Am inceput prin a face poze comparative, ca intentia initiala era sa merg sa sudez bung de wideband inainte de catalizator, si am zis sa am o referinta.
Apoi a venit problema aia mare. Nu de 40 de ore, mai degraba de 40 de saptamani.
E scris in engleza pe poze pentru ca asa au ajuns pe mail la Cobb.
Ca sa exclud header stramb, uppipe stramb, turbo stramb, motor stramb, cutie stramba, masina stramba, am facut o proba cu originalul. Asta vine perfect...
Ca sa exclud agatatoarea aia, poate sudata in pozitia gresita, am masurat de la axa flansei spate la sol, ambele, si Cobb, si OEM. Identice distantele.
Pentru mine e clar, e stramb downpipeu' vietii. Ala scump, cel mai bun de pe piata.
Initial aveam de gand sa-l tai (bine, nu neaparat eu, desi nu exclud), sa-l pliez si sa-l sudez. Calculasem si cat trebuie sa fie deschiderea maxima a feliei inlaturate.
Dar cred ca astept sa vad ce raspund astia, mi-e aiurea sa tai si sudez o teava de 1300 dolari, taxe si transport incluse.
Daca se misca greu, si oricum, nu ma incadrez pentru altul, ca Texasul nu e Vaslui, cred c-o sa merg cu OEM-ul o vreme.
Teodorovici... Incerc sa-mi amintesc numele lichelei aleia de cand mi-am dat seama de baiul cu ITP-ul. Parca-n vremea lui l-au bagat anual.