Subaru club Romania
Jurnale de bord => Impreza => Impreza mea GD/GG (2001-2007) => Topic started by: Musiu on February 04, 2016, 10:46:45 AM
-
Dupa cum "zice" si poza de profil, alaturi de Zoli Paduraru' de cateva zile si-a facut loc in ograda proprie si un blob WRX din 2003. De ce acest blob si nu altul?
Pai sunt cateva motive destul de clare:
- 140.000 km
- stock - verificata la Autokino
- un singur proprietar, Malakay nu se pune ;D pentru c-a tinut-o doar 2 luni
- bine ingrijita
- un pret bun pentru ceea ce reprezinta masina
Am avut cateva probleme cu inscrierea pentru ca cei de la Brasov mi-au cerut fiscalul proprietarului eu avandu-l doar pe cel al lui Victor. A trebuit sa merg la finante Chitila (unde locuieste proprietarul) pentru a lua o copie dupa document si intr-un final am inscris-o si ma voi prezenta cu ea la intalnirea de 6 ani.
Pentru ca nu am avut numere nu am facut foarte multi km cu ea de cand am luat-o, ci doar un drum pana la Bv pentru a merge cu ea la RAR.
Pana sa trimit numerele la Brasov, masina a fost la Alex Lascu pentru o curatare motor si interior (avand in vedere ca am copil mic vreau sa stea intr-un mediu cat de cat curat).
Concluzia: este bine ca am un SG de familie, pentru ca WRX-u este ceva cu totul diferit care merita atentie speciala.
De la proprietar am aflat ca a schimbat urmatoarele:
- disc ambreiaj in 2009
- distributie in 2011 la 106.000 km
- discuri fata in 2012
- bujii, ulei cutie, ulei motor in 2015
Neaparat de facut, dupa intalnire: schimbat lichid frana si aerisit franele.
-
Felicitari si la citi mai multi km fara incidente si reparatii!
-
Cateva poze din anuntul lui Victor:
(http://s10.postimg.org/6hq0ecnjd/1_1000x700_subaru_impreza_wrx_2004_bucuresti.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s10.postimg.org/dyz7tkd2h/2_1000x700_subaru_impreza_wrx_2004_fotografii.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s10.postimg.org/h73p6lzc9/3_1000x700_subaru_impreza_wrx_2004_subaru.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s10.postimg.org/e96qcwrop/4_1000x700_subaru_impreza_wrx_2004_auto_moto_si.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s10.postimg.org/skq8ht9ux/5_1000x700_subaru_impreza_wrx_2004_bucuresti_il.jpg) (http://postimage.org/)
-
Si cateva poze de la Alex Lascu, inainte si dupa detailing-ul interior si la motor:
Inainte
(http://s17.postimg.org/4zm52c4bz/IMG_0181.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/gra0d4yy7/IMG_0182.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/lxgkafobz/IMG_0183.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/l97prhpm7/IMG_0184.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/5g7cors33/IMG_0185.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/nggjt5ka7/IMG_0189.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/6atwaszxr/IMG_0190.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/3s87a4e7j/IMG_0196.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/m6iqe3qi7/IMG_0208.jpg) (http://postimage.org/)
Si dupa
(http://s17.postimg.org/xnz35k6i7/IMG_0210.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/rofxfnb3j/IMG_0212.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/j3i0aqbjj/IMG_0216.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/lc0s5t81b/IMG_0221.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/wqx9afkdr/IMG_0234.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/52am2wxdb/IMG_0239.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/9dz7rx4a7/IMG_0240.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/dcwfaqsxb/IMG_0244.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/mw6447gfj/IMG_0248.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/cbw6lmbxr/IMG_0250.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/rokite0hb/IMG_0251.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/uu0j5utpr/IMG_0280.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/g9jgb0yr3/IMG_0284.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/fnz2snt2n/IMG_0285.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/lep96e12n/IMG_0286.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/5hqh9o8of/IMG_0288.jpg) (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/gjvk842r3/IMG_0289.jpg) (http://postimage.org/)
-
Felicitari!
Cum merge, cum se simte, cum iti place? Zi TOT! :D
-
Inca ma obisnuiesc cu masina, mergand cu SG-ul aproape in fiecare zi, trebuie sa-mi adaptez stilul de mers la WRX. Neavand turbo pana acum, doar aspirate, senzatiile sunt noi, unice, si parca am inca o teama in a apasa serios acceleratia dar cred ca este o chestiune de timp pana voi gusta deplin din placerile WRX-ului. Una peste alta, ma bucur ca am luat-o, ca am rezolvat cu actele si ca fac parte dintr-o comunitate de oameni pasionati de tot ceea ce inseamna Subaru :)
-
Muaaaa.. ce bine arata! Cred ca o sa ma duc si eu pe la el.
-
A spalat-o cu zeama de motor nou?Ce i-a facut de e asa de curata?Eu cred ca ti-a schimbat pe acolo piese si tu nu sti.
-
Mi-am amintit... doar daca te pasioneaza subiectul, ca vad ca ai curatat-o de dracii au gasit-o, inclusiv pe dupa roti.
In pasajul dreapta spate ai gatul de umplere al rezervorului. Ei, in spatele aluia e capcana de namol, undeva sus, in zona oalei amortizorului. Ar merge insistat, eventual cu roata scoasa. Deci iti promit ca dupa plasticele alea ai pamant de flori, cantitate impresionanta ;)
-
nu sti
Asta a fost cu dedicatie :D
-
nu sti
Asta a fost cu dedicatie :D
:D :D :D :D :D :D :D :D
Fin, in stilul lui celalant
Musiu, sa te bucuri de ea!
-
Felicitari.S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri cat mai multi ani impreuna cu ea si cu familia.Vad ca esti foarte pasionat, ca si un alt membru ....de pe forum.Mereu cauta sa se documenteze cat mai mult in legatura cu ea si sa o intretina cat mai bine.Niciodata nu il vedeai cu ea murdara(interior,exterior sau sub capota).Daca cu adevarat esti pasionat foarte mult de subaru, sa vezi cat timp ii acorzi ca sa-l faci cum iti doresti.La un moment dat uiti si de mancare cand te ocupi de el.
Arata foarte bine.
-
nu sti
Asta a fost cu dedicatie :D
:D :D :D :D :D :D :D :D
Fin, in stilul lui celalant
Musiu, sa te bucuri de ea!
Ma...sincer a fost greseala de tipar.Desi recunosc ca pentru o secunda m-am retardat si nu mai eram prea sigur cum e cu sau fara...Dar n-are nimic.Am mai pus o cratima undeva.
-
Sa te bucuri de ea , este o super masina ( stock ) ! Masina merge foarte forte bine si curat si alex lascu vad ca a facut treaba buna !
Sper sa ai grija de ea si ma bucur ca ai rezolvat cu numerele dupa lupte seculare ...
-
Multumesc, Victor! ;D
-
Felicitari, o masina frumoasa!
-
Multumesc, 2xGhe!
-
Ia nu mai scrieti ma atat ca deja sunt invidios. Poate vreti sa ii blochez topicul. Sa va vad atunci ce i-o mai laudati...
;D
-
Noroc cu spalarea lui Alex Lascu, altfel se pierdea prin multime ;)
-
Mishto acaretul,sa il stapanesti sanatos👍👍👍!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Musiu, felicitari si te invidiez ca ai putut pastra si aspiratul. Eu n-am reusit, desi mi-am dorit foarte mult. Dupa 4 ani si ceva, inca ma mai bodogane nevasta... :)
-
Foreste, multumesc de urari! Inca aud reprosuri la urechi de ce am mai luat una, si clasica intrebare: ce faci cu ea? ;D
-
Cateva concluzii dupa drumul pana la Paltinis:
- inca nu cunosc masina, aproape deloc - am mers cu teama chiar si in zonele care mi-ar fi permis o abordare mai lejera
- acceleratia este extraordinara, cateodata pare ca scapa de sub control, semn ca nu cunosc masina
- confortabila la drum lung, nu atat de confortabila pe drum forestier, unde am mers cam aiurea, folosind prea mult frana, semn ca nu cunosc masina
- pentru o perioada voi merge singur cu ea, voi lasa sotia si pe cel mic acasa, exact asa cum m-au sfatuit majoritatea colegilor de pe forum
- cred ca o sa am nevoie de cateva lectii de condus, se ofera cineva sa invete un batran nebun sa-si conduca WRX-u? ;D
Concluzie finala: nu-mi pare rau de alegerea facuta, si sper cat mai curand sa cunosc cat mai bine masina.
-
Are ESP?
-
Horia, cum ti-am spus, la prima iesire pe Motorpark Romania trebuie sa te prezinti si sa dai macar 2 sesiuni. Doar acolo este "safe" sa vezi cum si cand o scapi si de ce.
Circuitul sincer nu este doar de fun sau de competitie (a scoate cel mai bun timp), ci este si o unealta buna de a invata masina si a reusi sa o controlezi in situatii limita + ca vezi care ii sunt punctele slabe dupa cel mult 2 tururi :D
-
Ma prezint, ma prezint, asta e lucru clar, altfel o sa "bajbai" invatand singur din drumuri mai lungi sau mai scurte.
Exista puncte slabe la Subaru??? ;D
-
Are ESP?
Si inca o chestie constatata de mine, pe model 2002, cu parcurs apropiat: directia are joc, si e din niste mansoane de cauciuc de pe caseta. Jocul e mic, dar suficient incat sa amplifice mult senzatia de nesiguranta. Baga-te sub masina si uita-te la caseta in timp ce altcineva misca usor si putin stanga-dreapta de volan. Daca misca oricat de putin caseta, schimba piesele vinovate si cred (doar cred, inca n-am remediat la mine) ca lucrurile vor sta mult mai ok.
-
Nu are ESP, masina a fost la o constatare dupa ce am luat-o, nu s-a gasit nimic, dar voi testa si jocul in caseta dupa cum mi-ai indicat mai jos, multumesc.
-
Aveti idee cum se numeste ornamentul de plastic de la roata din spate? As vrea sa intreb de el la dezmembrari dar habar nu am cum ii zice
(http://s27.postimg.org/bvnk3zov7/WRX_frtrtsmall_1.jpg) (http://postimage.org/)
-
Sunt mai multe piese in zona. O vrei p-aia lipita doar? Daca da, si vrei musai din dezmembrari, "ornament lipit aripa spate, deasupra pragului, partea cutare".
E curios c-a disparut.
Edit: vesca tre' sa dai jos pragul ca s-o montezi. Dai jos pragul - il rupi pe interior. Mai bine nu.
-
Sunt mai multe piese in zona. O vrei p-aia lipita doar? Daca da, si vrei musai din dezmembrari, ornament lipit aripa spate, deasupra pragului.
Aia lipita doar, am incercat s-o evidentiez pe cat posibil in Paint ;D
Lipita nu e, pentru ca are o gaura in care intra, si in momentul de fata este inestetica.
-
Totusi, poate vei dori piesa noua (https://www.google.ro/search?q=91022FE020&biw=1920&bih=1115&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwifz4fFsejKAhXDwHIKHcQBAe0Q_AUIBigB), pare-se ca-i 5 lei. In dezmembrari iti garantez ca va fi mai scumpa.
Sau alte informatii aici (http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1936604).
Retrag ce am zis cu pragul, se pare ca nu au treaba.
-
Multumesc pentru info, ma uit acum dupa piese, la o prima cautare pe la noi nu-s chiar 5 lei de noi, insa o sa caut acum dupa part number.
-
http://www.pieseauto.ro/alte-piese-de-caroserie/subaru/impreza/protectie-aripa-spate-subaru-impreza-1226091906.html nu e chiar 5 lei dar... e noua
@muttley poti sa vb cu horia cand are drum prin bv cu masina sa o compari cu bugeye-ul tau... (acum nu vreau sa laud masina pt ca a fost si la mine dar masina merge impecabil... )
-
Mie tot pe radacinile alea mi-a dat ca-i 5 lei. E clar ca nu poate fi atat, da' eu zic ce-am gasit :D
-
oricum o sa sune horia si o sa vada cat sunt :D
-
Am gasit ceva pe SH, ma duc sa le vad joi, daca-s ok, le iau, daca nu, iau de la radacini, vreo 60 si ceva de lei bucata, plus inca niste butoni de prindere.
Va tin la curent cu ce-am gasit
@muttley: pe 18 vin acasa, las masina la schimbat lichid de frana si dupa, daca ai vreme, ne putem vedea cu wrx-urile
-
Daca "acasa" e in zona Brasov, cu cea mai mare placere! ;D
-
Acasa e la Brasov, la munca e la Bucuresti :-) Pana la noi schimbari, deocamdata asta e setupu'
-
N-am apucat sa mai scriu de ceva vreme, am fost prins cu munca si SG-u.
WRX-u a primit ornamente second (cele de care scriam mai jos), 5 lei bucata luate de la Remat Bucuresti (aveau un wagon bug, cred, dezmembrat) si au fost montate de Autokino.
Tot la Autokino am facut schimbul de lichid de frana, multumesc Biancai (KET stie) pentru ca mi-a extras numele la intalnirea de 6 ani de la Paltinis si colegilor de forum, pentru sustinere :-)
Cu aceasta ocazie s-au mai schimbat placute de frana fata (TRW) si s-au descoperit placute si discuri ruginite pe spate care necesita schimbare, asta cat de curand.
In rest, masina merge doar in week-end, si merge foarte bine ;D
P.S.: Muttley, n-am apucat sa dau un semn cand am fost cu WRX-u acasa, am avut o zi plina de dimineata pana seara, cu proxima ocazie cand vin, te anunt.
-
N-am fost in BV saptamana trecuta, deci nu-i grav. Data viitoare astept un semn ;)
-
Cu placeri, Musiu!
-
Am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara, ocazie cu care am fost informat ca un surub are filetul stricat. Are cineva vreun surub de prisos? Daca nu, il iau de la AK.
In alta ordine de idei, lansez o intrebare care poate a mai fost pusa in trecut: unde va depozitati cauciucurile - ma adresez celor din Buc?
Pana la toamna sunt ok, la toamna am varianta propusa de malakay, langa service-u lui Emo, si poate ca n-ar strica si varianta 2. Ceva recomandari contra cost binenteles? Multumesc!
-
google "hotel anvelope" si cauta unul cat mai aproape de casa. eu asa am facut :D
-
La tara ;D
-
La tara e la Brasov, le-am tot carat incolo si-ncoace de o gramada de ani, si sincer n-as prea face-o, da' s-ar putea ca acolo sa ajung cu ele ;D
-
Luni, 18 Aprilie, am constatat decesul total al bateriei. De la porniri la sfert de cheie fara nicio ezitare, m-am trezit ca nu se mai deschide. Astazi ma duc sa iau baterie, cel mai bun pret fix vis-a-vis de birou. Ciudat "decesul", o sa-i rog pe baieti sa verifice daca nu cumva am un consumator neidentificat.
-
Da, identifica consumatorii, pentru ca din cauza unui fir neizolat cum trebuie la instalatia audio am terminat si eu o baterie in 6 luni.
-
eu cred ca a fost doar bateria veche , oricum iti veirifica daca incarca ok cand iti face garantia la noua baterie ..
-
Baterie noua cumparata, au verificat incarcarea, totul ok, se poate sa fi fost bateria veche, m-a mirat modul brusc in care a "murit" adica deodata, nimic.
-
S-a scuturat oxid de pe placi si a pus placile in scurt pe fundul bateriei. Am patut la fel, lasata la 4 AM in parcare, la 10 dimineata nu mai facea nici pas nici miau nici bau. Abia s-a deschis. Cand am schimbat-o am intrebat ce a avut de a facut asa, asta a fost explicatia specialistilor in bacterii. :)
-
Apelez la bunavointa colegilor care au niste piulite in plus pentru WRX, vreau sa cumpar una sau chiar mai multe. Una dintre ele nu s-a mai putut insuruba cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara. Am fost ieri pana la SMT, era doar un om in showroom, nimeni la service ;D
Daca nu rezolv pana miercuri, o sa ma duc la AK. Multumesc!
-
Posibil sa mai am eu piulitele originale, dar trebuie sa verific la tara si asta abia weekendul viitor.
-
Salut Mihai, iti dau un semn daca nu rezolv joi/vineri la AK, dar daca-ti pica-n cale piulitele, eu zic sa le iei la tine - deja am pierdut una la Forester si una la WRX la schimbat rotile. Estimez ca se vor mai pierde / strica si altele. Multam!
-
daca nu rezovi , cred ca am si eu ceva prin garaj ... tre sa caut un pic
-
Acum am realizat ca nu am mai scris de mai mult de-o luna. Prea multe nu s-au intamplat, s-au adaugat ceva km, nu foarte multi si vineri am schimbat discurile si placutele de pe spate (cele vechi erau ruginite). Am montat TRW, asa cum m-au sfatuit cei de la AK si Victor si diferenta la franare, in special franare brusca de la 130 la 0, este simtitoare. Cel mai mirat de acest lucru a fost politistul care m-a oprit sambata seara pe DN1 - am luat un radar cu 125 in zona unde limita era 100 ;D
In rest, masina merge impecabil, ramane stock pentru moment, nu am ce sa-i reprosez. Drumuri line tuturor!
-
"pentru moment"? Ce ganduri ai?
-
in momentul in care ma voi hotara sa fac schimbari, ma voi consulta cu voi, cei care va pricepeti la motoare si mecanica, eu fiind total pe langa subiect. Ce-mi lipseste este timpul, asa ca o las stock si ma bucur de ea asa cum este acum.
-
da man , sa te bucuri de ea inca 1.000.000 km ... daca o sa tii stock si o sa ai grija sa aibe ulei tot timpul nu o sa ai nici o problema , daca vrei sa o modifici tre sa o faci cu cap si o sa fie muuult mai fun :D
-
Nu cred ca te vei hotari s-o modifici vreodata. Pentru o masina normala eu cred ca-i de ajuns. E un compromis de consum (cat se poate numi consum ce haleste masina asta), performanta, fiabilitate, docilitate.
Pentru "fun" cum zice malakay, da, se pot face multe. Dar ai fonduri nelimitate, timp garla si toleranta exemplara la esec? Nu ne comparam, insa eu n-am. Abia am pentru defectiunile si lipsurile normale (ce fac acum).
-
Inainte de a comanda tavita portbagaj la Sese, are vreunul dintre voi vreuna nefolosita pe care vrea s-o vanda sau o varianta, alta decat OEM?
Orice sugestie e binevenita, altfel o sa iau de la AK.
-
La cate Impreza SW sunt pe forum si cate au tavita... as zice ca nu. Am avut eu o tentativa cu una de Forester, dar e prea mare, mi-a luat-o Wrangler de pe cap. Link cu ce ai comandat te rog? Si un pret aproximativ?
http://www.fastwrx.com/products/2002-07-wrx-wagon-trunk-mat
Asa e ce ti-ai comandat? ???
-
N-am comandat inca, mai caut solutii alternative, dar dupa cum ai spus si tu, slabe sanse.
Ce-am primit de la Sese este: TAVITA PORTBAGAJ Impreza WRX wagon 2004 - 413 lei.
-
Pfffffff... :-\
Dac-o vrei p-aia din linkul meu, spune-mi si comand doua. Impartim cheltuielile de transport si comisioane. Altfel nu ma arunc, e prea "bulk" pentru comanda in unul din state.
Ca sa-ti faci o idee despre pretul transportului, pentru radiator, usor dar mare, am dat 330 lei. Era intr-o cutie voluminoasa. Fa o proportie si vezi ce da aproximativ la tavita. Doua tavite ocupa aproximativ acelasi spatiu ca una, dar mai putin decat un radiator (?). Iar pretul afisat acolo, dupa comisioane e aproximativ echivalentul in euro, daca pastrezi suma si schimbi valuta.
Vezi daca nu-i mai usor cu Sese.
-
Eu am asa ceva (http://rimi.ro/subaru-impreza-ii-2002-2007/tavita-portbagaj-subaru-impreza-ii-929.html) din 2008. Daca nu tineti neaparat sa scrie Subaru pe ele, cred ca merita.
-
Sunt destul de laudati Rimi pe mai multe forumuri si stiu ca mai sunt cativa la noi cu tavi/presuri de la ei. Pretul este din nou foarte bun.
-
Asta e modelul pentru sedan, se potriveste si in wagon? Eu de aia n-am finalizat comanda la ei pentru ca in ultima secunda am vazut ca e pentru sedan.
-
Dpmdv o tavita de portbagaj n-ar trebui sa coste mai mult de 50 lei. Dar n-am gasit la noi!
Nu, in niciun caz nu tre' sa scrie Subaru pe ea, poa' sa scrie si Passat din partea mea, dar sa se potriveasca perfect ca forma.
E mai mare podeaua la wagon decat la berlina.
-
Astazi, dupa 2 saptamani, am vrut sa pornesc "WRX-u din ograda" si-am constatat ca bateria este moarta. Dupa cum mi-a confirmat si Victor, se pare ca am un consumator care omoara bateria. Imi puteti recomanda un electrician in Buc, care sa identifice acest consumator? Multumesc!
-
Inca n-am rezolvat problema cu consumatorul de curent, astazi am anulat un led rosu care clipea si care nu cred (sper) ca are vreun rol in masina - banuiesc ca e de la alarma veche pe care n-o mai folosesc dar o sa vad eu.
In schimb, am facut ITP-ul pentru ca expira pe 1 august, ocazie cu care baiatul de acolo, care mi-e si cunoscut, m-a sfatuit sa inlocuiesc conductele de la franele spate pentru ca-s prea ruginite. Si sa-i dau un antifon pe dedesubt pentru ca mai are urme de rugina.
Aveti idee ce presupune operatiunea de schimbare a conductelor? Este ceva special legat de ea? Nu voi face eu aceasta operatiune insa as vrea sa ma informez cat de cat inainte de a duce masina la service.
-
cu am zis si la ultima intalnire sunt 2 optiuni :
1 schimbat cu conduce oem asta implica dat jos punte si rezervor ! daca nu ai de lucru pe acolo pt altceva nu se merita... parerea mea
2. schimbat conducte after market care o modelezi pe unde ai tu nevoie si demontezi nimic :D !
p.s uiatete si la muttley sau pfaizzer si poti sa faci o comparatie cat de ruginita este sau NU :D
-
Inca nu-mi fac curaj, la anu' cred ca o s-arunc o privire, cu toate ca mi-e frica de rugina ce-i pe acolo.
Da' anu' asta iese din calcul din lipsa de timp si chef, dar la anu' sigur trebuie sa se uite cineva priceput acolo, pentru ca eu ma uit in gol ;D
-
Nu te mai complica. Vinde-o. ;D ;D ;D
-
Azi am fost la AK si-am facut revizia de aproape 145.000 (144.823). S-au schimbat uleiul si filtrele, si masina si-a primit bine-meritata portie de poiana si Parau' Rece dupa.
Totul in regula, cel putin pentru moment, ma asteapta schimb de amortizoare spate (Wrangler vom discuta in curand :) ) si conductele de frana.
-
Daca masina ta iti va cere o noua portie de off-road duminica, pe 02 octombrie zi-i, te rog si alei mele ca sa nu fie singura-n coclauri :D
-
WRX-u din ograda are o chestie ciudata de vreo saptamana incoace: cand se incalzeste motorul si accelerez mi se pare ca aud apa cum bolboreste in vasul de expansiune. Temperatura nu urca la bord, nu se aprinde nici un martor insa aud apa bolborosind, mai ales cand stau la stop si o ambalez putin. Voi verifica nivelul apei maine, asa cum m-a sfatuit Malakay. Orice alt sfat e binevenit ;D
-
probabil radiator de clima cu aer/infundat/spart, caldura pe partea pasagerului merge ok peste tot ?
-
Verific pe seara si revin cu concluziile, multumesc.
-
Daca toate par in regula, parcheaz-o undeva cu botul in sus peste noapte, asta dupa ce ai mers cu ea si s-a-ncalzit bine. Daca n-ai unde, urca fata pe 2 caramizi.
-
Problema a fost rapid rezolvata de Dr. Malakay, consultatie prin telefon, pacient perfect sanatos!
Am adaugat 250 ml apa in vasul din imagine si s-a rezolvat problema, bolborositul nu mai exista.
Multumesc Malakay pentru ajutor!
(https://s12.postimg.org/rjjnq8gfh/IMG_4988.jpg)
-
+1
Like
-
cu placere , ma bucur ca ai rezolvat ieftin si rapid !
-
Ok, s-a rezolvat, dar de ce n-avea acei 250ml in circuit?
-
pt ca a schimbat un furtun de apa si probabil nu au pus suficient lichid !
-
pt ca a schimbat un furtun de apa si probabil nu au pus suficient lichid !
Exact! ;D
-
De cand a devenit daily driver, WRX-u imi place din ce in ce mai mult ;D
Ca fapt divers, azi am facut consumu', prima oara in 2 ani (de cand am Subaru) si mi-a iesit 17 / 100, mers doar in oras. Mi se pare rezonabil avand in vedere tigania din trafic de zilele astea.
-
Nu am mai scris de ceva vreme, WRX-u inca e preferata familiei si ca atare are nevoie si ea de putin rasfat:
(https://s15.postimg.org/jqqc70fav/IMG_5455.jpg) (https://postimg.org/image/jqqc70fav/)
(https://s15.postimg.org/oqnseykxj/IMG_5459.jpg) (https://postimg.org/image/oqnseykxj/)
Jantele si cauciucurile sunt cele de la Daniel, multumesc, si pe langa ele a primit si-un set de piulite de otel Japan Parts. Mai trebuie sa-i fac niste inele de centrare custom si cam asta este pentru vara asta in materie de roti. Voi ramane pe 17, cele originale vor fi de iarna.
-
arata super !!!
-
F frumos!
-
Sa le invarti in siguranta iar jantele sa le pastrezi la fel de "neatinse" caci par luate de pe raft!!!
-
Ce ET? 45?
-
45, asa cum scrie in cartea de identitate: 215/45/17 ;D
-
Nu ala :P
Nevermind, pare sa fie ok din poze. Sa le invarti sanatos!
-
Nu ala :P
M-a lamurit Muttley ce inseamna ET, deci nu stiu cat este o sa ma uit pe jante cand le dau jos.
-
Arata superb! Au un ET destul de mare din cate tin minte si nu incap brembo-urile. Ca altfel erau pe fostul meu break.
-
da pai de asta le-am vandut si eu lui gugu si acum el lui musiu :D
-
WOW !!! Arata foarte bine !!!
Dar ce este mai important ... cum te impaci cu anvelopele? Ce impact au avut asupra comportamentului masinii pe drum?
-
Multumesc, multumesc! Masina sta foarte bine pe drum dar mai ales in curbe / ronduri si viraje foarte scurte. Mare diferenta intre
(https://s17.postimg.org/6ypfk8f3f/3_1000x700_subaru-impreza-wrx-2004-subaru.jpg) (https://postimg.org/image/6ypfk8f3f/)
si cele de la Daniel, dar totusi sa avem in vedere ca se compara 16" cu 17" si Continental de iarna cu Yokohama Advan.
Deci 17" cu Yokomaha Advan rules!
Intr-o nota mai putin pozitiva am observat ca burdufu' de la planetara stanga curge sau a curs deja de asemenea si amortizoru stanga spate are ceva hiba, asa ca WRX-u va ramane putin in ograda pana-mi gasesc timp sa-l pun la punct cum se cuvine. Forester pentru urmatoarele 2-3 saptamani dupa care ne apucam de treaba.
-
am vazut si eu masina si arata super bn cu noile jante !!! felicitari horia !
-
Stai sa pun pragurile "twisted" de STi si-o s-arate si mai bine ;D
Care praguri tzisted? Cele pe care le-am luat azi de la the one and only, Malakay! Cand o sa am putin timp ma ocup de ea cum se cuvine, sper cat mai curand.
-
Dupa cum promiteam acum cateva saptamani, intr-un final s-au instalat pragurile de STI (100% manopera executata de subsemnatul cu precizarea ca nu am rupt nici un cips cand le-am scos pe cele standard WRX). Bonus a venit o evacuare de grupa N si-un catback necunoscut, toate de la Malakay, Gheghe si Adi Burner. Tot ei m-au ajutat cu demontatul celei standard WRX. Adi s-a chinuit cu demontatul iar Gheghe s-a strecurat la montaj. Wrangler m-a ajutat c-un con OEM pentru evacuare. Una peste alta, masina arata foarte bine cu pragurile de STI iar evacuarea nu e atat de zgomotoasa pe cat ma asteptam. Cu ocaza schimbarii pragurilor am observat destul de multa rugina in josul aripii dreapta fata ceea ce inseamna ca e ceva coptaciune acolo si va necesita o schimbare.
Va urma o inspectie la motor (furtune si altele care trebuie schimbate), un burduf de planetara pe care-l am deja si probabil amortizoare. Motorul si interiorul vor ramane stock, fara absolut nici o schimbare.
Multumesc baietilor pentru ajutor!!!
-
(https://s23.postimg.org/mr4r6rwhj/Whats_App_Image_2017-05-23_at_16.33.50_1.jpg) (https://postimg.org/image/mr4r6rwhj/)
(https://s23.postimg.org/vao54j4tz/Whats_App_Image_2017-05-23_at_16.33.50.jpg) (https://postimg.org/image/vao54j4tz/)
(https://s23.postimg.org/9croaqptj/Whats_App_Image_2017-05-23_at_16.33.51.jpg) (https://postimg.org/image/9croaqptj/)
-
Evacuare?
-
Evacuare sau am scris vreo prostie?
-
Eu am incercat sa vizualizez, imaginar, pragurile vopsite in aceeasi culoare ca a jantelor si mi-a iesit un contrast cel putin interesant pentru estetica masinii. Ar fi de luat in calcul un ornament vopsit altfel sau in alta nuanta pentru a aduce un aport artistic proiectului. E doar o simpla interpretare ce poate fi combatuta fara argumente intrucat tine de jocul imaginativ, nu de aspectul util.
Si sa nu uit: spor la indepartat rugina si multi km fara sa atingi pragurile!
-
Scuze, n-am vazut ca ai postat de 2 ori, textul mi-a scapat.
-
Hai sa scriu si eu de 2 ori. Pragurile standard, daca tot te lauzi ca-s intregi, imi trebuie mie.
-
Sa te bucuri de evacuare. Se aude perfect. Nu am zis nimic la intalnire pentru ca in mintea mea exact asa trebuia sa se auda. Deci nu auzeam nimic altfel. :D faina!
-
8) ;D :o
-
Vinde-o REPEDE cat e pe val!
;D ;D ;D
-
Iaca n-am mai scris de aproape 7 luni, WRX-u din ograda se comporta exemplat cu mici exceptii. Una dintre ele este faptul ca nu porneste decat cand are chef dupa perioade mai lungi de stat pe margine. De exemplu, astazi am fost s-o pornesc dupa o absenta de 10 zile, am bagat cheia si-a pornit la sfert de cheie. Acum cateva saptamani, dupa ce statuse vreo saptamana, nu s-au deschis nici usile din telecomanda atat de descarcata era bateria. Baterie care are numai un an, deci nu pot da vina pe ea.
Sper sa ma vad cu Pfaizzzer zilele astea ca sa-si dea si el cu parerea, este posibil ca unul daca nu chiar singurul consumator sa fie alarma cea veche de vreo 12-14 ani care nu este folosita deloc. Testam si vedem, deocamdata este curioasa pornirea si nepornirea asta, nu are logica pentru mine.
In rest, urmeaza revizia la 150.000 (dupa 5000 km), s-a incaltat cu cauciucuri de iarna pe jantele originale - Bridgestone Blizzak LM32 (multumesc Tom pentru recomandare).
-
Revin cu un mic update: se pare ca problemele cu pornirea erau cauzate de alarma veche si nefolosita. Pfaizzzer si-a rupt cam vreo 2 ore din timpul lui liber ca sa se ocupe de acest subiect. Rezultatul: alarma cu ale ei 3 module a fost data jos, o gramada de fire scoase si altele lipite. Masina a pornit la prima cheie dupa toata operatiunea, si sincer nu cred ca vor mai fi probleme cu pornirea pe viitor.
Multumesc Pfaizzer pentru ajutor!!! O0
-
Dap, confirm, le are cu curentul electric. Mie mi-a descoperit plafoniera prajita ^-^
-
Trebuie sa fac o poza in tomberon sa se vada cata matzaraie avea Musiu pe sub bord :))
-
Am si eu un fir de la alarma care nu duce nicaieri in compartimentul motor. Poate arunci un ochi maine la el si imi zici o parere unde ar trebui sa fie sau daca e ok sa stea asa...
-
La mine firu' ala a fost cel mai simplu de scos / taiat. Cand a inceput sa caute pe sub volan, ne-am speriat amandoi ce era acolo: 3 module, fire prinse aiurea, cred ca s-au chinuit ceva baietii care au montat-o acum 12-13 ani, nu mai zic de Pfaizzzer care le-a potrivit pana la urma, cu mici emotii ;D
-
Mihai, ne uitam maine. La demontat sunt expert!