Subaru club Romania
Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: animaloo on July 22, 2013, 15:55:05 PM
-
Dupa secole de cautari, care au durat vreo luna, loganul din dotare a primit un fratior mai mare, mai puternic si mai argintiu.
(http://i39.tinypic.com/30j2vpl.jpg)
-
Unde, care, cum? I-as zice "bine ai venit" dar nu stiu cui :)
LE: Ah, ai pus poza dupa ce am pus eu mesajul :) Da-ne detalii. Si bine a venit.
-
2007. 2litri aspirat. Cutie automata.
Momentan trebuie sa ii schimb uleiurile si ceva filtre. Nota de la SMT mi-a dat ceva palpitatii, batand spre 600E.
-
Sa o stapanesti sanatos. Iti recomand sa te feresti de SMT. Exista variante mult mai ieftine si tot asa de bune calitativ, sau poate chiar peste.
-
Bine ai venit! Sa o folosesti sanatos!
-
Sa o stapanesti sanatos. Iti recomand sa te feresti de SMT. Exista variante mult mai ieftine si tot asa de bune calitativ, sau poate chiar peste.
Mai ales ca nu mai e vorba de garantie.
-
Multumesc pentru sfaturi. Nu aveam oricum de gand sa o duc la SMT, preturile cam sfideaza bunul simt. Pe de alta parte, fostul proprietar i-a facut constatarea acolo, deci stiu ce sa cer de la urmatorul service.
Dupa ce ii schimb uleiurile...trebuie sa il scot din oras sa vad ce am luat.
-
Multumesc pentru sfaturi. Nu aveam oricum de gand sa o duc la SMT, preturile cam sfideaza bunul simt. Pe de alta parte, fostul proprietar i-a facut constatarea acolo, deci stiu ce sa cer de la urmatorul service.
Dupa ce ii schimb uleiurile...trebuie sa il scot din oras sa vad ce am luat.
Uelcom!
Scoate-l de pe asfalt......acolo vezi cu adevarat.....automata aia face minuni off-road!
sent bai mi di pi smartfonul meu
-
super , sa il stapanesti sanatos !
-
Scoate-l de pe asfalt......acolo vezi cu adevarat.....automata aia face minuni off-road!
si vinerea nu se mai apropie....
-
si vinerea nu se mai apropie....
E clar ca vreau/vrem poze nu?Daca nu este clar, VREM POZE!!! ;D :D ;)
-
Daca erai in vacanta, sa vezi ce repede venea Vineri... :D
-
http://animaloo.wordpress.com/2013/07/25/pentru-cunoscatori/
Nu o sa dau aici tot textul pentru ca doua motive: nu scriu cel mai corect nici din punct de vedere morfologic nici gramatic nici AP
daca e bai, sterg, nu-i problema.
-
Ce bine o sa dea bicicleta pe forester...
-
Vezi cu ''ambreiaju'' in mers.Daca pui stangu n frana o sa ai urme de dinti pe volan.
Multa bafta cu acaretu.
-
e ok
-
Ce bine o sa dea bicicleta pe forester...
ce bine intra bicicleta in forester :)
-
Si asa, daca e cursiera, daca e MTB e jegul cam mare :)
-
am reusit si prima frana cu stangu :D
am numarat si mi-au ramas toti dintii in gura si nici volanul nu a suferit prea mult.
-
Daca mai ai toti dintii... inseamna ca nu ti-a reusit frana! ;D
-
Poti invata sa franezi cu stangul.Chiar si cu calcaiul in podea.Incearca treptat cu ambele picioare odata.Eu asa am invatat si acum pot frana cu stangul chiar si la manuala.Asa de fun...
-
Daca mai ai toti dintii... inseamna ca nu ti-a reusit frana! ;D
m-am gandit si eu la asta. oare imi merg bine placutele de frana? sau poate am dintii tari pentru ca ma spal cu Colgate?
@celalalt: da. e o idee sa franezi cu stangu. Dar nu la frana panicata, tip "au blocat astia drumul, hai sa franez"
-
Scoate centura ;D
-
deci da....deja incep sa regret achizitia.
De la inceput mi s-a zis ca ii apare o eroare AT TEMP OIL, rezolvabila prin mers la SMT.
Am fost la SMT, am schimbat uleiul la cutie, mi-au schimbat softul, totul bine si frumos. DUpa 100 km,la 140km.h motoru oprit, martorul de eps aprins, cruise-ul la fel, ABS-ul a zis sa vina si el la petrecere.
Nu am de facut decat 5000 km...si nu prea imi vine sa ma duc sa iau loganu.
oare...sa fie de vina lipsa de antigel (e doar putin peste minim)?
-
Du te la cartof daca e vb de cutie.Baga ti ceva in SMT.Daca ai alte erori se poate vedea ce sunt si se repara.Vb aia...ce nu se poate repara nu stricat.
-
sunt deja la pitesti si nu prea stiu ce sa fac. Luni trebuie sa fiu la berlin...
-
offtopic catre celalalt: vezi ca ai casuta de mesaje plina :P
-
Gata.Am facut loc.Posibil sa ai o problena cu racirea.Uleiul de la cutie tot prin radiatorul de apa se raceste.Oricum,e si foarte cald.Si mie mi a facut aceeasi faza acum cateva zile.Doar ca eu nu prea merg cu cealalta masina.Am pus asta pe seama caldurii...
-
Vezi pe sectiunea de discutii despre forester referitor la martor esp + cruise. E un topic numit cele mai des intalnite probleme la forester. E o problema foarte foarte des intalnita. Ai detalii acolo.
-
problema nu e data de esp si cruise. Astea sunt mizilicuri. Un pic de consum in plus, lipsa de putere.
mi se aprinde AT TEMP OIL-ul si moare masina.
Viata nu e corecta. Am dus Paduraru la bucuresti si m-am suit in Logan. Mai urat, mai mic, mai neplacut la condus, dar are casco si sunt sigur ca merge.
Peste 2 saptamani o sa vad ce si cum
-
Vechiul proprietar a avut si el problemele astea si cred ca a resetat erorile, fara a interveni asupra cauzelor.
In Romania se poarta varianta asta si acesta este si motivul pentru care preturile sunt de multe ori la jumatate fata de Germania.
-
de fapt, vechiul proprietar a avut problema asta, s-a dus la SMT, aia i-au zis ca se rezolva cu schimbul de ulei. Mi-a transmis asta, eu m-am dus la SMT, le-am zis despre comportamentul masinii, ei au "verificat", au schimbat uleiul si softul si au remediat problema. Pentru 100km :D
eu, totusi, sper ca asta a fost totusi varianta "fortune cookie", care se traduce prin: nu iesi cu masina din tara fara casco
-
Haha...ai planuri marete.Ai grija.
-
Paduraru a fost impadurit pe numele meu.
nereparat, dar din ce vad, nu ii place iesirea dinspre bucuresti. La intoarcere nu zice nimic. Cuminte ca o fata mare.
Oare cum este senzatia sa poti conduce masina si altfel decat batranescul si multeconomicosul 110km/h pe autostrada?
-
dupa multe "n-ai nimic la masina" "cred ca e asta" "..." vinovatul a fost identificat. Releul de pompa.
Acum nu mai ramane decat sa scot utilajul pe namol sa vad ce mi-am luat :D
-
Acum nu mai ramane decat sa scot utilajul pe namol sa vad ce mi-am luat :D
Si dupa aia postezi poze/filmari aici! Sa se bucure si retinele noastre! ;D ;)
-
(http://animaloo.files.wordpress.com/2013/09/imag0672.jpg)
Primul tratament anti imbatranire cu namol de Pipera. Poza este dupa ce o parte din masca de namol aplicata a fost curatata de baltile de pe asfalt.
Concluzie: gume noi sa nu fie priej de glume bune.
-
acum ca masina e reparata, nu se putea sa se termine si problemele.
Dupa 140km/h incepe sa fluiere trapa. Neplacut si destul de zgomotos.
-
E Forester, n-ai cum sa mergi prin namol cu 140.. :)
-
ce urat vorbesti despre autostrazile din RO ;D
-
Vezi ca s ar putea sa nu fie trapa,ci chederul de la parbriz.La mine a scazut viteza de tiuit la 130...
-
Sa ne anunti cand scade sub 0
;D ;D ;D
-
Asta vara spre mare,eu depaseam si Andrei(rux) tinea tras de retrovizoare....
-
mi`ar fi placut sa filmez/fotografiez asta, ati fi ajuns vedete pe 9gag ;D
-
daca deschid trapa dispare sunetul, deci aia e sursa zgomotului.
tinea tras de retrovizoare.
am auzit eu ca la viteza pasagerii sa se tina de bord, de scaun, de sase, dar de retrovizoare e prima data.
-
sa nu se faca o redifuzare a curentilor prin aparatoarea de la trapa.Si practic sa ti dispara sunetul.Incearca sa apesi in parbriz in zona oglinzii si vezi daca isi schimba tonalitatea.trapa nu prea are de ce sa tiuie.
si scuze. ...shiftu meu doarme.puneti voi majuscula ochiometric.
-
"vezi ca ti s-a ars becul stanga"...Am deschis capota si am inchis-o la loc. s-a aprins becul stanga.
Am padurar romanesc :D
-
zapada de anu asta nu a fost buna pentru foresterul meu. O craca a cazut pe plafon, mi-a indoit barile de porbagaj + suportul de bicicleta de pe masina. Evident, totul s-a dus si in sina stanga si in plafon. Sunt curios daca stiti cumva cam cat ar costa indreptarea, sa vad daca are rost sa ma chinui cu primaria de sector sau nu
poze cu distractia
(https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12552671_10153448812383253_3546161917731237809_n.jpg?oh=845554a57cd9742c33e9df7f8eccf2d6&oe=573596BB)
(http://i68.tinypic.com/o7rtdy.jpg)
-
Depinde la ce sector esti.. La sect 4 am inteles ca poti face o solicitare, dar trebuie sa te duci la sa declari la politie si sa iti iei adeverinta, dupa care ceri evaluarea pagubelor. La celelalte sectoare reusesti doar prin proces.
Bafta
-
norocul este sa fiu chiar in 4. Sunt curios sa vad ce o sa iasa.
Macar nu mi-a spart trapa.
-
Greu de inteles din poza ezac care e dauna.
Sinele probabil vor trebui inlocuite cu altele (fie si din dezmembrari - ai putea avea noroc sa le gasesti la pret ok, nu cred ca au mare cautare), iar ptr indreptat fa'le o intrebare celor de aici (https://www.fastautodeal.ro/) sau de aici (http://www.indoituri.ro/contact/) sau la altii care se ocupa cu PDR in Buc, mai ales daca vopseaua nu e crapata
-
mda. Noapte + telefon.
Sina e indoita unde a fost prinsa bara.
Plafonu a fost indoit de bara, intrat cam 2cm in interior. vopseaua e sarita putin.
Trapa n-am incercat sa o deschid, dar nu prea cred ca se deschide
-
oricum, multumesc pentru cele doua service-uri. O sa le fac o vizita sa vad ce se intampla
-
Mergi la SMT sa iti faca constatare pe original si un deviz. Te duci la Primarie si le spui ma costa atat. Te duci apoi la ce service si ce dezmembrari vrei tu si iti repari cu 100 euro plafonul si cat or mai fi barele si restul de bani ii pastrezi.
-
Nu cred ca Primaria va despagubi fara factura, fie prin decont direct sau ulterior. Macar sa despagubeasca si cu factura!
-
cel mai inportant ai 24H ssa delari la politie, apoi restu e optional.
-
am fost ieri la politie. Intre timp am aflat si ce lemn mi-a cazut in cap si aparent am avut noroc ca imi lasasem suportul de bicicleta pe masina.
inca nu stiu cum se va termina tot, daca nu imi da primaria nimic...o sa am plafonul stramb ceva timp :)
-
Am vazut si eu din intamplare un Forester aseara, in drum spre casa ( eram pe jos dinspre metrou ) si dupa indoitura de la sina de pe plafon mi-am dat seama ca e a ta ( aveai si un biletel la stergator, cred ca nu era ceva prietenos ;) ) .
Sper sa o rezolvi elegant pana la urma
Vezi totusi ca sunt si cateva Forestere la dezmembrari ( unul in Chitila, il sunasem pt ceva maruntisuri, dar nu le mai avea ), in caz ca te coafeaza varianta asta.
Bafta
-
Am vazut si eu din intamplare un Forester aseara, in drum spre casa ( eram pe jos dinspre metrou ) si dupa indoitura de la sina de pe plafon mi-am dat seama ca e a ta ( aveai si un biletel la stergator, cred ca nu era ceva prietenos ;) )
*cu intarziere. Probabil era al meu. Biletul nu era chiar neprietenos, era de la asociata de locatari de acolo. Cred ca voiau sa imi spuna care copac a cazut :)
Momentan astept informatii de la primarie. Nota de plata ar fi in jur de 5300 lei (sau 12000 la smt)
-
revin cu dileme, a se citi "comportament neprietenos". Pe care nu prea stiu daca sa il duc sau nu la service, avand in vedere ca nu sunt in Romania si aici la nemti costurile sunt destul de serioase
Pe scurt. La rece motorul scartaie si servodirectia nu imi mai merge unitar. Ba mai mult, daca incerc sa intorc rotile pe loc, se aude un scartait din zona asta https://motogurumag.com/i/2005-subaru-forester-ac-belt-tensioner-hdbHdIW.jpg si rotita din fata nu se invarte in mod constant si mai sare.
Cureaua pare ok pe interior (de fapt cam toate din zona par), ulei de servo este, deci cam care ar fi cauza? Este prea putin/mult tensionata cureaua?
sunt curios daca pot sa o mai las vreo mie si ceva de km asa (km pe autostrada) inainte sa o vada un mecanic sau ar cam trebui sa o bag intr-un service sa nu cumva sa patesc ceva care sa coste mai mult decat mecanicul neamt
Multam.
-
Din ce spui tu ar putea fi o problema la role sau curele. Mergi la un mecanic pentru a scapa de o grija.
Daca nu sunt prietenosi nemtii cauta rusi sau turci. Ultimii nu iti dau rechnung.
-
Care rotita sare? In poza ta sunt multe rotite.
Rotita care face sa mearga volanul usor, greu sau sacadat, in poza, e cea din stanga sus, se vede doar un cadran din ea, e taiata de marginea stanga a pozei si de un furtun din cauciuc. E legata de pompa de servo.
Imparte aceeasi curea (micronustiuce in poza) cu rotita mica de sus, leagata de o piesa striata si gaurita numita alternator.
Tensiunea din acea curea e reglata din surubul din dreptul lui "A" de la "AC Belt...". Ca sa poti umbla la acel surub, trebuiesc slabite inainte altele doua, care fixeaza antementionatul alternator.
Ai cureaua "micronustiuce" slaba! In service, problema se rezolva in aprox 5 minute. Daca va costa 1000e serviciul asta, nu stiu.
-
mda, din pacate n-am gasit poze mai clare
Rotita cu triunghi pe ea. Care de fapt nu e invartita direct de curea.
-
Aer conditionat. Acolo ai sa ai probleme la vara. Rotita aia e singura deservita de o curea dedicata, fabricata in Mexic in poza ta. Eu as zice ca nu-i de acolo, ca n-are legatura directa cu pompa de servo.
-
poza e luata de pe internet. Curelele mele sunt luate din Romania, deci fabricate prin China pe undeva :)
E normal ca in zona rotitei alea sa fie foarte mult praf de rugina?
-
Ce dimensiune ai la anvelope? Cureaua (CAND MOTORUL ESTE OPRIT!) poti sa o intorci cu usurinta la 90 grade? Daca da, si poti sa o intorci si mai mult posibil sa fie slabita. Daca trebuie sa aplici forta pentru a intoarce cureaua atunci probabil este prea stransa.
-
anvelopele de iarna is r15 195/70
Am incercat sa intorc cureaua sa ma uit la santuri, dar nu cred ca merge la 90 de grade. mai bag diseara o incercare
-
revin cu dileme, a se citi "comportament neprietenos". Pe care nu prea stiu daca sa il duc sau nu la service, avand in vedere ca nu sunt in Romania si aici la nemti costurile sunt destul de serioase
Pe scurt. La rece motorul scartaie si servodirectia nu imi mai merge unitar. Ba mai mult, daca incerc sa intorc rotile pe loc, se aude un scartait din zona asta https://motogurumag.com/i/2005-subaru-forester-ac-belt-tensioner-hdbHdIW.jpg si rotita din fata nu se invarte in mod constant si mai sare.
Cureaua pare ok pe interior (de fapt cam toate din zona par), ulei de servo este, deci cam care ar fi cauza? Este prea putin/mult tensionata cureaua?
sunt curios daca pot sa o mai las vreo mie si ceva de km asa (km pe autostrada) inainte sa o vada un mecanic sau ar cam trebui sa o bag intr-un service sa nu cumva sa patesc ceva care sa coste mai mult decat mecanicul neamt
Multam.
Salut, am avut aceleasi simptome, am fost la mecanic si verdictul a fost ca trebuie sa schimb cureaua si rola intinzatoare. Cauza poate fi curea prea tare sau prea putin intinsa, musai sa le schimbi.
-
La mine scârțâia la pornire ceva pentru că schimbasem cureaua și nu se întinsese rola bine. Am dus-o la service, au întins rola bine și de un an nu mai face.
Problema cu pompa servo. Scârțâie la capăt de cursă sau mereu?
-
Scartaie la inceputul cursei, la final nu face probleme mai mari.
-
am fost cu ea la service autorizat. Cureaua era de vina.
Asta puteam sa pariez. Am bagat-o in service pentru ca moare la relanti+rece+benzina. Concluzia lor: masina nu are probleme. Imi place masina mea, are personalitate proprie
-
mda, din ciclu probleme: imi apare P0030. Din ce am inteles de la SMT sonda de pe fata e destul de scumpa si astea noname sunt cu probleme.
Oricum, pana ajung in tara ar trebui sa imi curat eroarea aia. Are rost sa imi iau un cititor de OBD2 (https://www.amazon.de/BerryKing-Bluetooth-Smartphone-Interface-Diagnoseger%C3%A4t/dp/B01DU3DA78/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1489139120&sr=8-3&keywords=subaru+obd2) plus aplicatie sa sterg eu eroarea?
-
De ce vrei sa stergi eroarea? Las-o acolo.
-
Stergi eroarea si dupa aceea iti reapare.
Schimbi sonda in DE sau vii in Romania si faci operatiunea la Trakia, Tubman, Autokino sau SMT.
Vei merge 1500km fara pilot automat.
-
vreau sa o sterg fix pentru cruise control. Nu stiu cum e la restul, dar rabla mea are cam sus pedala de acceleratie si incepe sa doara picioru dupa 100-200. La 2000 nici macar nu vreau sa ma gandesc.
plus ca, fix cum zice Wrangler: o sterg si reapare, deci m-ar ajuta sa pot sa o sterg repede.
-
oricum, 1500lei senzorul? Frumos pret
-
Cine a zis 1500 ron?
Eu am dat 5-600 pe sonda originala, daca retin bine. Problema a fost la montaj, se cam sudase filetul
-
unde ai dat 600? La smt? Ca la banii astia e decent :)
de acolo am scorul, dar bine a fost mai mult o aproximare, deci se poate sa fi gresit pretul
-
Piesele de bicicleta tot din RO ti le iei?
-
camerele da. Si uneori chestii din sh :)
dar, acolo nu am atatea optiuni. si sunt mai ieftine piesele. Deci le gresesc mai rar si atunci pierderea e mai mica :D (copii, sunt un profesionist in comandat prostii, trebuie talent pentru asa ceva, nu incercati acasa)
Am incercat sa caut pe net, dar in lipsa unui reper sigur, parca nu imi vine sa ma arunc. Ce am gasit pe ebay era la cam 150E dar numai pentru modelele pana in 2002.
-
SMT ti-au dat pretul unui reper original Subaru.
Variantele mai ieftine nu sunt OEM, sunt after-market.
-
intrebare dubioasa ca si restul. Ce fel de bari de portbagaj folositi? Am luat ceva ieftin de pe net care imi zbura de pe sina :)
-
Pe SH am cumparat bare de la SUBARU (SMT) iar pentru SJ am comandat bare de la Mont Blanc. Arata identic iar ca pret sunt apropiate.