Subaru club Romania

Jurnale de bord => Forester => Foresterul meu SG (2003–2008) => Topic started by: flexybill on February 24, 2012, 23:01:43 PM

Title: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 24, 2012, 23:01:43 PM
Salutare tuturor,
M-am capatuit (a se subintelege "cumparat") cu un ForestIer pe care d'abia acum incep sa il inteleg...:)
Diferente mari intre 4x2 si 4x4, intre 105CP si 177...plus multe altele, dar sper sa le descopar usurel pe toate si sa am parte cat mai mult de ele...
Am sa-mi "strig" nedumeririle pe ici-colo, sper sa nu ma alergati...pe strada :)

Pana una alta, bine v-am gasit si sa ne-auzim cu bine!

Felix
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: tar0M on February 24, 2012, 23:39:49 PM
Bine ai venit Felix si multi Km fara incidende.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: MihaiFlorescu on February 25, 2012, 10:12:16 AM
Bun venit! Mai multe detalii despre masina si poate si poze... vezi sectiunea feedback cum se pun pozele pe forum.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: stefanbv on February 25, 2012, 11:25:42 AM
Salutare!
Buna alegere, da mai multe detalii despre masina...
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 25, 2012, 19:05:51 PM
:(((
uite subaru... nu e subaru...

Acu o saptamana am vazut prima masina Subaru Forester (eram in cautare de un 4x4 necesar iarna (si nu numai) in zona Tunari...
Dupa ce prin eliminari succesive am dat de Forester, sun la primu' vanzator...masina se daduse... Incerc si la al doilea si inca era valabil anuntu. Omu dragut, se ofera sa vina la mine a doua zi. O vad, facem un mic drive-by printre case, place si la mine, place si la sotie...ramane sa se mearga luni (asta care tocmai a trecut) la un service de-al unui prieten sa dea verdictu' final. Zis si facut, se face testarea, se observa o mica buba la radiator, se cere a doua opinie, se stabileste pretu' final si gata, masina e a mea. Am facut (eu si colegul meu care a umblat cu ea pe la acte) cel mult 50 km sa zicem.
Aseara dau de forum si ma inscriu victorios (impins de la spate de un amic pasionat de masini si search-uri online ). Vad si ca azi era o intalnire nu departe de mine, dar din comoditate, lene sau "rusine" sa apar din prima zi cu o masina despre care sincer nu stiu mare lucru, nu ma bag. In schimb, hotarasc cu sotia (sau in fine...mai mult ea) sa mergem la ...un hypermarket din baneasa (sa nu dau nume cica :P)
Ne urcam in masina, merem frumos, dau ici colo 100 sa vada si ea cum fuge, ce mai...eram mandru de noua (veche) masina.

Time out:
 sa zic aici ca am condus de la Trabant, Dacia 1300 (a mea), Solenza (a mea), Logan, Espero, Opel Astra (al meu), Hyundai Santa Fe (al doilea model), Fiat Stilo (al meu), duba, camion, tractor...(ultimele doua ocazional si pe unde e "liber"), ce mai, nu m-am urcat de ieri la volan si chiar daca nu am sute de mii de km la bord, ma obisnuiesc rapid cu orice masina cat timp nu trebuie sa o duc la limite (nu-mi place).

Sa revin la poveste:
Trec frumusel prin Pipera, trec de Zoo, fac stanga si trag imediat dupa curba pe dreapta sa imi las sotia sa conduca si ea nitel... (am eu o problema de cativa ani si nu prea rezist in dreapta, asa ca gestul meu a fost facut cu mare strangere de inima...). Ma refuza dragalas, asa ca ma urca iar la volan, plec de pe loc si opresc sa cedez trecerea celor dni sens opus inanite sa fac stanga prin fata ambasadei US.
Vazand ca vine o masina din "zare", accelerez mai tare tragand de volan stanga, intru pe drumu' respectiv si....moare motoru?!?!? Franez, dau la cheie din nou...nimic.
Spre rusinea mea (ca deh, facusem capu' calendar consoartei ca ce masina rezistenta si fiabila mi-am luat), tre sa ma dau jos si sa imping masina inpoi in fata portii ambasadei (sperrand sa nu ma alerge inarmatii...ca n-aveam unde sa o imping singur nici sa ma impusti: drumul avea doar o banda din cauza zapezii, masini care veneau si din fata si din spate...)

Una peste alta...pana la urma am fost nevoit sa chem o "targa" sa imi duca pacientul la spital (N.R.: service) si pe coleg sa vina sa ne ia cu Solenza si sa ne continuam drumu la cumparaturi (daca tot am ajuns asa aproape de destinatie)

Masina avea : benzina (3/4), ulei (peste max), curent...cam tot ce (zic eu) i-ar fi trebuit sa porneasca, dar in afara de invartit demarorul nu reusea sa faca altceva. Cum pana luni (cand intra mecanicu' in ea cu tot ce are) nu pot sti exact ce are, nu-mi ramane decat sa ascult aici pareri pertinente despre comportament asemanator la alti padurari turbati...

:((

P.S.
cred ca ar trebui mutat topicu de fapt...e un fel de descriere noob combinata cu probleme intampinate...sorry...:((

P.P.S.
Cum stateam eu cu consoarta in masina asteptand targa cu avariile puse, au mai trecut doua forestiere spre carrefour (oups), da' nu le-a murit masina cand au facut stanga la ambasada...:))
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: stefanbv on February 25, 2012, 19:17:55 PM
Destul de neplacut... sunt curios sa ne spui ce are!
Singura chestie care imi vine in minte este senzorul care taie benzina! Este montat pe la radiator... 8)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 25, 2012, 19:25:45 PM
hmmm...cumva in partea stanga a radiatorului? parca p'acolo era si fisura descoperita...
LE:
cautand acum pe net (damn, azi mi-am lasat ipadu' acas ca nu lucreaza clientii...si ce bine mi-ar fi prins...), vad ca la altii (de p'afara) a mai aparut (poate) aceeasi problema, manifestata prin: lumini de R DIFF, Brake, Battery (asta nush la mine) si pierdere de servo...si cica era ceva la alternator? nu mai traversez bucurestiu' acu sa verific firele alea.:)))
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: stefanbv on February 25, 2012, 19:49:25 PM
Din pacate la Forester nu stiu unde este exact... :(
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 26, 2012, 00:37:40 AM
Avand in vedere ca tocmai ce am demontat si montat la loc o masina si nu am gasit nimic legat de taiat benzina in caz de ceva nu cred ca asta e problema.E posibil sa fie benzina proasta sau mai rau altceva decat benzina.Mai ezixta posibilitatea sa se fi f...udulit pompa de benzina sau sa fi iesit fro mufa ceva care nu era pusa bine.In mare subaru e o masina simpla cu doo mufe la motor si cam atat.
Bafta si tine-ne la curent cu problema.Si sfatul meu....nu te apuca sa cumperi piese pana nu esti 1000% sigur ca trebuie.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 27, 2012, 10:20:21 AM
Am o intrebare...Ai bagat schimbatorul in park?Desi nu ti-ar mai fi invartit deloc.Si eu am patit treaba asta cand am vrut sa iau o curba mai tare si s-a comportat ca si cum nu regresase viteza in cutie si eram cu a 4 a la 15 km/h.S-a oprit motorul,dar a pornit dupa aia.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: MihaiFlorescu on February 27, 2012, 10:23:58 AM
Si eu merg cu gandul la pompa de benzina, mai ales ca nu a repornit motorul. Bazaie cand pui contactul?
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 27, 2012, 11:09:17 AM
@celalalt: am incercat si in P si in N, acelasi rezultat...
@MihaiFlorescu: cin'sa bazaie? Demaroru invarte ca la o masina fara benzina sau una la care bagi o cheie fara CIP...
mai astept nitel si imi sun mecanicu'....vad ca el ma tine pe jar si nu ma suna (daca o fi terminat sau macar daca s-a luat de padurar:))
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: MihaiFlorescu on February 27, 2012, 11:13:49 AM
Vorbeam de pompa. Cand pui contactul si astepti sa se stinga beculetele, ar trebui sa auzi pompa cum lucreaza.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 27, 2012, 11:22:15 AM
sincer...n-am idee...
dar legat de beculetele care trebuiau sa se stinga, e normal sa ramana aprinse : R DIFF TEMP, Brake, AT OIL TEMP?

hrr...si din pacate d'abia peste vreo ora se ia de masina mecanicu'...avea altele la rand :((
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 27, 2012, 11:34:32 AM
AT TEMP OIL ramane aprins dupa pornire doar daca e prea incins sau nu e suficient.Oricum pana porneste nu prea se sting multe becuri.Tine-ne la curent ca suntem si noi curiosi.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 27, 2012, 13:20:51 PM
curea de distributie rupta, vreo doua supape strambe...una peste alta, inteleg ca va trebui demontat cam tot motoru, rectificat nush'ce chestii, alea alea...distractie de 1000+ E....
Si cand te gandesti ca s-a schimbat distributia nu de mult...(asa spunea vanzatorul si cureaua pare relativ noua)...
N-aveti si un emoticon cu pistolu' la tampla?...:(
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 27, 2012, 13:25:19 PM
nasol.trebuia sa schimbi si tu distributia cand ai luat-o.ciudat totusi ca se mai invartea motorul.

bafta
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 27, 2012, 13:27:54 PM
pai...am luat-o de o saptamana si omul spunea ca d'abia a schimbat distributia...
repet, cureaua pare noua...dar ce anume s-a facut acolo...numai el si cei care au umblat stiu...
nice way de-a deveni subarist...:(

vrea cineva sa cumpere un Stilo? acu chiar ca trebuie sa-l vand ca sa repar Foresteru...
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: rzw75 on February 27, 2012, 14:36:51 PM
nasol rau, pacat de incident... pana la urma nu e o tragedie... se face... dar imi pare rau ca ai inceput cu reparatii la Foresterul tau... sa stii totusi ca e o masina buna si in general fiabila.

multa bafta!
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 27, 2012, 14:49:30 PM
Cureau poate parea noua si dupa ce i-a trecut vremea.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: alias on February 27, 2012, 15:07:23 PM
Si incidentul nu tine de Forester pana la urma. Este neatentie, ca sa nu zic altfel (din partea fostului proprietar), sau pur si simplu ghinion.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Va`Ru X on February 27, 2012, 16:59:31 PM
Trecand peste parerile de rau..pe mine ma uimeste ca s-au indoit supape...??!?..eu auzisem ca la Subaru nu se ating supapele de pistoane...BAD NEWS!
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 27, 2012, 17:09:32 PM
Fostul proprietar zicea acum o saptamana, cand imi arata masina, ca a schimbat distributia acu vreo 30K...azi zicea ca a schimbat-o pe la 90K...si ca ...ghinion...
In plus, se pare ca service-ul unde a schimbat distributia nu mai exista...a constatat asta dupa ce a fost cu masina la service-ul meu si cauta a doua opinie pentru defectu' cu radiatoru'...

Acu...prinde orbu, scoate-i ochii...distributie schimbata sau nu la 90K sau 120K...eu tot raman cu paguba mare ca e de reparat la motor, nu doar de inlocuit ceva :(

Si cat insista consoarta sa nu iau SH...:) Cum ies eu din gura ei acuma? :) (asta ca sa fac haz de necaz)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 27, 2012, 17:23:56 PM
Cu calm si cu rabdare.Daca te ajuta cu ceva si daca se potrivesc evident,am doua motoare unu de 1.6 si unu de 1.8.Poti sa iei supape si ce s-o mai potrivi. let mi nou daca pot sa te ajut.
Bafta
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 27, 2012, 17:58:41 PM
multam fain pt oferta, dar tocmai imi spune amicu' meu ca nu se potrivesc la dimensiuni.
maine o ia la desfacut complet si aflu exact pana unde se duce paguba...keep your fingers crossed 4 me... Inca mai sper sa devin si eu un subarist convins ca voi.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: malakay on February 28, 2012, 09:44:57 AM
nu este asa de scump .. rectificat chiulasa o sa fie undeva la 400 500 lei in baneasa unde sunt cei mai ok... supapele ti le schimba tot ei contra cost undeva la 30 60 lei bucata (nu trebuie sa le schimbi pe toate, doar cele afectate) distributia depinde de unde o iei si unde o faci undeva, intre 1000 ron si 4000 din ce am vaz pe forum..
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 29, 2012, 12:33:14 PM
deocamdata e de bine...:)
a sapat pan'la distributie si a pus o curea noua sa vada daca pleaca sau mai are alte bube...si zicea sa ma fericesc singur ca merge...:)
deci ca sa zic asa scap doar cu distributia si revizia (pe care oricum ma gandeam s-o fac)
 8)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on March 01, 2012, 10:33:13 AM
Deci ai scapat usor pana la urma...Me bucur.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: malakay on March 02, 2012, 22:50:08 PM
vezi tot raul spre bine :D acu ai distributie noua :D si revizia facuta bafta in continuare sa te bucuri de masina
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on March 02, 2012, 23:33:31 PM
True...mai tre sa-i pun scut metalic, bullbar, xenoane, alarma cu pornire motor (si eventual buton de start), ceva kit de inaltare, suport roata de rezerva in exterior...sa-i iau bare de portbagaj...si cam atat pe moment :)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on March 02, 2012, 23:46:38 PM
SSi doua zaruri  la oglinda asortate cu un picior de iepure si doua cd-uri ca sa "devieze"radarele...pe bune ce vrei sa faci din subaru asta?jeep?.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on March 03, 2012, 09:39:28 AM
Scutul metalic e un "must" in tara asta, 2-3 centimetri in plus ajuta in Tunari, mai ales iarna, xenoanele fac diferenta la drum lung si daca mai dai si de ceata, suportul extern pt roata de rezerva e util daca vreau sa pun GPL (era pe auto.ro un XT rosu cu GPL...si daca deja se practica...poate se merita...) iar la bullbar visez de mic...:)
Acu...daca toate astea merita comparatia cu zaruri si cd-uri...ma' bad...

Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: stefanbv on March 03, 2012, 11:15:57 AM
Nu te-asi sfatui sa o inalti! Este suficient de inalta pt. offroad-ul din Bucuresti. S-ar putea sa ai probleme in planetare, diferential...
Nu-l lua prea in serios pe ălalat, este prea metaforic !  ;D
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on March 03, 2012, 11:53:52 AM
da, la partea cu inaltatu' am mai avut si alte opinii asemanatoare, dar la restu nu renunt  ;D
ah...si de CD-uri scap ca deja are detector in bara :))
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: MihaiFlorescu on March 03, 2012, 13:13:07 PM
Din puctul meu de vedere un bull bar e un adaus nejustificat de greutate pe puntea fata a masinii.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on March 03, 2012, 14:11:42 PM
ceva argumente pro/contra?
intreb asta nu numai pentru conversatie, dar chiar vreau sa stiu daca visez aiurea sau nu la protectia asta (ca pan'la urma nu il vreau de design).
danke
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: MihaiFlorescu on March 03, 2012, 14:20:08 PM
Pai pro ar fi ca scapi de zgarieturi si te protejeaza ceva mai bine la un impact frontal, iar contra ar fi greutatea (10-15kg) care o sa faca botul masinii sa atarne in curbe si o sa iei virajele mai larg. Cu alte cuvinte, nu o sa mai fie asa de agila, dar nu iti imagina ca efectul o sa fie atat de grav. Eu oricum sunt pe principul scap de greutate, nu adaug. Acum depinde ce vrei.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on March 03, 2012, 15:36:57 PM
pai sincer sa fiu n-am luat masina ca sa iau curbele mai repede...asa ca daca asta e singurul impediment...mai bine mai slabesc eu ceva ca am de unde :)))))
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on March 03, 2012, 15:50:31 PM
Cu GPL ul nu e nicio combinatie.Dai si o gramada de bani pe o instalatie ca lumea si iti poate crea si alte probleme.Cati km faci pe benzina din banii de inst GPL?
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Marcelutza on March 03, 2012, 18:02:30 PM
ceva argumente pro/contra?
intreb asta nu numai pentru conversatie, dar chiar vreau sa stiu daca visez aiurea sau nu la protectia asta (ca pan'la urma nu il vreau de design).
danke
Eu te cred ca ai visat de mic copil la bullbar , dar ii strici tot  aspectul  ! Asa ca nu pot decit sa fiu de acord cu Celalalt la care mai adaug catelul din spate care da din cap, eventual niste mileuri pe boxe !!!
Plus ce a zis si Mihai de greutate...
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on March 03, 2012, 18:55:19 PM
Mersi pentru sfaturile pertinente si documentate. Este exact ce isi doreste un nou posesor de subaru.
Good luck.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on March 03, 2012, 22:18:11 PM
Nu trebuia sa te superi.Fiecare si-a spus parerea.Eu unu nu mai am ce sa zic.Prea sensibila lumea frate.Sa mor daca mai imi dau vreo parere....Schiau...
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: alias on March 04, 2012, 01:42:59 AM
Din puctul meu de vedere un bull bar e un adaus nejustificat de greutate pe puntea fata a masinii.

Sa nu mai discutam de estetica. Toate Forester cu bull bar mi s-au parut oribile.
(no ofence)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on March 04, 2012, 02:44:03 AM
Din pacate s-a suparat pe noi si si-a sters contul.Parerile si sfaturile au fost de toate felurile...nus de ce s-a simtit lezat de discutiile respective.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Marcelutza on March 04, 2012, 08:43:52 AM
Din pacate s-a suparat pe noi si si-a sters contul.Parerile si sfaturile au fost de toate felurile...nus de ce s-a simtit lezat de discutiile respective.
Asta inseamna ca nu era prea Flexy , chiar daca se dadea...
Si suparaciosi din astia mai sint pe lume.Probabil ca nu e o pierdere prea mare daca e asa.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: spilnerSTI on March 07, 2012, 18:32:18 PM
daca a spus ca vrea sa isi puna bullbar pe masina
a spus ce fel de om e.........
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 14, 2016, 21:43:48 PM
Pentru cei care mi-au dus dorul... si m-au catalogat pentru dorinta de-a pune bullbar pe forestier...sunt exact ca cei de aici: https://www.google.ro/search?q=bullbar+forester&newwindow=1&espv=2&biw=1920&bih=1019&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjOn7X__vfKAhUrjXIKHcdiDFgQ_AUIBigB  (doar ca inca nu l-am pus...:)

Pentru restul membrilor, bine v-am regasit si poate se gaseste cineva sa ma ajute cu un sfat:

Anul trecut am facut un drum la greci cu forestierul meu, dupa ce l-am trimis in service special sa fie verificat si declarat apt pentru un drum lung... 
Ajung la muntii dintre bulgari si greci...si surpriza: la urcat cu volan dreapta (mai mult sau mai putin) si peste 50 kmh, se auzea o bataie sacadata care disparea daca luam piciorul de pe acceleratie. Nici un zgomot la viraj stanga, nici unul la mers pe drum drept cu 150...doar la urcat cu viraj dreapta si peste 40-50/h. Traversarea muntilor a fost un chin psihologic, la fel si umblatul pe coastele din Thassos, la fel si la revenire in tara pe muntii de la granita greceasca si cei din zona Zagora...

Directorul tehnic de la service-ul unde trimisesem masina a spus ca e de la planetare, am un amic care are service...acelasi raspuns. La noi am dus masina in tunari la RecoPlanet (ca-s langa mine), am dat cheile sefului de service, s-a plimbat cu ea: "n-ai nimic". A urcat masina pe elevator, a tras mecanucul lor de roti..."n-ai nimic". Zicea ceva de un mic jos in caseta de directie...dar nu crede ca e de la ea...

Am dat masina la teste si la service-ul Ford unde am trimis-o prima data...n-au reusit sa reproduca zgomotele in cauza.

S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Am vazut unele discutii legate de o bataie asemanatoare (si a naibii...fix "la dreapta"...da' sper sa nu fie chiar acel diferential central :((

Multumesc.

P.S. si o sursa de bull bar? :)

 
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: celalalt on February 14, 2016, 22:48:15 PM
Ghinion!
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Heliotropus on February 14, 2016, 23:03:05 PM
Bine ai revenit!
Dragul meu, a-ti monta sau nu bullbar, zaruri, mileuri si alte cele tine doar de dorinta ta ce se exprima strict in doua moduri: utilitate sau design.
Pentru utilitate am certitudinea ca sunt suficienti membri, mult mai tehnici decat mine, care isi pot da cu parerea insa despre design este o alta pagina, mai exact una interpretativa ce tine de personalitate.
De exemplu, eu nu am adus niciun aport exotic niciuneia dintre cele doua masini Forester pe care le-am utilizat, respectiv utilizez insa in cazul masinii de teren, paduri si experiente extracurriculare, un Jimny, i-am pus o sumedenie de accesorii, mai precis:

1. Termometru de interior si exterior: dupa 1 an l-am aruncat intrucat s-a stricat si nu ii duc lipsa
2. Proiectoare de putere montate pe bara transversala: dupa 2 ani le-am demontat intrucat masina parea un Kitsch
3. Canistra de benzina montata pe usa din spate: dupa 6 luni am demontat ansamblul intrucat nu si-a regasit utilitatea
4. Bullbar: demontat dupa 2 ani intrucat prietenii ma-ntrebau ce-a mai compus Adi, Jean si Guta...
5. Troliu de 3 tone: demontat dupa 3 ani intrucat niciodata nu am avut nevoie iar la conditiile in care exploatez masina am constatat ca nu se justifica

Cam atat am reusit sa montez pe masina si in final am demontat si le-am facut cadou altor amici care nu au inteles nimic din inutilitatea celor mai sus descrise.

Esti liber sa iei orice decizie insa te avertizez ca o iei pe banii tai, pe timpul tau si nu in ultimul rand pe nervii tai.

Cu privire la un mecanic de incredere, iti pot recomanda un vecin de-al meu care a alergat pe Forester, mai precis vreo 7 la numar, la diferite concursuri iar acum administreaza doua centre service multimarca in Bucuresti. Daca vrei detalii te rog sa folosesti rubrica de mesaje personale.

Succes in orice decizie vei lua si sa te bucuri de ea!  
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 14, 2016, 23:25:44 PM
Heliotropus, mersi mult pentru raspunsul tau, ma bucur cand citesc/primesc raspunsuri la obiect si nu "la misto".
Legat de utilitate, pana acum doar scutul metalic si-a scos banii  (mai ales pe munte, desi chiar si in zona in care stau mai am parte de experiente offroad), un bullbar fiind util in unele situatii ca(zic eu)... da' mai bine pas, ca se vor gasi oricum romani binevoitori care sa dea direct in cap in loc sa arate +/-.

Proiectoare... avand in vedere faptul ca nu particip la raliuri prin munti...n-as pune, dar as inlocui becul celor existente sau as cauta o sursa alternativa de lumina mai ales pentru drumurile facute noaptea prin zone fara iluminat stradal, unde daca nu ai stele si lumini bune la masina...e cam nasol. Iar eu am facut greseala sa inlocuiesc xenoanele cu LED si traversand Bulgaria pe vreme ploioasa mi-am adresat singur niste cuvinte dulci... Albul e frumos, dar chior...:(
Canistra... as pune GPL in loc de roata de rezerva si roata as monta-o pe bara din spate cu ajutorul baietilor de la 4x4 planet...au facut ei ceva interesant pentru alta marca. Dar cum nu fac atat de des drumuri lungi... investitia chiar si in GPL nu ma atrage prea mult. Am in schimb o canistra la indemana just in case :)
Troliu... si el m-a atras (ca idee), poate daca schimb bara din fata cu una custom made din tabla voi lasa un locas special sa prin (la nevoie) un troliu. Cum insa masina mai mult sta in curte decat pe drumuri de munte...:) e in stand by ideea.

Fiecare din cele amintite de tine (scuze daca folosesc persoana gresita, ma corectez la nevoie) isi are utilitatea lui numai daca masina e folosita la offroad 25/24. Sau daca proprietarul are piticii lui...:) Dar de aici si pana a fi manelizat pentru ca asa li se pare unora e cam mare distanta, mai ales ca anumite accesorii nu au fost inventate de salam, maimuta sau minune si nu sunt folosite exclusiv de neamul lor... (dupa cum arata si link-ul pus mai devreme)

Mersi inca o data pentru raspuns si revin si cu un PM.

Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Heliotropus on February 14, 2016, 23:45:23 PM
(http://s19.postimg.org/5c3gvsi41/DSC_2082.jpg)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Heliotropus on February 14, 2016, 23:54:33 PM
Iaca asa arata masina mea dupa configurari si reconfigurari.
Am ajuns la concluzia ca pentru noroaie si padure (adica pentru vanatoare si uneori plimbari exotice de placere) se justifica doar urmatoarele:

1. Scut din otel
2. Amortizoare mai dure
3. kit de inaltare
4. Pneuri Simex dedicate noroaielor

In rest, drumuri cat mai multe si mai frumoase sa ai, fara evenimente si configureaza-ti masina asa cum simti intrucat dupa o vreme vei ajunge singur la concluzia conform careia componenta x se justifica iar y este degeaba.

PS: referitor la bullbar, pe Jimny-ul meu s-a dovedit chiar inutil si in anumite cazuri chiar ma deranja (e.g. cand eram pe teren, noroi pe bullbar cu caru' si trebuia sa pun apa in vasul de spalat parbrizul - in acel moment ma umpleam de namol pe imbracaminte. Desi era din otel inox incepuse sa-l ia rugina...si facea discordanta)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Adi-Canada on February 15, 2016, 00:07:16 AM
Nuuuu see veeeddeeee pooozzaaaaaa  !!!!!!!!!! >:(
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Fab on February 15, 2016, 00:43:08 AM
Click dreapta -> Open image in new tab.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: Forester on February 15, 2016, 09:29:25 AM
 :) :)

(http://s19.postimg.org/t32udwib7/DSC_2082.jpg)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: MihaiFlorescu on February 15, 2016, 10:20:14 AM
@flexybill: Eu zic sa mai incerci si alt service. In principiu de la planetare face asa. Verifica si uleiul din cutie si vezi daca e la nivel si daca e curat. Poti incerca un schimb de ulei in cutie care oricum este benefic, chiar daca rezolva sau nu problema.


Caseta de directie bate si la gropi si la viteza mica, deci nu cred ca e de acolo.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 15, 2016, 13:37:07 PM
E clar ca trebuie sa incerc si in alta parte, temerea mea e "cum stiu ca s-a rezolvat"... pentru ca in jurul Bucurestiului nu am unde sa reproduc acel traseu, iar daca mai plec o data la greci si face din nou acelasi zgomot...cine-i insurat stie ce ma asteapta :))

In alta ordine de idei, extensie de oglinzi (sau cum s-or numi oglinzile laterale ce-ti permit sa vezi pe langa peridoc/rulota) pentru Forestier a folosit cineva? Se gasesc universale sau pe model de masina? Ca am si eu nevoie la a mea...
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: sco on February 15, 2016, 15:57:39 PM
Eu am patit-o cu tripoda de la planetara stanga, am facut cateva drumuri la Subaru pana i-au dat de cap. Simptomele cam aceleasi, doar ca era pe stanga.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 15, 2016, 16:31:43 PM
cu ce costuri? (ca idee)
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: sco on February 15, 2016, 16:32:31 PM
era pe garantie  ;D
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: lniculescu on February 16, 2016, 13:18:59 PM
E clar ca trebuie sa incerc si in alta parte, temerea mea e "cum stiu ca s-a rezolvat"... pentru ca in jurul Bucurestiului nu am unde sa reproduc acel traseu, iar daca mai plec o data la greci si face din nou acelasi zgomot...cine-i insurat stie ce ma asteapta :))

In alta ordine de idei, extensie de oglinzi (sau cum s-or numi oglinzile laterale ce-ti permit sa vezi pe langa peridoc/rulota) pentru Forestier a folosit cineva? Se gasesc universale sau pe model de masina? Ca am si eu nevoie la a mea...
Buna! Extensiile de oglinzi sunt universale (sau erau pe vremea cind aveam si eu rulota). Era o problema sa le atasez la Forester pentru ca aveam oglinda exterioara cit televizoru'. Setul meu avea niste cauciucuri/elastice care permiteau prinderea doar la prima clema. La cea mai aproapiata de usa foloseam o sirma ca sa tin bratele apropiate.
Tineau cam 50-60km la viteza mica si fara gropi. Apoi trageam pe dreapta si le aranjam din nou. ;D
Acum am vazut ca exista de dimensiuni diferite, in functie de oglinda masinii tale.
Title: Răspuns: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: flexybill on February 17, 2016, 11:24:58 AM
Am gasit la autolux, au doua modele si l-am comandat pe cel de 50 RON/buc, pare mai solid :)
Revin cu detalii dupa ce le primesc.
Title: Re: Subaru Forester 2.0 XT 2004 AT
Post by: ovimiha on June 09, 2017, 13:29:24 PM
Sa te bucuri de masina in continuare. Totusi nu am vazut poze deloc cu ea. Am trecut prin toate paginile tale.