Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GD/GG (2001-2007) => Topic started by: clau on June 19, 2010, 01:31:16 AM
-
Salut. Sunt si eu fericitul posesor al unui subaru impreza wrx 2007
masina are mici modificari cum ar fi o evacuare completa, un filtru sport in carcasa originala si un eleron STI
vazand logo-ul site-ului atasez si eu o poza care mi s-a parut cea mai potrivita facuta iarna trecuta.
voi reveni in viitor cu poze si noutati despre eventualele modificari
(http://img3.imageshack.us/img3/8876/picture067j.th.jpg) (http://img3.imageshack.us/i/picture067j.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
frumoasa masina :D sa o stapanesti sanatos
-
Haha! Foarte frumoasa! Asa ceva imi doresc si eu. Se potriveste de minune cu logo-ul
-
Abia o astept la intalniri.. hai..usor usor ne adunam
-
masina va primi o toba finala Greddy recent cumparata din state care va ajunge probabil in 2-3 saptamani
nu am fost multumit de sunetul pe care il am acum, cautand ceva mai agresiv am ales acesta solutie
sper sa fi facut alegerea buna daca nu urmatorul va zbura si catalizatorul ;D
iesirea noua va avea cam 115mm deci ma voi alege cu ditamai " burlanul " in spatele masinii
-
Live nu am auzit nici un greedy, dar pe siteurile din state oamenii au postat niste filme interesante. Abia astept sa o aud si la tine.
-
Vrei sa mergi fara pasageri? :)))))
-
eu am auzit live un greddy tbe pe un sti '06 si suna ok, cam putin bas dar ok oricum, sa o stapanesti sanatos
-
am pus toba ( este vorba de o toba finala Greddy universala)
ce pot sa spun urla ca naibii, este sunetul pe care il doream
urcand usor in ture huruitul se pastreaza ceea ce imi place
inca nu m-am obisnuit cu sunetul la accelerari in blana
voi reveni cu ceva poze si poate un film de ce nu
-
Bravo! Chiar vroiam sa intreb daca a ajuns jucaria. Asteptam filmuletul ;D
-
Filmuletul e baza :D sa auzim.. hmm .. poate chiar la urmatoarea intalnire... putem sa facem un concurs...pe cine recunoastem de cel mai departe.. pe tine sau pe STI
-
Ne-ai uitat cu un demo-ul sau nu te-ai dat jos din masina de atunci? :D
-
o sa incerc sa urc un film pe youtube zilele astea cu suntetul evacuarii
masina a mai primit un ambreiaj nou si placute frana EBC ( yellow stuff)
sunt foarte dezamagit de franele stock de wrx si ma gandesc serios la schimbarea discurilor si etrierilor cu ceva mai performant
urmeaza o suspensie Tein reglabila ( saptamana viitoare va fi comandata) si voi reveni cu poze si cateva cuvinte despre tinuta de drum
-
azi pun suspensia Tein
sper sa nu-mi dea prea mare bataie de cap
(http://img177.imageshack.us/img177/8379/12102010666.th.jpg) (http://img177.imageshack.us/i/12102010666.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
si un mic filmulet.... da-i ! :D
-
Incepi iarna in forta... pe burta? :D Presimt ca iese ceva frumos. Asteptam mai multe poze.
Si asteptam si contributia ta aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,308.0.html
-
iata si cateva poze dupa montarea suspensiei
masina este joasa si cu siguranta o voi ridica acuma iarna
mie sincer nu mi prea plac modelele subaru lasate, cel putin nu cu jante asa mici
am facut si un mic test pe dealu negru pe curbe si se tine bine de tot ( Doamne ajuta sa se pastreze asfaltul asa bun cum este acum)
este mult mai stabila, nu mai face balans nici la accelerare nici la franare, exact ce asteptam
probleme vin insa in oras unde este dificil de condus si obositoare datorita rigiditatii
nu le putem avea pe toate, deci cand am ales suspensie sport am stiut ce voi castiga si ce voi pierde
sunt multumit per total
(http://img837.imageshack.us/img837/1083/94517557.th.jpg) (http://img837.imageshack.us/i/94517557.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img809.imageshack.us/img809/4342/41981529.jpg) (http://img809.imageshack.us/i/41981529.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img264.imageshack.us/img264/8730/13051642.th.jpg) (http://img264.imageshack.us/i/13051642.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Imi place! Inca un set de jante pe 18 la primavara si e gata ;)
PS: eleronul e din carbon? Sau mi se pare mie?
-
masina inca functioneaza si o face foarte bine. Nu am mai scris demult. Pun doar o poza de la o urcare pe Bucovat, la un concurs de amatori.
(http://img46.imageshack.us/img46/2534/wrxa.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/46/wrxa.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Astept si eu ca toata lumea cu integrale zapada ;D
-
rugand o fata sa filmeze wrx-ul cu noul sunet, cam in halul asta a iesit filmuletul ;D
-
Intr-adevar coloana xonora e tare...parca se aude si ceva motor.... ;D
-
bun bun ;)
-
Asta-i Romania!!! :D Oricum suna grav(masina),sa ai parte de ea...
-
foarte frumos WRX ul tau! sa-l stapanesti sanatos! e bomba masina! in urma cu vreo 2 ani am avut si eu una ca a ta... doar ca era gri... si acum ma mai gandesc la ea... mi-a ramas la suflet ;)
te asteptam la intalnirile subarufanclub !
-
Pai si nu ai vazut ce a ajuns acum?E si mai misto....
-
8)
-
Pai si nu ai vazut ce a ajuns acum?E si mai misto....
da, corect, e.
...ca a ajuns la un pasionat ;D
... si cum ziceam si la Varatec... bine ca mai pot sa-mi mai vad si eu wrx-ul din cand in cand... ;)
-
Pai si nu ai vazut ce a ajuns acum?E si mai misto....
da, corect, e.
...ca a ajuns la un pasionat ;D
... si cum ziceam si la Varatec... bine ca mai pot sa-mi mai vad si eu wrx-ul din cand in cand... ;)
... nu prea mai este WRX! :D
-
oz alleggerita 17x8, vor fi montate in primavara
(http://img197.imageshack.us/img197/566/dsc00034yr.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/197/dsc00034yr.jpg/)
(http://img35.imageshack.us/img35/7241/dsc00037kr.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/35/dsc00037kr.jpg/)
-
Om gospodar, iarna car si vara sanie :D
Sa le incalti sanatos!
-
astazi am pus jantele de vara si anvelope. Imi plac cum vin pe masina si o voi mai lasa un pic din suspensie. Am cantarit cu ocazia asta jantele stock de wrx 06-07 si au undeva la 11kg bucata. Anvelopele de iarna ( 215/45/17) au tot pe la 11 kg bucata.
am pus pe masina jante OZ Alleggerita 17 x 8J 7.1 Kg bucata cu anvelope toyo R1R la 10.8 kg bucata. ( de notat ca am trecut la dimensiunea de 235/40/17)
neumbland de ceva vreme cu masina, nu-mi pot da seama de diferenta dar sper ca lipsa de greutate sa fie un avantaj in acceleratie, franare ...
ca un bonus vor veni si piulite usoare ( piulitele stock au 1230g, iar o piulita racing ajunge la 17g bucata )
la frane, am luat decizia sa pastrez etrierii stock si sa vin cu niste discuri DBA cu striatii am inteles ceva mai usoare ca discurile stock ( vom vedea la cantar)
pentru wrx este cam singura varianta ptr un disc usor si performant ( franele de STi sunt grele si mi-am luat gandul de la ele)
(http://img853.imageshack.us/img853/5131/dsc00134cx.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/853/dsc00134cx.jpg/)
(http://img543.imageshack.us/img543/4511/dsc00132j.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/543/dsc00132j.jpg/)
-
frumos ;D
-
Ashh ce bine arata "adidasii" ,super arata pe subi!...deja ma gandesc sa imi vopsesc si eu jentile aurii ;) ;D
-
au sosit si discurile. Sper sa-si faca si treaba mult mai bine decat cele stock. Oricum am observat deja o franare mult mai buna datorata anvelopelor mai late
(http://img84.imageshack.us/img84/766/dsc00137yy.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/84/dsc00137yy.jpg/)
(http://img52.imageshack.us/img52/1089/dsc00138dd.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/52/dsc00138dd.jpg/)
(http://img692.imageshack.us/img692/3324/dsc00139jf.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/692/dsc00139jf.jpg/)
-
Abia acum am vazut ca sunt flotante.. super tare! Si eu am cautat flotante la dimensiunea stock si nu am gasit, dar se pare ca nu m-am uitat eu atent. Cat au costat? Sunt 295 ca dimensiune, nu?
Cu ce placute vrei sa le echipezi? Si daca nu cer prea mult, ai putea sa cantaresti ambele discuri (cele stock si astea)?
-
si eu am tot cautat sa sti vreo 4-5 zile la rand si am ajuns pana la urma la aceste discuri.
Pentru un STi sunt mai multe solutii la partea de franare dar pentru wrx sunt multi producatori de nu fac discuri asa mici. Sper sa fi facut alegerea buna si sper sa fie putin mai usoare daca nu egale cu greutatea celor stock.
Le pot cantari binenteles si o sa revin cu un raspuns. Problema e ca le voi monta abia luna viitoare, dar le voi cantari pe acestea si apoi pe cele stock. Pretul a fost undeva la 2.400 lei perechea. Placutele vor veni ferodo DS3000 singurele cu care pot spune ca am avut franare pe masina pana acum.
-
ds3000 e mult prea mult pt ce vrei tu de la masina, crede-ma o sa si dureze pana se incalzesc si o sa fie inconfortabile in trafic iar debrisul emanat de placute iti va distruge jantele, dba5000-urile sunt niste discuri foarte smechere si cel mai bine ar fi sa le pupi cu niste ds2500 parerea mea. franele de wrx da pot avea surprize sa zici ca o placuta este insuficienta dar asta este si din designul etrierului si rodajul franelor, poti gasi un articol complet pe forumul nostru, mai mult cel mai bun upgrade pt sis de franare de wrx daca doresti sa il pastrezi ar fi furtunase metalice si lichid serios de frane ca sa numai explodeze etrierii la fiecare compresie si sa dispara senzatie de smantana din pedala ca sa zic asa :) happy hunting in continuare si multa bafta cu masina in continuare
-
salut. am avut ferodo ds 2500 si nu am fost multumit.
Ei bine cand am pus ds 3000 s-a simtit o mare diferenta in franare. Masina chiar frana decent. Vorbesc pe discul stock de wrx. Stiu ca ds 3000 mananca discul si am observat ce murdarie lasa pe jante, murdarie care se curata destul de greu. Cred ca discul dba va lucra bine cu ds2500 cum spui dar am o teama sa ma intorc la aceasta placuta, fiind dezamagit in trecut.
Furtunasele si lichidul se vor schimba binenteles atunci cand pun discurile. Mersi de urari
-
eu am folosit ds2500 cu dba4000 pe track si am fost multumit
-
Sa imi spui daca merita discurile. Sunt de 2.5 ori mai scumpe decat dba4000 dintr-o bucata. Pe un alt forum am vazut ca diferenta ar fi de 3 lbs adica 1.3 kg fata de discurile stock, ceea ce este super mult si ar trebui sa se simta diferenta.
-
si eu astept pareri :) sunt chiar curios . la forester 2.5XT a trebuit sa pun frane de STI sa opresc masina dupa mici modificari .
iar colegul STI are dreptate 3k urile sunt overkill :)
-
sunt de acord cu privire la placutele ferodo ds 2500 care isi fac treaba pe STi dar pe wrx eu le-am avut si nu m-au multumit.
azi am cantarit un disc DBA si are 6,6 Kg. Mult, putin ? nu stiu...
Discul de serie il voi cantari abia luna viitoare cand voi monta totul.
-
discurile stock de sti au undeva la 10kg ...
-
Eu am pus brembo de la sti si crede ma diferenta e masiva , pt mine etrieri wrx sunt 0 , brembo sunt cele mai bune si asta o stie orice detinator de STI sau cine a pus brembo pe wrx a vazut diferenta. Parerea mea este ca arunci bani pe geam sa investesti in WRX brakes . eu am avut de vanzare etrieri STI la 400 lire cu delivery la rumena .
salutare
-
confirm spusele colegului impreza 01 :)
diferenta la franare de la frane de forester 2.5XT la frane de STI e de la cer la pamant ! pur si simplu nu incape grad de comparatie.
si ca sa iti dau si o explicatie mai tehnica, daca ai o arie de x cm2 pe care apesi o forta de y nm, si ai o arie x*2 cm2 pe care apesi o forta de y*2 nm , te rog detaliaza urmatoarele :
- cat de usor se incinge si raceste prima arie in comparatie cu a doua
- cat de repede poti opri din rotatie prima arie fata de a doua .
-
stiu ca diferenta de frane de la STi la WRX este enorma, o spune chiar dimensiunea discului de STi ( latimea si grosimea), nu incape indoiala sa compar si inteleg ce vrei sa spui George
am vazut placuta de frana de sti, etrier de STi in comparatie cu wrx care par jucarii
de ce nu am pus frane de sti ? raspunsul este mai sus, greutatea discurilor...
o configuratie la care m-am gandit, etrieri sti si discuri mai usoare + placute era mai costisitoare
eu cred totusi ca sunt pe drumul cel bun si ca masina va frana mult mai bine dupa inlocuirea discurilor fata, placutelor, lichidului si furtunaselor de frana
nu cred ca am aruncat banii degeaba, sper ca piesele pe care le pun si le-am pus sunt de calitate si ceea ce trebuie ptr subi
-
Salut! Te dai cu subi la evenimente de autox ,vtm,track..etc? ,sau vrei doar sa ai frane mult mai bune decat cele originale.
Actualmente imi invat subi-ul si ma documentez si la capitolul frane ;),asa ca ,bagati baieti ...fara numar! ;) :D,pro si contra! ;) ;D
-
nu prea sunt evenimente de genul asta la noi. Si cand a fost ceva gen indemanare era prea inghesuit traseul si te mai puneau sa dai si cu spatele sau sa parchezi, contra timp binenteles. Mi-ar placea sa particip la indemanare dar sa fie un traseu mai rapid treapta 2-3 la masina...nu sa stai sa omori masina printre jaloane in treapta 1. As participa pentru distractie, nu cupe bani sau alte prostii.
Luna asta am vazut ca se anunta 2 vtm-uri la craiova pentru amatori si voi incerca sa merg sa ma dau. Ce sa zic ne multumim cu ce avem, poate se vor mai schimba treburile si la noi daca exista cerere pentru asa ceva.
-
Indemanare=autocross(autoX) ?,cred cā e acelasi lucru nu?,...da sa te puna sa dai cu spatele si sa parchezi ? ??? ,asta e chiar diferit.Parerea mea e ca nu ar mai fi nevoie de asa ceva ,mai bine ar seta un traseu de care 1-2-3 minute ca timp si in care sa urci pana in viteza 2-3 ,ceva d genul...Ceea ce se face aici ca si autoX e super ,poate si vazut in videourile postate,dar dupa un timp se simte nevoia de a iesii pe track ;)
Pt cursele de VTM amatori ,trebe sa ai vreo licenta de pilot (scoala /curs de raliu)?,sau,care ar fi cerintele?
-
Iulian, nu trebuie licenta, dar casca si centura. Cel putin astea sunt cerintele pentru urmatoarea etapa.
-
salutare
Dar sper sa conduci un STI sau pe un wrx cu brembo si ai sa vezi diferenta.La vara cand vin acasa al conduci pe al meu daca vrei. Mergi cu ea si dai talpa calca frana tare de cateva ori si adio mama , asta am patit eu in vara in grecia , dupa cateva frane dure adio parca era lemn pe lemn.
-
stiu ca diferenta de frane de la STi la WRX este enorma, o spune chiar dimensiunea discului de STi ( latimea si grosimea), nu incape indoiala sa compar si inteleg ce vrei sa spui George
am vazut placuta de frana de sti, etrier de STi in comparatie cu wrx care par jucarii
de ce nu am pus frane de sti ? raspunsul este mai sus, greutatea discurilor...
o configuratie la care m-am gandit, etrieri sti si discuri mai usoare + placute era mai costisitoare
eu cred totusi ca sunt pe drumul cel bun si ca masina va frana mult mai bine dupa inlocuirea discurilor fata, placutelor, lichidului si furtunaselor de frana
nu cred ca am aruncat banii degeaba, sper ca piesele pe care le pun si le-am pus sunt de calitate si ceea ce trebuie ptr subi
calcul simplu save weight 10kg?
60km/h wrx frane exemplu sa zicem 50 de metri
Brembo = 35-40 metri cu sau fara 10 kg .
Sper sa fie bune si sa te bucuri de frane mai bune.
salutare
-
....nenea Dan,imi dati si mie la vara subi-u sa-i testez franele? ::) ;) :D ;D..da va rog.. ::)
-
salutare
Dar sper sa conduci un STI sau pe un wrx cu brembo si ai sa vezi diferenta.La vara cand vin acasa al conduci pe al meu daca vrei. Mergi cu ea si dai talpa calca frana tare de cateva ori si adio mama , asta am patit eu in vara in grecia , dupa cateva frane dure adio parca era lemn pe lemn.
daca vreti facem test si cu ale mele frane. dupa cateva franari incep sa franeze si mai bine :)
-
Nu are cum sa fie lemn pe lemn dupa cateva franari. Sunt totusi dba si sunt flotante. Daca pune si ds3000 si furtunase metalice, o sa "muste" si mai bine. Eu zic ca in configuratia asta este egal sau peste ce are un STi cu discuri si placute stock. Si daca tine masina in continuare la cura de slabire, atunci o masa mai mica necesita si o forta de franare mai mica. Ce are el acolo deja nu se mai poate numi in totalitate sistem de franare WRX.
-
Scuze de offtopic..
..deci ma pun al doilea pe lista de Teste,ok? ;) :D ;D( dupa Clau)...vedeti ,poate va suciti!? ;)
-
ok , facem teste :) eu vin cu foresterul care are frane stock de sti.
-
respect parerile tuturor , dar eu ami mentin pe a mea , orice ai pune wrx nu se compara cu brembo STI
Da te lasa sa testezi franele domnule draculasti :D :D :D
Discuri flotante nu, sunt cu bells din aluminiu pt a fi mai usoare , nici pe cutie nu scrie floating discs.
DBA’s 5000 Series slotted brake discs incorporate the innovative Kangaroo Paw ventilation design which runs cooler, stronger and outperforms traditional straight vane discs by up to 20%. Incorporating an Alumalite centre hat/bell made from light-weight aircraft aluminium material. Featuring Thermal Stability Profiling for improved heat handling and Thermo-Graphic paint markings for effective heat monitoring. For the serious driver these two-piece ultra-high performance discs feature aerospace grade materials for added thermal protection for your vehicle’s wheel bearings. The ultimate in street and race track driving.
salutare la toti
-
Scuze de off topic..again ::) ;)..
...pai pt mine va fi ok sa testez frane ,ca si asa nu o sa am subi-u cu mine.. ;) :D ;D
Partea mai buna ar fi ca as invata si eu cate ceva despre DBA-uri,poate pe viitor voi avea si eu nevoie ::) ;) :D
-
azi am fost pe la yard si am cantarit
discuri STI 8.8kg si wrx pe la 6.8kg
salutare
-
da, multumesc de informatie
deci la greutate nu am castigat decat 200g/ disc, cam putin... posibil un pic mai mult daca discurile cantarite de tine nu sunt noi
sper insa calitatea dba urilor sa fie superioara
deocamdata pe 25 luna asta si pe 1 aprilie voi participa la 2 evenimente de vtm pentru amatori si voi merge cu ce am acum pe masina
dupa aceea voi schimba la partea de franare discurile fata dba, lichidul si furtunasele metalice
am facut ieri niste teste cu masina de cand am pus jantele si anvelopele, si ma declar multumit, se tine mult mai bine pe curbe
-
Sper sa ti iasa combinatia si franele pe care ti le doresti.
Nu ti mai spun cat costa in UK discurile DBA caci iei ciocanul si ati dai peste deste.
salutare
-
Asteptam poze si video de la evenimentul de VTM ! ;)
-
Am participat duminica la o etapa de VTM amatori la Bucovat - Craiova unde am luat locul 2 la grupa mea si locul 3 la general. Timpul obtinut a fost de 1.11.458. Am reusit sa scad aproximativ 2 secunde fata de ultima data cand m-am dat( atunci aveam jantele stock de wrx si anvelope de 215 latime)
Timpul nu este foarte bun, dar sunt multumit de comportamentul masinii... este mult mai sigura in viraje si pot sa ma dau la ea mai tare. As vrea sa ajung undeva la 1.10.xxx, dar mai este de lucrat. Am ceva poze si sper ca data viitoare sa si filmez de pe masina.
(http://img215.imageshack.us/img215/3595/7017212587a7199b3d72b.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/215/7017212587a7199b3d72b.jpg/)
(http://img708.imageshack.us/img708/9421/16223799.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/708/16223799.jpg/)
(http://img844.imageshack.us/img844/4844/65981337.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/844/65981337.jpg/)
(http://img36.imageshack.us/img36/5268/dsc34333.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/36/dsc34333.jpg/)
(http://img816.imageshack.us/img816/6322/xxxwo.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/816/xxxwo.jpg/)
-
felicitari ! superba masina!
-
Bravo! asteptam si filme ;) Fotografia luata de jos e geniala :) Imi plac mult cauciucurile :)
-
Bravo! asteptam si filme ;) Fotografia luata de jos e geniala :) Imi plac mult cauciucurile :)
Ar castiga la POZA LUNII...
Beton!
Cine organizeaza VTM pt amatori?
-
felicitari!!!!
superba masina!
keep up the good work!
-
felicitari, cu putin practice pe setarea actuala ar trebui sa mergi 1:08 parerea mea, multa bafta in continuare si keep up the good work!
-
OMG super tare!!felicitari !! Faine poze ,pacat ca nu au avut filmari din masina sau afara,un gopro era numai bun pt asa ceva.
Citeam ceea ce s-a scris aici legat de reducerea greutatii totale a masinii si m-am gandit la asa ceva: http://www.braillebattery.com/,vazusem zilele astea, cand am iesit si eu la o tura de "joaca" ;),la prietenii mei care au masini setate pt autox.Bateria este super usoara si isi face treaba!
Mai baga poze!
-
multumesc
cauciucurile sunt bune si eu sunt multumit de ele
un 1.08.xxx ar fi foarte bun ca timp, dar cred ca mai am nevoie si de ceva putere in plus
ca si acumulator gasisem Deka ETX9 pe net. vreo 6 lbs ca si greutate. Am notat si link-ul de la tine DraculaSti si voi vedea ce este disponibil in Romania. Binenteles ca va zbura si bateria de pe masina, de acolo se pot castiga vreo 10 kg.
legat de camera go pro hero am tot ezitat sa o iau dar pana la urmatoarea etapa o voi achizitiona si sper sa merite
evenimentul a fost organizat de un club automobilistic din Craiova ( Ghost Racing Team). Ei anunta mai multe evenimente de acest gen pe viitor
sa auzim de bine, va salut ;D
(http://img819.imageshack.us/img819/4419/65129006.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/819/65129006.jpg/)
-
epica ultima poza felicitari inca o data..
-
...poza e cu dedicatie pt noi? ::)
Bateria asta Braille arata super fain are carcasa din fibra de carbon,foarte usoara ,6,9lbs/3,2kg :o,merita cu siguranta,aici e in jur de 170$
Camera GoPro Hero 2 e super tare ca imagine ,calitate,functionalitate,etc..pt mine a fost o investitie buna,o recomand ;)
-
Eu ma uitam dupa asta: http://www.tegiwaimports.com/oddysey-pc680-lightweight-race-battery-885/ si o gasisem pe ebay cu transport 20 sau 25 lire.
-
&feature=related
&feature=related
bravo colega !
-
frumos frumos , poate in vara august e ceva sa ne spui as vrea sa merg si eu ;D ;D ;D
-
si niste poze in miscare
(http://img442.imageshack.us/img442/6793/53392835722953876311280.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/442/53392835722953876311280.jpg/)
(http://img27.imageshack.us/img27/4901/56266635722961476501280.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/27/56266635722961476501280.jpg/)
(http://img546.imageshack.us/img546/7193/55196935722970276721280.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/546/55196935722970276721280.jpg/)
cate persoane nu urmaresc subarelu ? :D
(http://img827.imageshack.us/img827/5401/54878235722993477301280.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/827/54878235722993477301280.jpg/)
(http://img824.imageshack.us/img824/599/38960435723002677531280.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/824/38960435723002677531280.jpg/)
-
Ai pus franele?
-
salut
nu am pus discurile inca deoarece am asteptat sa duc placutele care le am pe masina acum ( placutele au costat ceva si nu vreau sa le arunc inca bune, am sa le dau de toti banii cum se spune). Intre timp mi-au sosit si furtunasele, placute spate si o sa iau si lichidul de frana si le pun toate probabil luna viitoare.
Am 80.000 km cu masina asa ca voi schimba si distributia inainte de toate. Am hotarat de asemenea sa scot si catalizatorul si am montat un intercooler mult mai mare decat cel de wrx. Va urma binenteles un reglaj la soft ca sa ne putem bucura de masina asa cum trebuie
(http://img220.imageshack.us/img220/6751/dsc00316ce.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/220/dsc00316ce.jpg/)
-
salut
nu am pus discurile inca deoarece am asteptat sa duc placutele care le am pe masina acum ( placutele au costat ceva si nu vreau sa le arunc inca bune, am sa le dau de toti banii cum se spune). Intre timp mi-au sosit si furtunasele, placute spate si o sa iau si lichidul de frana si le pun toate probabil luna viitoare.
Am 80.000 km cu masina asa ca voi schimba si distributia inainte de toate. Am hotarat de asemenea sa scot si catalizatorul si am montat un intercooler mult mai mare decat cel de wrx. Va urma binenteles un reglaj la soft ca sa ne putem bucura de masina asa cum trebuie
Super frumos,bafta la mesterit ::)!!!
si eu am schimbat distributia la a mea,se schimba relativ usor!!!!
-
Superb, dar eu as incepe cu o compresie.
-
Sebastian, am schimbat bujiile si am masurat si compresia si este totul in regula. Cum scot catalizatorul te voi cauta sa reglam masina.
Salutare
-
Vestea cu compresia chiar este buna.
O reglam, nici o problema, oricum ai o masina superba!
-
Am si eu un stres cu franele alea. Cand le pui sa dai un feedback te rog fiindca sunt curios si o sa cam am nevoie de frane.
-
Mihai, am pus discurile pe fata, DBA urile, am pus si conductele si lichid de frana Castrol SRF
primele impresii sunt ca nu mai obosesc franele atunci cand o calci des sau cand e foarte cald afara
am trecut pe placute ferodo ds 2500 fata provizoriu, iar daca voi mai prinde vre-o etapa ceva de vtm amatori voi pune din nou ferodo ds 3000 care sunt exact racing si ceea ce trebuie ptr un condus mai agresiv.
Nu stiu ce sfat sa-ti dau, depinde ce vei face cu masina.
Poate daca ne vom intalni o sa-ti dau masina sa-ti faci o idee.
-
Mie chiar mi-a placut cum "scârțâiau",dau o tonalitate de rally style 8)
-
@draculasti: cum ti s-a parut franarea fata de brembourile de STi?
-
Din pacate nu am avut destul timp sa incerc masina lui Claudiu (la urcarea spre Poiană)deoarece mi s-a oferit sansa de a fi pasager intr-un STI condus de un pilot de rally .Timpul a fost prea scurt ca sa facem mai multe urcari "in sprint" ;).Mi-a placut cum arătau pe subi .
-
am luat locul 3 la grupa mea la etapa de la bucovat VTM amatori cu un timp de 1.09.9xx. Am scazut un pic fata de ultima data, dar tot nu sunt multumit. De data aceasta am si filmat si e un lucru foarte bun ca se pot urmari greselile care se fac pe traseu.
Tind sa cred ca ce ma trage rau inapoi sunt diferentialele de WRX care nu mi plac deloc cum lucreaza
ceva timpi mai buni au fost urmatorii
1.04.xxx renault megane de VTM
1.06.XXX subaru STi GC
1.07 xxx audi S8
o mica filmare gasiti aici
a fost frumos si scopul numarul 1, adica distractia, a fost atins :)
va salut si ne vedem la amkart
-
Bravo...felicitari....mi-ar fi placut sa ajung si eu acolo dar nu a fost masina gata.
Ne vedem la Bucuresti ;D
-
Bravo Claudiu!
Cum ti s-a parut GoPro-ul?
Mai ai alte filmari?
-
Bravo Claudiu.....ai mers super bine pe Amckart ;D
Mi-a facut mare placere sa ne intalnim si sa ne cunoastem....iar masina ta este superba.
Evacuarea este senzationala....mi-a placut la nebunie cum poate suna......bravo inca odata si sper sa ne revedem la urmatorul eveniment ;D
-
La auto slalom de pe Amkart am luat un loc 5 la grupa mea cu un timp de 1.23.3xx parca... In antrenamente reusisem ceva mai bine dar nu asta este important. Din ce am vazut pe filmarea din masina am gresit foarte mult la sicane...nu m-am impacat deloc cu ele, cred ca acolo s-a pierdut timp bun ( o sa pun si o filmare).
Oricum a fost frumos, mi-a placut mult. Traseul e destul de strans si solicitant ptr masina. Nu stiu cum s-a vazut de afara, din masina a fost fun.
Imi cer scuze ca nu am putut sa-i cunosc personal pe baietii de pe forum, doar pe Adi care a si participat si pe care-l salut. Am vazut grupul subarufanclub si ma bucur ca ati fost prezent, poate data viitoare o sa ne cunoastem. Masini subaru slava Domnului au fost destule :)
-
Iulian, o sa pun si o filmare cu go-pro ul de pe circuitul Amkart. E ok camera acuma ca am cumparat-o, ce sa zic...numai de bine :)
-
Data viitoare sa vi sa-ti saluti fanii! ;)
-
Bravo Claudiu!
Cum ti s-a parut GoPro-ul?
Mai ai alte filmari?
Te-am sunat sa-ti arat live, dar nu aveai net pe " plantatie " ! ;D
-
Stefanbv data viitoare o sa vin sa va salut.
mai jos gasiti un link cu o filmare din masina mea. Este o filmare cu un sony care are un sunet bun, GoPro-ul a filmat ok dar cu un sunet jalnic.
(http://imageshack.us/a/img802/3060/68313370076606405935111.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/802/68313370076606405935111.jpg/)
-
mici retusuri la bord
(http://img526.imageshack.us/img526/4559/30666143964159942588819.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/526/30666143964159942588819.jpg/)
(http://img826.imageshack.us/img826/3025/40680843964169609254514.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/826/40680843964169609254514.jpg/)
(http://img196.imageshack.us/img196/805/59884439641602759221102.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/196/59884439641602759221102.jpg/)
am dus si farurile la inegrit, le voi desface si voi curata aproape tot cromul...sper sa iasa bine
-
a iesit genial bordu !!!
-
frumos, asta vreau si eu sa fac.
-
LIKE!
Unde l-ai facut si cat te-a costat?
Stiu 2 care fac dar numai la unu stiu pretul.
Ms
-
frumos tare ! as vrea si eu... cum e facut? l-ai imbracat in alcantara?
-
Deci l-ai facut pana la urma ;D....am ramas in urma cu treaba asta...trebuie s-o rezolv si eu ;D
-
lucrarea am facut-o la o firma aici in Valcea, firma care va incerca sa faca si elemente din carbon si multe alte nebunii. Sunt primul client, carne de tun cum s-ar spune
( probabil ca ma voi risca si la ceva piese din carbon pe viitor)
inca nu am luat masina si nu am platit o sa revin apoi cu poze poate mai detaliate si o sa va spun si cat a costat
in principiu imi place cum a iesit bordul, nu cautam ceva deosebit sau lux, am vrut doar sa scap de reflexia bordului in parbriz si de acel asepect lucios
din cate mi s-a spus materialul este Nappa nu stiu daca e corect sa zicem piele.
acuma cred ca o sa schimb si volanul ca nu mai da bine cu bordul :)
scaunele scoica ( Sparco probabil) sunt si ele de ceva timp pe lista de dorinte
-
Spor la modificari in continuare. Daca tot te-ai apucat de interior, fa si stalpii si plafonul. Eu mi-am vopsit toate plasticele in negru mat si arata de parca asa ar fi trebuit sa vina din fabrica. O sa fac si plafonul cand o sa am ceva banet de aruncat pe geam.
Ma dispera gri-ul ala...
-
Bravo Claudiu! Super tare!
Am fost si eu Duminica la AutoX....da nu se compara cu ceea ce e acasa,imi place foarte mult ceea ce faceti acolo,circuitul arata super.
Vezi ca GoPro-ul are si o varianta cu telecomanda(merita luata ;)
-
rectific ce am spus mai sus, materialul de pe bord este Alcantara, aceasta fiind o microfibra si nu piele asa cum aveam eu impresia
pretul a fost 1.500 lei aici intrand si inegrirea farurilor
(http://img189.imageshack.us/img189/4619/wp000066r.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/189/wp000066r.jpg/)
(http://img849.imageshack.us/img849/7546/wp000065s.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/849/wp000065s.jpg/)
Iulian, iti recomand si tie sa faci farurile negre ca pe masina alba dau si mai bine
-
Sexy Alcantara,arata uber-misto :D
-
E complicata operatiunea de inegrire a farurilor ? ce a folosit vopsea sau altceva ? merci
-
Farurile arata beton!
-
Super ! Imi place cum arata si cu siguranta voi dorii sa le fac la fel.Poate ne dai mai multe detalii despre cum se face ,materiale folosite,etc.
-
farurile se desfact in 3 parti si partea cromata fiind una dintre ele se vopseste cu negru mat. Se lasa doar inelul de pe faza scurta cromat ( cu el negru nu da bine). E un pic de munca la desfacut cam atat
aaa si sa nu uitam... subaru inainte de toate .... ;D
(http://img850.imageshack.us/img850/2512/wp000069l.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/850/wp000069l.jpg/)
-
a venit mosu...whiteline anti lift kit si sway bars 24mm de la whiteline.
(http://img443.imageshack.us/img443/5884/29112012043.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/443/29112012043.jpg/)
-
sper sa nu se mai incline asa
(http://img17.imageshack.us/img17/6369/pozesiimaginighostserie.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/17/pozesiimaginighostserie.jpg/)
-
Darnic mosh! ;)
-
Buna treaba!
-
Ai adus masina la Bv?
-
Paul ti-am lasat nr in privat da-mi un tel sunt pe zona aici la bv
si ca treaba sa fie treaba...
(http://img845.imageshack.us/img845/1698/img0480kq.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/845/img0480kq.jpg/)
toyo r888 235/40/17 am ramas la aceleasi dimensiuni la anvelope pe care le consider cele mai bune ptr un wrx cu mici modificari
bune pe uscat
pe ploaie insa e jale...la 60 km/h cand dau in frana imi intra abs-ul :-\
-
Paul ti-am lasat nr in privat da-mi un tel sunt pe zona aici la bv
Deci nu mi s-a parut
Ti-am raspuns la mesaj.
-
din pacate a venit si timpul motorului sa cedeze...89.000km...ulei gramada in vasul de lichid de racire !
am dus masina la desfacut
garniturile de chuiloasa sunt duse asta e clar...vom vedea ce mai gasim
-
Cam devreme... :(
-
:( Nasol....sper sa iesi cat mai ieftin la refacut...
-
Ce ulei ai folosit ultima data?
Imi pare rau ... sa ne spui cat te-a dus reparatia :(
-
Urat moment! Ceva idei despre cauza? Ce ulei ai, ce soft, ce modificari la interne?
-
uleiul a fost motul 10-40 nu a fost prima data cand am folosit acest tip de ulei. Schimbul a fost facut acum 700km, nu cred ca am mers fara ulei
softul este la racing code, interne si turbina de serie
masina a mers bine, nu batea nimic si nu intrerupe deloc dar am gresit cand am mers cu ea cu temperatura ridicata
nu stiu reparatia cat ma va duce vor trebui probabil segmenti noi si garnituri
abia maine vad masina desfacuta
probabil ca o solutie ieftina de a repara motorul nu va aduce neaparat la un rezultat bun, voi studia chiar si schimbarea cu totul a motorului
-
Si de ce sa fiarba motorul?Treaba cu softul iar cred ca e faza nasoala...
-
nu i-a placut drumul de Poiana d\aia fierbea...glumesc
culmea e ca erau 17 grade afara, deci deloc cald
forja i-am dat intradevar ca d-aia e subaru..doar testam si eu anvelopele. Masina sta intradevar foarte bine si am fost f multumit
masina dupa ce s-a racit mergea bine
acuma o intrebare ptr ca sincer nu prea ma pricep la probleme de motor: daca ar fi fost sa fie bulit un piston ar trebui sa mearga neregulat sau sa aiba pierdere mare de putere nu ? Se poate sa mearga masina curat chiar daca are probleme la un piston ?
masina este la reprezentanta subaru brasov si maine o voi vedea desfacuta din ce mi s-a spus. Mi s-a comunicat de asemenea ca ar putea fi probleme la pistonul nr 4 facandu-se niste teste cu calculatorul...
-
Eternul piston 4 ... :(
-
Cel mai bine vezi ce zic cei din service.Dar sa ti si arate si sa ti si explice.
-
nsaol moment !
-
softul este la racing code, interne si turbina de serie
Ia intreaba-i si pe ei de sanatate. Se laudau in jumatate din posturile scrise ca ei au gasit solutia sa resofteze 2.5 si sa nu crape.
masina a mers bine, nu batea nimic si nu intrerupe deloc dar am gresit cand am mers cu ea cu temperatura ridicata
Nu e scuza. La km astia nu are voie sa se intample nimic. Eu am mers vara la 40 grade 1 si 2 numai in 7000 schimbat si nu are nici pe dracu' la 182.000km. E drept ca eu de cand am luat masina am mers numai pe 15-50 vara dar oricum, nici 10-40 nu e chiar apa. Si daca zici ca erau si 17 grade afara...
Parerea mea e ca ori a picat pentru simplul motiv ca e 2.5-ul slab din fabrica (aici parerile sunt impartite) si cresterea de putere cu siguranta nu i-a facut un bine, ori ai avut pe undeva ceva problema mica si in timp s-a agravat fara sa iti dai seama.
-
Imi pare rau sa aud ce s-a intamplat.
Iti doresc mult noroc in orice decizie vei lua in legatura cu subi.
-
problema cu supra incalzirea pleaca de la chiulasa sau garnitura de chiulasa...sa verifici si furtunele si colierele sa nu ai ceva slabit si sa iti fi pierdut apa pe acolo !
Acum deja este prea tarziu, o sa iti dai seama dupa ce o sa il desfaci ce a crapat in el si pe ce drum o iei (refacut cu pistoane forjate etc sau oem sau motor de STI )
-
masina inca nu e desfacuta, asteapta la rand..sper luni marti sa am noutati
o sa scriu aici ce probleme s-au gasit cand o sa vad motorul
si eu tind sa cred ca a fost o problema mai mica si care s-a agravat in timp. Am mers si eu pe calduri mari 30 de grade alergata si intrafic, dar acul ala de temperatura era intepenit nu se clintea de acolo...Ei bine aici la 17 grade afara incepuse sa urce.
in fine nu mai conteaza acum, o vom rezolva intr-un mod sau altul
-
Sper sa scapi ieftin si rapid!
-
motorul este desfacut. Pistoanele nu au nimic, problema a fost la garnitura de chiuloasa care a cedat in timp, cea de pe partea soferului. Reparatia consta in:
schimbarea garniturilor de chiuloasa cu unele noi subaru originale
schimbare semeringuri supape
rectificare, curatare chiuloase
suruburi de chiloase noi
costul va fi undeva la 5.000-6000 lei daca am calculat bine cu tot piese manopera, voi confirma la final
din ce mi s-a spus va trebui sa merg o perioada de 3mii km mai incet
motorul se face dar nu stiu sincer cat va tine. Cei de la Subaru Brasov au mai facut aceasta operatie la mai multe masini
In service mai era un sti bv 99 sti tot cu probleme la motor, si se pare ca desfacerea de motoare de 2.5 este ceva normal si firesc.
Ma gandesc serios spre toamna sa pun un motor de 2litri.
Daca dau timpul inapoi se pare ca am avut ceva noroc pentru ca tocmai ce vroiam sa montez o turbina mai mare ( vf48) pentru un upgrade de putere si cred ca faceam bucati motorul.
-
Bine ca e doar atat! Bafta si sper sa auzim vesti bune cat mai curand.
-
nu ai dece sa iti faci griji .. schimbi garnituri + prezoanele de la chiulasa si eesti ok nu ai nevoie sa ii faci rodaj de 3000 km .. .pt ca nu umbli la pistoane/segmenti ! bafta !
-
Eu am vf 48 pe a mea, de ceva vreme si ecu de 320 de cai, presiune 1.3 si avem acelasi motor. Te anunt cand crapa :D
-
azi am luat masina
am platit 4.800 lei din care 2.400 lei a fost manopera iar restul piesele inlocuite ( garniturile de chiuloasa, rectificat plan chiuloasa, semeringuri la supape, ulei, antigel)
deocamdata merg usor cu ea vreo cateva sute de km la piata si inapoi cum s-ar spune
Numai bine
-
Bine ca ai scapat cu pagube minore! Bafta cu masina in continuare.
LE: Din pacate astea sunt preturile la noi pentru desfacut motoare de subaru. Sunt putini cunoscatori, preturile sunt mari si chiar daca e sa cumperi de afara platesti mult transportul. Asta e, suntem piata mica si Dacia + Vag sunt la putere...
-
bafta cu masina in continuare !
-
mdap... destul de mult ca si suma scoasa din buzunar, dar ca reparatie nu a fost mult. Succes in continuare!
-
Bafta in continuare. De-as scapa si eu asa... ::)
-
iar ne-a prins iarna nepregatiti...
(http://s15.postimg.org/ac0mckoqf/2013_10_01_0467.jpg) (http://postimg.org/image/ac0mckoqf/)
-
ce ti`ai putea dori mai mult ca posesor de subi ;D
-
Un rezervor infinit pentru alimentat cu benzina gratis ?
-
wowww
-
ce ti`ai putea dori mai mult ca posesor de subi ;D
imi place zapada dar nu cand am semi-slicuri pe masina ;D
-
Am luat hotararea sa tin masina si sa merg in continuare cu modificarile. Mai nou am pus un set de frane brembo si scaune/volan Sparco. Anul acesta mai am doar un singur gand si anume sa schimb cutia si diferentialul spate. Voi pune o cutie STi non DCCD in 6 viteze.
In anul urmator va trebui sa ma concentrez pe schimbarea sau refacerea motorului. Telul meu este o putere de 400-450 de cai la motor. Vreau fiabiliate si putere.
Motorul actual inca merge bine am 92.000 km am participat si la o etapa de vtm amatori de curand, masina si-a luat forja la greu dar simt nevoia de putere mai mare. Consumul de ulei este foarte mare nu cred ca ating nici 4.000 km cu un schimb.
Atata timp cat afara sunt intre 5 si 15 grade masina trage bine si ma multumeste si acum dupa mai mult de 6 ani de cand o am. Sper ca am ales bine cand am decis sa o pastrez...
(http://s11.postimg.org/g80zj8zg3/2013_10_21_0492.jpg) (http://postimg.org/image/6apyq6ru7/full/)
(http://s11.postimg.org/nzhpht3lf/2013_10_21_0494.jpg) (http://postimg.org/image/9gakgeagf/full/)
(http://s11.postimg.org/jmj5zduur/1382291_687220314630868_1252337170_n.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s11.postimg.org/bwcdu8sj7/1385987_386666201466044_1538756113_n.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s11.postimg.org/dx2xf2ooj/1391796_610168162355528_1953384682_n.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s11.postimg.org/x4q2bo703/1450895_687219991297567_1555721591_n.jpg) (http://postimage.org/)
free upload (http://postimage.org/)
-
Devin fanul nr 2 al masinii tale.
-
Hmmm, ce poze!
Singurul care stie daca ai facut bine esti tu. Bafta cu proiectul!
-
Bravo Clau...am vazut timpii de la Bucovat...ai mers bine...iar cu masina esti pe drumul bun ;D ;D
-
Foarte bine arata scaunele, iar franele de STI erau un "must have" la care trebuia sa apelezi de mult.
Bafta cu transmisia, sa ne zici si noua ce si cum ai procedat, costuri, etc.
Despre motor, e complicat. Vezi pe forum ce au mai facut colegii cu 2.5-uri si decizi drumul pe care sa mergi.
-
Felicitari pt modificari!
Volanul si scaunele arata super bine iar inpreuna cu Brembo-urile timpii pe circuit se vor inbunatatii semnificativ!
Mult noroc in continuare cu orice decizie vei lua!
-
Salut! Cum a fost pe circuit? Parca ziceai ca a fost prima data si la tine pe acolo.
-
Am scos un best lap 2.08 prima sesiune si 2.06 a doua sesiune. Masina a mers bine, anvelopele s-au comportat bine, mai e de lucru la frane si mai trebuie studiat traseul daca se doreste un timp mai bun.
-
bravo man , masina arata foarte bine live!
-
Salut! Am vazut ca ai masina la Autokino. Probleme?
-
Da , este de ceva timp la autokino, am deschis un subiect pe forum cu problema pe care o am. O sa iau masina sapt viitoare dupa ce montez intercooler ul stock. Am inteles ca s-au facut ceva teste si cu intercoolerul stock masina ar merge mai bine.
-
pai un alt IC fata de cel cu care a fost facuta setarea masinii poate influenta comportamentul ei , de exemplu un IC cu pressure drop mai mic ...
-
+traseu + core size
-
(https://s29.postimg.org/z0ojox48j/IMG_0020.jpg) (https://postimg.org/image/z0ojox48j/)
100k and counting ;D
-
Cum fu cu acul ala din bord pana la urma?
-
Am pus un radiator mai mare si totul e ok, apa nu mai urca deloc.
-
Wrx-ul este din nou pe strazi dupa aproximativ 4 luni de repaus. Nu-i place deloc sa mearga vara nu stiu de ce🤦🏻♂️.
Noua configuratie:
Motor ej257 cu insertii closed deck, forjat pistoane si biele
Prezoane chiulasa 14mm
Turbina mdx321v
Serpi RCM
Injectoare RCM 850
Soft Racing Code 388PS/484 NM
Potentialul motorului/turbinei este mult mai mare dar sunt inca pe cutia in 5 de WRX. Masina merge bine pana acum. Se vor monta luna asta un termostat de 70C si ambreiaj nou mai rezistent.
-
Inca tine cutia in 5 la puterea asta?
-
ai cumva poze cu blocul ? sunt curios cum arata insertiile ...
-
La ce te ajuta termostatul de 70 grade? Din discutiile pro si contra eu am inteles ca este doar o alta piesa pe care sa dai bani mai multi degeaba.
-
Motorul a fost luat din anglia exact in aceasta configuratie. Nu am poze din pacate cu el desfacut. Sunt mai multe variante de insertii o sa cer detalii eventual la cei care l-au facut. Termostatul de 70 a venit pe motor eu insa am pus OEM dar am revenit si vreau sa-l pun la loc pe cel de 70. Banuiesc ca va mentine temperatura un pic mai jos, nu este o piesa foarte scumpa si cred ca a fost pus pe motor cu intentii bune.
Cutia in 5 tine inca pentru ca plaja de cuplu a fost redusa. Probabil cand voi pune ambreajul nou, cutia va ceda sau diferentialul. Eu incerc sa ma bucur de ea asa, cat pot de mult, fara abuzuri prea mari.
-
Andea, asa arata blocul
(https://s1.postimg.org/4bhzbdq5cv/IMG_0062.jpg) (https://postimg.org/image/6l0zuvavtn/)
-
arata ok ... sa speram ca si tine :)
mie ce nu imi place de exemplu este ca acolo unde camasa este predispusa sa crape - gaurile de prezoane din mijloc - intaritura este foarte subtire ...
termostat de 70 nici eu nu inteleg - motorul sta in jur la 90 - adica termostatul deschis oricum - ca deschide prima dat mai repede chiar nu cred sa fie relevant ... in rest nu are cum sa mentina temp. mai jos in timpul functionarii
iti recomand un radiator de ulei daca nu ai si un cablu vag macar sa verifici din cand in cand cum stai cu knock-ul (stiu ca ai soft de profesionisti dar knock-ul potrivit imprastie si mama motoarelor forjate :) )
-
Ai dreptate si tu, de imprastiat se imprastie imediat motorul, nu e asta o problema. Incerc sa mai arunc un ochi din cand in cand pe laptop sa vad daca se fac anumite corectii, stau mai prost cu teoria si interpretarea datelor dar o sa ma pun la punct cu timpul. Radiatorul de ulei o sa-l pun in prmavara.