Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: Subarino on April 27, 2014, 12:39:39 PM
-
http://www.subaru.com/2015-outback.html (http://www.subaru.com/2015-outback.html)
http://www.motorauthority.com/news/1091259_new-york-auto-show-debut-for-2015-subaru-outback (http://www.motorauthority.com/news/1091259_new-york-auto-show-debut-for-2015-subaru-outback)
-
Misto
-
pacat de motoare...dar probabil pt europa vor avea altele.
-
Nu cred ca vor scoate 2.5-ul niciodata de pe outback si nici nu au de ce. Motoarele alea rezista mai mult decat caroseriile.
-
;D Cred ca vreau un test drive...
-
Ket, chiar am vrut sa scriu ca seamana cu tribeca si sa iti dau un mesaj :D
-
arata bine noul Outback, dar parca tot modelul 2004-2009 e preferatul meu :)
-
La exteriror e adevarat ca modelul 2008-2009 este cel mai aratos, dar la interior e clar ca ce urmeaza o sa fie ce trebuia sa puna cu mult timp in urma pe Subaru.
-
Pai avand in vedere cui se adreseaza aceasta masina, interiorul trebuia adus inspre Tribeca de mult... ;)
-
Mi se pare ca incearca o revenire la designul modelului 2004-2009, probabil ca ultimul model nu a prins bine la public.
Cred ca asa vor proceda si cu urmatorul Forester, avand in vedere ca actualul model nu prea se deosebeste de SUV-urile coreene.
Subaru a reusit sa isi contruiasca in trecut o identitate buna, ea a fost intarita de succesul din WRC, dupa care au renuntat la tot si au inceput sa fabrice masini cat mai comerciale.
-
Pe nt ru ca To yo ta
-
-
ce masina... ::)
cumpara cineva un rinichi, o mana...ceva?
-
Shitttttttt, mai am 2 ani si jumatate de leasing la Forester, ca l-as lua maine pe OBKul asta !!! :'( :'(
-
Filmarea intreaga din care s-a facut spotul publicitar:
-
Shitttttttt, mai am 2 ani si jumatate de leasing la Forester, ca l-as lua maine pe OBKul asta !!! :'( :'(
Dai Forester-ul inapoi la dealer si-ti iei Outback-ul... simpu! 8)
-
As vrea eu, dar dealerul nu prea. Numai dupa vreo 3 ani ar fi si el deacord. Deocamdata ii convine sa aiba un platitor la Forester. Obk-ul il da el la altul.
-
-
"97% of Subaru Outback vehicles sold in the last 10 years are still on the road today" - cine nu-i atent la artificiile de marketing si sta prost cu matematica ... cred ca mai toata lumea, la prima citire a mesajului, intelege ca 97% din masinile vandute acum 10 ani sunt inca pe sosea. Dar se poate foarte bine ca doar 1% sau chiar mai putin din masinile vandute acum 10 ani sa mai fie inca in circulatie...Totusi, faina masina!:)
-
asa e...
97% din masinile vandute in ultimii 10 ani (adica si acum o zi) sunt inca pe sosea, poate fi doar una din 2004, una din 2005 samd.
-
corecta observatia :)
-
sigur sub 97% ca am taiat eu cateva :D ;D
-
Tu tai mai repede decat reusesc astia sa produca... :D
-
cred ca`l vor lansa in europa curand. tocmai am vazut testul EURONCAP unde a luat 5 stele.
-
Apropo de teste...
-
Testul frontal mi se pare useless.
Cel mai dur mi se pare "noul" small overlap test de la IIHS. Am vazut ca impreza 2015 s-a comportat bine la acel test.
-
Si un test facut de autocar http://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/outback/first-drives/2015-subaru-outback-20d-se-premium-lineartronic-review
-
http://truckyeah.jalopnik.com/why-the-2015-subaru-outback-is-the-lamest-car-youll-eve-1693371270/+travis
-
Pentru cei interesati de model, nu va lasati descurajati de preturile din RO.
Deja se gasesc oferte la 29k euro pentru varianta diesel echiparea de baza (tapiseria din material textil si fara A/C dedicat pasagerilor din spate, roti mai mici si transmisie manuala, fara trapa). Deci oricum lucruri care nu sunt neaparat necesare.
Important este sa cautati afara. Este listat ca Euro 6, deci probabil taxa foarte foarte mica.
-
in nemtia cel mai ieftin e 34k echiparea Trend. nou nout.
tu probabil zici de sh si cateva luni vechime.
-
Nu vorbesc de site-ul oficial al importatorului. Pur si simplu m-am uitat la ce se gasea pe net la dealeri. Da, nu aveau kilometrajul la 0, dar undeva la 200-400 km, probabil cat au fost plimbate la expozitii prin oras.
-
E ceva diferenta. Daca ai bani cash clar merita.
-
-
(http://blog.caranddriver.com/wp-content/uploads/2016/05/16Obk_Touring.jpg)
Vai cum e varianta asta 2017.
(http://cdn.pastemagazine.com/www/articles/RANDY-MARSH-quotes-internet-porn.jpg)
-
True!! :D :D :D :D
-
http://jalopnik.com/subaru-warns-owners-to-stop-driving-recalled-cars-1776647244
-
Salutare Fani Subaru.
Un articol despre cum vede vicepresedintele subaru viitorul:
http://www.torquenews.com/1084/how-subaru-aims-become-1-brand-overall-safety-video
-
Salutare Fani subaru,
Versinea 2017 subaru outback :)
http://www.torquenews.com/1084/5-ways-subaru-enhances-flagship-japan-spec-2017-outback
-
Se apropie iminenta restilizare pentru Outback. Inainte de a trece la platforma comuna, cred ca se va opta pentru mici actualizari.
Merita astfel sa ne uitam la fratele Legacy pentru a anticipa modificarile interioare si la Outback. Cu siguranta vor fi si alte mici modificari pe partea motoarelor.
http://www.planetsubaru.com/2018-subaru-legacy.htm
-
[ Invalid YouTube link ]
-
http://www.autoblog.com/2017/04/06/2018-subaru-outback-to-show-fresh-new-face-in-new-york/
-
Mishteaux !
-
nu e thread nou pt 2017/2018.....ce ma surprinde e ca nici pe outback nici pe forester, unitatea de media pare cea veche, nu cea care e pe impreza/xv......inca nu au trecut pe platforma noua modele mari ?
-
Este doar facelift. Unitatea multimedia este cea noua. Adica este softul nou incadrat in design-ul vechi din cate stiu, care este mai potrivit pentru Legacy/Outback. Vazusem undeva ca au adaugat Apple Car Play si Android Auto.
Forester si Impreza au avut mereu alt interior mai spartan.
Platforma noua cand vine generatie noua, nu la facelift.
-
Arata super Outback-ul. Intodeana mi-a placut modelul asta, in toate versiunile lui.
Din punctul meu de vedere, este masina perfecta pentru atat pentru familie cat si pentru orice tip de utilizare.
Ofera atat confort cat si spatiu suficient pentru pasageri, si se preteaza perfect atat in cazul unor drumuri lungi pe autostrada cat si pentru excursii pe drumuri forestiere sau ligth off-road.
Daca ar face ceva si in ce priveste motorizarile ....
Daca se renunta la diesel, trebuie neaparat sa vina cu niste motorizari turbo pe benzina si la Outback !
-
Foarte misto. 99% urmatoarea mea masina va fi tot un Outback, cu eyesight. Ca features la care nu as putea renunta sunt : camera spate, scaune incalzite, clima, keyless entry. In rest, prea multa tehnologie strica.
-
Turbo sau nu, ideea este ca performantele motorului in materie de dinamica, nu consum, au ramas la fel de 10 ani, cu toate ca au facut ei diverse modificari. Si nu este un motor rau, dar de la an la an a crescut si masa proprie semnificativ, astfel ca acest 2.5 amuzant sau nu este subdimensionat pentru o astfel de masina. Au aparut roti mari, anvelope si mai mari, echipamente mai multe. Poate noua platforma sa mai aduca o reducere a greutatii.
Cat despre motor, mai spuneam ca se poate cu siguranta scoate 190 cai din el si o idee mai mult cuplu. Dar.. noxe.
In alta ordine de idei, mai la vest de noi se merge cu limita de 30 si rar 50 in oras, apoi pe autostrazi pana la destinatie. Acolo nu se mai plange lumea decat de capacitatea de tractare.
-
.....................................................................
,...................................., mai la vest de noi se merge cu limita de 30 si rar 50 in oras, apoi pe autostrazi pana la destinatie. Acolo nu se mai plange lumea decat de capacitatea de tractare.
Adevarat ai grait , inteleptule ! Pe aici limita medie in oras e 40 km/h si in foarte multe locuri , in apropierea scolilor, gradinitelor , centrelor comerciale s.a. limita e de 30 km/h si asta se respecta cu sfintenie. Iar pe autostrazi limita e de max. 120 km/h . In mod sigur japonezii stiu asta si automat ei se adapteaza pietii si cerintelor. Si tot automat ei stiu ca pentru 99% din cumparatori nu e nevoie de turbo sau de 190 cai ci de cutie cat mai automata, consum mai mic, de Bluetooth, cat mai multe stele NCAP si inca o gaura ptr pus o ceasca de cafea. Pentru 2-3 raceri nemultumiti ca masina nu are turbo sau cuplu nu isi bat ei capul.
De capacitatea de tractare am auzit si eu aici mai multi nemultumiti de noile masini cu CVT, cum ca e mult mai mica decat masinile cu transmisie clasica. Pe mine nu ma afecteaza acest aspect, dar aici f. multa lume are ori rulota ori barca si asta e un mare minus ptr Subaru.
-
+1 Adi
-
Turbo sau nu, ideea este ca performantele motorului in materie de dinamica, nu consum, au ramas la fel de 10 ani, cu toate ca au facut ei diverse modificari.
.........................................
Nu stiu ce sa zic de performantele motorului, nu am competenta sau experienta necesara si nici nu am constatat eu insumi ceva in privinta asta , dar in privinta transmisiei si a "inteligentei" masinii eu personal am observat un mare progres. De ex. sambata cand am fost in offroad cu un grup de 12 masini (10 Foresteruri, 1 Legacy si 1 OBK) , pantele cele mai abrupte si mai alunecoase , unele de peste 45 grade au putut fi urcate si coborate numai cu masinile care aveau CVT, respectiv Foresterul meu 2016 si OBK-ul 2017. Toate celelalte masini, unele de peste 20 de ani, alunecau , pierdeau tractiunea sau se "sufoca" motorul in urcare, iar la coborare isi ucideau franele. Pe cand CVTul mentinea viteza constanta fara a solicita franele si in urcare transmitea tractiunea exact la rotile la care trebuia fara sa para ca face un efort deosebit.
.................................... parerea mea. ::)
-
.....................................................................
,...................................., mai la vest de noi se merge cu limita de 30 si rar 50 in oras, apoi pe autostrazi pana la destinatie. Acolo nu se mai plange lumea decat de capacitatea de tractare.
Adevarat ai grait , inteleptule ! Pe aici limita medie in oras e 40 km/h si in foarte multe locuri , in apropierea scolilor, gradinitelor , centrelor comerciale s.a. limita e de 30 km/h si asta se respecta cu sfintenie. Iar pe autostrazi limita e de max. 120 km/h . In mod sigur japonezii stiu asta si automat ei se adapteaza pietii si cerintelor. Si tot automat ei stiu ca pentru 99% din cumparatori nu e nevoie de turbo sau de 190 cai ci de cutie cat mai automata, consum mai mic, de Bluetooth, cat mai multe stele NCAP si inca o gaura ptr pus o ceasca de cafea. Pentru 2-3 raceri nemultumiti ca masina nu are turbo sau cuplu nu isi bat ei capul.
De capacitatea de tractare am auzit si eu aici mai multi nemultumiti de noile masini cu CVT, cum ca e mult mai mica decat masinile cu transmisie clasica. Pe mine nu ma afecteaza acest aspect, dar aici f. multa lume are ori rulota ori barca si asta e un mare minus ptr Subaru.
Asa este.
De altfel, cu exceptia Germaniei, peste tot exista limita de viteza pe autostrada si se si respecta.
Pana la urma, ce sa faci cu un 550d tri-turbo, intr-o tara ca Elvetia, spre exemplu, unde daca esti prins depasind viteza ti se poate confisca masina.
Nu, japonezii n-au in cap piata europeana, asta-i clar. Pentru pietele americane si asiatice, motorizarea de 2,5 aspirat este buna, in opinia lor. Exista pareri, chiar in Europa ca downsizing-ul si compensarea sa cu supraalimentare n-ar aduce in fapt beneficii.
Personal, daca ar fi sa aleg intre 1,6 turbo sau un 2,5 aspirat pe Obk, as merge pe 2,5.
-
Eu unul sunt in perfect acord cu ce spuneti voi !
Din pacate, la noi, nu trebuie sa omitem un cuvant cheie: " AUTOSTRADA" !
Pe autostrada, poti atinge viteza maxim admisa cu orice motorizare. Si nici nu are prea mare importanta in cat timp ajungi la 130 km/h.
DAR, pe DN-urile noastre supraaglomerate, demarajul conteaza !
Si, umila mea parere este ca, in aceste conditii, un motor care sa asigure o dinamica buna, constituie un element de siguranta activa.
Si da, sunt perfect constient ca un motor aspirat de cilindree mare este mai placut la condus si infinit mai fiabil decat un motor de motocositoare supraalimentat.
Dar aici, au grija guvernantii din Europa ( cu mici exceptii) sa puna frana ...
De-aia zic - un 2.0 turbo pe Outback ar fi numa' bun ! ;D
-
-
&t
???