Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GE/GH/GR/GV (2008-2014) => Topic started by: Edy on November 11, 2020, 15:47:02 PM
-
Buna tuturor!
Putin intarziat postul meu, sunt posesor de aproximativ 2 ani al masinii din descriere. Foarte multumit pana in ziua de azi.
Las mai jos link-ul de pe OLX, fiind pusa si la vanzare.
https://www.olx.ro/oferta/subaru-impreza-2-0r-awd-150-cp-IDdYVuF.html
O zi buna in continuare !
-
Salut,
S-a īntāmplat ceva cu mașina de nu te mai mulțumește ?
-
Ar fi ceva sa ofere cineva 8300:) Din contra, sunt foarte multumit. Nu se vinde neaparat, doar daca cineva decide sa ofere pretul cerut.
O intrebare..cam cati km duce ambreiajul? Am schimbat recent la 73000 si m-i se par putini. Voi ce experiente a-ti avut cu kitul de ambreiaj?
-
Depinde de modul de exploatare și cāt īl patinezi. La forester diesel ~120000km cu 3 utilizatori.
-
...
O intrebare..cam cati km duce ambreiajul? Am schimbat recent la 73000 si m-i se par putini. Voi ce experiente a-ti avut cu kitul de ambreiaj?
90.000, doi utilizatori, dar de fapt mi s-a rupt furca. Un prieten cu SG 2.0 din 2005, are 300.000km cu ambreiajul original.
-
Eu a-m schimbat ambreiaju-l l-a fiecare 105k km c-ă nu m-ă pot abtine...
Acum ca scoala e online , probabi-l c-ă ma-i tārziu...
-
;D
-
Eu l-am inlocuit la 125000. Functiona foarte bine dar rulmentul facea zgomot.LA demontare placa si discul pareau cam la jumatatea vietii.Am 100000 cu noul ambreiaj si din nou zgomote care provin de la rulment...
-
Un average de 100.000 Km pare cel mai plauzibil target. Multumesc pentru raspunsuri !
Cu mecanismul de reglare al farurilor(sus-jos) a-ti avut probleme?
De asemenea, uneori la rece cu volanul virat aproape maxim se aud pocnituri si masina 'sare' . Ca si cum se blocheaza ceva in diferential...Nu se manifesta tot timpul, am patit de cateva ori si doar cand scade temperatura afara, simptome care dispar dupa ce se incalzeste cateva minute motorul.
Multumesc
-
Nu īți dădea nimeni cāt ai cerut inițial, dar cu ultima postare i-ai scăzut prețul bine.
Aia cu pocnitul e grea.Nu prea ai schimbat uleiul la diferențiale.
-
Un average de 100.000 Km pare cel mai plauzibil target. Multumesc pentru raspunsuri !
Cu mecanismul de reglare al farurilor(sus-jos) a-ti avut probleme?
De asemenea, uneori la rece cu volanul virat aproape maxim se aud pocnituri si masina 'sare' . Ca si cum se blocheaza ceva in diferential...Nu se manifesta tot timpul, am patit de cateva ori si doar cand scade temperatura afara, simptome care dispar dupa ce se incalzeste cateva minute motorul.
Multumesc
Trebuie sa umbli repede īn diful central. Altfel se lasă cu rk la cutie.
-
Daca problema nu e grava, un schimb de ulei la cutie si diferential, o rezolva.
La fel facea si a mea cand am luat-o. Dupa ce am schimbat uleiul, nu a mai facut.
Din pacate mecanismul de reglare al farurilor poti sa il consideri un consumabil, la cat de repede se strica.
-
Dacă deja țopăie eu zic ca trebuie umblat la vascocuplajul din diful central
-
Dacă deja țopăie eu zic ca trebuie umblat la vascocuplajul din diful central
Da, la mine doar trosnea cate o data.
-
De schimbat ulei ne se pune problema, masina a fost achizitionata la 47.000 km si schimbat ulei in grup/cutie/motor.
Ma gandesc sa conteze faptul ca masina a stat nerulata de fostul proprietar pana cand a ajuns la mine.
De topait, s-a intamplat odata anul trecut in iarna, si de atunci nu am mai patit anul respectiv. Acum 2 saptamani s-a repetat inca de 2 ori, dar doar dupa pornire si doar la mers cu spatele...dupa 2-3 minute de stat pe loc 'simptomele' dispar.
Mersi
-
Din pacate la Subaru pe cat de bun este sistemul de tractiune integrala, pe atat de sensibil este. De obicei schimbarea ambreiajului presupune si o multime de alte mici interventii pe langa, precum verificat/schimbat furca, aerisit sistemul hidraulic sau dupa caz schimbat pistonul de pe cutie, uleiul in cutie de schimbat si pus cu norma GL5 (nu GL4/GL5), iar unii merg chiar pana la a pune la loc cardanul exact in pozitia in care a fost cand l-au dat jos, verificati si schimbati rulmentii din extensie (unde este si difful central) etc.
-
De schimbat ulei ne se pune problema, masina a fost achizitionata la 47.000 km si schimbat ulei in grup/cutie/motor.
Ma gandesc sa conteze faptul ca masina a stat nerulata de fostul proprietar pana cand a ajuns la mine.
De topait, s-a intamplat odata anul trecut in iarna, si de atunci nu am mai patit anul respectiv. Acum 2 saptamani s-a repetat inca de 2 ori, dar doar dupa pornire si doar la mers cu spatele...dupa 2-3 minute de stat pe loc 'simptomele' dispar.
Mersi
Colegul lup_alb nu se referea la uleiul de cutie...mai e unu siliconic īn vascocuplajul din diful central.
Mihai, subaru sensibil? E parfum pe lāngă alte mărci. Cauta sa vezi la freelander 1 sa vezi acolo cutii de transfer sparte. Oricum irelevant atāt timp ca majoritatea nu avem mașinile de noi și nu știm sigur modul de exploatare și reviziile.