Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: BOXER on December 19, 2012, 16:31:06 PM
-
Va cer ajutorul in legatura cu alegerea unor jante de 16" pentru Foresterul din semnatura.
Pentru moment am jantele stock de 17" cu anvelopele de 215/55/r17 si doresc sa trec la 16" pentru confort.
Cele actuale mi se pare cam nepotrivite pentru vremea de acum.
Ce variante de jante compatibile cunoasteti pe 16" cu offset 48mm ?
-
Parca am eu cu 45.....sau cu 48?....Sa ma uit maine.
-
Ai aici jantele pe care le am pus eu pe Forester SH diesel 2010. Le gasesti la adresa: http://www.anvelope-roti.ro/janta-tabla-otel-subaru-legacy-outback-r16-incepand-cu-2009-09-kfz-9552.html.
Sau pe siteul producatorului: http://www.kfz-raeder.at/38239_EN.htm unde iti introduci datele masinii.
-
Ai aici jantele pe care le am pus eu pe Forester SH diesel 2010. Le gasesti la adresa: http://www.anvelope-roti.ro/janta-tabla-otel-subaru-legacy-outback-r16-incepand-cu-2009-09-kfz-9552.html.
Sau pe siteul producatorului: http://www.kfz-raeder.at/38239_EN.htm unde iti introduci datele masinii.
My God !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sant duble la pret fata` de aici !!! :o
-
Ai aici jantele pe care le am pus eu pe Forester SH diesel 2010. Le gasesti la adresa: http://www.anvelope-roti.ro/janta-tabla-otel-subaru-legacy-outback-r16-incepand-cu-2009-09-kfz-9552.html.
Sau pe siteul producatorului: http://www.kfz-raeder.at/38239_EN.htm unde iti introduci datele masinii.
Stiu jantele astea dar nu am foarte mare incredere in ele.
Deocamdata astept sa imi aduca un prieten un set de jante originale de aliaj (second-hand) din Anglia.
Fata de ce am gasit la noi pretul de acolo este foarte mic.
-
sunt prea scumpe... ce dracu' dai 1600 lei pe un set de jante de tabla pe 16... :-[ nu merita banii
si eu mi-am luat jantele de sti tot din uk, impecabile si la pret ok
-
Aveam unele originale pe 16....le dadeam ieftin.Daca imi incapeau pe frane le purtam eu la cat sunt de usoare....
-
sunt prea scumpe... ce dracu' dai 1600 lei pe un set de jante de tabla pe 16... :-[ nu merita banii
si eu mi-am luat jantele de sti tot din uk, impecabile si la pret ok
Pai tu mi-ai deschis ochii cu varianta asta. Jante plus anvelope plus transport ajung la jumatate din pretul de Romania.
In fine, eu nu pun anvelope SH la socoteala pentru ca nu am folosit niciodata si sunt total impotriva folosirii lor.
-
...............................................................................
Stiu jantele astea dar nu am foarte mare incredere in ele.
...............................................................................
Eu le am instalate cu cauciucuri de iarna` si rulez deja al cincea sezon` cu jante exact de tipul si modelul asta, si sant foarte multumit de ele. Au mers pe Legacy si merg si pe Forester. Sant de incredere, dar banuiesc ca` nu poti sa` le ceri super-performanta` .
Ca si comparatie, aici costa` aprox. 55 $CAD/bucata` (184 RON la cursul de azi)
-
grrrrrrrrrrrrrrr
-
sunt prea scumpe... ce dracu' dai 1600 lei pe un set de jante de tabla pe 16... :-[ nu merita banii
si eu mi-am luat jantele de sti tot din uk, impecabile si la pret ok
Salutare, ajuta-ma si pe mine cu site-ul din uk de unde ti-ai luat jantele....
Multumesc!
-
Cred ca le-a gasit direct pe ebay.co.uk.
Mai exista o varianta pe gumtree.co.uk dar acolo jantele apar ceva mai rar.
-
salutare, le-am luat de pe ebay.co.uk, de la un dealer care dezmebreaza masini venite din Japan
-
MihaiFlorescu: Anunturile de vanzare in sectiunea corespondenta.
-
Pana la urma ce caracteristici au jantele originale pentru Forester? Atat cele pe 16", cat si cele pe 17" ... stie cineva?
5x100 stiu, insa ET, J, diametrul gaurii centrale?
5x100 se gasesc si pe modelele de la VAG, insa banuiesc ca ceva nu se potriveste
-
Sunt ET48, eu oricat am cautat n-am reusit sa gasesc decat originale (noi sau second hand).
-
17" : ET 48, J7, 5x100
16" : ET 48, J6,5, 5x100
-
Diametru de centrare 58.
-
Despre centrare am gasit ca ar fi diametru de 56.1 mm. Piulitele sunt 12x1.5
-
Din cei care au montat alte jante decat cele originale pe Forester, ce dimensiuni au jantele respective? (J, ET, diametru gaura centrala si daca s'au folosit inele de centrare)
-
Eu am pus R17 J7.5 cu diametru mai mare de centrare si s a folosit obligatoriu inelul de centrare.Nu mai stiu ET ul,dar jantele sunt mai iesit in afara.
-
Vorbeam azi cu un prieten despre jante de iarna. El spunea ca ar putea incerca cu jante de la grupul VAG. Eu insa nu's asa optimist.
Alea au 5x100, insa diametrul gaurii de centrare este 57.1 fata de 56.1 cat e la Subaru. Evident ca nu se pune problema de inel de centrare de 1mm, iar eu ma gandesc ca totusi jocul din mm ala nu e oprit numai din stangerea prezoanelor, insa nu am pus pariu cu el (parea convins de ce spune, dar nu m'am convins si pe mine)
Voi ce parere aveti?
Oricum ptr iarna asta o sa pun gumele de iarna pe jantele de pe masina, ca gumele de vara le inlocuiesc la anul, dar sunt curios de solutia asta cu jantele de VAG, daca e intr'adevar viabila. Parca ar fi prea frumos sa fie ok ...
-
eu am mers 5 ani cu jante de tabla de 16'' de vw !!! se potrivesc perfect ... nu am avut nevoe de inel de centrare (cu toate ca la vw inelul central este putin mai mare decat cel de la subaru )
-
OZ-urile mele de vara sunt de WV, fara inel de centrare...n-am probleme, exceptie facand ET-ul mai mic si la incarcare pe spate imi ating gumele in aripi...
-
Am gasit ceva de la VAG (Golf4) . Sa le incerc?
-
Zice proprietarul ca gaurile sunt pe 5x100 , dar gaura are 60 . Pot face inel de centrare ?
-
Treci pe la mine si vedem.Stii ca la noi la mobila se repara toate subarele...
-
?
-
???
-
pana la urma a rezolvat cineva dilema?
am gasit ceva de vag 5x100 9,5j :P si mor sa le iau
(http://vvcap.net/db/ECTLeC1GzjNB0cklYFX-.png)
stiu..stiu o sa mearga mai incet subaru.dar le vreau..
-
Vezi ca ai casuta plina si nu am putut sa-ti raspund acolo.
Da, ale mele erau de WV si le-am montat direct, fara inele de centrere. Nu vibreaza, nu bat. Se centreaza pe prezoane.
-
Rolul inelul central (cilindru) este de a prelua eforturile radiale. Prezoanele sunt calculate pentru eforturi axiale.
Pentru rularea pe distante mici nu ar fi probleme dar in cazul de fata este bine sa respectam indicatiile producatorului.
-
A pus cineva pe jante de 16" anvelope 215/65/R16 ?
-
Da, am pus eu, merg si 205/70/16 ;D
-
Diametrul ar fi singurul parametru la care as face experiente in marja +-3%.
Latimea influenteaza geometria si apar eforturi nedorite in articulatii.
-
Forester SG 2.0X 2006 nici o modificare de suspensie.
Jantele originale
16x6.5J ET + 48mm offset le-am folosit cu anvelope: 215/60/16, 225/60/16, 195/65/16, 205/60/16 tires
Jantele de la RZW75
JDM/EDM STi version 7: 17x7.5J ET +53 offset vor fi echipate cu anvelope 225/55/17"
-
Eu zic sa incerci un 215/55/17.Risti sa ti frece de amortizor.RZW pe cat le a avut?Parca tot 215?
-
Revin maine cu detalii despre amortizor :)
Pana atunci, interesting fact, trecerea de la 6,5J la 7,5J vine cu o schimbare destul de mare la latimea de anvelopa care ajunge pe asfalt (evident cu mici diferente in functie de profil).
A se vedea in poza de mai jos
(http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/19/1cxo.jpg) (https://imageshack.com/i/0j1cxoj)
-
Despre jantele de Forester se discuta si aici (http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1496.0).
Mi'e ca un topic general despre jante si cauciucuri Subaru ar deveni prea stufos si greu de urmarit ptr un anume model de masina
De pe ce site este calculatia de mai sus?
-
Se alipeste discutiei din cadrul sectiunii discutii despre forester.
-
Exact de aia spuneam ca pot sa fac un document pe google drive sau ceva de genul unde sa poata fie centralizate doar datele interesante din topic, in fine, calculatia este luata de pe >>aici<< (http://www.rimsntires.com/specspro.jsp).
Ideea era ca in atatea offtopic-uri si atatea categorii pe forum e foarte greu sa gasesti atunci cand ai nevoie o informatie de genul asta, si atunci de multe ori stau si caut cu zecile de minute in stanga si in dreapta pe unde am vazut topicu ala unde era scris nustiu ce...
Pe langa asta, jantele si rotile se pot schimba intre multe subaru, cu mai mult sau mai putin efort.
-
Ai si tu dreptate. Acel fisier insa se poate extrage si din topicul asta sau cele similare pentru celelalte modele. Orice topic general va avea, aproape inevitabil, si posturi de umplutura
-
1. Prin simplul fapt ca nu exista un topic dedicat colectarii unei informatii specifice cum ar fi jante/anvelope care se potrivesc pe o anumita masina, inseamna ca lumea nu prea posteaza configuratiile pe care le(au) folosit.
2. Centralizarea acestor informatii intr-un document vizibil tuturor este usor, colectarea informatiilor din diferite topicuri, e prea peste mana pentru a putea incepe sa citesc zeci si sute de pagini de posturi offtopic.
3. M-am gandit la molozul care s-ar putea aduna intr-un topic general, dar nu ma deranjeaza prea tare pentru ca citesc destul de des forumul si un singur topic e relativ usor de urmarit si de colectat din acesta informatiile relevante de care am nevoie. Ideea, dupa cum am scris si in primul post, nu era sa fie un topic doar cu combo-uri de roti/masina ci ca eu sa colectez informatii si sa le fac disponibile intr-un mod practic si util intr-un document public.
-
Eu zic sa incerci un 215/55/17.Risti sa ti frece de amortizor.RZW pe cat le a avut?Parca tot 215?
eu am mers cu 215/55/17 si de iarna si de vara (pe jantele de STI) si nu ating pe nicaieri...
dimensiunea stock a anvelopelelor este 215/55/17 si am respectat asta.
-
Nu intra 225/55/17 decat cu distantier de 5mm e offsetul prea mare pentru mine si atinge telescopul in spate.
Sent from my GT-I9505
-
Serios? ???
-
Nu intra 225/55/17 decat cu distantier de 5mm e offsetul prea mare pentru mine si atinge telescopul in spate.
Sent from my GT-I9505
eu zic sa pui anvelope cu dimensiunile recomandate de Subaru, adica 215/55/17, si nu vei avea nici un fel de probleme...
-
Rzw75 are dreptate.
Masina merge normal cu rotile recomandate de producator. Daca te joci cu rotile, obtii alta masina, care merge altfel.
-
Ba manca v as....ce scriu eu cititi vreunu sau ma aia in el de forum?Iti zic de 3 ori ca 225 atinge,te faci ca nu vezi...ca e mult offtopic domle si dupa aia mai si vii si spui ca nu incap.
-
Wrangler: poti sa intrii putin in detalii despre "alta masina" si "normal" apropos de o diferenta de 8mm la diametrul rotii?
Celalalt: eu am citit un post in care ai spus ca "risti sa nu incapa" care nu e acelasi lucru cu "sigur nu incap 225/55 cu offset 53" asa ca nu mai sari pe mine de parca eu ti-am pus tie pe masina rotile, mai ho cu avantu asta pe mine ca nu am facut la nimeni nimic, am oferit feedback in mod cat mai civilizat am stiut eu si cat mai cuprinzator.
Concluzia, pe forester sg 2.0x incap roti de 17" 7,5J si offset ET48 cu 225/55/17.
Motivul pentru care am ales dimensiunea asta este unul practic, se gasesc mult mai usor si mai ieftin anvelope. Eu nu imi permit sa dau 750eu pe o pereche de yokohama geolandar g035 215/55/17 care s-ar putea sa le fac praf intr-o vara doua si am preferat sa iau o pereche michelin primacy 3 in stare foarte buna 7mm thread, din 2011 cu 600lei. O sa revin cu niste poze si feedback cat mai obiectiv despre cum se simte masina.
Razvan: poti sa imi spui te rog ce probleme as putea avea ca urmare a folosirii unei anvelope de 225?
L.E. diametru de centrare masurat la mine e 56. Flansele le-am facut la strung, maine sunt gata si pun rotile sus.
L.L.E. Si ca fapt divers, eu am incercat sa postez date cat mai relevante la crearea unui topic in care omul ca si mie sa poata gasi informatii despre ce roti / pe ce masina si in ce conditii se pot monta, in schimb vine lume si posteaza numa moloz complet nefolositor sau partial/vag folositor dupa care tot eu imi iau coape ca vezi dom'le cum am indraznit eu sa nu ascult de sfatu lu celalalt, "si dupa aia mai vii si spui ca nu incap" scuza-ma ca am indraznit sa postez ceva folositor pe forum, nu stiu cum de mi-am permis...
-
Deci cu 225 atinge? Stie careva? :D :D :D
Eu cred ca o sa merg pe 215 55 R17 Kumho Ecsta. Dar mai intai sa gasesc jante (sper de Outback)
-
Incearca sa gasesti jante cu offset mai mic :D
Au pret bun Kumho alea, din pacate n-am gasit ceva similar prin Timi/Arad, plus ca m-a secat de bani masina luna asta (~1000eu)...
-
Bine amice.Spalati va cu informatiile pe cap.Daca crezi ca te am jignit ca sa poti fii magar mi se falfaie mie si de tine si de altii ca tine care se cearta singuri.Nu mai vreti offtopicuri?Vreti informatii clare si concrete?Ia sa vedem cam cata experienta o sa capeti dupa ce faci bullshit dupa bullshit si o sa pui masina pe butuci.Tu esti inca in faza in care crezi ca masina ta e indestructibila si dai cu ea prin toti coclaurii...Poftim info.Treceti ca berbecii prin albii de rau cu 80 la ora...daca tot nu stii ce e pe fund.Dati tare cu ea ca tine.O sa afli ca nu tine.O sa te convingi ca 90% di offtopicuri te duc spre adevar,daca stii sa le citesti.Daca stii sa te incluzi in grup/gasca/comunitate ca nu sta nimeni aici special pentru tine.Daca vrei un forum de seriosi cu batu n cur...ia ti logan.O sa se sperie noii utilizatori?Ma fas....hai la revedere.Sper sa ti faca spume forumu....pe par.
-
Alea de Outback sunt cu ET 48, fix ca astea de Forester, deci nu ar fi probleme.
Kumho alea nici in Cta nu cred sa le gasesc, o sa le iau de pe net, cum am facut si la Fiesta cu niste CPC5 primavara trecuta.
Eu abia am inceput sa bag bani in masina si sigur nu scap cu doar 1000 euro (mai trebe amortizoare, distributie, jante, pneuri vara), dar daca trebe ... trebe
De Kumho alea am citit de bine in teste facute de diverse reviste auto, iar ca pret sunt f bine fata de celelalte variante
-
Razvan: poti sa imi spui te rog ce probleme as putea avea ca urmare a folosirii unei anvelope de 225?
1. 225/55/17 nu intra pe ET53 decat cu distantier altfel atinge in amortizorul spate, 215/55/17 intra perfect.
2. e mai grea anvelopa / soliciti mai mult toate componentele de amortizare
3. diametrul rotii e mai mare ---> pleci mai greu de pe loc...strici ambreiajul si cred ca si alte chestii pe la transmisie
cam astea sunt problemele cred eu...dar poate gresesc... cert e ca toti pe subaruforester.org recomanda un diametru total cat mai mic al rotii pentru FXT...
-
::)
-
Wrangler: poti sa intrii putin in detalii despre "alta masina" si "normal" apropos de o diferenta de 8mm la diametrul rotii?
Folosirea unor jante cu alte specificatii modifica patrulaterul descris de amprentele rotilor.
In linie dreapta nu ar fi probleme dar in curbe vei avea un alt comportament si alte solicitari in suspensii, articulatii si directie.
Cea mai ieftina solutie sigura o reprezinta folosirea jantelor de 16", cu anvelopele recomandate (215/60/16).
Diametrul mai mare al anvelopei poate afecta transmisia. La masinile de teren, special gandite pentru a rula timp indelugat prin noroi, nu sunt probleme cu planetarele, diferentialele sau cu alte organe. atunci cand folosim anvelope mari.
Masinile de strada, cum este si Foresterul, sunt mai pretentioase si nu trebuie chinuite.
Colegul "celalalt" este baiat de treaba, da sfaturi bune, chiar daca pare acid cateodata. Eu am facut cateva economii importante legate de intretinerea masinilor, mergand pe recomandarile sale.
-
(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/839/zzt6.jpg) (https://imageshack.com/i/nbzzt6j)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/203/que2.jpg) (https://imageshack.com/i/5nque2j)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/6ou2.jpg) (https://imageshack.com/i/n66ou2j)
La partea de handling se simte o mica diferenta, viteza pe gps corespunde acum cu cea de pe bord, in curbe se comporta mult mai bine, diferenta la demaraj eu nu simt dar nici nu am fost curios sa cronometrez.
Sent from my GT-I9505
-
Dupa o vreme de umblat pe coclauri / autostrada / oras pot sa spun ca nu simt nici o diferenta la demaraj (da poate-s io mai nesimtit) pe coclauri este o mica diferenta care se simte in directie dar nu e deranjant, cea mai mare diferenta se simte la manevrele prin parcari unde directia e simtitor mai grea.
Pe asfalt masina se comporta mult mai bine, nu mai am senzatia ca pluteste pe apa la viteza mare, da un sentiment de parca ar merge pe sine ca trenu, directia e mult mai buna la viteze mari.
Pe serpentine viteza de iesire din curbe e mult mai mare, rotile pierd aderenta mult mai greu, cand aluneca masina e mult mai previzibila si lineara, totusi anvelopele de 225/55 sunt cu balonaj prea mare si intra destul de mult sub roata in viraje fortate ceea ce creeaza niste senzatii destul de neplacute (probabil nici barile de torsiune stoc nu ajuta).
Totusi, nu as renunta la comfortul gumelor de 55 pentru un raspuns mai bun in viraje stranse.
Overall, foarte multumit de noile roti, voi reveni cu ulterioare probleme/defecte pe cand sau daca apar.
Cheers!
-
Trebuie sa-mi iau jante+cauciucuri de vara, pe astea de iarna le las asa cum am luat masina(205/70/15 cu GoodYear Wrangler AT/ST M+S). In consecinta, voi lua niste jante cat mai apropiate de specificatiile stock(ET-ul e mai greu de potrivit...) pe 16. Problema e cu anvelopele...exista varianta stock 215/60 dar cred ca merg si 225/60, care vor reduce putin si diferenta vitezometru/GPS si in plus...pentru ca mai late. Probabil ca ET-ul jantelor va fi mai mic decat stock(am gasit intr 38 si 45). Suspensia e stock. E posibil sa-mi frece pe undeva? Sau, mai bine, sa vad cu ochii mei :)
-
Jantele pe care le-ai vazut la mine sunt pe 16 cu ET 38 si nu ating nicaieri, nu atingeau nici cand eram cu amortizoarele celelalte. Cu mentiunea ca sunt de latime 6.5J
-
Sunt 215 sau 225?
-
Cu dimensiunea din talon, 215/60R16.
-
Poate intereseaza pe cineva - jante tabla KFZ 6.5X16 5X100 ET48 la 110ron/buc (http://olx.ro/oferta/vand-jante-subaru-noi-ID2t0nX.html#6036426f7b)
-
Salut! Anvelopele originale sunt 225x55 R17, iar jantele sunt 5x100, J7, ET 48. Am cumparat jante de Golf 3 R16 , 5x100 , J7 , ET 38 si am montat anvelope Nokian Nordman SUV 5 215x70 R16 ;D ;D ;D . Dupa montaj , am probat masina sa fiu sigur ca nu atinge , pe undeva, ceva, si am revenit la anvelopele all-season de fabrica pana apare zapada... Am rulat doar cativa metri in curtea vulcanizarii cu rotile virate la maxim in ambele sensuri si totul a fost in regula.
"Combinatia" asta chiar n-am gasit-o pe nicaieri asa ca adaug cateva poze , poate ajuta si pe altii ...
(http://[img][img])[/img][/img]
-
Si unde sunt pozele?
-
Pozele sunt la sectiunea de SH, bogdy_bbg le-a pus direct acolo ;D
-
Scuze, dar s-a deconectat din senin ???
Uite si pozele http://postimg.org/gallery/31wp40cak/12a156ad/
-
Și eu am jantele alea de golf, model Montreal. Sunt de golf 4 și sunt ET 42, față de 49 originale, adică sunt puțin mai crăcănate. Arată bine...
-
S'ar putea ca Nordman alea sa nu tina prea mult timp daca le rulezi pe asfalt
-
Și eu am jantele alea de golf, model Montreal. Sunt de golf 4 și sunt ET 42, față de 49 originale, adică sunt puțin mai crăcănate. Arată bine...
Astea sunt luate de pe un Golf 3 si e putin "cracanata" cu ET-ul 38...
-
Nu stiam ca exista modelul si pentru golf 3, desi am cautat pe net cand le-am luat eu. Peste tot apar ca fiind doar specifice golf 4. Scrie ET 38 sub capace, in zona prezoanelor?
-
Nu stiam ca exista modelul si pentru golf 3, desi am cautat pe net cand le-am luat eu. Peste tot apar ca fiind doar specifice golf 4. Scrie ET 38 sub capace, in zona prezoanelor?
Probabil se potrivesc la ambele modele de Golf, eu le-am luat de la dezmembrari de langa Brasov si tocmai ce "dezbracau" Golful... Da, scrie ET 38 , 7 J in zona prezoanelor , pe interior. Mai scrie si ca sunt fabricate in Italia... :-\ .
-
Jantele de Golf/Skoda/Seat par a fi bune pentru Subaru dar nu sunt.
Orice janta care nu se centreaza perfect pe fuzeta nu trebuie folosita. Prezoanele nu au rolul de a rezista la eforturi radiale, ele sunt proiectate pentru a rezista la eforturi axiale, in special la intinderi.
Pentru Subaru se folosesc jante Subaru sau unele special fabricate pentru Subaru.
Janta necentrata obliga la folosirea unui cuplu de strangere mai mare pentru prezoane. Prezoanele de Forester si Impreza se strang la 100Nm dar maestrii vor fi nevoiti sa le stranga la 150Nm.
Otelul nu este calculat pentru a rezista elastic la forta respectiva.
Se discuta cu prea mare seninatate despre folosirea unor jante care pot provoca accidente. Cred ca ar trebui sterse discutiile despre experimente, pot induce si alti utilizatori in eroare.
-
corect, orice producator respectabil, nu neaparat scump, iti ofera un TUV pentru fiecare model in care vezi exact masinile destinate.
legat de cuplul de strangere, niste meseriasi vulcanizatori mi-au rupt 2-3 prezoane cand masina avea 3 ani. Sa vezi ce nervi pe mine,..., multumesc Serban pentru ajutorul de atunci...
Din acel an le schimb eu cu cheie dinamometrica.
-
informatiile cat de multe sunt foarte bune si in final fiecare este raspunzator de propriile decizii dar chestia cu stersul discutiilor suna totusi a regim de trista amintire :)
-
Astea sunt de origine? http://olx.ro/oferta/vand-jante-subaru-forester-r16-ID4wqG4.html#2f5c056a3c
-
Da.
-
Sunt de Forester SG5
-
Si au aceleasi specificatii ca cele de SG9? ???
-
Vezi aici (http://www.subaruforester.org/vbulletin/f72/subaru-oem-wheels-fit-forester-19106/). Poti sa'i dai si un Mark as favorite, mi se pare unul din link'urile f utile ptr Forester.
-
Multam, uitasem de linkul ala.
Cred ca ma duc sa le vad..
-
Daca necesita reconditionare (vopsire), un 1000 ron ar fi pretul corect, dupa parerea mea
-
Si au aceleasi specificatii ca cele de SG9? ???
Dimensiunile sunt aceleasi, este posibil ca masa sa difere.
Link-ul dat de Andrei este foarte bun, de multe ori am aruncat ochii peste el.
Ar mai trebui sa gasesti o lista cu jantele de Outback. Si ele se potrivesc la Forester.
Orice janta Subaru este mai buna decat variantele de la alte marci. Chiar si unele cu o mica difenta de offset sunt mai bune decat VW&Co.
-
Sunt prinse in link si jantele de Outback.
Cu mentiunea ca Outback are tot ET48, cam astea (http://www.wheelfitment.eu/PCD/5x100/56.1.html) sunt modelele echipate cu jante cu 5x100 cu 56.1mm diametrul gaurii de centrare
-
Un test intre jante originale si replici
-
Si foresterul 2008-2013 are tot et 48. nu este exact site-ul. pe janta mea originala enkei este scris clar et48
-
Da, ca astea (http://olx.ro/oferta/vand-jante-aliaj-originale-subaru-ID4QfFQ.html#5e2d2538c4), de ex
-
Am gasit niste jante de WRX http://olx.ro/oferta/set-jante-subaru-impreza-wrx-17-ID4WurQ.html#5e2d2538c4 . Pe FB cere vreo 800 de lei.
Sunt pe 17'' desi eu caut pe 16'', dar hai treaca-mearga, insa nu stiu cum m-ar afecta ET-ul de 55, faptul ca sunt cu 7mm mai bagate inspre interior. Am suspensia stock, risc sa atinga pe undeva sau ceva?
-
Sunt ale lui Adi, cu WRX'ul 2003 - facelift 2006 de pe forum.
Discutia cu ET55 parc'a fost prin primele pagini
-
Nope, nu s-a discutat. Cei de pe subaruforester.org spun ca nu ar atinge pe nicaieri. ::)
-
Am gasit niste jante de WRX http://olx.ro/oferta/set-jante-subaru-impreza-wrx-17-ID4WurQ.html#5e2d2538c4 . Pe FB cere vreo 800 de lei.
Sunt pe 17'' desi eu caut pe 16'', dar hai treaca-mearga, insa nu stiu cum m-ar afecta ET-ul de 55, faptul ca sunt cu 7mm mai bagate inspre interior. Am suspensia stock, risc sa atinga pe undeva sau ceva?
salut.
ai nevoie de distantieri de 5 mm...