Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: ZVZ on October 06, 2014, 13:56:03 PM
-
Salut si bine v-am gasit!
Numele meu este Vlad si deschid acest thread sa va prezint 'nipoanca' mea.
Este un STi sedan 2011, Ice Silver, fabricat 2013 si a fost achizitionat in Februarie 2014 de la Auto Kino Brasov. Prin comanda la SMT Bucuresti, masina a fost gasita "ratacita" intr-un showroom din Belgia si adusa la Brasov.
Momentan este stock dpdv al performantelor, prezinta doar cateva modificari exterioare:
-jante OZ Ultraleggera "18x8,5j cu anvelopele de fabrica Dunlop SP Sport600
-folii integrale LLumar 73%
-claxoane duale Hella Supertones
-camera marsarier integrata in Navi de fabrica, primita bonus in urma comenzii de catre Auto Kino
-keyless entry & keyless go
-timonerie cu rapoarte scurte/short throw shifter
Masina a fost achizitionata cu 0 km, momentan are 15000, pregatindu-se de prima sa 'terapie' :)
Pe viitor urmeaza sa o "umflu", dar cred ca se va intampla undeva la 25-30000 km.
Ca prima impresie, dupa 8 luni, masina este foarte potenta. Cu toate ca am avut parte sa conduc si alte STI-uri modificate intern, pot spune ca pentru 305hp si 407Nm, iti lasa o impresie ca ai cel putin un V8 sub capota.
Echiparea masinii, este cea confort, nu sport, adica scaunele nu sunt cele scoica Recaro. Sunt normale cu incalzire, airbaguri si tapiterie alcantara + nappa.
Cum toate nu sunt roz asa cum ne-am dori, o sa subliniez unele aspecte care imi displac:
-CULOAREA!!! Ice Silver. A fost singura masina care era pe gustul meu din toate cele care mi le-a pus la dispozitie SMT in urma contactarii dealerilor de peste granita. Majoritatea erau WRX-uri sau STiuri fara dotarile pe care puneam accent eu (lipsa eleron, lipsa proiectoare, lipsa Navi etc..)
-calitate scazuta la ornamentele interioare (fete de usi, flansa de bord, manerele de usa etc)
-bordul scartaie si trepideaza (ori este vrei surub slabit, ori plasticele in urma caldurii din vara asta au suferit modificari... nu stiu)
-in viraje mai bruste, probabil din cauza suspensiei stock, masina iti lasa impresia ca esti cu barca :)
-franele brembo stock mi se par foarte slabe ca si performanta.
-evacuarea stock mi se pare mai silentioasa decat la modelele anterioare
Cam atat, de moment. O sa atasez poze in curand, am cateva in telefon si trebuie sa le incarc pe laptop.
EDIT: (http://i61.tinypic.com/2yun9es.jpg)
(http://i58.tinypic.com/25hpson.jpg)
(http://i59.tinypic.com/14wpnbd.jpg)
(http://i60.tinypic.com/35kmq86.jpg)
(http://i59.tinypic.com/261e0kg.jpg)
(http://i62.tinypic.com/30bfnk3.jpg)
(http://i61.tinypic.com/8wgml3.jpg)
(http://i57.tinypic.com/fuqde1.jpg)
(http://i61.tinypic.com/2j2figx.jpg)
(http://i59.tinypic.com/206eafo.jpg)
(http://i60.tinypic.com/2ldxd3s.jpg)
(http://i61.tinypic.com/2ibp1r5.jpg)
(http://i59.tinypic.com/2a9xg9d.jpg)
-
biutiful :) uelcom :)
eu inca nu am avut placerea sa vad live modelul sedan .... :(
-
Bine ai venit, sa-ti traiasca :)
-
haha. in fata la Transporturi. chiar azi am vazut si un XV tot acolo...
-
Multumesc :)
Am o intrebare la care am primit mai multe raspunsuri, as vrea sa vad si cateva din partea voastra:
Nu imi place culoarea, am spus de la inceput. Ce este de recomandat? Colantare cu gloss (in niciun caz mat, yuck) sau vopsit integral?
Cei de la SMT au spus ca vopsirea integrala la ei, este undeva la 16000 RON, ceea ce mi se pare exorbitat.
Imi place culoarea lor de catalog Plasma Blue Silica (nu este tot una cu WR Blue Mica, clasicul albastru de Subaru).
M-am gandit si la colantare, pentru ca este mai ieftin dar nu stiu cat o sa reziste si cat costa, datorita manoperei indelungate, masina avand foarte multe forme care necesita o mana indemanatica si multa rabdare :) iar eu sunt genul de om care pune accent pe detalii.
-
Da, sunt anul 4 @ UPB :)
-
la ce facultate? ;D
-
Bun venit! Si spor la alergat masinuta! De unde esti mai exact din GJ?
-
Bun venit! Si spor la alergat masinuta! De unde esti mai exact din GJ?
De la "sursa" ;D Tg-Jiu.
la ce facultate? ;D
Autovehicule Rutiere
Va multumesc pentru primirea calduroasa
-
Bine ai venit!
Sa te bucuri de ea!
Eu in locul tau as colanta-o, nu as opta pentru vopsire, pentru ca este o avere...
Legat de frane, opteaza in prima faza pentru inlocuirea furtunaselor clasice cu unele metalice (eu am pus Greedy) si inlocuieste si placutele de frana stock cu unele mai performante (eu am Ferrodo Racing DS2500 si sunt foarte multumit, desi unii se plang de scartait). Apoi, daca simti ca nu este suficient, poti trece si la niste discuri de frana DBA, sau orice altceva iti face cu ochiul. Nu cred ca este cazul sa treci la alti etrieri..
Legat de suspensie, probabil pana nu ii vei creste puterea nu vei avea nevoie cu adevarat de o alta suspensie si ai putea sa-i imbunatatesti comportamentul prin inlocuirea bucselor cu unele de poliuretan, schimbarea tampoanelor motor si cutie cu unele de grupa N, un kit ARB si eventual instalarea unor strut bars.
Evacuarea o poti schimba cu orice iti place aftermarket. Eu am optat pentru Invidia Q300 si sunt foarte multumit de sound. Nu si vecinii si alarmele lor. :D
In rest drumuri bune si joaca placuta!...
-
La AKi e mai ieftină vopsirea.
-
la ce facultate? ;D
Autovehicule Rutiere
haha coleg cu fratemiu :D
-
sau daca ai timp liber si rabdare te apuci de lucru manual ca aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1926.0
-
si ca sa fie treaba clara de la inceput :) cel mai bun prieten al unui subaru turbo este
http://www.tactrix.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=17&Itemid=53
pentru ca nu e niciodata prea devreme sau prea tarziu sa inveti chestii interesante ... :)
-
Ma gandeam cate posturi vei mai avea pana vei zice de tactrix :D :D
-
Bine ai venit!
Sa te bucuri de ea!
Eu in locul tau as colanta-o, nu as opta pentru vopsire, pentru ca este o avere...
Legat de frane, opteaza in prima faza pentru inlocuirea furtunaselor clasice cu unele metalice (eu am pus Greedy) si inlocuieste si placutele de frana stock cu unele mai performante (eu am Ferrodo Racing DS2500 si sunt foarte multumit, desi unii se plang de scartait). Apoi, daca simti ca nu este suficient, poti trece si la niste discuri de frana DBA, sau orice altceva iti face cu ochiul. Nu cred ca este cazul sa treci la alti etrieri..
Legat de suspensie, probabil pana nu ii vei creste puterea nu vei avea nevoie cu adevarat de o alta suspensie si ai putea sa-i imbunatatesti comportamentul prin inlocuirea bucselor cu unele de poliuretan, schimbarea tampoanelor motor si cutie cu unele de grupa N, un kit ARB si eventual instalarea unor strut bars.
Evacuarea o poti schimba cu orice iti place aftermarket. Eu am optat pentru Invidia Q300 si sunt foarte multumit de sound. Nu si vecinii si alarmele lor. :D
In rest drumuri bune si joaca placuta!...
Multumesc, de asemenea :)
Suntem pe aceeasi frecventa de unda din cate vad.. cel putin cu evacuarea, la aceeasi Q300 ma gandeam si eu. O sa fie prima investitie, sunt indecis daca quad bore sau dual, dar.. asta sa fie problema :)
Legat de restul aspectelor, o sa tin cont de parerile tale.
-
Ma gandeam cate posturi vei mai avea pana vei zice de tactrix :D :D
m-am abtinut cat am putut de mult ... cat am putut :)
-
sau daca ai timp liber si rabdare te apuci de lucru manual ca aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1926.0
Mi-a suras si ideea cu PlastiDip, am tovarasi care se ocupa, dar nu prea as lasa masina la oricine. Oricum, daca as aplica plastidip, vor fi probleme pe interiorul manerelor pentru ca acolo am observat ca sunt montati senzorii pentru easy-entry.si ca sa fie treaba clara de la inceput :) cel mai bun prieten al unui subaru turbo este
http://www.tactrix.com/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=17&Itemid=53
pentru ca nu e niciodata prea devreme sau prea tarziu sa inveti chestii interesante ... :)
Access port-ul o sa fie de la COBB, asta stiu sigur ;D
-
daca ai ECU de state .... adica masina USDM .... poate fi Access port-ul - desi mi-ar place sa-l combat nitel si pe ala
daca masina e - cum pare de altfel - pentru Europa adica EDM -> Accessportul NU functioneaza din pacate ... si nu merge nici sa scrii rom de state pe ecu de Europa si .... nci alte diverse combinatii la care m-am gandit si eu acum cativa ani ...
-
La AKi e mai ieftină vopsirea.
Mai multe informatii? Despre ce model de masina vorbim, durata manoperei, costuri etc
Oricat de scumpa ar fi, vopseaua ei de fabrica, chiar si cea din reprezentantele Subaru din RO mi se pare de cacao dpdv al calitatii. Am masina de 8 luni si crede-ma ca e sarita vopseaua (usor vizibil) cam peste tot in partea frontala (bara fata, capota, aripi fata, stalpi fata), cu exceptia spoilerului spate care l-am zgariat eu in garaj ;D
Cand am sunat asta vara la reprezentanta sa ii intreb cat ma costa sa imi schimbe integral culoarea masinii, mai putin compartimentul motor (le-am spus si lor ca masina arata ca dupa razboi si ca vopseaua sare de pe ea ca uleiul din tigaie) raspunsul lor a fost de genul "20000 lei, cu discount pana la vreo 16000 lei, ca sunt client.."
Curios, am intrebat la Honda Inidan in Tg Jiu, si aceeasi manopera mi-o faceau cu 4500 lei ;D
-
...
la aceeasi Q300 ma gandeam si eu. O sa fie prima investitie, sunt indecis daca quad bore sau dual, dar.. asta sa fie problema :)
...
Eu am quad si arata intr-un mare fel... ;)
...
Legat de restul aspectelor, o sa tin cont de parerile tale.
...
Mai intreaba si mai citeste si topicurile de prezentare ale masinilor similare masinii tale.
-
Tipsurile sunt vopsite? Stiu ca aveau variante cu un albastru. Oare cu rosu au? <3
-
Masina a fost achizitionata cu 0 km, momentan are 15000, pregatindu-se de prima sa 'terapie' :)
Ce inseamna prima terapie?
-
Au titan look si stainless steel look. Nu sunt vopsite.
-
Masina a fost achizitionata cu 0 km, momentan are 15000, pregatindu-se de prima sa 'terapie' :)
Ce inseamna prima terapie?
niu enjin ? :)
-
Ah, deci deja treci la motorul 2? Nice! Te-a tinut ceva :D
-
Nuuuuuuuuu :)))))))))
Terapie = revizie.
Singura problema e un rulment. Dupa 90/100 km/h masina scoate niste zgomote ciudate, "vâjâie". E clar ca exista o frecare care nu a existat pana acum. Si sigur nu e de la cauciucuri, ca as fi observat demult si m-as fi acomodat. Problema e de o luna maxim. In drum spre Bucuresti am observat, mergand pe autostrada.
-
la 15 000 km faci prima revizie sau nu inteleg eu bine ? :) daca cumva e asa ... niu enjin nu e departe :)
-
la 15 000 km faci prima revizie sau nu inteleg eu bine ? :) daca cumva e asa ... niu enjin nu e departe :)
Cam sunt de acord cu andea. Revizie la 5k km, ca nu e vreun diesel de la Toyota sa tragi de el
-
eu tin minte ca la masina noua revizia trebuia sa fie prima la 5 000 km, a doua la 10 000 km si a treia la 15 000 km ... ca motorul nu a mai prins-o pe a treia e deja alta poveste :)
-
Saracu om a zis ca nu are nimic motoru dar nu-l asculta nimeni :))
-
La 5000, am fost la Auto Kino, au pus-o pe calculator sa ii faca o constatare si atat. Ceva de genul 20-30 de min a durat tot. Fara sa desfaca sau sa umble sub capota.
Si mi-au spus sa revin la 15k pentru schimburi.
EDIT: Motorul nu are nimic. Ea fiind fabricata in 2013, cei de la SMT mi-au spus ca e printre ultimele care au fost construite. Au fost unele probleme cu un bug de soft care cauza motorul sa se comporte ciudat si eventual sa cedeze la cele de pe la inceputul lui 2011, cand a aparut modelul sedan. Fapt care mi l-a confirmat si Sebastian @ Racing Code.
O sa caut discutiile, daca le mai gasesc si o sa le atasez.
-
Corect, prima revizie la 5000, dupa aia la fiecare 10000 sau calendaristic, cand se implineste anul, care se intampla mai repede. Am respectat reteta = 0 probleme pina acum.
-
"bug-ul" de soft este specialitatea lui Sebastian intradevar :)
mai exact este vorba de 2 chestii:
1. modalitatea in care se facea taierea alimentarii la 6700rpm -> care genera afr lean si apoi knock => probleme la motor mai departe
2. modalitatea in care se face trecerea de la closed loop la open loop -> adica cu intarziere si datorita acestui fapt masina ajunge pe boost cu un afr foarte lean
->knock knock again
punctul 1 a fost remediat dar punctul 2 este in continuare la fel si se poate vedea pe rom-urile de 2013, oricum conteaza cum o folosesti -> stiu si STI 2010 cred din Cluj care la fel face schimburile la 15 000, are 90 000 km si nici o problema -> totusi cred ca o conduce oarecum "ciudat" pentru un sti :)
ulei cat consumi ?
-
De asta am intrebat si eu ce se intampla la 15k. Reviziile se fac mai des la STi. Nu scrie si in carte?
Trebuie sa ii tii uleiul mereu aproape de maxim si mai sunt alte cateva lucruri pe care cei cu 2.5 le stiu mai bine.
-
Saracu om a zis ca nu are nimic motoru dar nu-l asculta nimeni :))
pai tocmai asta-i toata distractia :)
oricum daca Sebastian a zis ca motorul este ok ... nu are cum fi altfel :)
-
De asta am intrebat si eu ce se intampla la 15k. Reviziile se fac mai des la STi. Nu scrie si in carte?
Trebuie sa ii tii uleiul mereu aproape de maxim si mai sunt alte cateva lucruri pe care cei cu 2.5 le stiu mai bine.
Cartea? :)) Nu am stat sa o citesc. Nu am deschis-o niciodata. Motivul este simplu: Nu este nici macar in Engleza, ci in Germana. Cu toate ca se poate gasi si varianta electronica pe net.
[..]
ulei cat consumi ?
[..]
Sincer? Habar nu am. Nu a fost schimbat/completat de cand am luat-o. Stiu ca la orice motor turbo, se consuma mai mult ulei decat la altele motorizari, si stiu si de asemenea ca multe Subaru in general au probleme la sistemul de ungere. Il verific destul de des, si este aproape de full mereu.
-
am inteles, atitudinea este corecta, deci iti recomand urmatorii pasi:
1. schimbat ulei tot la 15 000 km
2. aprofundat relatia cu Sebastian
3. nu citi nimic despre masina niciunde
4. poti intreba pe Sebastian despre tot ce vrei sa stii
5. vorbim dupa daca vei mai fi prin zona :)
-
ZVZ, pur si simplu pentru ca nu as vrea sa mai vad vreun motor de Subaru crapat, iti sugerez sa faci reviziile la maximum 5000 km, mai ales daca mergi cu masina asa cum ar trebui sa se mearga cu un STi. Legat de Sebastian si ce zice el sau oricare alt specialist, iti zic ca atunci cand iti va crapa motorul, nimeni, dar absolut nimeni nu-ti va da bani sa ti-l inlocuiesti, indiferent de cat de multa incredere ti-a dat cand a zis ca motorul este ok. Asa ca ar fi bine sa fii precaut si sa ai grija de masina, chiar daca unii zic ca motorul merge perfect, asta daca vrei sa te bucuri de ea. Eu am trecut printr-un motor de 2.5 aruncat si nu a fost placut. :( Citeste topicurile de prezentare ale celorlalte STi-uri cu motoare de 2.5, intreaba in mai multe locuri si adopta solutia pe care o crezi tu corecta in absolut tot ce tine de masina. Dar in niciun caz nu schimba uleiul la 15k km...
LE: si nu zic asta pentru ca as avea actiuni la POL Distribution... ;)
-
ZVZ, pur si simplu pentru ca nu as vrea sa mai vad vreun motor de Subaru crapat, iti sugerez sa faci reviziile la maximum 5000 km, mai ales daca mergi cu masina asa cum ar trebui sa se mearga cu un STi. Legat de Sebastian si ce zice el sau oricare alt specialist, iti zic ca atunci cand iti va crapa motorul, nimeni, dar absolut nimeni nu-ti va da bani sa ti-l inlocuiesti, indiferent de cat de multa incredere ti-a dat cand a zis ca motorul este ok. Asa ca ar fi bine sa fii precaut si sa ai grija de masina, chiar daca unii zic ca motorul merge perfect, asta daca vrei sa te bucuri de ea. Eu am trecut printr-un motor de 2.5 aruncat si nu a fost placut. :( Citeste topicurile de prezentare ale celorlalte STi-uri cu motoare de 2.5, intreaba in mai multe locuri si adopta solutia pe care o crezi tu corecta in absolut tot ce tine de masina. Dar in niciun caz nu schimba uleiul la 15k km...
LE: si nu zic asta pentru ca as avea actiuni la POL Distribution... ;)
Well said ! SUBSCRIU !!!
-
am inteles, atitudinea este corecta, deci iti recomand urmatorii pasi:
1. schimbat ulei tot la 15 000 km
2. aprofundat relatia cu Sebastian
3. nu citi nimic despre masina niciunde
4. poti intreba pe Sebastian despre tot ce vrei sa stii
5. vorbim dupa daca vei mai fi prin zona :)
Hai ma ca daca omul nu a fost bine informat, nu trebuie sa facem misto acum. Serios ca Subaru e mai special cu reviziile atat de dese si daca nu citesti inainte, faci ca la alte marci, la 15k standard. Mai bine sa ajutam omul cu sfaturi cat inca nu e prea tarziu si alege el ce sa faca si cu cine.
-
Pai asta face si andea, dar el are un mod mai plastic de a se exprima... :D
-
multa bafta cu masina, parerea mea ca 15.000km e cam mult 7500 suna mult mai rezonabil tinand cont ca masina ta este dailly driver
-
Ok, o sa iti urmez sfaturile KET si iti multumesc. Iti inteleg ingrijorarea, daca ai trecut prin asa ceva. Da, masina e daily driven. Rar ma dau la ea, cand ma apuca damblaua.. primal driven :))
-
Engine Oil - Replace every 3 and 3/4 months or every 6000 KM (3,750 miles) -> asta este direct din manualul de service oficial de la Subaru (o chestie de vreo 350 pagini)
-
Hai ma ca daca omul nu a fost bine informat, nu trebuie sa facem misto acum. Serios ca Subaru e mai special cu reviziile atat de dese si daca nu citesti inainte, faci ca la alte marci, la 15k standard. Mai bine sa ajutam omul cu sfaturi cat inca nu e prea tarziu si alege el ce sa faca si cu cine.
Nimeni nu cred ca face misto, este vorba doar de a informa oamenii care pot strica motoare ascultand baliverne.
Cel mai bine ar fi sa citeasca jurnalele STIstilor care au mai schimbat motoare, sa discute cu ei si dupa aceea sa decida ce vrea sa faca.
-
Mie mi s-a parut amuzant cand am citit "recomandarile" lui andea, poate de asta mi s-a parut ca face misto.
Oricum, bine punctat razvantudose si Wrangler. Asta ziceam si eu.. sa citeasca forumul si experientele altora pana nu e prea tarziu. Alegerea este a lui, dar macar noi sa ne facem datoria de a informa.
-
eu nu am scris la misto deloc, doar am uitat sa pun un NU la fiecare punct... ca eram grabit :)
-
Engine Oil - Replace every 3 and 3/4 months or every 6000 KM (3,750 miles) -> asta este direct din manualul de service oficial de la Subaru (o chestie de vreo 350 pagini)
Oh, multumesc! O sa notez in carnetel. Vad ca e groasa treaba cu uleiul.. bine, ca la orice motor turbo de altfel, cum am zis.
-
eu nu am scris la misto deloc, doar am uitat sa pun un NU la fiecare punct... ca eram grabit :)
:D :D :D :D
ZVZ, oamenii sunt mai relaxati aici. Nu te speria, triaza informatiile si de preferat asculta mai mult sfaturile celor patiti care chiar nu au nimic de castigat de la tine, decat ca stiu inca un Subaru pe strazi, spre deosebire de cei care scriu biblii si recomanda cate un dyno si dupa instalarea unui nou set de jante... ;)
Si sa aduci masina la intalnirea anuala.
-
Doar masina si o las acolo in parcare? Glumesc :))
Cand este? Sper sa fiu disponibil. Sunt anul 4 si sunt dat peste cap cu licenta
-
Te pun in legatura cu fratemiu? Si el e cu licenta nedata la AR..
-
Da-mi un PM. Spune-mi si numele, ca e foarte posibil sa il stiu, daca e in serie cu mine.
Multumesc frumos
-
Intervalul corect de schimb al uleiului pentru acest model este de 6000Km. Pentru cine alearga masina si-si permite noi recomadnam schimbul de ulei la maxim 5000Km.
Nivelul uleiului este foarte important la acest tip de motor, iar verificarea nivelului trebuie sa devina o obisnuinta oricat de peste mana pare. La fiecare plin de benzina se recomanda verificarea nivelului de ulei. Sa nu se depaseasca niciodata 7500Km si asta in conditiile in care masina functioneaza in regim de drum lung nefortata.
Un ulei oricat de bun ar fi el pe la 3000Km incepe sa-si piarda foarte mult din proprietati, chiar si cosumul de ulei se accentueaza dupa aceasta distanta.
Filtrul de aer sa fie mereu curat si daca nu schimbat mai des, macar suflat pe la 5000Km parcursi cu el.
Benzina doar de la 98 inclusiv in sus, iar noi din experienta recomandam sa nu se utilizeze Luckoil. Asta cu benzina este o problema greu de controlat deoarece nu prea poti sa controlezi ce cumperi.
Bujiile trebuiesc schimbate si montate cu distanta corecta la electrozi la maxim 30000Km parcursi. A se folosi doar bujii originale sau cu electrozi se argint, cupru, aur, platina.
In functie de puterea masinii si eforturile pe cutie se recomanda anumite tipuri de ulei pentru transmisie, dar stock se merge pe ce a spus producatorul schimband totul la cca. 30 000Km.
-
Nu o alerg, aproape deloc. stiu ca fiind un motor turbo are nevoie de atentie asupra sistemului de ungere, dar o verific destul de des si niciodata nu este peste HI sau sub LO nivelul de pe joja.
-
ZVZ, welcome si sa te bucuri de acaret.
Subscriu si eu la cele spuse de KET.
Daca schimbi uleiul la 15.000 km, nu ajungi cu motorul de 2.5 la 50.000-70.000km.Bine, depinde si de stilul de mers, dar daca mai bagi talpa in ea(doar e Sti), schimba uleiul la 5.000km, te scuteste de un schimb de motor,"for sure".
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Sorry for necro-ing.
am o problema dpvd tehnic: masina 'smuceste'; in sensul ca daca plec de pe loc si accelerez fin, schimb a doua pe la 2000/2000 si un pic iar apoi iau piciorul de pe gaz, cu cat motorul incepe sa scada in turatie cu atat masina se 'smuceste', da senzatia ca moare motorul, se ineaca. De asemenea am observat ca si ambreiajul scoate un sunet ciudat. Adica se aude un zgomot de frictiune destul de sesizabil, nu trebuie sa ai urechea fina.
Masina are 44k km pe ambreiaj stoc. Mentionez ca masina face asa inca de la primii 5000-6000 de km (sau dupa intervalul acela dupa care 'se lasa motorul'). De asemenea precizez ca nu am ingenuncheat-o niciodata, sau mai ales ambreiajul (plecari bruste, frane de motor exagerate etc etc). Singurele puncte critice pentru ambreiaj sunt cel cand stai la coada in trafic si mergi cate 10-15 min, apoi iarasi te opresti.. si parcarile.
Mersi :)
PS: Ma consider multumit cu ambreiajul de serie ca a rezistat atatia km. Tind sa cred ca de acolo ar fi problema.
-
Benzina proasta sau se sufoca motorul pe caldurile astea. Se intampla cam la orice masina. De asemenea, caldura poate pune probleme ambreiajului in trafic, deci e o combinatie de amandoua.
-
Du-o la munte, mai la racoare, pe serpentine, si isi revine ;D
-
Acum si pedala/furca de la ambreiaj scartaie ca la 1310 cand plec de pe loc sau o calc pe liber. Oribil sunet! La SMT mi s-a spus ca s-ar putea sa fie necesar o ungere.. beats me. 50k km si inca tind sa cred ca ambreiajul se vrea a fi inlocuit. O sa incerc la atix sa vad ce si cum.
@KET: am vrut sa o duc weekendul asta la Adancata, dar na.. vineri seara s-a lasat cu multe pahare si eu am vazut mesaj lui moguai pe fb la ora 2-3 si cred ca daca suflam intr-o fiola, o dadeam peste cap :D regret ca nu am ajuns macar cat sa iau parte la show de pe manta.
-
mai da o tura pe la Dani, vezi daca ti poate face ceva carpeala acolo, daca nu, ambreaj nou si aia e...
-
sau poate ai nevoie de un repareishan & fixeishan ca aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1202.780
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2700583
(intre timp am mai vazut si la o alta masina din cluj aceeasi problema ... )
-
Am auzit pareri jumate-jumate despre atix. Iar eu cand le-am scris cu serie sasiu si detalii despre vreau si dimensiuni etc, nici nu au raspuns.
-
sau poate ai nevoie de un repareishan & fixeishan ca aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1202.780
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2700583
(intre timp am mai vazut si la o alta masina din cluj aceeasi problema ... )
Multumesc de raspuns. Degeaba ma apuc sa dezasamblez ce e acolo sub panoul de sub stergatoare si gasesc punctele de sudura ca ma uit la ele ca le felul 7 :))
masina a avut clinchet la apasarea ambreiajului de cand am cumparat-o, de noua, insa de mai bine de o luna, clinchetul a devenit un scartzait infernal. Are momente si momente. Astazi am mers 30-40 km prin oras si nu am observat niciun sunet, dar are zile cand scartaie cum bag a-ntaia sa plec din parcare. chinezarie
.. csf.
-
Aproape un an.. sorry pentru necro :D
S-a 'fixat' problema la ambreiaj, trebuia gresata pedala si furca.
Masina isi cauta interfata de diagnoza (am vorbit cu Andea si m-a sfatuit sa merg pe tactrix) dar si o evacuare catback/turboback (aici astept cateva sfaturi). Eu tind tot spre Q300 quad tipped + downpipe (stiu ca nu e exista kit INVIDIA turboback); sunt in urma cu noutatile. Vreau un sistem de bun gust (nu vreau o goarna sa trezesc tot cartierul sau sa atrag priviri nedorite) si fiabil.
-
Aproape un an.. sorry pentru necro :D
S-a 'fixat' problema la ambreiaj, trebuia gresata pedala si furca.
Masina isi cauta interfata de diagnoza (am vorbit cu Andea si m-a sfatuit sa merg pe tactrix) dar si o evacuare catback/turboback (aici astept cateva sfaturi). Eu tind tot spre Q300 quad tipped + downpipe (stiu ca nu e turboback); sunt in ruma cu noutatile. Vreau un sistem de bun gust (nu vreau o goarna sa trezesc tot cartierul sau sa atrag priviri nedorite) si fiabil.
presupun ca deja te-a informat stie toata lumea cine ca downpipe nu merge cu rom oem :)
-
Da, stiu asta. De asta te am pe tine aici si pe fb in caz ca optez pentru turboback :D
presupun ca la catback nu necesita reflash. Si nici de CEL nu am chef sincer
-
dar crezi ca toate se obtin chiar asa usor ? 8)