Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: Awd on July 10, 2018, 15:04:03 PM
-
Buna ziua! Am o problema de o luna cu Subaru forester 2.0X. Se ridica apa uneori peste 100 de grade. Am schimbat termostatul si nu am rezolvat nimic. A mai intampinat cineva aceasta problema? Idei?
Va multumesc.
-
S-a ridicat apa in vasul de expansiune mai mult ca de obicei?
Nu vreau sa fiu alarmist, dar ultima oara cand am patit asa ceva am ajuns la garnituri de chiulasa schimbate...
-
Poti sa verifici si radiotarorul sa nu "bolboroseasca" pe la suduri. Mie mi s-a intamplat in zona de sus, langa batul ala de-l pui la capota
-
Cand e facuta distributia ? Cand incepe sa se intinda cureaua nu mai invarte cum trebuie pompa de apa... Si se incalzeste..
Daca capacul de la radiator a obosit iar se ridica la cald mult nivelul in vas iar cand se raceste trage aer in radiator... Cu consecintele aferente...
-
Apa nu s-a ridicat in vasul de expansiune. Distribuita este facuta. O sa verific si la radiatoare. Daca nu, garnitura. Va multumesc!
-
dar care este de fapt problema ? :)
adica ce inseamna peste 100 de grade si ce inseamna uneori ? 102-103-104 grade ?
in conditii de canicula, AC pornit si motor un pic chinuit poti ajunge la aceasta temperatura fara sa insemne ca ai si probleme (din cauza sistemului presurizat + antigel temperatura de fiebere este oricum mult peste 100 grade)
-
Ca sa fie garniturile de vina nu inseamna ca trebuie sa fie neaparat temp ridicata.
La mine n-a fost asa.
-
Ia explica.
-
Am zis peste 100 de grade, dar acul indicator se duce pana in capat. Aceasta problema se repeta, dar nu mereu. A fost o perioada de vreo doua zile cand nu a mai facut asa. Acum cu termostatul nou, cand am iesit la test, acul indicator s-a dus pana sus si a ramas acolo. Mai avea momente cand se ridica si apoi cobora fara sa opresc motorul si sa astept sa se mai raceasca.
-
ok, daca e pana in capat ... please change head gaskets :)
-
Nu este de la termostat, nu este de la garnitura de chiulasa.....
-
Aerisire ai facut a sistemului de racire? lichidul din vas scade?
-
...nu este de la garnitura de chiulasa.....
Vezi ca are doua. Sa ne zici si noua cum ai concluzionat ca nu-i de la garnituri.
Scoate capacul distributiei si asigura-te ca intinzatorul isi face treaba si tensioneaza cureaua. Daca patineaza pe fulia pompei la anumite regimuri si readera la altele, s-ar explica simptomele.
-
Lichidul din vas nu scade. Nu am apucat sa fac aerisite, deoarece nu am mai mers cu masina. Garniturile de chiulasa, doua la numar, stiu. S-a facut verificare la service. De acolo mi-au zis sa nu fie de la senzorul de temperatura. O sa incerc sa o pun pe tester, ca am si martorul check engine aprins.
-
Rezolvat! Am completat cu antigel. Ciudat este ca nivelul a fost ok o perioada, apoi dupa un timp a scazut. Acum totul este ok. Va multumesc pentru ajutor.