Subaru club Romania
Diverse => Versus => Topic started by: MihaiFlorescu on June 22, 2010, 21:38:38 PM
-
Haideti sa le explicam si celor mai putin familiari cu termenul AWD de ce sistemul de tractiune integrala de la Subaru este peste cel al concurentei.
O sa ii rog pe cei mai tehnici dintre noi sa explice pentru ca eu nu cunosc detaliile. Ce pot sa spun este doar ca Audi a prezentat de curand revolutionarul lor sistem pe noul RS5 in care cuplul este distribuit in timp real catre rotile cu aderenta cea mai mare si au venit cu un sistem similar celui LSD folosit de Subaru de mult timp.
AWD din 1972
Quattro din 1980
xDrive din 1980
4Matic din 1986
-
un subiect prea lung ... ce pot sa va spun este ca nu toate AWD uri sunt identice. unul este AWD ul de pe STI si altul este AWD ul de pe WRX si altul este AWD ul de pe impreza normala .
lipsa electronicii de pe modelele subaru mai vechi nu era tocmai un plus pentru soferul de toata ziua.
asa ca nu pot sa zic acum ca subaru rulz, pentru ca nu este asa! depinde ce vrei de la masina si cum o exploatezi zilnic.
ce pot spune este ca xDrive nu e un AWD in adevaratul sens al cuvantului.
4MATIC, QUATTRO si AWD , toate semnifica sisteme de tracitune integrala si difera foarte mult de la model la model, in unele cazuri de la motorizare la motorizare.
-
Subaru AWD vs Competitors
-
foarte tare
i feel prowd
-
Deci chiar ca ma simt mandru ca am un Subaru ce sa mai zic nimic nu se compara din ce se vede cu un Subaru.
-
lucrez ca mecanic de vreo 10-11ani si primul sistem 4x4 pe care lam intalnit a fost cel de la grupul vag (quattro,4motion...),al doilea a fost grupul bmw-mini-rover(xdrive...),al treilea a fost grupul gm-opel...si ultimul dar dupa parerea mea cel dintai este awd
nimic nu se compara cu awdul deoarece un diferential central de dimensiuni foarte mici face cea mai buna trb din cate am vazut in viata asta...
deci AWD the best!!
-
atunci de ce se spune ca cei de la audi au venit prima data cu tractiunea integrala?
-
It`s Marketing... ;)
-
Nu a venit cu tractiunea integrala prima data Audi.
Ar fi fost interesant de testat si x Drive plus 4x4 de la Mitsubishi.
-
AWD sistems wars (testing) on rollers
-
Deci trecem la volvo? Cum de X-Drive nu e cel mai bun si e cel mai prost? Nu a reusit sa treaca nici de primele 2 role unde au trecut toate :D
-
Cam asta intelegem Volvo nr.1
Sterge postul ;D ;D
-
Toate sistemele astea, mai noi ma refer, nu fac nimic fara controlul tractiunii!
Alea vechi nu fac nimic fara LSD, diff blocabil.
Orice 4x4,AWD, 4matic, quattro sau ce nume or mai fi avand, sunt , fara diferentiale blocabile, LSD sau TC de fapt 4x2 intr-un caz mai bun sau 4x1 intr-un caz mai rau.Cele care sunt 4x2 au in general LSD central(subaru) sau solutii mai vechi cum ar fi o cutie de transfer(Nissan Patrol).Cutia de transfer are raport fix si nemodificabil.Teoretic lucreaza ca un diferential blocat!
X-Drive este nimic fara TC, 4matic (modele mai noi) la fel, Quattro la fel!
AWD de la Subaru, din punctul meu de vedere, este mai bun pt faptul ca e mai simplu (cutiile manuale ma refer) si de la 0 in sus puterea este impartita simetric.S-a vazut si pe role ca la Subaru cand dadea drumu' soferul la ambreiaj toate rotile trageau-pentru o fractiune de secunda cei drept-masina dadea tendinta sa plece de pe role dar in final diferentialele deschise si-au spus cuvantul!
Tot ce a reusit sa plece de pe role avea un sistem de tractiune activat sau vreun' diferential blocat!
Cum de X-Drive nu e cel mai bun si e cel mai prost?
X-Drive e cel mai bun de pe piata la ora actuala>>>>cu TC (controlul tractiunii) activat!!!
-
-
Au mai fost cateva filme dintr-astea si intr-un final au recunoscut ca e si ceva marketing in testele pewlii!!
Nu o fi Fordu' bun pe 4x4, da' cu RAV u', io as fi zis sa il ambaleze macar cat a ambalat Forestieru'!
De ce sa ne kkm pe noi, e bun Foreste in agatat de table pe rampa, da' nici Toyo nu e foarte in spate.
-
AWD sistems wars (testing) on rollers
iar aici trage intr-o roata sau doua! :)
&feature=endscreen&NR=1
-
AWD vs. FWD vs. RWD
-
Subaru AWD vs. Mazda AWD
-
Ce concluzie penibila. Mazda awd (care apropo cred e cel mai slab sistem 4x4 nepermanent din cele 4 5 sau cate or fi pe piata la bataie cu Honda) e mai buna pt ca nu e nevoie sa o turezi ca sa treaca peste un obstacol. WOW...MUCH LOGIC.
Sent from my SM-N910F using Tapatalk
-
Si la final concluzia e ca mai bine decat acest Forester se descurca un XV dar mai ales Outback.
-
Mamaaaa ! Ce pofta mi-ai facut de putina "tavaleala" prin zapada !!!!
-
Vechi de mai bine de un an dar descriu bine, nu doar masinile intre ele ci si sistemele de tractiune folosite. E bun pentru cunostinte generale de AWD/4WD
-
Am mai auzit de chestia asta, parcă și Subaru are un 4x4 bunicel, nu?
-
asa se zice, cica ar avea.. :D
-
Habar nu am, am venit pentru poze.
Astept iarna si zapada sa ma lamuresc pe ce am dat banii.
-
Ți-ai luat anevelope slick? :D
-
Audi a decis sa modifice substantial sistemul Quattro:
[ Invalid YouTube link ]
Articolul complet:
http://jalopnik.com/audis-high-tech-new-quattro-is-about-to-piss-off-its-bi-1760502139
-
-
Audi a decis sa modifice substantial sistemul Quattro:
[ Invalid YouTube link ]
Articolul complet:
http://jalopnik.com/audis-high-tech-new-quattro-is-about-to-piss-off-its-bi-1760502139
Dupa ce vad eu acolo,pe undeva seamana cu tehnologia Subaru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Independent de ce zic astia in teste, eu am testat sistemele astea 4x4 si cum si le mai denumesc fiecare cand am umblat pentru inlocuirea Tribecai. Nu prea exista grad de comparatie intre ce ofer AWD si restul. Pur si simplu am renuntat la a mai schimba Tribeca pentru moment.
-
Nu trebuie sa intelegeti limba, trebuie doar sa va uitati la test. E clar ca Subaru este peste competitori.
-
Forester-ul rules. Pane Rumburak!
Si Toyota "RAU" e praf.
-
E compromisul ideal ca SUV intre autovehicul de strada si off-road.D.p.m.d.v.
-
nu e versus, dar mi s-a parut threadul potrivit
imi poate explica si mie dece nu impinge spatele in situatia din filmulet ? asa ca pentru noobs, adica ok inteleg ca nu ar fi urcat dealul ala oricum, dar care e faza? nu ar fi trebuit sa se invarta ?
https://youtu.be/pPkGLSjvRUY?t=12m1s
-
Mi se pare intentia soferului sa nu urce. Prea vine cu avant pana la 3/4 si acolo se opreste. Parca prea ia piciorul din gaz.
-
Are activat probabil VDC-ul care ii taie din putere pentru a preveni alunecarea.
Iar panta aia este asa abrupta ca pur si simplu rotile din fata abia ating pamantul. Cum spunea cineva intr-un anunt de vanzare. Nu e chiar Defender.
In alta ordine de idei stiu ca distributia pueterii la XV este undeva la 60-40 intre punti. Trebuia sa decupleze VDC si sa accelereze mai tare pentru a trimite mai multa putere la rotile din spate. In acea pozitie aproape intreaga greutate a masinii era asezata pe puntea spate.
Sa nu mai spunem ca terenul este imposibil de urcat fara avant, la cat de fragil si ud este.
Cel putin eu asa vad situatia, desi nu ma pricep prea tare in off road.
-
Oricum e o tampenie sa bagi un subaru stock pe genul ala de teren, nu e facut pentru asa ceva. Acolo doar un 4x4 cu centralul blocat SI anvelope MT poate ca ar putea sa urce. Poate ca.
Nu vorbesc din povesti, am un amic cu un samurai preparat bine pt off-road si l-am vazut deseori facand nebunii d-astea.
Vrei sa incercati un Subaru? Urcati la cabana la Ciucas. Din estimarile mele, rampa de pe acel drum forestier, altfel bine intretinut pentru un drum forestier, are cca 25-30%. L-am coborat cu greu pe picioare.
-
La cabana aia am chemat masina lor de armata. Mi s-a parut impresionant reductorul pe care il avea. Chiar ma gandeam ca nici cu WRX-ul nu as fi putut sa urc panta respectiva mai ales ca erau curbe stranse, lasand deoparte suprafata alunecoasa.
Am intrebat daca urca cineva cu masina personala si mi-au spus ca au avut VW multivan 4Motion si in rest masini mai serioase gen Nissan Patrol, Toyota Hilux etc.
-
ok, deci sa inteleg ca e drivers fault .... ca trebuia sa acelereze mai tare si sa o tina accelerata....de urcat nici nu mi-am pus problema ca ar fi urcat, nu cu acele caucicuri si pe pamantul ala semi afanat si probabil ar fi dat cu burta cand ar fi ajuns sus.
oricum in toate review-urile asta, se poarta cu manusi de catifea cu ele.... ori vrei sa arati ce poate ori te lasi pagubas si o arati doar pe asfalt.
Nu zic sa isi bata joc de ele, dar sa schimbe manusa de catifea cu una macar de lacatus :))
Poate o sa faca sese niste clipuri frumoase cu explicatii competente.....zic ca ar ajuta la vanzari si reclama
-
Am intrebat daca urca cineva cu masina personala si mi-au spus ca au avut VW multivan 4Motion si in rest masini mai serioase gen Nissan Patrol, Toyota Hilux etc.
Eu am urcat anul trecut cu XT-ul si chiar am scris despre acea experienta in postul meu.
Pe vremea aceea eram echipat cu pneurile M+S cu care a venit masina din fabrica.
-
Singura masina civila vazuta la ciucas a fost un touareg condus de o doamna.
Orice masina poate mai mult decat arata. Totul depinde de sofer si cat e dispus sa ii dea.
-
vorbim de cabana asta nu ? https://goo.gl/maps/jw8WwDqdnE72
de pe harta nu pare foarte virajat drumul ... eh in fine, nu e threadul potrivit oricum
-
vorbim de cabana asta nu ? https://goo.gl/maps/jw8WwDqdnE72
de pe harta nu pare foarte virajat drumul ... eh in fine, nu e threadul potrivit oricum
Intr-adevar, aceasta este cabana si cu putina atentie drumul este abordabil pentru masini cu tractiune integrala.
-
Ba de ce sa nu fie potrivit? :)
Acea cabana. Si nu e vorba de viraje (desi exista si un viraj meserias aproape sus de tot) ci de inclinatia drumului.
Pun aceasta poza, insa nu uita ca in poza nu se simte nici pe departe realitatea.
(https://s21.postimg.org/bottuadw7/IMG_20160903_173438034.jpg)
Uita-te la pozitia picioarelor sotiei, cea cu sapca rosie. Practic zici ca coboara niste trepte.
-
A venit toamna si in curand cromatica peisajului va incepe sa capete nuante de tablou neo-impresionist marcat de diviziuni pointiliste.
Ce ne impiedica sa facem o vizita la Cabana Ciucas? Daca sunt amatori ii astept sa ma contacteze.
-
Ultimul viraj este cel mai dificil. Cand am fost anul trecut bolovanii erau mari si coborarea este abrupta, astfel incat conteaza foarte foarte mult anvelopele, indiferent ca este AWD, X-Drive sau 4Matic.
-
pana la urma e threadul de VS :D poate fi si om VS munte sau masina VS munte dar....
mai degraba ati face un thread nou cu propuneri de iesiri, si apoi poze de pe trasee, si eventual recomandari pentru cei care vor urma ... as urmari threadul cu interes ...pana m-oi dota si eu
ceva de genul :
traseul de la x la y ,
durata x ore
dificultate mare, mica,
drum acoperit cu, macadam , noroi , etc
portiuni dificile cam unde, cate
eventual pret la cabana si la un suc, bere
........
-
"Brutalul" nostru coleg ;D are dreptate si personal salut initiativa sa pe care mi-o voi insusi in urmatoarele comentarii privind drumurile parcurse.
-
Ba de ce sa nu fie potrivit? :)
Acea cabana. Si nu e vorba de viraje (desi exista si un viraj meserias aproape sus de tot) ci de inclinatia drumului.
Pun aceasta poza, insa nu uita ca in poza nu se simte nici pe departe realitatea.
...
Uita-te la pozitia picioarelor sotiei, cea cu sapca rosie. Practic zici ca coboara niste trepte.
In poza nu se vede prea clar panta, dar pare f. abrupta. Eu cred ca un Subaru o urca fara probleme, eventual pe Low daca pe N sau in 1 tuseste. Eu cu Forestierele mele am urcat pe pante mai abrupte (daca ochiul nu ma inseala)
Si eu mai cred ca daca masina armatei a urcat, apai un Subaru e mai bun de-atata ! 8)
-
Probabil un Subaru cu reductor sau ceva automata ar fi indicat, eu cu XT'ul probabil as avea emotii. Daca mai e si ud pe jos, distractia e garantata, indiferent de sens ::)
-
De ce sa ai emotii?? XT in treapta intai trage mai bine la turatii mici decat 2.0 aspirat cu reductorul cuplat.
-
Probabil un Subaru cu reductor sau ceva automata ar fi indicat, eu cu XT'ul probabil as avea emotii. Daca mai e si ud pe jos, distractia e garantata, indiferent de sens ::)
Nu ai avea emotii. Daca ai cauciucuri bune, urci fara probleme. Eu cred ca ar trebui sa ai emotii la coborare, deoarece franele vor fi mult mai solicitate decat motorul si tractiunea la urcare.
L.E. - am gasit asta pe YouT. (mai sant si altele)
Uitati-va si voi ce masini urca si coboara pe acolo (Hyundai, Duster ,...)
Pai voi cu Subaru va faceti griji ?? :o Aveti Subaru, ce teava mea de esapament ?? ;D
-
Am condus ultimele două generații de ML pe drumuri forestiere și de căruță și am rămas plăcut impresionat. Mașina știe și poate foarte multe foarte bine în termeni de 4x4. Vorba unui prieten, păcat că nu va vedea altceva decât asfalt și mall în 99% din cazuri, pentru că e extrem de capabilă.
Și... http://jalopnik.com/national-hero-who-off-roads-a-porsche-cayenne-turbo-wil-1786384594
-
De ce sa ai emotii?? XT in treapta intai trage mai bine la turatii mici decat 2.0 aspirat cu reductorul cuplat.
Este exact invers treaba ;)
Xt are cuplu mai prost decât un aspirat până la turația în care intră turbina.
Ooopsie, wrong chart, o găsesc pe aia care trebuie și o postez. :)
-
Dragos, nu stiu pt ce generatii de motoare ai graficele alea, par sa fie generatiile noi, dar chiar si asa, turbo-ul are la 1000 de ture cuplu cat are aspiratul maximum... :D
Sau nu mai stiu eu sa citesc grafice? ;D
-
Trebuie turbo pentru ca altitudinea este un factor important in acea urcare. Motorul ramane usor fara aer la 1800m si la acele pante si regim de turatie joasa este greu cu un aspirat.
-
Cica asta este competitor pentru Outback :D Ia uitati cum dau in gol rotile din fata la nesfarsit pana se trezeste sistemul sa mute niste putere pe spate.
https://youtu.be/GOrOlx8TcCg
-
mda, cica haldexul V asta nou ar fi si mai laggy ca celelate generatii. din ce am citit nu ar mai fi sistemul hidraulic care tinea sistemul "amorsat" ca sa zic asa ... acu tre sa fie diferenta mare de viteza intre punti care sa antreneze ambreajele alea centrifugal... de aici si lag marit
-
A venit toamna si in curand cromatica peisajului va incepe sa capete nuante de tablou neo-impresionist marcat de diviziuni pointiliste.
Ce ne impiedica sa facem o vizita la Cabana Ciucas? Daca sunt amatori ii astept sa ma contacteze.
Scuze pentru poluarea topicul, dar tin sa raspund ca eu as fi tentat sa fac o urcare cu XT-ul :) Nu are thread inca, o sa-i fac poze zilele astea :D
-
https://youtu.be/YT2Fm6BwIIs?t=5m47s
noul tiguan pare destul de capabil
-
Focus RS vs. GC de raliu.
-
Dap, s-a tinut foarte bine RS-ul.
-
Eu nu vad decat o singura masina. Am senzatia ca trage dupa ea o mini-conserva dopata si gadgetizata.
-
Incredibil ce tractiune au scos astia de la Ford dintr-un motor transversal!
Parerea mea e ca secretul consta in diferentialul spate care poate face torque vectoring.
-
Pentru o masina de strada s-a tinut chiar foarte bine RS-ul desi comparatia e cam trasa de par. Se compara o masina pregatita de raliu cu una de strada ???
-
Wrangler ca de obicei radical si transant ;D
-
asa ca necunoscator sa imi dau si eu cu parerea
mi se pare ca subaru a mers mai mult cu lateralul (sideways) decat focusul.... ori de caucucuri ori de sofer care mai mult voia sa faca drift
Focusul s-a tinut foarte bine pe trasa .... oricum mie imi pare ca ambele masini nu pareau sa aiba viteza prea mare....si cel cu subaru parea sa drifteze on purpose... Parerea mea
-
Pai a zis omul din Subaru "I'm having too much fun". S-a dat de-a latu special, in timp ce RS-ul mergea pe zapada proaspata din interior pentru aderenta crescuta, in loc sa mearga pe gheata sau zapada batatorita pe unde mergea Subaru.
Oamenii au o scoala de raliu. Nu a fost un test pe bune, ci doar o comparatie de dragul youtube-ului. Cum spuneau si ei, spera sa vada ce trebuie facut la Focus ca sa fie ca Impreza peste un an sau cine stie cat de mult timp.
-
Stiu eu ce trebuie facut la pocket-rocket.
Se scot siglele de pe pocket-rocket si se monteaza pe un Subaru.
-
-
Dupa ce am vazut/simtit pe zapezile astea nu as da impreza pe xdrive. Doar garda la sol o mai tine in parcare. O zi.
-
https://youtu.be/HzkYmnaZPJM?t=3m15s
2.0 parca are sistemul haldex nu ?
-
https://youtu.be/HzkYmnaZPJM?t=3m15s
2.0 parca are sistemul haldex nu ?
Din ce stiu singurul Quattro Haldex este cel de pe A3/S3
-
Head 2 head cu un X4 2.0Xd pe acceleratie. Mai catigam cate 1m cand schimbam treptele si difful spate imi dadea un sut in fund, dar in rest cam la fel. Plecat din treapta 1 de pe la 10km/h pana la 110. Oricum departe de ce dau ei ca si acceleratie la X4. Probabil ca trebuia sa schimbe 10 setari in meniu ca sa ii dea acceleratia maxima.
Pe franare s-a oprit mai bine, dar franele sunt urmatoarele pe lista mea :D
-
concurenta directa
ce or gavari aia acolo ar fi interesant
-
Dupa cum se si vede la un moment dat, masinile sunt limitate si de soferi.
Foresterul pare sa se descurce mai bine decat Tiguan, inclin sa cred ca Tiguanul, dac'ar fi coborat unde coborasera cu Foresterul, il scoteau in primvara de'acolo ;D
-
[ Invalid YouTube link ]
-
VS mazda cx5
-
XV vs Q5
&feature=youtu.be
-
subaru nu a particpat....
-
Au facut o comparatie foarte relevanta alaturand Fiat 500, Suzuki Sx4, Wrangler si Isuzu.
Filmul este frumos dar a fost facut doar cu masinile dealerilor care au avut amabilitatea de a trimite un autovehicul pentru o plimbare usoara pe drum foresterier.
Un Subaru din generatia veche ar da peste cap toata filmarea.
-
pai trebuia un dealer sa ofere masina, un Forester sau un XV. e greu ca SMT sau AK sa faca asta, nici nu stiu daca au model de drive test acum, de oicei le vand destul de repede pe astea, nu stau prea mult la ei
-
pai trebuia un dealer sa ofere masina, un Forester sau un XV. e greu ca SMT sau AK sa faca asta, nici nu stiu daca au model de drive test acum, de oicei le vand destul de repede pe astea, nu stau prea mult la ei
Faptul ca nu stau mult pe stoc e imbucurator. Ceilalti fie au masini fabricate abunent, fie nu au cerere pentru ele (cazul unei marci bine cunoscute de mine).
Cu Foresterul este foarte simplu, deja aproape toata lumea stie ca este cel mai serios in off-road si il solicita atunci cand sunt probleme.
Nu cred ca exista timp pentru a demonta a 100-a oara ca Subaru are cel mai bun sistem de tractiune allroad, chiar mai bun decat al pick-up-urilor prezentate.
Ar fi fost putin jenant ca o Impreza sa bata toate off-roaderele adunate la parada.
-
Ar fi fost amuzant să trimită un justy. :D
-
Ar fi fost amuzant să trimită un justy. :D
Ar fi meritat. :)
Glumim dar Justy nu apartine marcii si nu ar fi avut rezultate deosebite in off-road.
Daca ar fi trimis un Forester nou cu X-Drive ar fi facut legea intre off-roadere.
Modelul pe care l-ai avut a avut unul dintre cele mai bune sisteme de tractiune integrala de pe piata. Era depasit doar de STI.
-
Avut este corect.
-
Nu as merge chiar asa departe cu increderea asta in Subaru, dar s-ar fi descurcat bine. Pana la urma avem niste veritabili off roaderi pe acolo.
-
Cei mai multi au doar numele care ii recomanda pentru off-road. Cand ii scoti in teren vei observa ca multi vor fi depasiti de Impreza.
Noi, in calitate de posesori Subaru, avem datoria de a face cunoscut acest aspect.
-
Nu am condus jeep sau isuzu ca sa zic ca impreza e mai buna, dar totul e oricum subiectiv si la astfel de teste oricum castiga cei cu bugetul de marketing mai mare, dupa cum mi-a dezvaluit un prieten director la un mare importator din Ro.
-
pai trebuia un dealer sa ofere masina, un Forester sau un XV. e greu ca SMT sau AK sa faca asta, nici nu stiu daca au model de drive test acum, de oicei le vand destul de repede pe astea, nu stau prea mult la ei
Faptul ca nu stau mult pe stoc e imbucurator. Ceilalti fie au masini fabricate abunent, fie nu au cerere pentru ele (cazul unei marci bine cunoscute de mine).
.
sa nu ne imbatam cu apa rece .....nu cred ca exista pe stoc pentru ca aki sau smt nu isi permit sa comande pe bani lor masini de 30-40k euro sa stea cu ele , nu ca se vand ca painea calda ... Subaru e totusi un jucator foarte mic pe piata ....cred ca in general masinile vin doar cand se da comanda ferma, cu avans platit. Din ce am inteles eu de pe acest forum e ca mai pun ei mana de la mana si mai aduc cate un model pe care il plimba intre BV si Bucuresti ca masina de test drive si showroom.
-
.... Din ce am inteles eu de pe acest forum e ca mai pun ei mana de la mana si mai aduc cate un model pe care il plimba intre BV si Bucuresti ca masina de test drive si showroom.
Este doar partial corect.
Din cate stiu eu, AK are acum pentru drive-test, asa:
- 2 buc. Forester ( unul diesel si un XT). De astea sunt 100% sigur.
- 1 buc. Impreza 2.0 CVT ( dar asta stiu ca era pusa la vanzare, nu stiu daca o mai au);
- 1 buc. Outback diesel ( cel putin in urma cu 2-3 luni, era).
Nu stiu ce are SMT pentru drive-test ( mai exact, nu stiu daca au masinile lor de dt sau le sharuiesc cu AK).
Parca si Twin Motors Cluj avea masina de drive-test ( nu mai retin daca Outback sau Forester).
Stocurile sunt intr-adevar mici ( de regula, doar masinile din showroom).
Este si de inteles acest aspect - rulajul nefiind unul mare, nu poti risca sa aduci, de exemplu, 3 Forester diesel si clientul sa vrea unul pe benzina.
Sau sa aduci una rosie, una galbena si una albastra si clientul sa vrea una alba ...
Asta e problema la noi cu o marca de nisa. Din pacate, o nemeritat de ingusta nisa !
Si aici ii dau perfecta dreptate lui Wrangler - este, pe undeva, si de datoria si spre binele nostru sa-i lasam si pe altii sa stie cu ce se mananca masinile astea si la ce-s bune !
-
CX5 se opreste pe la 180. Sau poate ca mai urca dar foarte incet, ca de la viteza aia am inceput sa il pierd. Pana pe la 160 egal cu Outbackul.
-
ultima parte cred a a mai fost postata
-
-
XV vs CX3 si honda
-
Nu e rau CX3. :) Ca sa nu zic mai multe.
-
asa mi s-a parut si mie .... voia sa plece mai repede decat XV-ul ...cred ca daca ii dadaea gaz constant trecea repede
-
Nu e rau CX3. :) Ca sa nu zic mai multe.
In trailurile in care am fost eu cu Foresterul, CX 3-urile (un 2014 si doua 2015) nu s-au putut tine dupa noi . Pana si pe drumurile cu criblura derapa urat de fund in curbe, in timp ce noi cu Subaru-urile ne mai credeam inca pe asfalt. Pe offroad nu mergea in 3 roti ca suby. Se invartea roata care era in aer in gol si nu mai inainta. Eram nevoiti sa il impingem sau sa il luam la shufa pe cand suby-urile chiar si cele de generatie mai veche nu aveau aceasta problema. In nisip se infunda mai tot mereu, tractiunea inteligenta nu il prea ajuta, pe cand Subaru-urile se infundau numai cele mai vechi fara tractiune inteligenta sau reductoare mai destepte. Cele mai noi treceau de zonele nisipoase fara probleme. La traversarea unui parau de vreo 40-50 cm un CX s-a oprit pe la jumatate si am fost nevoiti sa in remorcam ca sa iasa. Dupa aceea motorul a repornit. Nu am aflat niciodata de ce s-a oprit. Probabil a luat apa pe la instalatia electrica.
Pe mine m-a dezamagit foarte tare CX5-ul deoarece acum cativa ani atunci cand a aparut l-am vazut la salonul auto si mi-a facut cu ochiul. La vremea aceea parea o optiune interesanta, dar acuma ma felicit ca nu l-am cumparat.
..................................... parerea mea !
-
Si asa, revenim la vorba unui clasic in viata:
"Unii au 4x4, altii cred ca au ... " :P
-
O adunatura de detoate. Nu pot sa nu remarc ca e mult mai bine cu o masina mai usoara prin noroaie, vezi Suzuki si Foresteru.
Haios si catelul! :)
-
-
-
-
-
-
SG-ul nu ramanea impotmolit :P
-
Un test inutil, aia e cea mai nasoala zapada posibila. E inghetata, ramai usor suspendat, ia imediat forma rotii si dup-aia dai in gol/gheata degeaba. Pe zapada de genul asta am ramas si cu un defender impotmolit, desi zapada era jumate din garda la sol.
Daca inteleg bine seamana cu zapada de la intalnirea de asta iarna - cei care ati fost probabil intelegeti despre ce vorbesc.
-
Zapada de la intalnire era ca cea de mai sus peste care mai pui temperatura exterioara de 12 grade. Deci gheata incepea sa se ude.
-
-
-
https://www.4tuning.ro/green-cars/i-a-cam-dat-cu-virgula-tesla-model-x-esueaza-lamentabil-intr-un-test-pe-teren-accidentat-37077.html
-
partea interesanta e cand roata spate e singura cu tractiune
-
ceva e dubios si in cel de sus si in asta .....skoda face mai bine ca audi ?
adevarat ca skoda pare mai noua dar A6 ala ar trebui sa aiba torsenu nu ?
-
https://youtu.be/xt5ooUlbPJM?t=5m3s
pe principiu daca nu ai cauciucu potrrivit stai acasa ca te fac si 4x2 ...mie imi pare ca e cam natura versus prostia omeneasca :)) only in russia
-
Wow, genial clipul!
Asta pentru cine mai crede ca AT-urile sunt grozave in zapada!!! De asemenea, greucenii in off-road.... not so funny.
-
loganu si dusterul dau clasa chiar si la subaru ....de bmw si audi nu mai zicem :)))))
https://youtu.be/zFWMRCd6xyY?t=11m19s
-
Eu n-am vazut asta. Am vazut ca cei doi subaristi negri au fost foarte prudenti, nu s-au avantat cu talpa in acceleratie. E clar ca acea rampa nu se putea urca decat cu mare avant. Si ce o fi fost in capu celui cu foresteru argintiu care a urcat in aproape pana sus si l-a gasit schimbatu treptei, apoi i-a murit in a doua la o noua incercare, apoi a luat o trasa aiurea...
-
Eu am vazut doar amatori... blocat roata la franare pe coborare... talpa la urcare...
-
La gheata care era dedesub nu prea aveai cum sa urci complet decat daca veneai de jos cu elan, faptul ca nu puteai sa tii trasa drept influenta insa f mult rezultatul final
-
Eu n-am vazut asta. Am vazut ca cei doi subaristi negri au fost foarte prudenti, nu s-au avantat cu talpa in acceleratie. E clar ca acea rampa nu se putea urca decat cu mare avant. Si ce o fi fost in capu celui cu foresteru argintiu care a urcat in aproape pana sus si l-a gasit schimbatu treptei, apoi i-a murit in a doua la o noua incercare, apoi a luat o trasa aiurea...
glumeam ...dar totusi s-au descurcat destul de bine ( loganu vs a6 a fost funny, chiar daca A6 a avut avant mai mic ...e o masina mai puternica si are si 4x4 ) .... oricum pana nu or sa aiba toti aceleasi caucuciuri ...brand si model greu sa zici ca unu e mai bun ca celalat cu adevarat
-
Daca tot e vremea Olimpiadei de iarna, de ce sa nu spunem ca acele AT-uri sunt cele mai celebre patinatoare. Si Petrom-ul echipase o flota intreaga de Navarra cu asemenea anvelope pentru sezonul rece. Multe s-au scarpinat prin maluri de drum, altele iubeau mersul la cravata in spatele tractorului...iar bietii soferi, retezau morcovii din fund. Dar pe flancuri, scrisul ala cu litere albe e minunat...
-
Tiguanul inca se mai sterge de sange la nas la ce limitare a dat rusnacul in el.
-
tot cu rusi si japoneze ...dar mai finut
-
nu cunosc anvelopele dar par a fi impecabil de inutile
-
lada tot lada :)) si cum ziceam in precedentele ocazii ....dusterul se tine destul de bine
-
-
mai mult versus de cauciucuri
https://youtu.be/hlSv9fGT1Fk?t=2m45s
-
-
https://www.4tuning.ro/off-road/dacia-duster-este-iar-motiv-de-mandrie-nationala-suv-ul-si-a-demolat-adversarii-pe-o-pista-de-slalom-37914.html (https://www.4tuning.ro/off-road/dacia-duster-este-iar-motiv-de-mandrie-nationala-suv-ul-si-a-demolat-adversarii-pe-o-pista-de-slalom-37914.html)
-
Nu stiu daca a mai fost, insa as fi curios care ar fi explicatia:
-
Foarte simplu. Forester is the best. Ce nu e clar ? O0
-
Pentru ca tipul cu forester este singurul care stie sa abordeze corect situatia.
Intra incet sa nu se afunde cu botul si apoi ii da talpa. Il ajuta si faptul ca este mult mai usor.
Ceilalti intra tare si apoi merg prea incet bazandu-se probabil pe faptul ca masina lor e off roader sau intra incet si merg foarte incet pana cand greutatea mare ii afunda in mocirla.
Reductia aia foarte mare ii dezavantajeaza aici pentru ca rotile mari se invart incet. E bun sa te urci pe bolovani sau pante super abrupte, dar nu si aici.
-
Si cauciucurile păreau mai agresive, ca desen, pe subaru.
-
Plus,as zice ca nespecialist, nissanul cel puțin pare ca se ingroapa pana la diferential in namol...ca din ce stiu eu astea au dif-ul expus...se vede un sant facut de dif cand e randul mitshu sa intre.
Si ala care il tragea se vede ca a trebuit sa invinga o rezitenta mai mare decat daca erau doar rotile inamolite...practic zic eu ca la tarait pe dif prin namol...cel putin initial
Subaru are diful bagat sus...si e si mai usor, plus cauciuc...
-
-
De ce comparati balene cu ponei?
Una este sa compari acele sisteme de tractiune integrala pt hard offroad ( unde pe langa sisitemul de tractiune mai ai inca N factori care influenteaza ) si alta este sa compari sistemele de tractiune pt daily use .
Acest never ending story este dezbatut peste tot fara nicun rezultat evident si credibil . Eu va spun ( nu din auzite ci din incercate) ca la daily use intre un sti si un x drive nu este difereta. Pe unde am intrat cu unu am intrat si cu celalat . Iar la tractarea opusa cu cablu e simplu : castiga cel care prinde primul aderenta.
In regim de offroad si extrem offroad nu ma pot pronunta. Da si aici daca aducem Mercedesul 6x6 avem din nou probleme.
Si asa ca si o completare , cand era Ciorbea prim ministru si a venit in vizita la noi in judet cu un Nissan Patrol a vrut sa viziteze ceva dracii pe munte . Si noi taranii din provincie cu aro 244 , 243 i-am cam dat clasa si a mai trebuit sa il si tractam de pe acolo .
Dar separe ca Aro a “pierdut “ de mult competitia din cauza ca nu il mai baga nimeni in seama . Si mai bun pe off ca 244 este IMS-ul. Dar asta este alta poveste .
-
-
Cel mai rapid sistem dintre toate este pe .......BMW.Nici Subaru nu se misca asa repede.Mazda nu are ce cauta acolo, are AWD montat pe masina doar ca sa se laude si sa faca mai mult profit companiilor petroliere si Rav4 are nevoie de o reprogramare a TC-este prea agresiv si nu lasa masina sa faca nimic.....daca si Tucson-ul se misca mai bine!
Avand in vedere conditiile si anvelopele total nepotrivite, in parerea mea, fruntase sunt BMW, Subaru si VW.
-
un versus de duminica din prisma traseului....nu pare sa fie prea dificil... garda la sol sa fie
interesant e de stiut cine a organizat si daca subaru romania stia de existenta acestui comparativ sa trimita si ei un XV sau forester .... marketingul asta ne omoara ...
la turatii inca nu am vazut noile generatii de subaru ...ar putea ajuta destul de mult la vanzari
-
Singurul subaru cu review Turatii e de prin 2009 (xv diesel). Mai e un Justy dar nu se pune.
Si mie mi se pare ciudata lipsa aproape toatala de marketing din partea reprezentantelor. Ok, cei din Brasov mai incearca una alta, dar nici comparatie cu restul marcilor.
Asta e...
-
Stiu ca ala e singurul review...si pana anul asta era suficient, ca multe lucruri nu s-au schimbat pana acu.
Dar acu cu noul interior si noua platforma ar fi bun un review...poate ne aude @Sese si le trimite xv-ul la review :D
-
I am mai transmis si eu lui Sese asta cu dat masinile la review, chiar si de Zoso, care a avut Forester mai facea car reviews si blogul lui e destul de vizitat.
-
Nu cred ca genereaza vanzari cat costul de reparatie dupa "teste" facute de acesti cunoscatori. Stie Sese de ce nu le da peste tot. Cine vrea Forester se duce si face drive test direct, nu se mai uita la teste comparative.
-
Un review nu cred ca strica oricum,daca e facut obiectiv...comparativul ar fi next step...dar unul mai putin necesar
-
ce mi se pare interesant e ca si tiguanul (e acealasi video ca si in versus-ul cu Forester) si CX-ul au o problema cu stanga spate .....
are cineva o explicatie ? dece pe dreapta nu e o problema si dece pe stanga ar fi ?
-
verus de 9 modele awd
la fel ca si in cel de sus mi se pare dubios ca roata dreapta spate e infranata la toate sistemele cand puntea spate e pe role .... si nici nu prea se inceraca mutarea stanga dreapta ..... adica daca stanga se invarte de nebuna , dece sa nu o franezi sa o invrti pe dreapta
-
foresterul manual mi se pare ca se descurca mai bine nu ?
-
traseul este cel pe care l-a facut si XV-ul in video-uri precedente
-
https://youtu.be/WdHVmwsJOjU?t=25m41s
nu e in acceasi categorie
aici versus 2 dustere ... care se descurca bine de tot ... bine unul din dustere pare ca are si tinte pe cauciucuri.
E interesant ultimul test
-
duster are 2 avantaje aici dpmdv - greutatea mult mai mica si garda la sol putin mai mare vs forester
-
Garda la sol este similara, 20,6cm. Foresterul este mai greu cu aproape 250kg dar are cu aproape 50% mai multa putere fata de Duster.
-
Nu conteaza asa mult puterea la offroad. Te cred cu garda, visual pare mai inalt Dusterul
-
Ai spus foarte bine, Dusterul pare.
Este un autoturism construit pe o plaforma foarte mica, usor, cu o caroserie fragila si cu un sistem slab de tractiune.
Nu se pot face comparatii relevante intre masini atat de diferite. Dusterul (la baza Nissan Micra) ar trebui comparat cu Fiat Panda 4x4.
Francezii au reusit sa expandeze un sasiu mic si sa il faca sa semene cu masinile serioase.
Aplicand metoda frantuzeasca la sasiul de Impreza s-ar fi obtinut un Hummer H2.
-
Micra? Esti sigur? Sistemul 4x4 e ceva mostenire de la Nissan.
Evident e departe de ce ofera subaru dar e in linie cu restul producatorilor de volum
-
Cosmin are o raca personala cu Dacia, dar nu e chiar asa tigaie. Pentru off road masina e foarte bine gandita. Am fost ieri cu ea prin niste noroaie pe unde nu as fi bagat Subaru desi sunt sigur ca se descurca. Pe strada e fff mult sub subaru, dar la off road...
Pana la urma asta e marele avantaj la Subaru.. ai dacia Duster si BMW seria 3 intr-o singura masina.
-
Garda la sol este similara, 20,6cm. ...
Da-mi voie sa te contrazic !
Foresterul are garda la sol de 22 cm.
Nu stiu cat e la Duster si mi-e si lene sa caut...
-
Corect, Foresterul tau diesel avea garda de 21,5cm. Duster are 20,6.
-
Cosmin are o raca personala cu Dacia, dar nu e chiar asa tigaie. Pentru off road masina e foarte bine gandita. Am fost ieri cu ea prin niste noroaie pe unde nu as fi bagat Subaru desi sunt sigur ca se descurca. Pe strada e fff mult sub subaru, dar la off road...
Pana la urma asta e marele avantaj la Subaru.. ai dacia Duster si BMW seria 3 intr-o singura masina.
Nu imi place rezistenta la impact a masinilor si nici faptul ca transmit utilizatorilor o falsa senzatie de siguranta.
Priveste atent comportamentul utilizatorilor, vei vedea ca se comporta ciudat la volanul "GIPului" mult visat.
-
Fratemeleu, daca oamenii-s prosti, nu da vina pe masina ;)
-
Se influenteaza reciproc.
-
-
oare dece nu a vrut subaru sa se bage ?
-
-
Merge si Audi dar sistemul lor de tractiune integrala ar trebui redenumit √Quattro.
-
Merge quatro daca iei motoarele mari care sunt plasate longitudinal....din ce stiu eu,acu VAG arunca denumirea quatro pe orice haldex #not torsen
E un filmulet pe acelasi canal cu un tiguan care nu pleaca de pe 3 role
-
-
-
-
Cu SG n-ai?
-
Probabil ca prezentatorii din clipuri nu erau nascuti la data fabricarii SG-ului.
-
? ce legatura are?>
-
Cu SG n-ai?
Cum adica, nu cunosti biblia Subaru??? ;D ;D
SG, dar aspirat si automat:
-
again ...ce legatura are ?
Din ce vad eu si inteleg (poate inteleg gresit si ma luminati voi ) cu o roata pe uscat nu urca .... acu e clar ca puterea e trasmisa , poate chiar prea multa incat rupe aderenta si aici e vina cauciucului si a subaru pentru ca pune cauciucuri de 2 lei pe masini de 40k euro (Geolanderele alea era NOT BUY in testele ADAC)
Deci daca are traction control ON nu poate sa urce ca nu are putere daca e OFF rupe aderenta
astea sunt teste specifice si de aceea cred ca in noile subaru x-mode are mai multe moduri in care TC ramane ON dar putin mai permisiv
e corect ce zic sau sunt pe camp mai rau ca un offroader ?
-
Nu are de ce sa fie diferit TC la noile modele. Iar acela este un Subaru nou :) Deci fix asa se comporta. Oricum, testul demonstreaza ca setarea electronica este bine gandita. Cat despre anvelopa, daca puneau una mai buna de asfalt nu mai era buna de off road si invers. Dar cam toti de pe forum care au avut acele geolander au spus ca sunt slabe.
-
In echiparea standard nu sunt montate cele mai scumpe repere pentru ca nu ar mai fi vandabil produsul.
Cei care vor performanta opteaza ulterior pentru gama superioara.
Un utilizator pretentios poate investi cateva mii de euro doar in rotile unui Forester. Set dedicat de vara cu anvelopele lui Mihai(cele din Japonia), roti de iarna cu anvelope de top, roti de scandal cu AT sau MT sau ambele.
Geolandarul este bun pentru cei care sunt la prima achizitie de Subaru. Acestia vor sa intre pe toate tipurile de teren si ar avea probleme de perceptie fata de marca daca ar fi limitati de o anvelopa semi-slick, neaderenta pe drumuri de munte.
-
mda .... ca tot o dau ei cu safety si o dau in bara la singurul lucru care te tine pe sosea (ca se vede din filmulet ca degeaba ai electronica si toate cele daca rupi aderenta usor ) exista si alte Allseasoons mai de calitate si mai ieftine
ma astept sa imi dea la un logan sau matiz niste geolandere, masini de buget nu la o masina de 40k 4x4 WTF .... nu vreau sa fie montate CELE MAI SCUMPE si nici CELE MAI BUNE ... vreau sa fie niste decente cel putin middle of the pack nu rock bottom.
Pretul nu e un argument atunci cand te c**i pe tine cu siguranta. Imi iei ochi cu un system scump gen eyesight dar te zgarcesti la cauciucul care efectiv tine masina pe drum
Asa pot sa iau un subaru stoc si daca vreau performate ii pui 5000 de turbine si il fac de 5000 de cai ... probelma mea ce fac dupa...
https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2017_Sommerreifen_Test_215_65_R16.aspx?ComponentId=286765&SourcePageId=31821
Serios mi se pare mega jenant ... dar poate sunt eu prea hater
sa revenim din off topic cu si mai mult versus
-
Nu mai exagerati, ca nu stiu cu ce anvelopa nu patina acolo. In rampa, umed pe jos, cu roata usor suspendata (celelalte 3 erau pe role deci mai sus si deci asta din dreapta spate avea apasare mai mica), sa impinga o tona si 6-700kg, nu cred ca ar fi contat orice era acolo.
Geolandar-urile nu stralucesc pe asfalt, dar nici chiar cele mai rapciuge nu sunt. Si cum a zis Boxer, ei au pus una "buna la toate", inclusiv buna la buget. Geolandarul m-a impresionat placut din punct de vedere al aderentei in off-road usor si pe gheata/zapada inghetata. Era sa ajung intr-o prapastie crezand ca nu vor avea aderenta in niste sleauri inghetate, i-am dat bice sa vad "cum patineaza un AWD pe gheata", eram a doua cu reductor, si ele au avut atata aderenta ca am tasnit ca de pe uscat. Noroc ca au tinut la fel de bine si la franare. ::)
-
Eu cu SG-ul nu pot sa fac asa , nu? ???
-
Am avut Geolandar G95 pe Forester vreme de 5 ani si cca. 150k km (bine, nu toti km astia au fost facuti vara si, implicit, nu cu Yokohamele).
Nu excelau nici pe ud si nici pe canicula, dar se comportau decent spre bine. Nu m avut niciodata, nicio problema de aderenta.
Unde excelau insa era la durabilitate. Efectiv, le-am schimbat petru ca ma plictisisem de ele !
Cand le-am inlocuit, profilul era de peste 6-7 mm (nu mai retin exact, dar stiu ca minimul admis era de 4 mm si astea aveau inca bine peste cei 4 mm).
Da, Bridgestone-urile Potenza achizitionate ulterior, se simteau mai ”sigure” la viteza mare pe ploaie torentiala si erau mai silentioase (doar dupa ce se incalzeau) dar daca le scoteam de pe asfalt si ajungeam pe niste iarba uda ... aia era !
Geolandar G95 am si pe XV si nu am a le aduce critici (deocamdata).
Totusi, interesant e ca Subaru nu merge cu Yokohama pe toate modelele - pe Impreza, de exemplu, am Dunlop.
-
Eu cu SG-ul nu pot sa fac asa , nu? ???
Cred ca oricare dintre noi ar reusi , asta daca nu s-ar c... pe el in varf. ;D
-
La coborare sigur conteaza HDC'ul, pe care SG'ul nu'l are. Eu nici n'as fi curios daca as putea face asa ceva, prefer sa elimin controlat secretiile ;D
-
https://youtu.be/jLqDlZJrnSA?t=1701
Forester 2019 vs CRV
Pacat ca nu stim ce setari a avut fiecare masina
PS ....derulati pana la capat :D
-
-
-
pe mine ma bulverseaza cum in videoul ala de acu 6-7 posturi pleaca (de pe loc) din rampa aia care in mod clar e mult mai mare decat dambul astuia ... deci cum la aia CVT-ul nu limiteaza si la asta limiteaza .... cred in Demo-ul ala au masina modificata pentru treaba aia
Si in cearta pe aia de la TFL desi a ajuns si el la aceasi concluzie ....ca CVT-ul limiteaza culplu sa nu sara in aer
-
You can turn VDC Off, you can turn X-mode off, but you can't turn CVT off :) :P
-
-
Parca fata de obk are un delay mai mare fata/spate dar cupleaza mai tare. Chiar si cu o singura roata, parca trimite mai multa putere la singura roata cu aderenta. Iar pe modul Sand pare ca are patinajul cel mai scurt inainte de a trimite puterea la rotile cu aderenta. Sunt curios pe noul Forester cum se va vedea diferenta intre Nomal, Snow&Dirt, si Deep Snow and Mud.
-
vom vedea daca le da subaru masina :)))
un mic versus si intre generatii
-
audi 100 le-a rupt capu ca la pui :)))
-
-
Mda, slow...very slow... :D
-
Am vazut doar jumate din clip pana acum, dar deja imi confirma suspiciunea de la inceput: Bridgestone sucks!
-
Eh....nu sunt de iarna insa masina premium 2018 de 50k, care zice ca pune accentul pe safety si economie nu a auzit de conti michelin goodyear
Oricum par mai bune decat geolander deci un plus....oricum masina japoneza cauciucuri japoneze e o sinergie
-
acu intrebarea mea e (si am mai postat un film cu versus de 8-9 sisteme): dece cand roata stanga spate pe asfalt au toate probleme ? La roatra drepta pe asfalt se misca usor treba
o sa caut filmuletu ala din nou sa il mai repostez daca vreti
PS: stie cineva daca A4 e cu haldex sau torsen ? .... stiam ca torsen sunt doar la motoarele montate longitudinal
-
A4 sunt toate torsen, mai putin ultimele manuale care vin cu ultra technology. Haldex e pe A3.
In filmuletul de mai sus nu vad test cu 3 roti pe role si roata dreapta spate pe asfalt ... nici nu stiu de ce ar fi diferenta dreapta stanga. Oricum e curios, eu am vazut mai multe teste in care subaru se descurca fara probleme chiar si la 3 roti cu roata spate pe asfalt.
-
Nu stiu cum sunt generatiile noi , dupa SG dar eu nu am avut probleme decat daca am ramas pe burta.
-
Sant cel putin la fel de bune. Am avut un 2013 si acuma am un 2016 si nu am ramas decat atunci cand m-am cocotat pe burta.
-
pe burta, iznoun! (https://www.esq.ro/emoticons/naughty.gif)
(https://foreste.esq.ro/wp-content/uploads/DSC_0339.jpg)
-
vom vedea daca le da subaru masina :)))
un mic versus si intre generatii
Ca sa înțeleg corect...Forester SG cu role pe trei roti și tracțiune, in cazul asta, doar pe roata spate stanga, a pornit de pe loc și a putut urca panta?? ;D
-
SG si SJ, in timp ce outback-ul nu a reusit :)
-
pe burta, iznoun! (https://www.esq.ro/emoticons/naughty.gif)
(https://foreste.esq.ro/wp-content/uploads/DSC_0339.jpg)
MOAMAAAA.......... ce inalt e GHEGHE
La coborare sigur conteaza HDC'ul, pe care SG'ul nu'l are. Eu nici n'as fi curios daca as putea face asa ceva, prefer sa elimin controlat secretiile ;D
SG cu reductor si nitel de frana sau AT pus pe 1 ajutat de frana........who needs HDC!
-
-
Parerea mea e ca aceste comparatii sunt total inutile. Astia se asteapta ca o masina care ramane impotmolita sa iasa dintr-un stranut in situatia in care are aderenta doar pe roata de rezerva. In situatia reala , orice masina se poate descurca. Am vazut masini si masini ramase desi nu te asteptai , dar si care au iesit contrar tuturor asteptarilor. Asadar , consider inutile filmuletele de pe youtube. Le mai faceti si vizualizari unora care nu au ce face...
-
-
Cumva mai on-topic ;D
-
;D
Ce-mi place cum spune omul :
”All Season Tires - Three Season Tires !!!”
PS: Am spus asta de multe ori - indiferent de masina, motor, putere, sistem de tractiune si electronica ajutatoare nu trebuie uitat ca singurul contact cu drumul sunt ... anvelopele !
-
Nu stiu ce all season-uri sunt dar arata a "de vara" mai degraba.
-
Sunt Yokohama Geolamdar G90 (sau 95). Cu astea vin "încălțate din fabrica".
Scrie intr-adevăr pe ele "all season" dar nu sunt marcate M+S si nici fulgul nu-i desenat .
Ma uit mâine la ale mele si le fac o poza.
LE: Am uitat ca Yokohamele sunt la odihna si pe mașina am șoșonii (Michelin Alpin).
Deci, no pictures !
-
-
-
-
Tot facand research despre sistemul awd de la mazda (in curand posesor de mazda 6 awd) am dat de mazda ice academy, un exemplu de filmulet aici, unde compara si cu Subaru
https://youtu.be/Vq6FmQiGyJE
-
pare mai fun decat 2.0 aspirat cvt >:D
-
Tot facand research despre sistemul awd de la mazda (in curand posesor de mazda 6 awd) am dat de mazda ice academy, un exemplu de filmulet aici, unde compara si cu Subaru
Pai este vorba despre un film facut la Mazda Ice Academy !
Doar nu credea cineva ca vor spune ca-i de prastie .... desi, probabil, sistemul lor este OK pentru ”average driver & average driving conditions„.
Cat despre Subaru - in film le compara doar din vorbe.
Nu mai gasesc acum filmuletul, dar au facut tot la Mazda Academy un test in care incercau sa demonstreze ca sistemul lor AWD este mai bun decat cel de la Subaru.
Si au folosit o smecherie - ca sa ”intre” mai repede sistemul AWD (sa nu actioneze ca si unul reactiv ”clasic”), bracau rotile !
Si in filmul de mai sus spune nenea ala de la Mazda ca sistemul lor este proactiv ... si intra inainte ca rotile sa piarda aderenta, in momentul in care virezi !
Daca tii volanul drept, este un sistem reactiv ca toate celelate - intai patineaza rotile, apoi cupleaza si spatele.
-
marr, in nici un caz n am tras concluzii de genul sistemul ala e mai bun ca celalalt. E doar un exemplu de filmulet din mai multe pe care le am vazut sub denumirea aia “mazda ice academy” unde explica putin mai tehnic cum functioneaza awd ul mazda vs concurenta. E mai mult asa, lectura pt cei care vor sa stie mai mult despre cum e la altii :)
Eu stiu ca nu e mai bun ce ofera Mazda vs Subaru, nu trebuie sa ma convinga nimeni :)
-
astept sa vad si filmulete de la rusi :D
-
Interesant, cu toate ca eu nu prea cred ca insistent poate fi preventiv, cum zic ei, ci tot reactiv, doar ca reacționează mai rapid și poate de la semnale date de senzori care ajuta ca sistemul sa para preventiv. Reactiv, după mine, ar fi dacă ar înregistra starea drumului din fata și ar pregăti sistemul pentru ce urmează, asta înainte ca vreo roata sa ajungă acolo, poate cu un sistem de camera și diferiți alți senzori :o
-
Eu inca astept sa dam de capatul acestor filmulete. E ca si cum va uitati toti la porno si va asteptati sa aveti cu cine ? Nu stiu...nu reusesc sa cuprind sensul atator filmulete...
Ati fost in situatiile astea( nu ma uit la filmulete) ?
Ati ramas si nu v ati dat seama de ce ?
Va asteptati la niste minuni de la o masina de strada ?
Nu pricep...
-
Daca nu te uiti la filmulete nici eu nu pricep cum ai putea sa le intelegi sensul ::) :P :angel:
-
Ai si tu dreptate. Inteleapta parere....
Mihai , imi lasi si mie cheile ?
-
Sincer, nu-i mai usor sa faci un nou forum undeva unde sa fii admin si sa nu permiti accesul decat celor pe aceeasi lungime de unda ca si tine? Mai bine te plangi aici pe toate topicurile posibile? Nu cred ca sunt singurul caruia i se pare foarte aiurea chestia asta.
-
Eh, spicy food nu e pentru oricine... ;D ;D
-
Ma amuz. N am ce sa zic. Dati i inainte cu porno 4x4
In alta ordine de idei , faceti ce vreti. Ca oricum nu pricepe nimeni ce vreau sa zic. Lumea s a schimbat intr un mod aiurea rau. Una e sa descoperi si alta e sa iti dai cu parerea dupa ce spun altii. Mi ar face placere sa ne intalnim face to face. Poate asa m as face mai bine inteles.
Sunt multe chestii pe care le am influentat pe acest forum. Printre care faptul ca multi sunt sustinatori SFC.
Dar... Nu i nimic. Porn it up
-
unghiuri de atac foarte proaste pentru noul forester vs vechiul forester .... comparatia cu rubicon e degeaba
-
&t
a mai fost ....dar acu are dublare in engleza si e funny
Beautiful as a human heel :)))
-
-
-
-
Un pic de distractie a la rusi :)
-
-
Bai, ce bine le explica șuaricu' asta...
Sincer, nu ma asteptam ca LSD-ul de pe bug wrx sa mearga :))
-
Chiar fain explicat și exemplificat...wrx are diferențialul R160 care e și pe SG XT?
-
N-ar fi avut si ei un STI sa le arate cum se face ... >:D
Altfel, da, cea mai buna explicatie e cu exemplu. De pus cu pin si aratat celor care nu inteleg cum le functioneaza masina.
-
avantajul suspensiei rigide si a cauciucurilor un pic mai inguste ......DAAAR... la partea unde nu poate trece subaru tind sa cred ca e datorat CVT-ului cum ziceau si cei de la TFLcar care se taie ca maioneza sa se protejeze
-
-
No, asta-i in sfarsit un test util pentru marea majoritatea a celor ce-si cauta o masina noua !
PS: Faptul ca Foresteru-i Number ONE e doar un bonus ! ;D
-
Audi, BMW, Mercedes, nu au si ei cate un medium sized SUV ?
Intr-adevar, din ce inteleg alea 10 ar fi 'best-sellers' in Australia, dar era fain sa fi vazut o comparatie si cu celelalte.
-
Mi-a placut cum zice Kia Sportaj...
Sunt curios , daca cautam si pentru celelalte 9 branduri , gasim sa fie pe nambar oan ? Ca nu contest Subrau , dar trebuie sa fie pentru toata lumea nu ?
-
Mi-a placut cum zice Kia Sportaj...
....
Cica asa se zice ”corect” : Sportaj nu Sportage !
Omul cat traieste-nvata !
PS: Mi-a placut ce sut in fund i-au tras gonflabilei atat Nissanul cat mai ales masina poporului !
-
??? ceva e dubios cu rolele ....cred
-
-
:laugh: :laugh: :laugh:
-
:D :D :D
Doua teste - ambele fail !!
-
Pai e fail pentru ca rabla e stricata. Am inteles ca a fost si lovita rau...Sau nu m-am uitat eu la ce trebuie ?
-
Ca tot e cu VS - doua clipuri ”calde”: RAV4 vs Forester (culmea e ca au fost publicate in aceeasi zi pe youtube) !
Din filmuletele de mai sus, ne putem face o imagine am ce-i intereseaza in ziua de azi pe cumparatori si cui se adreseaza aceste masini.
-
-
-
-
ma rog .. comparatia era mai ok cu passat ....dar mare diferenta nu e intre golf si passat
-
Piscotari, mere cu pere. Sa iasă cum a comandat cine a plătit consumația.
-
-
ma rog .. comparatia era mai ok cu passat ....dar mare diferenta nu e intre golf si passat
eu i-as da in judecata :)) cum a compari Subaru cu VW...mai ales Outback cu Golf...wtf...
am sa le dau Report :))
-
eu i-as da in judecata :)) cum a compari Subaru cu VW...mai ales Outback cu Golf...wtf...
am sa le dau Report :))
Strategie de marketing după diesel gate.
-