Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: MihaiFlorescu on January 08, 2021, 13:30:50 PM
-
Se pare că luna viitoare se lansează noul outback. Este un facelift al generației care inca nu a ajuns in Europa.
Se pare că multe componente din motor și transmisie au fost schimbate. Poate că o să fie și mult mai fiabil. Motorul de 2.5 cu injecție directa dezvolta 185cp și 245Nm cuplu.
A crescut capacitatea de tractare la 2t.
Sursa:
https://i.stuff.co.nz/motoring/123891833/subaru-nz-reveals-allnew-outback-pricing
-
Hai, ca ar fi vremea sa apara si pe la noi ...
Parca anul asta ziceau ca ”aterizeaza” si in Europa, nu ?
Intreberea e, cu ce motorizare ?
Acest „nou” 2.5 NA despre care se vorbeste in articol, sau noul 1.8 turbo lansat in Japonia ?
Sa vina cu ambele versiuni de motorizare-i greu de crezut. Cat despre 2.4 T ...vise, taica, vise !
PS: Ce preturi au aia de stau ca capu-n jos !!!
Cica au crescut preturile, dar la ei Outback-ul 2021 pleaca de la putin sub 30.000 Euro si versiunea de top ajunge la ... 34.000 Euro !!!
La noi, mai punem lejer 10k euro.
-
WOW !!! Arata fff bine si motorul cred ca trage suficient... la cuplu nu sta extraordinar...dar cred merge f ok pentru un family car...asa inalta e masina perfecta pentru Europa de Est... ma refer la starea drumurilor...(dar putem sa adaugam Canada , NZ si SUA)...
...insa ... nu pot sa inteleg de ce insista cu CVT -ul ala.... mie personal nu imi place deloc, am mers cu Outbackul model 2015 diesel cu CVT si nu prea mi-a placut...comparand cu alte motoare de 150 cp si alte tipuri de cutii automate ... e f ciudata senzatia aia de troleu ...
...pe de alta parte... la aprox 45 k euro... Outback-ul e cam full...are un 4x4 pe care te poti baza...si la aceleasi optionale e mai ieftin ca alte branduri preferate de europeni...nu prea are cuplul concurentilor, however...
Mie , personal, imi place foarte mult cum arata int/ext, chiar si modelul din 2015....Outback-ul mi se pare masina de familie ideala.:)
-
Ceva detalii. Nu prea multe.
https://www.subaru.eu/media/the-all-new-subaru-outback-makes-european-debut
Vorbesc de un 2.5 cu 90% din piese schimbate, dar am văzut anunțuri cu max power 169ps, deci ceva mai jos. Posibil sa fie livrata altfel puterea și să fie o pregătire pentru viitorul 1.5 turbo care să ii ajute sa arate procente mai mari de creștere a puterii și a eficienței fata de 2.5
Părere personală...
Dar sunt curios cum merge tableta.
-
Mie'mi place maxim tapiseria textil cu mix de negru/ beige - link (https://www.truecar.com/new-cars-for-sale/listing/4S4BTADC8M3180256/2021-subaru-outback/), dar tot nu as da XT'ul meu vechi pe asa ceva ... inca
-
I feal you !
-
Mie'mi place maxim tapiseria textil cu mix de negru/ beige - link (https://www.truecar.com/new-cars-for-sale/listing/4S4BTADC8M3180256/2021-subaru-outback/), dar tot nu as da XT'ul meu vechi pe asa ceva ... inca
Hehe, aduce aminte de textilul de la SG pre-facelift, cel putin in poze mie mi-a placut mult ala.
Ceva de genul:
(https://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NFgxNjAw/z/pa0AAOSw0ileTT9h/$_20.jpg)
-
https://www.automarket.ro/stiri/noua-generatie-subaru-outback-va-fi-disponibila-de-luna-viitoare-in-europa-103101.html
-
Ceva detalii. Nu prea multe.
https://www.subaru.eu/media/the-all-new-subaru-outback-makes-european-debut
Vorbesc de un 2.5 cu 90% din piese schimbate, dar am văzut anunțuri cu max power 169ps, deci ceva mai jos. ....
Ar fi ciudat sa fie un motor cu putere mai mica, cand acelasi motor are in restul lumii 185 CP.
Si mai ciudat ar fi sa fie doar 169 CP cand in articolul indicat spune asa: ”The improved engine performance offers more power for acceleration ...”
Altfel, masina - ca toate Outback-urile de altfel - e faina !
Si e si ceva mai capabila in off-road (au crescut atat garda la sol cat si unchiul de atac si cel de rampa).
Si inca o chestie faina (si utila): ”Outback offers standard roof rails with integrated and retractable cross bars, ”
Sa asteptam specificatiile si preturile oficiale si sa speram ca o vedem si in showroom-urile de la noi !
PS: Din cate imi aduc aminte, motorul de 1.5 turbo (daca si cand va aparea) era vorba sa fie montat pe XV/Impreza. Pentru Outback se zvonea de un 1.8 turbo.
-
Eu zic sa mai asteptam putin pana apare 0.5 turbo in 2 timpi.
-
Eu prefer la 0,33 ...
-
...X 6 sau X 4? Hai ca ne pune Mihai imediat la colt:) Ce sa zic , mie imi place , este pe lista de achizitie ...in 1 ,2 ani...pana se mai aseaza uleiul in CVT :)
-
Six pack ! 8)
On topic: si mie-mi place Outback-ul asta nou. De fapt, Outback-ul mi-a placut intotdeauna - cu mentiuni speciale pentru generatia a III-a (2005-2009) si a V-a (2015-2020).
Nu este insa pe lista de achizitii deoarece, pentru mine, e mult prea mare.
Am intentionat sa iau un Outback in urma cu 2 ani, dar dupa ce l-am testat si analizat ... am cumparat XV-ul !
Da, nu se compara confortul oferit de un Outback cu nimic din gama Subaru. Si motorizarea de 2.5 NA este perfect echilibrata pe Outback (ceva similar este 2.0 NA si pe XV-ul meu).
Singurul motiv pentru care as trece cu vederea dimensiunile masinii si inconvenientele asociate acesteia, ar fi motorul 2.4 turbo. Dar cum japonezii s-au gandit la sanatatea mea financiara si nu nu-l aduc in Europa, m-am linistit !
-
Si pentru mine ar fi de vis un 2.4 turbo, sunt si masini de vanzare in Europa, de import, chiar si Ascent am vazut....dar nu as vrea sa ma complic totusi. Cred ca Europa nu vrea sa il aduca ..si nu invers ..asta nou de 2.5 parca depaseste deja 200gr CO2 WLTP...ceea ce este enorm pentru UE. ..si in plus , nu se incadreaza la programul " rabla" :)
-
Am pus un link de pe automarket mai sus...
Scrie acolo ca: europenii vor putea opta numai pentru motorul de 2.5 litri, pe benzină, aspirat natural. Unitatea dezvoltă 180 de cai putere, iar Subaru susține că este nouă în proporție de 90% comparativ cu agregatul oferit pe vechiul model.
-
In ce ai mai multă încredere, in site-ul Subaru Europa unde au pus press release sau in Automarket Romania?
-
In ce ai mai multă încredere, in site-ul Subaru Europa unde au pus press release sau in Automarket Romania?
In ce o sa ajunga la dealeri in Ro :)
-
Motorul va avea 124 kW, adica 169 cai.
Pentru a putea sa-l incadreze in media de emisii admise, i-au redus puterea si i-au marit putin cuplul, la 252 nM. In afara faptului ca i-au pus injectie directa, intr-adevar, i-au modificat cam toate componentele, pentru a-l face mai putin poluant.
Imi pare rau ca m-a luat gura pe dinainte si am spus acum vreo un an ca il vor aduce cu un 1,8 turbo nou.
Atunci asa ne anuntasera, insa se pare ca s-au razgandit chiar in ultimul moment.
Chiar nu-mi dau seama de ce, 2,5-ul asta e anuntat la 169 de grame/km si mi-e greu sa cred ca cu un 1,8 turbo n-ar fi reusit ceva mai bine de atat.
Bine macar ca nu e si urat pe deasupra.
-
O crestere de doua zeci si ceva Nm fata de generatiile anterioare la cuplu e interesant, cred ca nu m-ar deranja faptul ca a scazut puterea.
-
Pe principiul: ”Buy power, drive torque !” 8)
-
Pas cu pas incepem sa apreciam calitatile motoarelor 2.0 diesel.
-
Calitatile cred ca le-a apreciat toata lumea. Defectele not so much... :)
-
Salutare fani Subaru,
Aveti aici doua filmulete cu prezentarea modelului, cred ca este cel mai reusit si sigur Subaru construit pana acum, desi nu mentioneaza nimeni cred ca vine echipat cu noul EyeSight X , citeste semenele de circulatie, limiteaza viteza la restrictiile de viteza- sper ca se poate dezactiva aceasta functie
Pretu din pacate a crescut ceva datorita crizei containerelor, semiconductorilor si Covid.
Pret vesiunea Premium-Belgia 46.995 € TVA inclus plus 600 euro culoarea metalizata
https://www.subaru.ch/new-outback
-
L-ai comandat? Astept sa imi faci o oferta peste 2-3 ani daca te saturi de el 😅. Si mie imi place , sper sa am ocazia sa il si testez inainte . Eyesight-ul da , este de generatie noua...cu 11 functii...parca. Singurul lucru care imi "displace" sunt barele longitudinale " model american" desi sunt mult mai interesante, pentru ca in 2 timpi si 3 miscari le transformi in transversale.
-
Salutare Sorin,
Inca nu l-am comandat, astept evaluarea outback-lui actual plus convingerea sotiei, ea e f multumita de masina actuala :-[
Sper ca dupa Outback 2021 sa trec la un Outback electric ;D il astept cu interes.
-
Outback-ul 2021 a ajuns la Auto Kino !
https://www.facebook.com/AutoKinoBv/photos/pcb.1795488993963170/1795488807296522
-
Outback 2021 = 5* EuroNCAP
https://www.euroncap.com/en/results/subaru/outback/43500
Dar asta nu mai mira pe nimeni ...
PS: Vad ca au introdus mai multe teste decat erau in urma cu ceva vreme si o parte dintre cele existente au fost modificate.
Inclusiv fata de testele EuroNCAP facute pentru Forester in 2019 sunt ceva diferente - mai ales la partea de sisteme de siguranta activa (e testat sistemul de franare automata inclusiv pe timp de noapte si in curba).
-
Mi se pare foarte ușoară la 1650kg pentru cât de barca este cu motor de 2.5l+cvt.
La impactul lateral a rămas super tare cum preia șocul.
Iar eyesight chiar așa se comporta, trebuie sa aveți grija sa nu fiți loviți din spate când se manifesta.
-
Decat o ciocnire frontala sau sa dai peste un pieton / biciclist, mai bine un sut in fund !
Eu, de mai bine de 2 ani de cand am Eye Sight in dotare, nu am experimentat nicio franare violenta. Singurele moment in care masina a franat ”singura” au fost pe autostrada, cand mergeam cu ACC-ul activat si-mi taia cate unul fata.
In rest, doar avertizari - nu astept eu sa vad daca franeaza sau nu !
-
Mie mi-a frânat de multe ori la xv prin cartier.
Alee de bloc cu parcare, cucoana cu ambele mâini ocupate, telefon și geanta, ochii in telefon, merge pe marginea carosabilului și schimba ușor traiectoria către axul drumului. Frânare automata de la 20km/h la 10-5km/h și avertizare.
Tot alee de bloc, mașina parcata la capătul drumului înainte de schimbarea traiectoriei. Avertizare in bord și frânarea ușoară la viteza mai mare de 30km/h.
La fel dacă ai obstacol care trece prin fata ta cu viteza mica și ridici piciorul de pe frâna nu îți ofera putere sa plece singura.Dacă apeși pe accelerație te avertizează.
E implementare serioasă eyesight.
-
Eu când am zis că prea multe ecrane și fără butoane nu fac bine... Lăsând deoparte faptul că îți distrag atenția de la drum..
(https://i.postimg.cc/vZPG1vpy/Screenshot-20220107-110556.png)
-
Frumos ecran vertical, aminteste de Macintoshurile cu ecrane "potrait".
Se potriveste excelent la un Tetris la volan.
-
Totusi, daca nu ma insel - si din poza de mai sus pare ca nu ma insel - spre deosebire de altii (recte Peugeot / Citroen), Subaru a pastrat si butoanele fizice pentru climatizare.
Cel mai probabil, omuletul de mai sus nu a prins vremea Nokia ci a trecut direct la iPhone ...
PS: Chiar mi-e dor de un Tetris !
-
Mda, mă gândesc că ar fi putut apasa pe butoanele de temperatura și ar fi pornit automat și clima. Asta daca mergeau acele "butoane".
-
Butoanele sunt acolo, se apasa destul de nasol :) ...nu stiu de ce nu au lasat rotita aia ..dar cred ca nu aveau ce sa comande daca ecranul era oprit . 3 lucruri am descoperit ca nu imi plac la noul Outback - barele longitudinale , pianno black de langa schimbator ...si lipsa butoanelor de climatizare..eventual..Xmode...
-
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/crashtest/sichere-autos-euroncap/?fbclid=IwAR3DTHzuONf7SSxQcvjiI7zL3BM3ayx1POFtk7Hex5HUo4iKsI0PMtaYaKk
-
Wer hätte das gedacht?
Das sicherste Auto über alle Klasse ist Subaru Outback.
-
EuroNCAP 2021 The safest car of all classes: Subaru Outback
Felicitări Subaru!
-
Cea mai sigură din toate clasele.
ADAC este un nume care înseamnă obiectivitate. Subaru a obţinut calificativul în patria maşinilor bune.
Asta este o performanţă care ar trebui cunoscută de cât mai multă lume, nu doar de pasionaţii mărcii.
Până acum oamenii erau mulţumiţi să privească testele americane de impact şi să ştie că au maşini sigure. Acum şi Europa a recunoscut calitatea navei amiral a mărcii.
Aştept să văd bannere oficiale care promoveze acest adevăr.
-
Si XV-ul, in 2019 (dacă nu ma însel) a fost declarat “Best in Class” de EuroNCAP.
Cata lume crezi ca știe ?
Pe asta ar trebui - dpmdv - sa marseze campaniile de marketing si promovare ale Subaru Europe.
Ca asta-i cu adevărat un punct forte pentru Subaru din ziua de azi - nu-s cele mai rapide, nu-s cele mai economice, nu au cele mai șmechere dotări, dar sunt cele mai sigure.
-
"Subaru - te duce la benzinarie...IN SIGURANTA"
-
"Subaru - te duce la benzinarie...IN SIGURANTA"
Treci pe diesel sau electric. Cumpara ceva cu tracțiune fata. Soluții exista.
-
Electric nu vreau momentan, inca un diesel clar nu, iar awd imi place cel mai mult.
Doar nascoceam un slogan mai carcotas...
Legat de consumul benzinarelor, nu imi pare ca asta ar fi o problema asa mare la generatiile noi, judecand dupa jurnalele voastre.
In concluzie, bravo lor!
-
Nu știu dacă mai e de actualitate in sensul că Outback-ul asta e deja de vreo 2 ani prin America și de vreun an pe la noi, dar pot sa pun și eu impresiile după fix un an de folosință și 20.000 de km parcurși.
Am mai scris eu pe undeva, Eyesight este folositor până când reușește să te încurce... Am avut câteva frânării bruște când eu trebuia să accelerez, am avut însă noroc că nu m-a lovit nimeni. Dar m-a și scutit de accidente (cel puțin așa cred) de vreo 2 ori...
In rest, mașina este foarte confortabilă, pentru asta am și cumparat-o. Ca fapt divers, anul trecut în vara am hotărât să îmi cumpăr o mașină și era hotărât să își un Plugin Hybrid. Însă când m-am urcat în una-doua, parca nu mă regăseam, nu simțeam nici o "chimie" între mine și mașină... Cel puțin interior. Dar Subaru m-a surprinde plăcut că a adus modelul nou de Outback. Știam că se vindea doar in America. Și imediat cum am urcat la volan chiar daca eram in showroom și cu motorul oprit, m-am simțit confortabil. S-a dus încolo toată dorința mea de ecologie și electrificare...
Pe sosea nu este Speedy Gonzales, dar îți dă un sentiment de liniște și siguranță. Asta până iese din oraș și încep să mă apuc sa depășesc.... In depășirii activez modul S (in rest o țin pe I) și CVTul îmi urca motorul in 4 mii de ture, depășirile in felul asta le fac fără probleme. Altminteri, prin oraș am perioade când nu depășesc 1500 rpm. Accelerez de exemplu până la acea turație și încerc să o mențină constantă. In rest, cutia i-ai face treaba in sensul că își variază raportul astfel încât viteza creste in principiu liniar. Nu plec primul de la semafor, dar nici nu încurc circulația. In felul acesta am și consumuri de sub 10 l /100 km in București. Depinde bineînțeles de trafic, de vreme, am observat că vara consuma mai puțin, chiar și în ciuda ACului. Cel mai rău a fost asta iarna când la drumuri scurte și foarte scurte, nu ajungea să se încălzească că lumea, ajungem și la 12l la sută. Dar că o medie ajungeam de avocați la 10.5. Eu zic că e acceptabil, can atât consuma uneori și mașini cu motoare mai mici, cum ar fi cele de 1.6 pe benzina....
La drum lung pe autostrada, la viteza de croaziera pe care de obicei o setez la 135 km/h, turometrul asta pe la 2200-2300 rmp, ceea ce este destul de confortabil pentru ambianța interioara.
Ar fi multe de spus, dar mă opresc aici, per total sunt mulțumit de mașină. Nu am mai avut Subaru...
-
Felicitări pentru obk și deschide-i un jurnal.
-
... deschide-i un jurnal.
Da, daaa !
Un Jurnal de Bord ar fi foarte apreciat !
Cu atat mai mult cu cat ar fi primul jurnal al acestui model de Outback de pe forum !