finale sa fie cele cu care eu simteam cel mai bine masina.....dar pentru asta ai nevoie de cineva care sa aiba timp sa stea dupa tine, si sa fie nu doar mecanic bun, dar si pilot - Marian si Edu, intra in aceasta categorie)
Anyway, mai consulta pe cineva in legatura cu opinia legata de turbo (stii, la mecanici si la doctori, eu nu cred doar in vorbele unuia, pana nu confirma inca unul ;) ) si daca chiar e pe moarte ia-ti altceva care sa te ajute si pe viitor.
Seara buna
-
Nu ai nevoie de echipa tehnica a lui Leob ca sa schimbi cate ceva la masina. Important este sa te informezi inainte de a cumpara o piesa si inainte de a o monta. La Subaru se umbla super usor la anumite chestii.
La motor e drept ca ai nevoie de cineva care sa mai stie cat de cat cum sta treaba la Subaru, dar multe informatii le poti afla de pe net.
Daca schimbi turbina, cu cat e mai mare, cu atat mai mult vei fi nevoit sa schimbi si alte piese. Pentru o marime mai mare fata de ce ai acum (sa zicem o turbina de STi stock) ai nevoie minim de injectoare, pompa de benzina si soft (recomandat si bujii, dar nu obligatoriu - in functie de ce ai acum si cand au fost schimbate). In functie de modelul turbinei, e posibil sa ai nevoie de admisie si downpipe si as mai adauga eu conducte de benzina egale si rampe de injectie.
-
Salutare
Uite ceva interesant pentru tine http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C22754397.html
Pretul e foarte bun, masina este noua
Take care
-
multumesc mult la toti pt tot info ul acordat. Sunt inca in cautari , informari si negocieri cu Impreza aia din 2008. Astept o lista cu modificari facute la masina, cica ii o lista lunga si sunt in valoare de 15k euro. Am aflat putin si despre trecutul masinii.
-
Salutare
Uite ceva interesant pentru tine http://www.autovit.ro/subaru-impreza-C22754397.html
Pretul e foarte bun, masina este noua
Take care
Dealerii aceia se ocupa cu masina lovite/daune aduse din SUA... Si masina in cauza pare a fi trecuta printr-o inundatie la prima vedere :) Deci nu se stie ce oferta buna ar fi.
-
Salut
Intr-adevar, interiorul e dubios rau.....ori au trecut printr-un rau mai adanc decat masina (;)) ) ori au omorat pe vreo unul si cand au carat cadavrul a patat tapiteria, ori sex cu nabadai, ori un copil mic care a facut caca imprastiat :) ......dar adevarul e ca masina trebuie verificata atent.
Seara buna
-
Parerea mea cu masinile din State este ca trebe verificate foarte bine,pt ca tot cei din europa de est fac combinatiile si aici.Ar fi bine sa ceri nr VIN al masinii sau daca nu il da ,sa mergi sa vezi masina si sa il iei atunci si sa faci o verificare CARFAX de pe site-ul de aici;poate sa iti arate ceea ce a fost inregistrat /declarat in legatura cu masina( service,accidente,etc)...este doar o parere ;)
-
Este singura posibilitate sa stii pe ce dai banii! ;)
-
prea dubios adusul asta de masini, clar... Macar daca as sti pe cineva sa mearga sa o vada si sa afle mai multe si apoi sa o iei...
Spuneti-mi va rog ce parere aveti de Subaru ala negru? Ce am dat link pe undeva mai sus...
-
Nu este nimic dubios... masinile trosnite sunt licitate de asigurator!
Sunt service-uri care le cumpara si le demembreaza pe cele cu dauna totala sau le repara pe cele care sunt usor lovite! ;)
-
prea dubios adusul asta de masini, clar... Macar daca as sti pe cineva sa mearga sa o vada si sa afle mai multe si apoi sa o iei...
Spuneti-mi va rog ce parere aveti de Subaru ala negru? Ce am dat link pe undeva mai sus...
Daca te vei gandii serios sa cumperi masina din State,(statul unde stau eu ,FL,deoarece aici sunt masinile mai ieftin si mai bine intrerinute),m-as putea duce sa vad masina ,si sa ti-o arat live pe skype ..mai departe vorbim ;)
-
prea dubios adusul asta de masini, clar... Macar daca as sti pe cineva sa mearga sa o vada si sa afle mai multe si apoi sa o iei...
Spuneti-mi va rog ce parere aveti de Subaru ala negru? Ce am dat link pe undeva mai sus...
Daca te vei gandii serios sa cumperi masina din State,(statul unde stau eu ,FL,deoarece aici sunt masinile mai ieftin si mai bine intrerinute),m-as putea duce sa vad masina ,si sa ti-o arat live pe skype ..mai departe vorbim ;)
Daca gasesti ceva fain si tunat prin zona ta da-mi pls un kink ceva si vorbim. :) Merci mult pt ajutor
-
De cand am Subi-ul nu ma mai uit dupa alte masini,(de fapt ma mai uit dupa subi dar modele mai vechi ceva de prin 95-98...ceea ce nu cred ca te va interesa ;)),dar recomand sa te uiti pe "autotrader",sau "craigslist",si sa bagi codul zip 33418,,sau sa te uiti pe vestitul site "nasioc"...etc..oricum daca vad ceva te anunt
-
O alta problema cu masinile din S.U.A. este ca toate vin non-euro pentru Romania ( au alte catalizatoare si alte norme de poluare fata de Europa)... Calculati taxa la motorul respectiv si noxe pentru non-euro :) Ca sa reusesti sa o inmatriculezi cu taxa normala este mare bataie de cap, trebuie sa te duci la reprezentanta Subaru din RO cu vin-ul masinii si sa scoti niste documente cum ca masina ar fi euro 4 ( de exemplu) din fabrica, pe urma sa-ti iei avocat, etc. etc. :) Numai sa gasesti o oferta buna se merita sa platesti transport+vama+taxa ca altfel e mare bataie de cap...
-
Se renteaza sa aduci o masina pt. piese!
-
Salut
As dori sa aduc o completare la ce spunea b-power.....este o aberatie sa se creada faptul ca masinile americane sunt non-euro....pur si simplu e vorba de o metoda de testare si clasificare diferita folosita de americani si pe care europenii nu le recunosc, din motive de protectionism. Standardele americane sunt peste cele europene (si ma refer aici si la testele de siguranta - EURONCAP a fost facut dupa modelul NCAP sau NHTSA si este sub ei ca modalitate de testare) iar daca vorbim de o masina din California, atunci fii sigur ca europenii nu au categorie pentru ele.
Prostia mare la noi e ca pentru masini aduse din afara UE, tipii de la RAR, pe baza unei legislatii nationale si europene facute in scopul de a descuraja importurile din afara UE, te pun sa faci un test dinamic (care costa cateva sute de euro) pentru determinarea cantitatii de emisii poluante si incadrarea intr-o clasa europeana. Asta nu inseamna ca masina are evacuare/catalizator mai prost decat modelele europene (eu am forester din US care e incadrat euro4) ba mai mult, uneori acestea sunt mult mai restrictive decat la modelul EU.
Pur si simplu sunt alte moduri de abordare a lucrurilor, insa asta nu inseamna ca masinile din afara UE sunt mai proaste sau au probleme de inmatriculare la noi.
P.S e o chestie haioasa.....masinile pentru piata din japonia sunt facute sa mearga cu benzina de foarte buna calitate (la ei nu e inmuiata cu apa si alte porcarii) si cand sunt aduse masini de acolo aici, evident ca nu merg la fel si apar mai des probleme.....masinile de pe piata americana sunt facute sa mearga cu benzina slab calitativ (sunt decat cateva state unde au echivalentul 99 sau 100, majoritatea mergand cu 91 si 95) si cand le aduci in RO se simt ca acasa......apropo, la subaru toata lumea iti zice sa pui 98, 99, 100 ca cica cu aia de 95 tuseste.....la mine in carte si pe capac rezervor spune clar - recomandat 95, dar merge si cu 91. Si eu am pus pana acum doar 99+ sau 100, dar sincer, in afara de bani in plus in buzunarul benzinarilor, nu realizezi mare lucru.
Gata, ajunge cu atata vorbarie
O zi buna
-
Ah, inca ceva ca sa nu ne indepartam de subiectul topicului.......masina pe care mcv vrea sa o ia de la florin staici
Daca imi aduc eu bine aminte parca doreai o masina fiabila, puternica, de zi cu zi
Masina respectiva ca orice masina pregatita de competitii, in opinia mea, nu este masina de zi cu zi
Masinile astfel preparate urmaresc performanta in primul rand, fiabilitatea pe termen lung intrand in plan secund.
Plus ca felul in care a fost folosita acea masina implica un grad de uzura mult marit fata de o masina folosita la deplasari personale.
Asadar, daca vrei o masina pentru folosire in deplasari de zi cu zi, ia un forester, impreza, nemodificate adu-le niste modificari de bun simt si fara influenta asupra fiabilitatii si stresului asupra componentelor si bucura-te de ea depasind bmw, audi, etc. In orice caz, pentru utilizare zilnica, in afara de satisfactia produsa de mecanica masinii, altceva nu ai de castigat (confort interior, zgomote, gadgeturi......nu exista comparatie intre subaru si clasa medie, ca sa nu vorbim de clasa superioara......iar lipsa mijloacelor electronice de asistenta face masina mult mai dificil de condus - in situatii extreme - decat alte 4x4 performante)
Daca vrei o masina cu care sa iesi la distractie (asa cum era si fostul forester a lui sebastian, cu care se iesea in week-end, proprietarul umbland zi de zi cu alte masini) fa-ti una pe placul tau, dar in nici un caz, atata timp cat nu participi regulat la competitii, eu cred ca nu merita sa bagi mai mult de 10 000 euro in ea.
Concluzie: sunt banii tai si alegerea ta, asa ca ce scriem noi pe aici si parerile noastre nu ar trebui sa te influenteze decisiv......urmeaza-ti inima, dar foloseste-ti mintea ;)
take care
-
Salut
...
...
............. P.S e o chestie haioasa.....masinile pentru piata din japonia sunt facute sa mearga cu benzina de foarte buna calitate (la ei nu e inmuiata cu apa si alte porcarii) si cand sunt aduse masini de acolo aici, evident ca nu merg la fel si apar mai des probleme.....masinile de pe piata americana sunt facute sa mearga cu benzina slab calitativ (sunt decat cateva state unde au echivalentul 99 sau 100, majoritatea mergand cu 91 si 95) si cand le aduci in RO se simt ca acasa......apropo, la subaru toata lumea iti zice sa pui 98, 99, 100 ca cica cu aia de 95 tuseste.....la mine in carte si pe capac rezervor spune clar - recomandat 95, dar merge si cu 91. Si eu am pus pana acum doar 99+ sau 100, dar sincer, in afara de bani in plus in buzunarul benzinarilor, nu realizezi mare lucru.
.................
O zi buna
In Canada , benzina obisnuita este de 87 ! Sant si mai sus de 87, dar nu se recomanda` sa` bagi in masina` decat daca` producatorul automobilului iti cere in mod special asta in cartea tehnica`. La suby scrie ca` benzina recomandata` este 87, folosirea indelungata` a combustibililor mai puternici de 87 duce la uzura prematura` a componentelor motorului.
-
La noi 95 e defapt 9,5... :P
-
Salut
As dori sa aduc o completare la ce spunea b-power.....este o aberatie sa se creada faptul ca masinile americane sunt non-euro....pur si simplu e vorba de o metoda de testare si clasificare diferita folosita de americani si pe care europenii nu le recunosc, din motive de protectionism. Standardele americane sunt peste cele europene (si ma refer aici si la testele de siguranta - EURONCAP a fost facut dupa modelul NCAP sau NHTSA si este sub ei ca modalitate de testare) iar daca vorbim de o masina din California, atunci fii sigur ca europenii nu au categorie pentru ele.
Prostia mare la noi e ca pentru masini aduse din afara UE, tipii de la RAR, pe baza unei legislatii nationale si europene facute in scopul de a descuraja importurile din afara UE, te pun sa faci un test dinamic (care costa cateva sute de euro) pentru determinarea cantitatii de emisii poluante si incadrarea intr-o clasa europeana. Asta nu inseamna ca masina are evacuare/catalizator mai prost decat modelele europene (eu am forester din US care e incadrat euro4) ba mai mult, uneori acestea sunt mult mai restrictive decat la modelul EU.
Pur si simplu sunt alte moduri de abordare a lucrurilor, insa asta nu inseamna ca masinile din afara UE sunt mai proaste sau au probleme de inmatriculare la noi.
Nu a spus nimeni ca masinile din SUA sunt non-euro sau ca sunt mai proaste din punctul de vedere al emisiilor decat cele europene, doar ca noi avem alte standarde asa cum ai spus si tu si de aceea "noi" le incadram la non-euro, iar problema din cate stiu eu este la nivel de RO nu de UE in general. M-am lovit in trecut de problema asta, si cunosc si pe cineva care si-a inscris masina cu mare bataie de cap din aceasta cauza.
-
Nu prea inteleg unde duce discutia asta? omul ar trebui sa isi ia masina din state ca sa puna benzina din Romania si sa mearga ca una din Japonia??? Focus people!!!
-
;D ;D ;D ;D ;D
-
...poate pana la urma nu va lua nimic .. ;) :D ;D ::)
-
mersul meu zi de zi este ceva de genu birou - casa si ala il pot face cu un Smart ForTwo :))) dar fac drumuri lungi gen TM - Arad,Deva si Resita si imi trebuie ceva in care sa ma simt bine :))))
-
Drum lung... TM - AR !!! ;D ;D ;D Atunci TM - B cum este?
-
Drum lung... TM - AR !!! ;D ;D ;D Atunci TM - B cum este?
:))))))))) corect... ala ar fi interplanetar :))))
hai sa nu zic drum lung...sa zic drumuri de extravilan :))
-
De curiozitate, cat vrea Staici pe STI, daca se poate?
-
Imi poate zice cineva cum sa pun niste poze ca nu gasesc nimic nici la HELP si nu ma pricep...
-
Vezi in sectiunea feedback...
-
Daca la help nu merge incearca abort... ;D
-
Salut
Uite, citeste aici cum se pun poze
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=111.0
Seara buna
-
(http://img717.imageshack.us/img717/7310/img0066rn.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/717/img0066rn.jpg/)
(http://img832.imageshack.us/img832/4350/img0053pu.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/832/img0053pu.jpg/)
(http://img341.imageshack.us/img341/9400/img0061sl.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/341/img0061sl.jpg/)
(http://img193.imageshack.us/img193/8356/img0065th.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/193/img0065th.jpg/)
(http://img11.imageshack.us/img11/739/img0064sx.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/11/img0064sx.jpg/)
(http://img9.imageshack.us/img9/6222/img0055mo.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/9/img0055mo.jpg/)
-
am reusit cu pozele :))), merci pt tutorial :D
-
tocmai am aflat ca turbo ii pe moarte :( ma gandesc ca ar fi momentul sa schimb turbina cu ceva otzara mai puternic si poate sa schimb pistoanele...dar atata :D
-
daca schimbi doar pistoanele nu faci nimic e frectie la picior de lemn daca tot desfaci motorul inlocuieste ce trebuie cu adevarat ca sa tina motorul ala nu asculta retete clasice ca nu asa faci putere din 2.5 si sa tina
-
daca schimbi doar pistoanele nu faci nimic e frectie la picior de lemn daca tot desfaci motorul inlocuieste ce trebuie cu adevarat ca sa tina motorul ala nu asculta retete clasice ca nu asa faci putere din 2.5 si sa tina
bun... deci ce trebuie facut mai exact???
-
daca vrei sa ai un ej25 care e fiabil si sa nu ai stres vibrochen, biele, pistoane si bolturi de chiuloase mai strong
-
si un soft extrem de bine facut... pt 2.5
-
de soft nu imi fac probleme cat traieste Sebastian :D Mersi mult STI, tot ce ai zis ii luat in considerare si mi se pare logic sa schimb toate astea. Trebuie sa ma uit la FXT lui Sebastian de ce firme erau toate astea. Stiu ca pistoane Cosworth 100mm si garnitura de chiulasa Tomei. Arborele cotit si restu nu sunt prin lista lui :)
-
sa va uitati la filmul "Born to Race" 2011.... ii un film cu Subaru destul de bun :D
-
buna all...
Astazi am gasit in sfarsit un mecani bun in Timisoara, am avut prima intalnire si mi-a dat incredere + mi-a placut asa de el. Omul ii pasionat de masini, tuning si este patron la un service auto.
Am auzit de la cineva + de la acest mecani ca cel mai bine se fac modificarile pe un FXT 2.5 non turbo, ca motorul ii mai ok la presiune etc.... Voi ce parere aveti??? As putea foarte usor sa il schimb pe al meu cu alt forester 2.5 non turbo din 2007. Problema este ca asta are cutia de viteze diferita..naiba stie... astept pareri va rog...
-
Schimba mecanicul! De la aspirat mai scoti un + 10 CP...
-
nu cumva stie mecanicu pe cineva care vinde un 2.5 aspirat? ;D
-
nu cumva stie mecanicu pe cineva care vinde un 2.5 aspirat? ;D
Pai el are unul dar nu vrea sa il vanda, vrea sa ii puna turbo.
-
ideea ii ca daca vreau un Forester cu 300awhp si cutie de STI nu ii mai ieftin sa pleci de la un 2.5X in loc de la un 2.5XT??? Avand in vedere ca 2.5X ii cu 2-3k euro mai ieftina poate se iasa mai bine asa.
-
Schimba mecanicul! De la aspirat mai scoti un + 10 CP...
Eu ii schimb...problema ii ca in TM foarte greu gasesti pe cineva cu scule, soft si oameni ok.... si clar vreau sa o rezolv aici in TM nu in Bucuresti...
-
ahaaaa, acum inteleg... mecanicul tau ti-a spus ca daca pui turbina pe un 2,5 aspirat o sa fie mai bine decat daca folosesti un motor 2,5 turbo de la mama lui... niceeee ;D
lasa-o balta cu mecanicii astia din TM, vino cu masina in Buc si vei face treba buna...
-
ahaaaa, acum inteleg... mecanicul tau ti-a spus ca daca pui turbina pe un 2,5 aspirat o sa fie mai bine decat daca folosesti un motor 2,5 turbo de la mama lui... niceeee ;D
lasa-o balta cu mecanicii astia din TM, vino cu masina in Buc si vei face treba buna...
:)))))))) futui... nu poate fi bine niciodata :(
-
Mai repede incearca sa-ti faci tuningul in Ungaria...
-
maine ii duc un Saab 9-3 TID din 2005 cu niste probleme f hi-level sa vad daca il rezolva... apoi o sa stiu daca ii bun sau nu. Saab-ul asta a fost la 7 service uri + la Saab la reprezentanta si nimeni nu l-a putut rezolva :)) Testul suprem
-
Mai repede incearca sa-ti faci tuningul in Ungaria...
Nu ma inteleg cu ungurii.... oricum nu ma stresez inca ca sunt in studii si strang banii....dar o sa vina moemntul si atunci sa fiu pregatit...vorba aia.. Luck is what happens when preparation meets opportunity :)
-
FXT aspirat nu exista, poate FX, motoarele aspirate merg printr-o compresie mai mare in camera de ardere decat un turbo, daca pui turbo pe un aspirat ori rupi biela la primul boost ori vomita pistonul din bloc, ramai la un ej255 desfal si toarna piese de calitate in el si job done! nu exista alte cale din basme!
-
FXT aspirat nu exista, poate FX, motoarele aspirate merg printr-o compresie mai mare in camera de ardere decat un turbo, daca pui turbo pe un aspirat ori rupi biela la primul boost ori vomita pistonul din bloc, ramai la un ej255 desfal si toarna piese de calitate in el si job done! nu exista alte cale din basme!
Stiu...am scris repede si am gresit :(... In logica mea suna mai bine..ca daca tot vreau sa schimb totul prin el de ce nu ar fi mai usor cu un 2.5X decat cu un XT. Merci si va tin la curent cu altele...
-
In motorul turbo sunt piesele calculate sa reziste la solicitari mai mari decat la un aspirat!
-
Ii adevarat ca cel mai bine este sa cumperi un Impreza STI avariat si sa iei aproape tot de pe el(ce ii functional) ??? Sau mai bine te pui si cumperi chestii de noi??? De pe un STI as lua frane, pompe, cutia de viteze etc
Ce model de STI se potriveste cel mai bine cu Foresteru 2.5XT din 2007???
-
Cel mai bine cauta o Impreza STI din 2007 cu volanul montat gresit! ;D ( UK )
Parca pe www.pistonheads.com gasesti cate ceva interesant... de pe la service-ul Prodrive! :D ;)
-
Cel mai bine cauta o Impreza STI din 2007 cu volanul montat gresit! ;D ( UK )
Parca pe www.pistonheads.com gasesti cate ceva interesant... de pe la service-ul Prodrive! :D ;)
merci... stau cu ochii pe ei... Cutia aia cu DCCD se potriveste pe forester? Trebuie montat si bordul de pe STI? Ma gandesc la luminitele alea pt diff.
-
poate sa imi zica cineva de ce intercooler as avea nevoie ??? Toti vad ca le pun jos sub radiator. Se poate pune unul mai mic jos si altul in pozitia celui standard, dar mai performant? Nu imi dau seama cum se calculeaza gabaritul intercoolerului
-
A auzit cineva de 2007 Forester 2.5X Dubai Edition??? Are motor 2.5 aspirat de 211cai.... Are cineva in Timisoara unul de vanzare. L-am vazut azi si are toate textele de pe etichete in araba etc...
-
A auzit cineva de 2007 Forester 2.5X Dubai Edition??? Are motor 2.5 aspirat de 211cai.... Are cineva in Timisoara unul de vanzare. L-am vazut azi si are toate textele de pe etichete in araba etc...
salut...eu am un forester din 2007 facut pentru arabia saudita.motorul este de 2.5 aspirat 165 de cai. din cate stiu foresterul din 2005 avea motorul de 2.5 turbo cu 211 cai apoi a aparut varianta cu 230 de cai.
nu cred ca exista pe forester aspirat peste 170 de cai ..poate doar cu niste modificari .
uite aici un subaru forester aspirat cu motorul de 2.5 cu cateva modificari care duc la 200 de cai http://www.xcceleration.com/imp-gallery-07-forester25x.htm
-
nu a existat varianta de 2.5 aspirat 211 cp
doar turbo
-
Parerea mea este ca incerci sa gasesti calul inaripat. Sunt multi care vand gogosi cu editii speciale de zeci de cai si motoare aspirate care de fapt sunt turbo si mai stiu eu ce porci zburatori.
Ecuatia e simpla: Forester cat mai ieftin care sa aiba caroseria dreapta + motor si transmisie de STi = ce cauti. Conditia este sa fie ambele (caroseria si motorul + transmisia) din aceeasi generatie.
-
Si eu stiu ca maximul pe aspirat e 173 cp.Se mai poate face pe la 210 - 220 cu un kit nus cum ii spune cu compresor uarevar...Asta e din auzite. :-X
-
Mda...multumesc all... Pe google nu am gasit nimic nimic dar na...asta e!
Stiu ca varianta cu STI ii cea mai buna....dar ii si costisitoare :)
Va tin la curent cu chestii :D
-
Ce parere aveti de FXT 4EAT ???
-
Salutare
Vrei forester ca al meu ? padurar automatizat ?
Al meu urmeaza sa intre in modificari......momentan mai caut o turbina.
Cutia e buna.....andu_lupo (il gasesti pe alte forumuri, aici e banat) vrea sa faca un sti cu 4eat la vreo 800 cp.
Cutia se poate modifica in state sau australia sa reziste la +500 cp, dar costa ceva (ma refer la cutia 4eat clasica, nu 5eat, sportshift, etc).
Daca ai vreo 10 000 euro de bagat in masina, ti-o aranjezi sa aiba in jur de 500 cp la motor (adica vreo 350-400 cp la roata) cu o cutie super si motor intarit si tren de rulare pe masura. Problema ramane designul, foresterul fiind caramida (ma rog, nici impreza nu e cine stie ce ;).
Citeste pe subaruforester.org ca americanii au destule automate modificate.
Take care.
-
Ma gandesc la vro 300-350whp. Am vazut un filmuletz cu una care schimba instant. Ii super 4EAT asta, cel putin asa pare. Nu am condus niciunul dar as dori sa vad cum merge. Si designul nu este o problema este un miracol. Masina asta este ca un american muscle car, si peste 100 de ani ea va fi frumoasa. Masina asta o sa fie la moda asa cum ii costumul de barbatzi clasic mereu la moda. :)))
-
youtube.com/watch?v=KZ8aU00YTpc&list=PL287853CB24BF4F1F&index=48&feature=plpp_video -------asta ii cu schimbatul instant
youtube.com/watch?v=sbIECdixWrg&feature=BFa&list=PL287853CB24BF4F1F&lf=plpp_video -------- asta ii cu launch control
-
salut...cea mai buna modificare la o cutie 4eat clasica este sa montezi un VTD central daca maresti puterea destul. cu VTD o sa fie distributia puterii intre punti 45/55 fata de MPT 90/10
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f89/mpt-vtd-conversion-37441/
-
Salut
Uite aici
http://www.imarksweb.net/aws/view.php?u=aHR0cDovL3d3dy5ub3J0aHVyc2FsaWEuY29tL3RlY2hkb2NzL3BkZi90cmFuc21pc3Npb24vNGVhdC5wZGY=
http://www.scribd.com/doc/54848895/Automatic-Transmissions-4EAT
aici gasesti cel mai bun topic despre 4eat http://www.clubwrx.net/forums/vdc-vtc-4eat/79787-4eat-basic-information-faq.html
si aici legat de folosirea ei in cursele auto-x (indemanare) http://www.subaruforester.org/vbulletin/f83/auto-x-4eat-30311/
In orice caz, cineva imi spusese candva ca 4eat ar avea 4 trepte jumate....adica, dupa treapta 4 mai e un pinion.....azi, la 204 km/h (pe gps) eram in treapta 4.....cand a mai schimbat odata si pe la 216 km/h pe gps eram la 4500-5000 rpm......dupa care a trebuit sa reduc viteza ca se apropia o intersectie.
Take care.
-
Vezi ca cica e bola grea tuningul .O sa vrei sa ajungi si la 500+.Crezi ca vecinu Stolys nu a avut mai putini inainte?
Bafta la moificari.Itit tin pumnii. ;)
Un singur amendament am de facut cu privire la greci in general. Sunt comercianti foarte buni si stiu sa vanda, sa se vanda, iar ceea ce spun ei trebuie luat si decantat.
Grecii au o mare problema cu exagerarea si cu ce este al lor.
-
sa ma bag si eu pe aici daca e 2.5 turbo mergi la cineva sa ti faca un resoft si ajungi 250-260 standard - vrei mai mult filtru sport in box- sport cat up pipe de-cat si daca le pui inainte de resoft poti ajunge cu acel TD04 turbo pe la 270-280.
Vrei 300+++ un VF35 - VF43 de la fratele mai mare STI injectoare -walbro 255 fuel pump si cioc cioc 300 plus resoft bun+buji
Astea le gasesti second hand prin anglia pana in 1000 lire=1200 euro deci ceva mai accesibil.
sper sa ti fie de folos
Salutare.