Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: dann on February 22, 2012, 15:11:35 PM
-
am observat ca mi s-a ars un bec de faza scurta dupa 1 an de functionare
am avut ceva Hella H1 55W
aveti idee de ceva becuri care sa reziste mai mult?
ma gandesc la phillips xtreme power sau osram nightbreakers plus(desi aici nu stiu exact daca au H1 sau nu) sau osram ultra life
a-ti avut asa ceva? stiti cum lumineaza si cam cat tin? in sensul ca sunt de vreo 5 ori mai scumpe decat ce am avut !!! ma vor tine mai mult?
-
Phillips Extreme Power lumineaza bine. La mine a variat durata de viata de la 2 la 1 an.
-
Eu pun becuri de 6 lei de la petrom.Trebuie H1 daca nu ma insel si tin la fel ca alea de 60 de lei sau orice alta natie de becuri.La ce gropi avem....se scutura si mama lui de filament.
-
Eu la inceput am pus philips(30 ron). dar cind am vazut ca ard cite 2 pe an am trecut pe d'alea de 10 lei buc. Cu astea, e drept ca atunci cind am farurile murdare mi se mai intimpla sa ma intreb daca am sau nu farurile aprinse.
Dar pe astea le am de un an si....
-
E cam aleatoriu elementul... tot alea sunt becurile si tot cam in 2 ani se ard. Vezi doar sa nimeresti specificatia de H si de W.
-
Eu am xenon (nu stiu ce marca) si de cand am masina de 1 an si 2 luni nu s-a ars nici unul. Doar stangul tremura putin cand le aprind, dar pentru 2-3 secunde. Se vad foarte bine, dar indiferent ce bec ai avea, daca se pune noroi pe faruri, nu mai vezi mare lucru.
-
Si daca vrei sa le schimbi singur :) vezi ca au "catare". Un punct in partea de jos(parca). Eu am reusit (fara sa ma chinui prea tare) sa-l pun invers (cu susul in jos) si o perioda de timp mi-am luat la flash-uri si la vb de bine.....
-
da mersi, stiu de alea
am luat pana la urma osram night breaker plus H1 12V 55W , 65 ron/set
-
eu prin catare ma gandeam ca te referi la punctele care vin pe partea unde filamentul becului nu e rotund
am tinut cont de asta, le-am montat dupaamiaza
insa in seara asta am facut o tura si intradevar lumineaza foarte sus
mai era altceva ce mi-a scapat? adica pana la urma nu prea au cum altfel sa intre acolo
o sa le deschid maine din nou poate reusesc sa le montez mai ok
-
Asa am facut si eu prima oara.Trebuie sa intre pe punctele din extreme f bine si clema sa o pui la loc exact cum trebuie.Altfel luminile s pe cer....
-
Vezi sa fie bagate bine becurile (au doua puncte care ar trebui sa intre in gaurele pe far si le vezi daca au intrat uitandu-te din fata).
Uita-te in din fata in jurul gaurii de bec si ar trebui sa vezi 2 gaurele cam de 1 mm fiecare, acolo trebuie sa intre punctele respective de pe bec. Cel mai probabil nu le-ai nimerit la ambele puncte si de-asta iti bat aiurea farurile.
-
asa este am observat aseara ca nu erau bine puse in gaurelele respective
intre timp am fost la 2 service-uri si nu au reusit nici ei sa le puna cum trebe
astazi insa am reusit eu si par a fi ok. verdictul deseara, dar oricum ele stau bine in gaurele acum
si nu ma asteptam, dar am reusit fara sa dau jos bateria si nici rezervorul de la spalator :)
-
Si eu am reusit la fel fara sa dau jos rezervorul de la spalator, nu de alta dar nu m-am prins cum se desface surubul ala care il tine(cred ca e stricat sincer). Iar astia de la service-uri sunt batuti in cap, daca noi putem sa le facem inseamna ca si pe ei ar trebui sai duca capul.
-
La Foresterul aspirat pe care l-am avut am schimbat becurile originale, multe prea chioare pentru gusturile mele cu Philips Vision Plus. La inceput ma tineau fix juma de an, parca aveau ceas in ele, la interval de cateva zile se ardeau ambele. Apoi ultimul set m-a tinut un an! ???
Ce pot sa spun este ca deseori dupa schimbare, desi le fixam bine in catarile respective, trebuie sa reglez din nou faza scurta. Practic eram obisnuit sa refac reglajul dupa fiecare schimbare de bec.
Iarasi, cand am pus ultimele becuri nu a mai fost nevoie... or fi invatat intre timp cum sa le faca, sa fie doua de-un fel! ;D
-
Salut,
Detin si eu un Forester 2.0, 158 cp, cumpatat de nou in anul 2008, nu este ultimul model, si mi se intampla ceva ciudat cu becurile de pe faza scurta.Astfel cele noi m-au tinut 4 ani de fapt unul din ele deoarece am decis sa-l schimb si pe celalalt cand unul s-a ars.Toate bune le-am schimbat cu becuri conform cu specificatia data de producator doar ca si acestea s-au ars dar asta nu ar fi problema cea marea ci faptul ca ele au explodat in far.
Exista cre-o explicatie?
Farul pot sa-l dau jos sa-l curat, etc?
Multumesc,
-
Salut si bine ai venit!
Au explodat ambele becuri sau numai unul?
-
explodeaza pe rand, am schimbat deja doua seturi, partea proasta este ca in acest ritm o sa-mi distruga farul
-
Verifica firele cu un electrician. Sigur ai un scurt circuit pe undeva.
-
Farurile se pot demonta?In interior au ramas cioburi de la becuri, in plus s-a afumat si oglinda?
-
Din cate stiu eu nu... plasticul si sticla sunt lipite cu un adeziv care se dezlipeste la cald.
Mihai si-a desfacut farurile la fosta masina si a tot avut probleme cu condensul.
-
Da, e munca multa si trebuie rabdare. Le desfaci cu pistolul cu aer cald, le faci un polish adevarat ( nu lua prostii din supermarket ca nu isi fac treaba), si apoi le verifici in soare pentru claritate, le lipesti cu un silicon rezistent la temperatura inalta si ai grija sa fie uniform intins fara sa scape aer, dupa care le lasi la uscat (de preferat intr-o incapere cu aer conditionat pentru ca umiditatea este scazuta) si apoi le pui becurile si capacelele. Masina o speli dupa 2-3 zile si nu imediat. :)
-
Oricum nu inteleg de ce explodeaza, cele originale s-au ars pur si simplu fara a face explozie, mai exact s-a ars un bec si ca sa nu am culori diferite la lumina le-am inlocuit cu unele noi!!!
-
Vezi sa nu fi pus mana pe bec inainte sa il montezi.Grasimea de pe degete cam efectul asta il are pe un bec halogen.