Subaru club Romania
Jurnale de bord => XV & Crosstrek => Subaru XV GP (2012-2016) => Topic started by: dan.pavel on June 11, 2017, 22:28:42 PM
-
Dupa lungi cautari a venit momentul sa apara al 2-lea Subaru in familie.
De data asta, ceva mai cuminte un XV, 2.0 Benzina, manual, din 2012 (pre facelift).
Inaintea intalnirii din februarie 2017, eram chititi sa luam un CLA insa Andra si-a schimbat complet opinia dupa tura prin zapada cu STI-ul asa ca ne-am hotarat la un XV.
Neaparat trebuia sa fie manual si 2.0 benzina.
Avand in cap aceste filtre, au inceput cautarile si ieri am luat-o, are undeva a 65K km,nascuta in iunie 2012, motorul FB, revizii la timp la reprezentanta, garantie inca un an (ceva extensie de garantie).
Ca dotari, este versiunea de top cu piele, scaune incalzite, navigatie, trapa si alte gizmouri (dar nu acestea au fost factorul decizional). Cum am zis mai sus, trebuia sa fie 2.0 benzina si manuala... si nu portocalie :)))
Poze, mai jos si revin cu detalii imediat ce o sa am ocazia sa o conduc mai mult.
PS. Oare sa fie o coincidenta ca vechiul proprietar avea 555 la numar?
-
tura 2 de poze
-
Wellcome to the XV Club !
Sa o stapaniti si folositi muuuulti km fara incidente !
-
Sa va duca bine peste tot acolo la voi in "Vestia". Ce sa mai zic? M-ai luat. Al doilea subaru in mai putin de un an :)))
Sef de sef cu doua subaru in doua tari :D Sau asta e masina Andrei cum au fost toate masinile lui 2xGhe ale Ralucai?
Imi place mult si abia astept sa ma dai o tura cand mai venim pe la voi.
-
Pai, daca nu a avut Elena parte de VX de la firma macar sa ne bucuram de noua achizitie in folosul Andrei caci pe tine nu te vad exuberant la volanul pasnicului SUV!!!
Sa o folositi cu bucurie, pasiune si la cat mai multi km parcursi fara incidente!
-
Merci!
-
hehe ce tare, as vrea si eu sa o conving pe dansa sa si ia XV, o sa mai lucrez la asta, tot o tine cu honda civic...
sa o folositi cu placere si fara probleme.
-
sa o stapaniti sanatosi !!!
-
Azi am adus acasa pokemoanca. Numai bine, ca garajul era undeva la 120 KM de zurich deci am avut si o prima plimbare mai lunga.
Este primul cross over pe care-l conduc deci sunt un pic mai sus decat restul masinilor e un pic bizar, fiind obisnuit cu STI ul meu coborat.
Super confortabil, cuplul isi spune cuvantul destul de sus.
Manuala intr-a 6-a tine motorul undeva la 2500 rpm la 120 kmph ceea ce a scos un consum de 5.x pe 120 km.
Povestesc mai multe dupa ce mai merg cu ea ;D
-
Imi faci pofta! :D :D :D
-
Pai ce sa zic... spor la cautari, spor la vandut, spot la cumparat O0
-
Vrei, nu vrei, tot Forester iti iei. Acum ai luat un Forester 2.0 MT rebranduit si actualizat.
-
;D ;D
Am dus rotile de iarna in pivnita 215/65/r16.
Maine am programata prima plimbare mai serioasa, keep you posted
-
Revin cu detalii dupa un weekend de condus / plimbat.
Ruta a fost pe drumuri de munte, spre Aescher, la 100 km departare de Zurich.
Poke a mers exemplar, super confortabil si ne-am simtit in siguranta in orice moment.
De data asta am abordat curbele mai tare decat viteza legala si masina a stat perfect pe sosea dar centrul de greutate isi spune cuvantul.
O masina onesta, de cetatean.. dar no powaaaaaa... ce sa zic.. m-am obisnuit sa dau 2 sau 3 si sa plec instant de langa orice masina...
-
Peste 1-2 ani cand va mai "asezati" intra un XT
-
Cand treci de la friptura la soia, normal ca-ti sta in gat ;)
-
;D ;D
Si una de pe drum
-
Din cauza acelor generatii de legacy & outback au scazut calitatea urmatoarelor modele. Au fost prea bune si fiabile si lumea nu mai cumpara modelul nou. Stii ca vazusem la tine in cartier una tot modelul respectiv, impecabila.
-
i-am gasit o sora :))
-
Ieri a revenit masina in garaj pentru ca Andra a fost plecata vreo 3 zile cu ea.
E intreaga... consum 6.6 ;D ;D ;D
-
Ca toate masinile mele, si pokemoanca a trebuit sa aiba un stop spart :( ca sa intre in randul lumii.
Ma duc maine sa vad cat e damageul, bine ca are casco
-
Un mic update, masina a revenit de la reparat, all good.
Mi-au lasat si putin vopsea intr-o sticla ca de oja in caz ca mai apar ciupituri pe parcurs.
Ca sa sarbatorim, am facut un mic traseu de vreo 400 km (dus intors). Merge bine tiganca :), uitasem ce inseamna sa fie liniste in masina :))))
-
Inca un weekend, inca 500 KM cu XV-ul.
De cand e la mine am facut 5000 km si ma gandesc la un schimb de ulei in urmatoarea luna. Pana atunci estimez inca vreo 1000 de km de facut.
Toate bune si frumoase, dupa 20 km pe autostrada apare martorul de ulei. Soc si groaza, opresc in prima benzinarie, naiba stie ce mi-au pus in motor cand am luat masina.
Dau un telefon la "pretenarii" Malakay si MihaiFlorescu (sarumana boierilor) si ma sfatuiesc cu ei.
Ma uit pe joja, nivelul uleiului undeva sub jumatatea dintre E si F.. ma mai linistesc.. nu e chiar asa grav.
Luat ulei, pus ulei (vreo 700ml), verificat Joja dupa cateva minute, aproape de full.
Pornesc motoru... martorul tot acolo.. FMM... ma gandesc ca s-a stricat senzorul, ma gandesc la reset de baterie..dar n-am cheie sau patent...
Eram linistit, stiam sigur ca am ulei in motor asa ca am pornit la drum. Dupa 3 KM se stinge senzorul.. liniste si pace in Univers.
Concluzie: Se pare ca la modelele mai nou au facut senzorul mai sensibil si se aprinde dupa ce scade la jumate nivelul ulei.
(https://image.ibb.co/eJwQoa/2017_09_09_11_46_20.jpg)
(https://preview.ibb.co/iYQ71v/2017_09_09_11_46_26.jpg)
-
Check. Intra revizia, mai ales ca acum ai probabil amestec de uleiuri diferite. Sunt facute sa fie compatibile intre ele, dar cel mai bine este sa ai unul de un fel. Te asteptam in RO cu XV-ul pentru schimb :D Sa iei si un bidon in plus sa il tii acolo.
PS: Ce consum de boss ai.. 7.0... nais..
-
Prima poza atasata de Dan este cam infricosatoare.
Se vede martorul de ulei aprins iar acum turometrului indica "RIP".
-
Nu e neaparat sa fie cu manocontact pe circuit, ca la clasic, si sa se aprinda cand deja motorul e salata. Sunt si versiuni noi, cu senzor de nivel in baie. Daca asa e la el, as zice ca-i ok, luand in seama si tonul mesajului din CB.
-
Prima poza atasata de Dan este cam infricosatoare.
Se vede martorul de ulei aprins iar acum turometrului indica "RIP".
Haha, true, din fericire stationam la relanti
-
Hai ca nu am mai scris de ceva timp pe aici.
Masina a primit cauciucuri noi weekendul asta, toyo cf2, 225/55/17 si vineri e programata la revizie :)
In rest, toate bune.
-
Destul de auster mesajul... >:(
Te rog sa lasi deoparte sobrietatea ce iti caracterizeaza personalitatea dezvoltand subiectul cu inseratii valorice ale consumului in oras si extraurban, ce viteza maxima ai atins (decât in Elvetia... >:D) precum si alte detalii ce iti pot scoate postarea din zona monahala migrand spre amuzament :D
-
hahaha, m-ai prins.
Cu mahnire in suflet iti zic ca masina a fost monopolizata de consoarta si nu prea apuc sa o conduc. S-a facut frumos afara asa ca muntii ne striga si pe acolo conduc eu ;D ;D
Cat despre viteza, nu a venit nici o amenda pana acum (in afara de amenda mea de 55 in zona de 50), Andra se jura ca nu trece de 125... tind sa o cred pana cand ajunge plicul :)
Despre consum.. in rarele ocazii cand ma urc in masina vad 7.4 pe bord.
-
Cum am promis, masina a primit revizia de 80K / 90K km.
Cu ocazia asta am apucat sa o conduc mai mult pentru ca am fost nevoit sa ma duc in partea franceza (nu am reusit sa ma inteleg cu consatenii mei din Zurich nici prin viu grai nici prin semne). Masina sta impecabil cu noile Toyo recomandate de Mihai Florescu.
Asadar, am pornit cu masina spre Jura, la garajul de unde am si cumparat masina in urma cu un an. Fiind zona de munte una din trei masini era subaru asa ca mecanicii din zona stiu cu ce se mananca brandul.
Ce au schimbat baietii:
- ulei motor
- filtre
- ulei diferential
- ulei cutie
- placute de frana fata
Au verificat si bujiile si sunt in regula cel putin pana la urmatoarea revizie.
In rest toate bune, un consum constant de 7.4 pe cei 300 km mers in limitele legale (ca altfel doare... rau)
-
(https://s19.postimg.cc/5d6kvmt0j/IMG_20180527_120459.jpg)
Super masina! Foarte silentioasa, stabila dar confortabila. E chiar mai confortabila decat outback-ul meu si mi s-a parut sa stea mai bine pe viraje sau cel putin la fel de bine.
Sa va duca sanatosi si fericiti peste tot muuulti km de acum inainte.
-
Hehe, merci pentru urari si ma bucur ca v-ati cunoscut :).
-
Mi.am dat seama ca nu am mai scris pe aici de ceva vreme. Intre timp, masina are 98K km si tocmai ce m-am intors de la revizie unde au fost schimbate urmatoarele
- ulei
- filtre
- lichid de frana
- rulment spate pentru ca facea ca un avion.
- 2 becuri de pozitie :)
In ultimul an nu am mers asa mult, in jur de 5000 km... din cauza de corona ;D
In rest toate bune, ne duce unde avem nevoie.
-
Ați pensionat-o de tânără. O duceți până la piață și înapoi.
-
Ceva de genul :)) insa promitem ca de acum incolo o sa o folosim mai mult ;D ;D. In plus, incep cautarile pentru:
- bare de portbagaj
- cutie deasupra
- carlig de remorcare
- suport de biciclete
- optiune de a schimba unitatea audio cu ceva ce suporta CarPlay
-
Salutare,
Ceva noutati si de la Subarul meu... In urma cu cateva saptamani am primit o notificare de la dealer ca trebuie schimbat un "ventil" pe undeva pe la motor. Nu ma intrebati mai multe detalii.. din pacate foaia a venit in germana si cei de la service tot in germana mi-au vorbit asa ca nu am reusit sa aflu foarte multe detalii. (in germana ii zice Ersatz Ventilfedern) Google zice Replacement valve springs
Am fost programat luni si am luat masina marti seara. In plus, au schiimbat si un prezon care avea filetul dus :)
So... cei care aveti XV sau 2.0 benzina, poate va interesati de recall-ul asta care afecteaza modelele 2012/2013
-
da, piston return springs se cheama de fapt
detalii aici
https://m.youtube.com/watch?v=oFX_Xq9WHTI
-
da, piston return springs se cheama de fapt
detalii aici
https://m.youtube.com/watch?v=oFX_Xq9WHTI
Nu cumva se leaga de subiectul asta? - https://www.thedrive.com/news/30776/toyota-and-subaru-face-class-action-lawsuit-over-fr-s-brz-valve-spring-recall-fiasco // - https://www.thedrive.com/news/26848/scion-fr-s-subaru-brz-owners-say-valve-spring-recall-fix-is-destroying-their-engines - pare destul de serioasa treaba >:(
-
Nu cumva se leaga de subiectul asta? - https://www.thedrive.com/news/30776/toyota-and-subaru-face-class-action-lawsuit-over-fr-s-brz-valve-spring-recall-fiasco // - https://www.thedrive.com/news/26848/scion-fr-s-subaru-brz-owners-say-valve-spring-recall-fix-is-destroying-their-engines - pare destul de serioasa treaba >:(
esti prea serios :)
-
Andea, vezi să nu o ia lumea de buna 😆
-
La modul cel mai neserios cu putinta, cred ca ar trebui sa se ocupe Chris Fix de campania asta de recall ;D
-
Si uite ma pe mine , un ochi la tv , unul pe telefon sa vad cum desface ala mototul. Nu intelegeam mare lucru nici din film , nici din video. Pana cand a scos alea din cilindri. Si zic , duuuu-te maaaaaa ! ;D
Am terminat filmul.
-
da, piston return springs se cheama de fapt
detalii aici
https://m.youtube.com/watch?v=oFX_Xq9WHTI
Problema asta o au motoarele electrice. :laugh:
-
csz...daca se strica... de mult cautam motiv sa-mi iau si eu un Ursus d'ala.. am vazut ca e la moda
-
Salutare,
Ceva noutati si de la Subarul meu... In urma cu cateva saptamani am primit o notificare de la dealer ca trebuie schimbat un "ventil" pe undeva pe la motor. Nu ma intrebati mai multe detalii.. din pacate foaia a venit in germana si cei de la service tot in germana mi-au vorbit asa ca nu am reusit sa aflu foarte multe detalii. (in germana ii zice Ersatz Ventilfedern) Google zice Replacement valve springs
Am fost programat luni si am luat masina marti seara. In plus, au schiimbat si un prezon care avea filetul dus :)
So... cei care aveti XV sau 2.0 benzina, poate va interesati de recall-ul asta care afecteaza modelele 2012/2013
Tot costul recall-ului a fost acoperit de către producător?
Mersi