Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SF (1997-2002) => Topic started by: razvan.stb on June 12, 2016, 12:45:52 PM
-
Salut. M-am indragostit de modelu asta de forester de vreo 3 ani. Am avut un aspirat iar de 2 ani am un 2 litri turbo cu piele, scaune incalizte, parbriz incalzit, etc.
Masina este stock in afara de BPV care provine de pe un impreza(boostul intra cu un kick mai puternic decat cu cel stock de forester) si scoase catalizatoarele de pe downpipe si intermediara + evacuare din care sa resune sunetul de boxxer. Are 209000 KM dar se tine foarte bine.
Cand a trecut a doua oara intalnirea Subaru pe langa mine la Sibiu am zis ca e cazul sa ma inscriu si eu in club.
Multumesc
(https://scontent.fotp1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/13418446_1104588406266451_5068311774006513738_o.jpg)
-
Bun venit! Frumos exemplar si sper a 3-a oara sa ne prinzi.
-
Sper sa prind si eu urmatoarea intalnire impreuna cu tine dar pana atunci bine te-am gasit pe forum!
Daca inteleg bine, ai un motor de 2.0 litri, turbo si inca nu ai inlocuit segmenti, pistoane, culbutori, supape, furtunuri, turbina si cate si mai cate pana la 209.000 Km?
Daca este asa inseamna ca masina ta demonteaza niste mituri...
Adi-Canada, ce parere ai despre masina colegului sibian? Crezi ca este cazul sa escaladam subiectul si la seniorii forumului sau digeram stirea asa cum ne-a fost furnizata de Razvan?
-
Salut Razvan, si bine ai venit in gasca !
Probabil ca datorita faptului ca e din Sibiu (ca si mine ;) ) a ajuns la millajul asta fara reparatii majore :D
Nu Helio, eu nu mai escaladez subiectul acesta, fiecare are dreptul la parerea lui asa cum am si eu dreptul la parerea mea, asta in functie de experienta de viata a fiecaruia.
-
Eu zic ca ar trebui escaladat un banner pe prima pagina a forumului :)
-
pana la 184000, motorul nu a fost desfacut. Cand am schimbat distributia, mecanicul mi-a strans surubul de la intinzatorul hidraulic pana a intans filetul. Dupa 6000 KM cu distributia noua s-a rupt surubul si rezultatul a fost doua supape strambe. Atunci am desfacut motorul, s-au inlocuit supapele strambe, s-au rectificat scaunele si pastilele(sper sa nu ma fi incurcat prin terminologie). In rest turbina din cate stiu eu este cea originala. Cand am desfacut motorul am trimis-o la turbotehnics fiindca avea joc si mi-a venit cu acelas joc inapoi, sablata si frumos curatata. In rest ca si cand n-as fi trimis-o.
La segmenti si pistoane nu s-a umblat. Furtunele arata ca fiind originale, in afara de vacuumul de pe BPV. Banuiesc ca cine a avut-o inaintea mea(primul proprietar al masinii) a avut grija de ea. Am cumparat masina din Belgia la 178000 KM. Din toate foile ce le-am vazut nu am vazut altceva decat intretinere si ceva senzori schimbati. Daca nu mi s-o ascuns nimic nici eu nu va ascund.
-
Si cum se comporta turbina sablata si cu acelasi joc in ax?
-
Faina masina. Bine-ai venit pe forum!
-
Foarte faina masina, s-o stapanesti sanatos fara nici un fel de probleme!
-
Multumesc de urari
-
(turbina) cand am desfacut motorul am trimis-o la turbotehnics fiindca avea joc si mi-a venit cu acelas joc inapoi, sablata si frumos curatata. In rest ca si cand n-as fi trimis-o.
Te rog, ma intereseaza in mod deosebit. Cum s-a comportat turbina dupa reparatia aparent nereusita? Multumesc
-
(turbina) cand am desfacut motorul am trimis-o la turbotehnics fiindca avea joc si mi-a venit cu acelas joc inapoi, sablata si frumos curatata. In rest ca si cand n-as fi trimis-o.
Te rog, ma intereseaza in mod deosebit. Cum s-a comportat turbina dupa reparatia aparent nereusita? Multumesc
Turbina nu s-a comportat anormal, nu scotea vreun sunet ciudat sau ceva de genu asta. Dar fiind motoru desfacut pentru urmatoarele 2 saptamani, cand am observat jocul am zis sa o trimit acum la reconditionat decat sa pice mai tarziu si sa raman iar fara masina. Facea aceeasi presiune si inainte de ``reconditionat``.
-
Am inteles, multumesc. Ma aflu-n situatia identica, am desfacut, am simtit joc, am dat-o la refacut si mi s-a intors cu acelasi joc. De pornit inca n-am apucat, si voiam sa aflu ce m-asteapta.
-
Am inteles, multumesc. Ma aflu-n situatia identica, am desfacut, am simtit joc, am dat-o la refacut si mi s-a intors cu acelasi joc. De pornit inca n-am apucat, si voiam sa aflu ce m-asteapta.
De mentionat ca pe forester sf din 99/2000 este turbina mai mica decat pe WRX. Este TF035 nu TD04
-
Bine ai venit! Sa te bucuri de masina, e ceva special!