Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => WRX și WRX STI => Topic started by: immunE on July 31, 2012, 16:07:01 PM

Title: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: immunE on July 31, 2012, 16:07:01 PM
Salut,

Subaru Impreza WRX STI , masina are mici probleme cu relantiul. Mici probleme inseamna ca oscileaza foarte putin. Problema devine si mai sesizabila atunci cand acceleri putin in gol, cand turometru revine se balbaie. Am gasit un film care descrie o problema asemanatoare .
 . Am verificat cat s-a putut verifica la mana + restrans + pus coliere pe toate tubulaturile posibile si imposibile.

Am continuat prin a "sari" oil catch urile din ecuatie, problema persista. Am curatat ICV , si acum astept 5 zile o nousa garnitura pentru ICV pt ca din pacate se pare ca nu exista 1 singura garnitura in toata romania. Indiferent de garnitura sau fara garnitura problema mea persista . Sugestii ?

Evident ca am postat gresit. Rog un admin sa mute postul, cu scuzele de riguare.
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: MihaiFlorescu on July 31, 2012, 16:19:24 PM
hmm... BOV care nu mai tine presiunea bine, clapeta de acceleratie murdara?
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: immunE on July 31, 2012, 16:27:07 PM
De clapeta nu m-am atins dar atat cat se vede prin ICV nimic de speriat. De BOV nu m-am atins pentru ca nu am cleste de sigurante inca. Este urmatorul la rand, pentru ca se vede negreala majora. Multumesc pentru confirmare.
+ Clapeta parea sa se inchida corect...


PS Curatat BOV , masina face la fel.
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: Mihai.impreza on July 31, 2012, 18:31:06 PM
Asa face și a mea,dar nu este turbo!!!
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: celalalt on July 31, 2012, 18:35:48 PM
Nu confunda si compara.Sunt total diferite N/A de turbo
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: Mihai.impreza on July 31, 2012, 19:12:27 PM
Nu confunda si compara.Sunt total diferite N/A de turbo

dar și la mine este acea oscilație la relanti !!
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: immunE on July 31, 2012, 19:29:44 PM
In principiu problema este simpla, masina ta, la fel ca a mea, la fel ca a celui din film trage aer fals pe undeva. Intrebarea este pe unde ?:) La el era de la furtunele de la PCV . La mine nu are cum sa fie de la furtunul de la PCV pentru ca eu nu mai am pcv, am oil catchuri si pcv anulat.
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: STI on July 31, 2012, 20:10:47 PM
verifica capsula cu filtru de la contrapresiune de la bov
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: clauedit on July 31, 2012, 20:38:46 PM
Posibil debitmetrul de aer
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: malakay on August 01, 2012, 11:18:13 AM
99% este un furtun de vacum .... verifica toate furtunele de vacum
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: immunE on August 01, 2012, 20:45:09 PM
Am verificat si rasverificat, cat se poate verifica. Trebuie sa recunosc ca aceasta problema ma bate rau de tot.
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: 2xGhe on August 03, 2012, 23:54:41 PM
Eu am rezolvat-o cu o resetare de ecu. (scos borna)
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: immunE on August 04, 2012, 11:55:29 AM
Am avut de curand borna scoasa jumatate de zi , si nu s-a intamplat n imic favorabil. Am curatat clapeta, fara nici un rezultat in schimb. Continuam...
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: STI on August 04, 2012, 14:42:04 PM
pai cred ca ar trebui sa mergi cu masina vreo 300km daca iai scos borna ca sa se refaca logarile din ecu, ai schimbat bov de curand?
Title: Răspuns: Probleme relatiu si nu numai.
Post by: immunE on August 05, 2012, 12:37:02 PM
Nu l-am schimbat de curand. L-am dat jos sa-l curat. Nu stiu de cand face masina asa.