Mersi.
Deci am zis de ramificatia de servofrana si zona chiulase-clapeta.
La amiaza am verificat wastegate-ul, ma gandeam la membrana neetansa, dar impinge, nu scapa presiune, e bine capsula aia.
Dup-aia m-am dus la EBCS, ca poate comuta partial si are o zona in care fluiera turbo prin el, cand da in intake. Facut teste, probe, loguri, nu.
Mai ramanea zona filtru-turbo-clapeta, dar n-aveam sculele necesare, erau abia in Dedeman.
Rezolvat dupa serviciu, doilei.
Valva mecanica n-aveau prapaditii aia, cica ei vand rezervoarele de hidrofor cu totul, a trebuit s-o mut p-a mea din alta parte.
De fapt e si film.
Iar motivul pentru care BPV-ul scapa, desi era strans, e wow.
Eu nici nu bagasem in seama suruburile din kit, imi inspirau... dedeman. Nici vorba sa verific lungimile, sa vad ca-s mai scurte, sa masor adancimea gaurilor.
Si aiurea e ca la strangere maxima, unde astea originale se propteau in fundul gaurilor filetate, valva era flush cu intercoolerul.
O mare pacaleala povestea asta, dar nu fu de la mine. Bine c-am reusit sa descopar. Ideea cu dedemanul e a lui andea, desigur.
Aia e, acum am suruburi ordinare pe bypass.
Evident ca nu mai fluiera si miorlaie nimic. Problema asta era singura, si nu mai e.
A aparut una paralela, am mers sa fac plinul (cu aditiv de CO inainte, ofcors), am vrut sa incui masina, ca era un laptop in ea, si nimic. Bateria are 9 ani, sa-i fi ajuns?
Si apropo de benzina, p-asta o las aici, e prea de tot.
Luna asta-s lefter chior, ca situatii si reforme pe parte de remuneratie. Chiar ma gandeam ca nu am cum sa iau ulei normal, ca n-am cu ce. ITP-ul, daca e pe seara, e ok, ala-i in ziua de salariu.
Zilele trecute imi scrie un print nigerian foarte amabil, dar n-a mai raspuns dup-aia.
M-am distrat, alea-alea, e genul de vanzare grea, daca trebuie cuiva, fix caracteristicile alea, il ia, altfel stai cu el acolo cu anii.
Ma suna in seara asta cineva din Cluj pe la 17, iar intr-o ora ma vedeam cu cea mai superba mamica cu Cadillac alb, uatevar, ca sa i-l dau la schimb pe bani.
Deci am platit benzina cash, si am si de ulei. Poate si de un drum la Cluj, dar p-ala l-as lasa dupa ITP.
Potriveala!
Si cam ala e nivelul, vand de prin casa ca sa pun benzina.
Oricum, fara miorlaituri in seara asta, si chiar s-au adunat.
Ar mai fi o problema, dar nu neaparat de motor. Splitterul de intercooler imi indoaie capota si smulge scoopu'. Fix ce banuiam, phenolic spacers nu bun.
Dar e in plan foarte secund.