Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: cipi_costa on March 20, 2012, 15:07:42 PM
-
Salut, sunt nou membru ,mi-am cumparat un subaru forester din 2000 ,125cp benzina si de la un timp am simtit ca nu prea mai merge bine , adica daca calc brusc acceleratia indiferent de viteza sau turatia pe care o am se smuceste de zici ca se rupe parca ar vrea sa se opreasca ,apoi isi revine. stie cineva ce ar putea avea?
-
Poate fi de la carburant.incearca sa bagi ceva mai calitativ.Un EFIx ar fi recomandat.Sau mai poate fi filtrul de benzina.Da rateuri ceva?
-
Subiect mutat in sectiunea discutii despre forester.
Filtrul de aer e curat, admisia si clapeta sunt curate? Sau cum zice celalalt, de la benzina sau ceva de la alimentare.
Logica ar fi urmatoarea: apasarea brusca determina 2 lucruri: benzina mai multa si aer mai mult in motor. E clar ca ori aerul, ori benzina sunt bagate in motor imediat (doar una din ele), ceea ce explica smucitura initiala. Apoi iti da sa moara pentru ca ori nu primeste aer destul sa compenseze cantitatea de benzina mai mare, ori iti baga aer cat trebuie, dar nu mai ai benzina destula pentru aerul din motor si de aici efectul de "parca vrea sa se opreasca". Ori benzina, ori aerul nu sunt in cantitate suficienta dupa parerea mea.
Dar nu sunt mecanic si nu ma pricep. E doar o abordare logica a mea. Daca le iei pas cu pas poate ii dai de cap. Daca nu, poti merge la un service si vezi ca ai constatarea gratuita la service-ul partener al forumului. Vezi sectiunea cu firme partenere pentru detalii.
-
am fost la un mecanic si mi-a schimbat o fisa si acum merge perfect , multumesc oricum pentru sfaturi
-
D'aia ;) te intrebam daca da rateuri.Bine ca ai scapat ieftin.Mai demult eu am cumparat injectoare luandu-ma dupa o parere gresita si de vina era tot o fisa.Am mers cu fisa aia de dacie pana am schimbat motorul cu unul mai mare.
-
Salut,
Am vazut ca nu s-a mai scris demult la topicul asta dar am zis sa incerc.
Aceleasi simptome le am si eu. Am fost la SMT si dupa ce am platit 240lei fara TVA pe o constatare mi-au zis ca sunt doua cauze posibile:
1. Garniturile de la tacheti
2. Motorul trage aer fals pe la injectorul de gaz de la pistonul nr. 2 (masina are GPL)
Am remediat ambele probleme si nu exista nicio imbunatatire. Nu am de gand sa ma duc sa fac iarasi o constatre la SMT, poate sa ma indrume cineva in alta parte?
Multam.
-
Bujii...fise...Incearca cu altele.Nu neaparat sa le cumperi.
-
Merci de raspuns, la fise m-am gandit si eu, bujiile sunt schimbate la timp.
O sa incerc sa merg la service-ul partener al forumului poate reusesc sa probez alte fise. Nu as da 500 lei sa imi dau seama ulterior ca nu e nici de acolo.
-
Daca ai drum prin ferentari /trafic greu,treci pe la mine.Trebuie sa mai am niste fise pe aici.Dar ca sa fii sigur,masoara-le cu un aparat.Tre sa aiba pana in 10 kohmi parca....sau 10 ohm...nu mai stiu.Aici trebuie sa ne mai ajute si altii cu informatia mai proaspata.
-
Merci inca o data. Pana vine si informatie mai proaspata o sa vad cum imi fac timp si poate trec pe la tine zilele astea cu un telefon in prealabil.
str. Veseliei 5A, e corect?
Spor,
Dan
-
Corect.Miercuri nu o sa fiu,dar in rest cu telefon inainte si ne vedem.
-
Salutare!
Aceeasi problema am avut-o si eu. Am curatat si resoftat de zeci de ori clapeta, am schimbat bujii si fise. Am mers o vreme numai cu benzina 99+ de la Petrom. Nici unul din lucrurile astea nu a schimbat nimic.
Am nimerit acu' vreo luna la un mecanic pentru o diagnoza, trimis de un prieten fost posesor de Forester, caruia i-am explicat ce se intampla si m-a sfatuit sa schimb bateria. Atat. Masina pornea bine, dar bateria avea deja cam 4 ani. Nu m-as fi gandit niciodata la asta. Se pare ca bateria slaba face sa se piarda softul clapetei. De aici si functionarea buna pentru 50-60 km. Acum merge perfect.
Sper sa va fie utila postarea mea. Pentru mine schimbarea bateriei m-a scapat de o groaza de nervi si bani aruncati aiurea.
-
Straniu de ciudat.Soful s-ar pierde cand masina e oprita ?
-
S-ar parea ca la pornire e problema. Bateria fiind slaba, nu furnizeaza suficienta tensiune. Inainte de a schimba bateria faceam o smecherie. Scoteam bornele de la baterie, o lasam asa vreo ora, iar apoi dupa cuplare, mergea bine merci masina.Daca o opream si o porneam, problema reaparea. Cred ca merita incercat. Astept pareri.