Subaru club Romania

Diverse => Discuții libere => Topic started by: MihaiFlorescu on February 19, 2020, 12:22:54 PM

Title: Toyota, actionar Subaru
Post by: MihaiFlorescu on February 19, 2020, 12:22:54 PM
Cum au tot fost imprastiate comentarii peste tot, de ce sa nu avem topic dedicat.

Asadar, stim ca Toyota detine acum 20% din actiunile Subaru. Ce inseamna asta? Inca nu stim.
Ce stim? R: In trecut multe piese au fost folosite de ambii producatori pentru a reduce costurile. A existat o incercare de penetrare a pietei super-mini cu Subaru Trezia, care era de fapt o Toyota cu alta sigla. A fos si inca exista BRZ in dezvoltare comuna cu Toyota.

Zvonuri odata cu aceasta crestere a implicarii Toyota: Cele doua companii colaboreaza pentru lansarea unui nou SUV hibrid. Toyota ofera Camry cu tractiune integrala incepand cu anul acesta, datorita cererii, foloseste un sistem de tractiune in-house dar spera sa obtina mai mult know-how de la Subaru pentru a imbunatati sitemele de tractiune de tipul AWD, ramanand ca 4WD sa fie dezvoltate in continuare exclusiv de catre inginerii Toyota.
Va exista o a doua generatie BRZ tot in formula Subaru-Toyota.
Title: Re: Toyota, actionar Subaru
Post by: adinegru on February 19, 2020, 14:03:09 PM
Subaru are nevoie disperată de logistică. Nu poți să crești dacă nu ai mașini pe stoc.
Title: Re: Toyota, actionar Subaru
Post by: marr on February 19, 2020, 16:04:25 PM
Nu are legatura participatia Toyota cu problemele de stocuri ale Subaru (in special in Europa - dar am impresia ca nu numai).
Anul trecut au avut probleme cu WLTP-ul vietii + schimbarile de generatii (Forester / XV / Impreza).
La un moment dat, singurele modele ce se gaseau in stocuri erau Impreza / XV cu motorul de 1.6 si Outback.
XV de 2.0 nu se mai gaseste de nicio culoare de prin primavara anului trecut (si ce s-a mai gasit pana atunci au fost masini ramase din 2018) pe motiv de WLTP si inlocuire motorizare (de anul asta 2.0 vine doar in varianta e-boxer).
Forester nu au mai importat pe motiv de inlocuire model si le-a fost teama sa nu ramana cu ele pe stoc.
Outback se mai gasea, dar  se vinde mai greu in EU pe motiv de taxare pe cilindree.
In plus, daca nu ma insel, au avut ceva probleme si pe la ei pe acasa care le-au dat peste cap productia timp de 2-3 luni. Asta pe langa faptul ca, respectand deviza ”stay small, ei produceau un numar de masini mai mic decat cel necesar ....
Sa speram ca si-au rezolvat problemele, au lansat modelele noi, respecta normele de poluare & stuff, iar din acest anul sa-isi revina la normal si cu stocurile de masini in Europa.
Altfel, e de rau ! Din cauza lipsei stocurilor, majoritatea dealer-ilor Subaru din UE sunt cu un picior in groapa.
Title: Re: Toyota, actionar Subaru
Post by: amidamaru on May 13, 2020, 01:33:24 AM
Se lucraza la greu la alimentarea pietelor Asia Pacific Japan prima data. EU este pe alt continent. Eu astept acum sa vad cum merge noul Legacy hybrid. Inca nu e landed aici din motive cunoscute. Unii s-au prefacut ca au mancat supa de liliac si s-au imbolnavit.