Subaru club Romania

Diverse => Versus => Topic started by: MihaiFlorescu on May 06, 2017, 20:36:29 PM

Title: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 06, 2017, 20:36:29 PM
Ma uitam la spcificatiile celor 2 modele in varianta 2.0i 6MT.

Foresterul este mai greu cu 107kg, clar mai putin aerodinamic si totusi performante egale pe acceleratie, viteza maxima și consum.

Diferenta o face cutia de viteze.

Intrebarea este, de ce nu aceleasi rapoarte si pe xv pentru performante mai bune date fiind greutatea si dimensiunea redusa.

Intentie? Ca sa nu se canibalizeze? Sau pur si simplu cutie mai noua pe Forester?

Title: 2017 XV vs. Forester
Post by: moguai on May 06, 2017, 22:54:56 PM
Vine 2.0i cu 6mt acum?
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Adi-Canada on May 08, 2017, 13:14:31 PM
Ma uitam la spcificatiile celor 2 modele in varianta 2.0i 6MT.
Foresterul este mai greu cu 107kg, clar mai putin aerodinamic si totusi performante egale pe acceleratie, viteza maxima și consum.
Diferenta o face cutia de viteze.
Intrebarea este, de ce nu aceleasi rapoarte si pe xv pentru performante mai bune date fiind greutatea si dimensiunea redusa.
Intentie? Ca sa nu se canibalizeze? Sau pur si simplu cutie mai noua pe Forester?

Pentru ca Forester poate sa XV,  STI,  WRX,......   Insa  XV,  STI,  WRX  nu poate sa Forester !   ;D
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on May 08, 2017, 14:13:54 PM
Vine 2.0i cu 6mt acum?

Este dintotdeauna !
Doar ca vine cu transmisie manuala doar pe echiparea de baza ...

Acum m-am uita si eu la ce spunea Mihai - este intr-adevar ciudat !
Foresterul este mai greu, DAR:
- are viteza maxima mai buna ( 190 km/h vs. 187 km/h);
- are consumul ( declarat) mai bun: urban 8,5 l/100 km vs. 9 l/100 km; combinat 6,9 l/100 km vs 7 l/100 km;
- are cuplul mai mare (!?) : 198 Nm vs. 196 Nm;
- doar la demaraj 0-100 km/h sta mai bine XV-ul cu ... 0,1 s !
Bine, este posibil ca XV-ul sa stea totusi mai bine la reprize - acolo se simte mai bine raportul CP/kg.
Si da, daca ne uitam la rapoartele cutiilor de viteze - acestea sunt diferite !
Sincer, nu as fi crezut sa aiba doua tipuri diferite de cutii de viteze pentru acelasi motor ... ???

PS: Eu vorbesc aici despre modelul actual de XV / Forester ( XV-ul nou inca nu a fost lansat oficial si nici nu am vazut pe undeva datele tehnice ale acestuia).
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Muttley on May 08, 2017, 14:19:33 PM
Foresterul ......1887 km/h

Io-nteleg ca va place, ca Forester face si drege, ca e scula de masina, da' nici chiar asa  :D
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Adi-Canada on May 08, 2017, 14:31:36 PM
Putem confirma si eu si Helly,  e supersonic !!!!   :D  :D
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on May 08, 2017, 14:33:42 PM
Foresterul ......1887 km/h

Io-nteleg ca va place, ca Forester face si drege, ca e scula de masina, da' nici chiar asa  :D

Ce ochi ai domnu' !!!  ;D
Vezi ca aia 1887 erau la XV ... deci nu va repeziti in fata cu Foresterul ! Asta, bietul, are doar 190 km/h.

PS: Am corectat, dar ramane spre vesnica pomenire in postul lui Muttley !  :P
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Heliotropus on May 08, 2017, 18:08:14 PM
Discutam de canibalizarea celor doua modele doar in momentul in care XV-ul va fi echipat cu acelasi motor si cutie ca XT-ul (si daca tehnic se poate monta acel ansamblu pe XV). Si in acest caz am certitudinea ca la capitolul demaraj XV-ul va fi superior. O alta evaluare nu ma pricep sa fac.

Eu am condus XV in varianta 1,6 (motor subdimensionat in acceptiunea mea) si 2.0 benzina (ideal pentru o familie de tineri cu pasiuni pentru iesire in natura) insa masina nu m-a impresionat la capitolul confort interior.  
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: BOXER on May 08, 2017, 20:45:17 PM
Adu un XV 1.6 si facem o tura Tranfagarasan - Transalpina.
Rotile si uleiul de tura le pun eu.
Dupa aceea imi vei spune daca ti se va parea slab motorul.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: moguai on May 08, 2017, 22:35:59 PM
Ciudat ca fix lui Heli i se pare submotorizat :))))
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: laddu on May 09, 2017, 08:08:58 AM
Ciudat ca fix lui Heli i se pare submotorizat :))))

Excelenta observatia :D
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Heliotropus on May 09, 2017, 09:49:05 AM
Ciudat ca fix lui Heli i se pare submotorizat :))))

Din simbioza motor de 1,6l + cutie AT a reiesit un autoturism perfect pentru socrul meu, obisnuit cu ARO 243D... Eu am depunctat acea asociere dintre motor si cutie fiind obisnuit cu vreo 220CP generati de fosta berlina.

Poate ca am judecat gresit gandindu-ma, obiectiv, ca la un moment dat ar fi de apreciat o rezerva de putere.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: moguai on May 09, 2017, 09:51:41 AM
Nu vreau sa te contrazic, n am condus :)
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 09, 2017, 10:06:43 AM
Orice masina poate fi rapida condusa corect, dar difera modul in care te bucuri de acea putere. Iar in cazul unui motor de 1.6 trebuie sa o tii turata la maxim si sa fii putin LOCO!

In orice caz, comparatia eu zic ca are sens. XV este noul Forester SG cu un portbagaj ceva mai mic. Masinile au crescut, Forester este un adevarat SUV acum, nu mai este crossover cum era prin anii 2000.

Cei ca mine, care nu au nevoie de plimbari cu sufrageria tot timpul, pot considera noile dimensiuni ale lui Forester inutile. De cealalta parte, cei cu un cap mai inalti ca mine sunt super incantati de spatiul pe care il au acum la genunchi si la cap/umeri in noul Forester.

Asteptam noul XV sa vedem daca scade sub 10 secunde pana la 100. Cred ca nu pierd nimic din vanzarile lui Forester daca fac XV-ul mai rapid.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: cristibna on May 09, 2017, 12:01:21 PM
Se poate merge repede si cu 125cp. Clar, trebuie tras de ei, dar isi fac treaba, ca's mici si ai dreaqu :))
Lorian, chiar nu ma asteptam de la tine sa te plangi de putere, avand in vedere ca nu o folosesti. Sau tu dai blana cand pleci de pe loc si cand ajungi la viteza legala o lasi ? :P
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on May 09, 2017, 13:35:10 PM
In apararea lui Lorian ( ca prea ati sarit pe el), eu unul cred ca, in ce priveste puterea motorului ( si nu numai), se aplica un principiu de viata sanatos: "Mai bine sa prisoseasca decat sa lipseasca !"
Ca atare, ma declar in perfect acord cu domnia sa !
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 09, 2017, 14:21:21 PM
Doar ca discutia a pornit de la rapoarte diferite ale cutiilor, pe acelasi motor :)
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Muttley on May 09, 2017, 14:57:06 PM
Ma uitam la spcificatiile celor 2 modele in varianta 2.0i 6MT.

Foresterul este mai greu cu 107kg, clar mai putin aerodinamic si totusi performante egale pe acceleratie, viteza maxima și consum.

Diferenta o face cutia de viteze.

Intrebarea este, de ce nu aceleasi rapoarte si pe xv pentru performante mai bune date fiind greutatea si dimensiunea redusa.

Intentie? Ca sa nu se canibalizeze? Sau pur si simplu cutie mai noua pe Forester?



Cum - calcul dinamic si dimensionare cutie.
Date intrare calcul - intentiile producatorilor cu masina. De regula, o masina mai mica va inclina mai mult spre utilizare urbana si se va prefera o cutie mai scurta.

Exemplu din ograda - Impreza STI si Forester STI, ambele piata din Japonia, prin 2004. Teoretic, 100km/h @3000 in 6 la Impreza,  +130km/h pentru Forester (si roti mai mari). Nonsens dpmdv, ar fi mers chiar invers (Foresterul e mai greu, mai caramida, roti mai grele si mai mari) iar cutia scurta s-o lase pe Impreza pentru versiunile speciale. Dar na...

Din ce zici, cu acceleratia la fel, reiese ca Foresterul are cutia mai scurta. Se explica si viteza maxima la fel, intr-o treapta inferioara la magaoaie.
Sau are cutia mai lunga? Iar 100km/h ii face in treapta 2, timp in care ala micu' in 3, pierzand astfel cateva zecimi de secunda?
Parerea mea e ca, oricum ai da-o, un 2.0 in 6 trepte ar trebui sa fie ok, oricum ar fi dimensionat japonezii cutia aia. Cu mici rezerve, desigur, pentru cazurile-n care-i flagrant de aiurea.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 09, 2017, 16:29:47 PM
XV are 1 scurt si 2 la distanta mare
Forester are 1, 2 scurt si 3 la distanta mare

Ambele ating 100 in a 3-a, dar datorita acelei trepte a 2-a la Forester mai scurte si mai apropiate de 1, nu i se taie demarajul, ci este incurajat.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on May 09, 2017, 17:24:31 PM
...
Din ce zici, cu acceleratia la fel, reiese ca Foresterul are cutia mai scurta. Se explica si viteza maxima la fel, intr-o treapta inferioara la magaoaie.
Sau are cutia mai lunga?...

Nu stiu daca-i mai lunga, mai scurta sau mai lata ....
Maestre, iaca rapoartele cutiilor de vieze pentru cele doua modele - si poate ne explici si noua, astia mai pe langa subiect, ce si cum:

           XV         Forester

I       3,454        3,818
II      1,750        1,947
III     1,062        1,296
IV      0,785        1,029
V       0,634        0,825
VI      0,557        0,738

R       3,636        4,072

Final  4,111         4,444

Merci !
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 09, 2017, 17:46:26 PM
...
Din ce zici, cu acceleratia la fel, reiese ca Foresterul are cutia mai scurta. Se explica si viteza maxima la fel, intr-o treapta inferioara la magaoaie.
Sau are cutia mai lunga?...

Nu stiu daca-i mai lunga, mai scurta sau mai lata ....
Maestre, iaca rapoartele cutiilor de vieze pentru cele doua modele - si poate ne explici si noua, astia mai pe langa subiect, ce si cum:

           XV         Forester

I       3,454        3,818
II      1,750        1,947
III     1,062        1,296
IV      0,785        1,029
V       0,634        0,825
VI      0,557        0,738

R       3,636        4,072

Final  4,111         4,444

Merci !

La XV ai luat de la Diesel.

Aici pentru benzinar XV

1st  -   3.545
2nd  – 1.888
3rd  – 1.296
4th  – 0.972
5th  – 0.780
6th – 0.695
Final 4.444

XV specs: http://subaru.eu/docs/default-source/models-spec-sheets/14my_xv_spec_ec.pdf?sfvrsn=2
Forester specs: http://subaru.eu/docs/default-source/models-spec-sheets/14my_forester_spec_ec.pdf?sfvrsn=2
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on May 09, 2017, 17:56:38 PM
Mda ....
Eu am luat datele tehnice de pe site-ul SMT: http://www.subarumotors.ro/modele/xv/specificatii-tehnice-subaru-xv/

Acum, ca ai spus tu, am verificat si, intr-adevar, sunt aceleasi rapoarte ca si la cele trecute la diesel ...
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Muttley on May 09, 2017, 18:27:34 PM
http://www.cargister.com/calculator-gear-ratio

Se baga aici valorile, se da print screen, se salveaza pozele si se constata ca nu merge imgur la serviciu  ;D
Ma rog, "povestesc" poza... cutiile-s etajate in linii mari la fel. Ambele foarte bine, la fel de lungi si late.
Mihai, as zice ca diferentele alea n-ar fi din cutie. E same sheet. Ori e marketing, ori altceva.

Daca nu uit mai incolo, pun si poza comparativa.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Forester on May 09, 2017, 18:42:36 PM
Mai e o diferenta de dimensiuni roti. Am calculat ca asta mai introduce o "lungire" a rapoartelor pentru Forester cu 0.968
Cu alte cuvinte, daca XV are tr I raportul 3.454, Foresterul are echivalentul lui 3.818*0.968, adica 3.695, si tot asa pentru toate treptele.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Muttley on May 09, 2017, 20:24:12 PM
Am folosit 3000rpm, o turatie normala in practica, nici mers Lorianistic, nici neeconomic.
Anvelopele alese apar in poza.
In linii mari, sunt la fel.

(http://i.imgur.com/87QLr1L.png)

Acum, daca OCD, aia de XV e etajata mai fluent, caderile de turatie la schimbari sunt intr-o progresie aproape ideala. Foresterul are caderi pe 3-4 si 4-5 la fel. Iar a 6-a e mai okish pentru aia cativa km de autostrada din tara asta.
Pe bune, arata foarte fain graficul pe XV.

marr, pe intelesul oricui. Graficele din poze se cheama diagrame fierastrau (https://www.google.ro/search?q=diagrama+fierastrau&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjk8dbipuPTAhWIKywKHTSSCeMQ_AUIBigB&biw=1366&bih=669#tbm=isch&q=diagrama+fierastrau+cutie+de+viteze) si se deseneaza (de regula) la turatia de putere maxima a motorului. Se dimensioneaza transmisia astfel incat, atunci cand se schimba treapta la turatia de putere, noua turatie, aferenta treptei urmatoare, sa fie mai mare decat cea de cuplu maxim. Intervalul dintre Pmax si Mmax se cheama "domeniu de functionare stabila a motorului", e plaja in care, atat in teorie cat si in practica, indiferent de incarcare, rampa, vant din fata (aka viteza), la pedala plina, viteza creste orice ar fi.
Exemplu practic: pe Transalpina, in plina urcare, cu 5 oameni in masina si 3 porci in portbagaj, daca turezi un benzinar la 6000rpm in 2 si ii dai direct in 4, viteza va scadea. Asta pentru ca intr-a 4-a cazi la, sa zic 3200rpm, care e sub turatia de cuplu maxim, de exemplu 4000rpm. Daca-i dai 3 si turatia cade la 4500, masina va continua sa accelereze.
Asta-i una.

Alta e progresia dintre trepte. Dintii fierastraului NU trebuie sa aiba aceeasi inaltime. Dintele 1-2 e cel mai mare, iar inaltimea va scadea progresiv, astfel incat, unite punctele de turatie aferente schimbarilor de treapta, alura curbei astfel obtinute sa fie o parabola lina. La forester, in poza de mai sus, in punctul 2405 exista o inflexiune unde parabola trece din convex in concav, promit. In practica n-o sa se simta nimic. Eu am simtit la STI-ul unui coleg de forum, motiv pentru care, bla bla, nu insist.
De ce progresia? Pentru a ajuta motorul sa accelereze in treptele superioare, unde cuplul la roti scade.

Iar m-am pierdut in aberatii... dar marr, ai zis ca esti inginer, deci ai sa intelegi tot.

Si alt caz practic. WRX din 2002. Motorul suficient de puternic incat ultima treapta sa fie dimensionata pentru 230km/h. Din pacate insa, doar 5 trepte. Din alte pacate, motor turbo, adica lesinat sub o anumita turatie. Rezulta dintii aia ai fierastraului enormi, si un Muttley destul de nemultumit de situatie. Strecurarea unei a 6-a trepte in poveste ar micsora dintii, Muttley in extaz. Solutia de compromis - schimbare trepte de viteza peste 3500 rpm. La aspirate mari problema se rezolva partial. La motoare mici dispare de tot. La masinile in discutie aici, nu vad nicio problema. Mihai, cauta altundeva diferentele alea lipsa la acceleratie si consum. Nu e din etajari :)
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 09, 2017, 21:27:13 PM
Pai anvelopa mai mare justifica viteza maxima mai mare la Forester cu .... 3km/h parca.

In rest, la acelasi motor, 100+ kg in plus si consum mai mic in oras nu se poate justifica decat din etajarea treptelor 1, 2 si 3.

Graficul nu ma convinge pentru ca nu reda o situatie dinamica, ci una ipotetica si imposibila doar ca are rol de exemplificare a relatiei dintre turatia, diametrul rotii si gear ratio.

Proiect: xv cu o cutie de Forester. Peste cativa ani. Sa ramana scris aici sa nu uit.

Sau marketing... :D
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Muttley on May 09, 2017, 21:44:48 PM
Viteza maxima e una constructiva, la care constructorul garanteaza diverse. Cea maxima-maxima poate fi cu totul alta.

Graficul e cat se poate de elocvent. Nu tine cont de acceleratii si deformarea anvelopei. In rest sunt roti dintate, rigide, la fel si-n real life :)
Nu inteleg ce-ti place la etajarea Foresterului, dar nu insist.

De acord cu marketingul ;)

PS: nu, nu anvelopa da viteza mai mare ci faptul ca e cutia mai scurta si la viteza maxima e motorul putin mai turat.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Heliotropus on May 10, 2017, 09:20:52 AM
Dupa ce am citit minutioasa expunere tehnica de motive a lui Muttley imi este greu sa si ating tastele in apararea mea... :D
Excelenta prezentarea grafica!

Asa cum bine stiti eu nu sunt obisnuit sa testez masinile ca si voi, tehnic vorbind caci nu am abilitati in acest sens, ci imi dau cu parerea in mod inofensiv exploatandu-le in varianta de condus prudent si economic - asa ma simt eu confortabil.

Am senzatia ca turand motorul ii scurtez durata de viata* motiv pentru care conduc in zona de 2.200-3.500 ture, asa imi indica pe bord chiar si la optiunea #S unde tendinta este de a depasi cele 3.500 turatii/minut in anumite depasiri.

*= aceasta fobie mi se trage de cand conduceam o Dacie 1410 iar prietenii tineau sa-mi spuna ca daca turez motorul am sanse sporite sa-mi crape in cele mai frumoase momente ale vietii...
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on May 10, 2017, 10:01:35 AM
Lorian, vezi ca esti pe langa subiect rau.  Comentariul tau nu ajuta discutia, doar da lungime subiectului.

Pai Muttley, graficul e bun sa exemplifici diferentele la anumite momente. Acelea sunt momente.
Adica obiectivul nu este sa vedem ce viteza are masina la o anumita turatie intr-o anumita treapta, ci cum accelereaza in acele prime 2-3 trepte. Pentru ca acolo e secretul.
Mai usor este sa comparam valorile. Ce zic eu este ca treapta 1 mai scurta la Forester ajuta la o plecare de pe loc mai buna.

Si in final intrebarea ramane in picioare: Este cutie de generatie mai noua pe Forester? De la inceput s-a gandit altfel cutia pe XV? Intentionat s-au schimbat rapoartele in XV pentru a-l face mai incet? Sau de unde vine diferenta dintre ele?
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: Heliotropus on May 10, 2017, 11:10:40 AM
Mihai, ai dreptate. Mea culpa si scuze pentru intruziune.

Precizez ca eu am condus doar XV si XT automate, iar Mihai s-a referit la 2.0i cu cutie manuala.

In concluzie, am batut campii  :'(.
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: dan.pavel on May 10, 2017, 15:58:27 PM
Am condus XV 2.0 benzina, manual... mi s-a parut lent.. dar mai toate mi se par lesinate.. acum..
Anyway, sper sa am o viziune mai buna in curand  ;D si daca e nevoie va invit la un test drive
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: burtal on May 24, 2017, 12:29:36 PM




poate il muta cineva in alta sectiune .... nu stiu daca e neaparat bine la versus
Title: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on May 24, 2017, 14:11:59 PM
Interesant ce spune ( si arata) nenea ala acolo: se comporta MUULT mai bine in test atunci cand CVT-ul este in "D" fata de de modul manual !

Daca ne gandim la faptul ca noul model de XV va avea si X-Mode ....
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: burtal on June 12, 2017, 14:31:13 PM
https://youtu.be/FLmaCsme53M?t=10m33s
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: MihaiFlorescu on June 12, 2017, 15:04:08 PM
Si XV-ul unde e? :))
Title: Re: Răspuns: 2017 XV vs. Forester
Post by: john_b on June 13, 2017, 09:33:39 AM
Interesant ce spune ( si arata) nenea ala acolo: se comporta MUULT mai bine in test atunci cand CVT-ul este in "D" fata de de modul manual !

Nu am facut comparatie cu M/fara ESP, dar la intalnirea din iarna am mers la intoarcere in D, cu ESP-ul activat, fara probleme (cu cauciucurile all-season stock). O fi avand dreptate...
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: burtal on April 20, 2018, 15:55:44 PM


stiu ca e mai vechi si nu e vs forester .... dar ma gandesc ca poate fi un competitor pt XV
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: BOXER on April 20, 2018, 18:33:37 PM
Ieri ma uitam la o astfel de jucarie in timp ce era chinuta pe autostrada intr-o depasire.
Un Fiat 500 cubic si umflat, pus pe niste roti penibile.

Ocupa un loc de cinste langa primul Fiat Multipla.
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: Musiu on April 20, 2018, 20:12:26 PM
Fiatu’ ala multipla, o mare eroare de design. Nu stiu cum au reusit sa faca asa o uratenie de masina.
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: Forester on April 20, 2018, 22:55:50 PM
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: leeloo on April 21, 2018, 13:48:27 PM
Jeep  e in cadere libera la fiabilitate. Nu era el top nici inainte dar, de cand a fost cumparat de FIAT...
Marea drama e cutia AT.. e praf.
Prin Austriala au fost fortati la recall, despagubiri lemon law etc.. 
Title: 2017 XV vs. Forester
Post by: Adi-Canada on April 22, 2018, 03:23:29 AM
................................................................................................
stiu ca e mai vechi si nu e vs forester .... dar ma gandesc ca poate fi un competitor pt XV

E departe de a fi un competitor pentru un XV
L-am vazut in teren. E doar o gluma  nereusita a celor de la Jeep.  In mocirla de 10-15  cm  nu mai iesea.  Se invarteau in gol ori rotile din fata ori cele din spate,  dar de acolo nu mai iesea decat cu shufa.  Cred ca si Dusterul e mai bun.  In off-road nici nu aveau curajul sa intre  pe drumeagurile pe care noi le atacam.
.............................  parerea mea.

PS,   Prezentatorul acela cred ca a facut jurnalistica  la Spiru Haret.  E cu pluta  total   ;D
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: burtal on April 25, 2018, 14:50:47 PM
https://youtu.be/DJTztUcukmI?t=3m27s

XV vs CX5  desi ceva e dubios la testul cu role ..... Cx-ul n-a mai facut testul cu 3 role .... si XV-ul a picat si el
Title: 2017 XV vs. Forester
Post by: Adi-Canada on April 25, 2018, 19:43:19 PM
https://youtu.be/DJTztUcukmI?t=3m27s

XV vs CX5  desi ceva e dubios la testul cu role ..... Cx-ul n-a mai facut testul cu 3 role .... si XV-ul a picat si el

Orice test e facut ca sa scoata in evidenta ceva.  Totul depinde cine il comanda. 
..............................  parerea mea   O0
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: burtal on April 26, 2018, 09:08:55 AM
Da dar aici nu a iesit nimeni bine   :D
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: marr on April 26, 2018, 14:20:32 PM
E ciudat, deoarece, la acelasi test, modelul precedent de XV ( fara X-Mode) a trecut fara probleme !
Title: Re: 2017 XV vs. Forester
Post by: burtal on April 26, 2018, 15:11:12 PM
Stiu am mai postat si eu clipul ala de aia zic ca e ciudat...
Mazda aia pare 4x2 si e ceva dubios si cu xv-ul
Title: 2017 XV vs. Forester
Post by: Adi-Canada on April 26, 2018, 16:39:50 PM
Poate ca vor doar sa denigreze masinile occidentale  ca sa favorizeze  masinile  rusesti   ::)
..................................... parerea mea  !   :angel: