Subaru club Romania
Tehnic => Tuning => Topic started by: MihaiFlorescu on June 23, 2010, 12:18:41 PM
-
Sunt curios care a fost prima modificare adusa masinilor voastre si cu ce credeti ca ar trebui sa inceapa un nou posesor de Subaru.
La actuala mea masina (non-subaru) am inceput cu un filtru de aer sport biconic de la OMP in primul rand pentru sunet si in al doilea rand pentru un raspuns mai bun al acceleratiei. Asta a fost prima modificare pentru ca a costat si cel mai putin. Apoi au urmat jantele + cauciucuri sport, volanul imbracat in piele perforata, farurile negre, clean look prin eliminarea emblemelor, vopsirea tuturor elementelor de plastic care nu erau in culoarea caroseriei etc. As fi continuat cu niste arcuri sport si o evacuare daca nu doream sa o schimb cu un Subaru. :D
Prima modificare pe care oricine ar trebui sa o faca o constituie rotile. Un set frumos de jante mai mari si daca se poate si mai usoare incaltate cu niste cauciucuri ce ofera aderenta sporita o sa schimbe total aspectul dar si manevrabilitatea... toate in detrimentul consumului si a confortului ;D
Acum astept povestea voastra...
-
bricolarea e boala grea. toate masinile mele au fost modificare intr-un fel sau altul. de cele mai multe ori spre confort.
cu suby a fost mai simplu. am luat multe piese de-odata si le-am trantit in masina. de atunci masina tot a primit fel de fel de modificari, mai mici sau mai mari.
ca modificari : un posesor de subaru musai trebuie sa-si cumpere pneuri de iarna. chiar daca are un sistem de tractiune integrala asta nu inseamna ca nu are nevoie de niste pneuri adecvate vara / iarna .
-
Salutare, sunt posesorul unui subaru forester 2.5 XT AT, in prima faza intentionez sa-i schimb evacuarea, eventual un filtru de aer si vreau sa stiu daca exista companii care ofera cip tunning pentru subaru? Ma puteti ajuta cu info, eventual o firma care face asa ceva intr-un mod profi?
-
Uite doua subiecte de pe forum care poate te ajuta...
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,112.0.html
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,161.0.html
-
eu am soft RacingCode si tot pe ei in recomand.
-
Multumesc mult pentru info....sa auzim de bine!
-
:D..Va salut! Am o Impreza de 1.5 , 105 cp...aspirat si stiu k nu pot sa ma astept la cine stie c performante ..de aceea va intreb cum pot sa am si io macar sunetul ala bestial de boxer..se poate ??..dak da cum? c trebuie sa fac(bineinteles fara sa mi iau un STI!! 8))..noroc
-
ca modificari : un posesor de subaru musai trebuie sa-si cumpere pneuri de iarna. chiar daca are un sistem de tractiune integrala asta nu inseamna ca nu are nevoie de niste pneuri adecvate vara / iarna .
Masina: Forester 2.5 XT, MY07
D-astea am. Michelin Pilot Alpin PA2 - 215/55R17.
Da' tot nu's perfecte. Pleaca de oriunde dar cu opritu' e mai greu. Bune pe zapada, 'fleascovita', orice, nu pe soselele noastre...unde se trece cu plugul, fara nici un material antiderapant si ramane-patinoar...batatorit bine.
Asa cum ziceam pe un alt topic...prima modificare va fi un filtru aer K&N. Macar sa-mi fac damblaua si sa vad daca simt ceva.
Probabil ca urmatoarea va fi grila fata (vreau una sport, tip mesh) - ce ma sfatuiti? Catalogul oficial Subaru?
Urmatoarea: mud flaps. M-am saturat de parbriz spate murdar. Poate reusesc sa il pastrez un pic mai curat cu mud flaps. Din nou, ce ma sfatuiti, catalog subaru sau late surse (am vazut unele 'misto', cu logo STI (nu obligatoriu) pe site-uri sin SUA si UK. A pus cineva mud flaps after market?
A treia: presuri all weather, cauciuc neaparat, nu mocheta. Dar customizate nu fits all. Vreo sugestie?i (rimimg.ro nu are ptr Forester 2007 - am luat de la ei tava de portbagaj - e OK, nu perfecta).
In rest...short ram, long ram, etc...mai citesc. Masina o mai folosesc si pe post de family car (am doi copii) asa ca...modific, modifc dar in limitele in care ma lasa nevasta:)
P.S. 123,000 km, 3 ani 4 luni
-
prima modificare...cred eu...este in functie de buzunar...ca poate ai vrea sa iti pui un kit intercooler(FMIC)dar nu ai 600-800 euro...poate ai vrea sa iti faci o evacuare cap coada din inox pe 76mm...dar te costa cateva sute de euro...sau vrei niste prelungiri...sau niste jante mai aratoase...depinde fiecare de ce vrea de la masina...si ce vrea sa faca cu ea...o masina cu care mergi zi de zi...nu o modifici la 500 cp...iti pui niste jante frumoase...eventual o suspensie sport...sa arate mai bine...niste prelungiri...un eleron...daca vrei VTM sau Drag 0-402m atunci iti faci alte planuri...alte modificari...nu o sa te ajute un dvd-player cu touch-screen si tun de bas in portbagaj sa scoti 10 secunde...parerea mea :D ;D
-
:D..Va salut! Am o Impreza de 1.5 , 105 cp...aspirat si stiu k nu pot sa ma astept la cine stie c performante ..de aceea va intreb cum pot sa am si io macar sunetul ala bestial de boxer..se poate ??..dak da cum? c trebuie sa fac(bineinteles fara sa mi iau un STI!! 8))..noroc
Se poate cu o galerie de evacuare inegala.
Probabil ca urmatoarea va fi grila fata (vreau una sport, tip mesh) - ce ma sfatuiti? Catalogul oficial Subaru?
As opta pentru grila zero sports sau cea de STi.
(http://japanparts.com/images/ImageFromDB.php?base=1&no=1929)
(http://i90.photobucket.com/albums/k251/bclaeys/Body%20Kit/0104026_1.jpg)
Urmatoarea: mud flaps. M-am saturat de parbriz spate murdar. Poate reusesc sa il pastrez un pic mai curat cu mud flaps. Din nou, ce ma sfatuiti, catalog subaru sau late surse (am vazut unele 'misto', cu logo STI (nu obligatoriu) pe site-uri sin SUA si UK. A pus cineva mud flaps after market?
Cele mai populare aparatori de noroi din SUA sunt cele de la Rally Armour. Le poti vedea pe forum montate pe un Impreza STi 2008. Cauta jurnalul de bord al lui alecsm. Isi fac treaba si arata si bine. Cele de la Subaru sunt subdimensionate pentru ce drumuri avem.
-
Salut la toata lumea,
Am si eu o intrebare, exista varianta de chip tunning la boxer diesel ??? ???
-
Da, iti ridica puterea cu 25 CP.
-
Da-mi te rog mai multe amanunte. Un link ceva
-
salutare!
daca tot se vb de modificari, se poate scoate ceva in plus de la un motor de 2 litri, 125 cp?
-
Da-mi te rog mai multe amanunte. Un link ceva
Fara liknk-uri aici, va rog. Nu favorizam pe nimeni. Pe forum se gasesc deja doua garaje de tuning. Cine cauta gaseste.
-
se poate scoate si din 2.0 aspirat. castigul va fi mic in schimb.
-
Cam ce poti sa scoti? Si cat ar fi investitia?
-
Da-mi te rog mai multe amanunte. Un link ceva
Fara liknk-uri aici, va rog. Nu favorizam pe nimeni. Pe forum se gasesc deja doua garaje de tuning. Cine cauta gaseste.
Sorry, n-am stiut... :(
-
am de vanzare pentru tine o bara antiruliu de fata ;)
are 18mm diametru.
de scos din resoftare , un 7% as zice maxim.
-
Salutari la toti!! Prima mea modificare a fost Esapamentul,trebuia sa aud sunetu de boxer de la un STI,asa ca am luat un HKS High Power Catback( suna orgasmic!!! ;D...)A doua modif a fost un set complet :SRI de la COBB,cu filtru conic si heat shield box ,super tare ,are si sunet placut zici ca am un Blowoff aftermarket.. A treia au fost un set de Mud Flups-uri dela Rally Armour negre care arata super tare pe Suby. Si .., va urma ....
-
Prima modificare -- evacuarea
-
la mine prima modificare a fost evacuarea...76mm+turbina IHI vf35...diferenta enorma...
INTREBARE
a incercat cineva dintre voi...sa monteze admisia cu clapeta de acceleratie inspre in fatza???
asi vrea sa fac modificarea asta...
Pareri...Idei...
-
e destul de complicat pentru ca trebuie inaltata admisia pentru ca loveste in alternator clapeta de acceleratie, in rest nu exista alte mari probleme, mai trebuie sa refaci traseul la cablu de acceleratie, multa bafta
-
O sa incerc sa mut alternatoru in locasul destinat compresorului de AC, thanks
-
sunt care au facut si asta dar trebuie sa fii atent la intinzatorul curelei sa pice bine, in rest nu exista alte probleme, multa bafta
-
AM incercat si eu cand aveam fmic montat si o sa te lovesti si de probleme de furtunase de vacum /benzina , cablu de acc, alternator/aer coditionat si la final daca o sa iti loveasca in capota alternatorul !
-
AM incercat si eu cand aveam fmic montat si o sa te lovesti si de probleme de furtunase de vacum /benzina , cablu de acc, alternator/aer coditionat si la final daca o sa iti loveasca in capota alternatorul !
eu o sa incerc si sper sa reusesc..
Wish me luck :D
-
La Tribeca prima modificare a fost la sistemul de franare (discuri mai bune). Si m-am oprit.
La STi prima modificare a fost tot la sistemul de franare (placute mai bune). Si nu m-am mai oprit din modificari... Iti intra in sange, e ca fumatul... ::)
-
Franele (discuri+placute) Din prima zi am spus ca am nevoie de frane mai bune :)
-
Prima modificare a fost ca am schimbat discurile de frana, iar apoi am refacut softul :)
-
Prima a fost defapt a doua...;D
-
Ceva de genul :))
-
Prima modificare a fost la evacuare, de nevoie si simt practic, scos unul dintre catalizatoare, inlocuita toba de mijloc si coloana cu inox. Evident, fiind suferind de subaru din copilarie, modificarile continua :)
-
Una dintre primele:
(http://imageshack.us/a/img89/3702/jq35.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/89/jq35.jpg/)
-
Soft? Unde, cat, cum?
-
Soft? Unde, cat, cum?
Cand ne vom intalnii iti voi povestii ;)