Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: concrion on June 22, 2013, 22:37:52 PM

Title: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: concrion on June 22, 2013, 22:37:52 PM
Salut,
De mai bine de 1 an de cand bantui pe aici am observat un aspect ingrijorator (dupa parerea mea):
- MAJORITATEA CELOR CARE SCRIU AICI DESPRE MASINILE LOR SI STAU CEL MAI DES PE SITE FOLOSESC OCAZIONAL MASINILE SUBARU
Tinand cont de cele de mai sus, cred ca pentru a putea primi viitorii cititori informatii pertinente, ar trebui sa se introduc si informatii cu privire la modul si gradul de utilizare al masinii prezentate pe acest forum.
De ce spun asta: pai e foarte simplu - una e sa ai o masina de week-end, pentru hobby, si alta e sa folosesti o masina zilnic. Cine vrea sa stie cum se intretine, ce probleme pot apare si cum se pot imbunatati performantele unei masini folosita rar - sa citeasca ce spun "hobbistii"; cine are nevoie de informatii din partea unui utilizator zilnic de subaru, sa citeasca ce spun ceilalti.
Nu de alta, dar de multe ori se induce eroare in randul noilor veniti sau a celor mai putini informati in domeniul subaru, si care ajung sa creada ca trebuie sa pui doar piese de inalta performanta pe subaru lor pentru a avea masina fiabila.....

O sa incep eu si apreciez si contributia celorlalti participanti la forum:

concrion - subaru forester xt 2006, automat, model de state, utilizat zilnic (mai putin atunci cand e in service ca in cazul de fata), aproximativ 30 000 - 35 000 km/an (din pacate cu un consum mediu situat in jurul valorii de 15 l/100, ceea ce ustura rau de tot la buzunar.....probabil de asta oamenii cu cap nu merg zilnic cu subaru ;) )

Seara buna
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: BOXER on June 22, 2013, 23:18:11 PM
Wrangel - SF XT 2006, AT, model EU, utilizat 5 zile din 7, 17-20.000km/an, consum urban intre 13 si 14l/100km.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: rzw75 on June 22, 2013, 23:31:05 PM
Forester 2,5XT , manual, 2006, stock.
12-14000 km/an, o folosesc aproape zilnic (Buc + vacante), consum urban 14-17, extraurban 9-11
e masina mea de daily drive , e fun, dar e si family car :)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: IMPY XV on June 23, 2013, 15:22:44 PM
Impreza XV model 2011 (achizitionata 2010), folosita zilnic, ocazional week-end si vacante.  Intre 10-15000 km pe an in functie de destinatia vacantelor. Consum urban 13-16, extraurban 9-11 si mai poate varia (aglomeratie, viteza de deplasare, stil de condus, etc)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Foreste on June 23, 2013, 21:07:12 PM
Cum am mai zis: my clockwork ninja, real dependable!  Folosit zilnic, desi nu foarte multi km., nu prea pot sa stau fara el. Creeaza dependenta ...

Nu mai zic nimic de consum, sa nu ma injure lumea ...
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: BOXER on June 23, 2013, 22:41:24 PM
Cum am mai zis: my clockwork ninja, real dependable!  Folosit zilnic, desi nu foarte multi km., nu prea pot sa stau fara el. Creeaza dependenta ...

Nu mai zic nimic de consum, sa nu ma injure lumea ...

Pai nici sa nu zici aici, facem alergie cand auzim ca tu ai Forester cu consum de VW Golf.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: rzw75 on June 23, 2013, 23:46:29 PM
Cum am mai zis: my clockwork ninja, real dependable!  Folosit zilnic, desi nu foarte multi km., nu prea pot sa stau fara el. Creeaza dependenta ...

Nu mai zic nimic de consum, sa nu ma injure lumea ...

Pai nici sa nu zici aici, facem alergie cand auzim ca tu ai Forester cu consum de VW Golf.


pai are consum de Golf ca are Forester cu cai de Golf...  ;D
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Foreste on June 24, 2013, 23:33:39 PM
"The wicked envy and hate; it is their way of admiring...."
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: rzw75 on June 24, 2013, 23:40:29 PM
 :D :D :D
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Dragosh10 on June 25, 2013, 09:49:59 AM
dragosh10-Forester 2004 2.0 125 cp, masina de munca, folosita de Luni pana Vineri.De 2 ani sofez pe ea, o singura bucsa schimbata(si SL-urile dar alea erau necesare>>>cand am venit in firma erau praf!)consum 8-14/100km.Motorul vede turatii variate: schimb vitezele la minim 2500 rpm, dar vede si 5-6000 rpm.Masina circula in oras(Brasov) cu drumuri scurte foarte des, coclauri(padure, dealuri, camp>lucrez in domeniul topografic).Cum zice vorba aia:"Apa paie si bataie".
Mentionez schimbul de ulei facut la timp, mai repede daca se poate!
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Aldos on June 25, 2013, 10:33:16 AM
Forester Diesel 2010. Utilizare zilnica de cand l-am luat ( ceva mai mult de 1 an).
Pana acum aprox 28000 KM/an.
Consumul in oras nu l-am calculat cu toate ca parcurg zilnic in jur de 40 km prin Bucuresti.
Consumul mediu indicat de computerul de bord, 8,2 - 8,4.
Mentionez ca in urma recalibrarii injectoarelor, consumul a crescut de la aprox 7,6 - 7,8.
A mai intampinat cineva aceasta problema ?
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: dann on June 25, 2013, 22:32:16 PM
Forester 2.0x 2007 MT 158 cp.
In lunile racoroase si in cele ploioase folosita zilnic, in rest folosita in weekend si in concedii. Aproximativ 20k km / an.
Consum exterior 7.5-10, in oras 13-15.
Foarte multumit de ea, potrivita pentru drumurile de la noi, nepotrivita pentru service-urile de la noi.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: McMana on August 28, 2013, 15:36:48 PM
Forester SG5 2.0/158 cp/manual/  din 2007 .folosit zilnic in regim mixt -muncesc in afara bucurestiului la aproximativ 30 km. 35.000km/an.
consum 10-11 mixt. De cca 1 an si gpl montat la bajetii din buzau. rezervor toroidal de 50 l in care alimentez 42 l . afara autonomie 370 km in oras 250 km.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: andrei0241 on August 28, 2013, 15:54:58 PM
2007 Forester 2.5 XT.
Deocamdata de o luna in posesia mea, am facut ~3000km, cu consum mediu de ~12.5% (urban 13-14%, iar extraurban 11-12%)
Anual nu estimez mai mult de 10-12k/an, dar poate totusi o sa am timp de mai mult
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: cristibna on August 28, 2013, 16:10:00 PM
Forester SG 2004 125 ponei, in 2 ani am facut 35.000km, consum urban 12-12.5L/100km , extraurban intre 9 si 10 . Consumul e facut pompa-pompa ca ioc CB ;) .
Masina folosita zilnic ( dar distanta zilnica casa-munca-casa e pana in 20km ), in cazurile in care nu sunt cu proiecte la munca si am masina de serviciu :).
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: andrei0241 on August 28, 2013, 16:12:00 PM
Asta cu lipsa CB'ului e psihologica, da nu te deprimi la fiecare accelerare :D
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: nickart on November 05, 2013, 18:44:08 PM
Forester SG 20X 158CP manuala, intalatie GPL BRC montata in Buzau circul zilnic cu ea, aproximativ 20mii pe am, consum 12 mixt, 0,30 pana la 0,35 bani pe kilometru. Foarte multumit de GPL din toate punctele de vedere, sa vedem problema fiabilitatii in timp.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: celalalt on November 05, 2013, 19:24:54 PM
Forester 2007 2.0 158cp aproape 160k de km.In afara de cateva bucsi si amortizoarele spate,nicio problema.Consumul e o variabila constanta,dar e ok.Si ne plimbam zilnic in toate stilurile de condus,on si off road.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: cristipate on December 10, 2013, 23:20:54 PM
Forester 2006, 2.0 158 cp, ~135.000 km, folosita cam 15k-20.k/an, de regula weekend si concedii, folosita pe toate drumurile de la noi si din afara. Foarte multumit de masina, Subaru mi-am dorit inca de cand eram mic si am vazut masina fara rame la geamuri si printre putinele din oras care mergeau iarna indiferent cat de frig sau mare era zapada  ::)
La consum, mixt spre exterior as putea spune, 8-9 benzina, 10-12 gpl, in oras circul doar daca ploua sau merg la cumparaturi.
In afara de reviziile normale, am schimbat bielete antiruliu fata, bucse bara stabilizatoare fata, parbrizul de 3 ori, distributia si bujiile, iar telescopul dreapta spate e umed deci e dus. In rest probleme specifice foresterului (tremurat la relanti, uneori erorile ce apar in bord cruise + checkengine - am detaliat la probleme cele mai des intalnite)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: marr on February 07, 2014, 09:55:52 AM
Marr - Forester diesel MY09 / achizitionat in noiembrie 2008 - 148.000 km in acest moment ( o medie de 30-35.000 km/an).
Folosit zilnic atat pentru deplasari scurte, in oras (casa-birou-cumparaturi-copii la scoala - etc) cat si la drumuri lungi (minim o data pe saptamana).
Nu am un consum urban - media pe ultimii ~ 7000 km = 7l/100 km.
Cel mai mic consum scos  la drum lung (Sibiu - Corabia) = 4,8 l/100 km.
Media ~ 6,4 l/100 km (de cand am inceput sa o conduc ca pe un diesel, adica ai putin turata, a crescut usor consumul !!!).
Spre deosebire de alte TDI-uri, din experienta mea, cel mai bun consum il "scoate" la mers mai turat ( in jur de 2800/3000 rpm).
Testat, la 100 km/h in tr. IV consuma mai putin decat in tr. V !

Probleme pana in prezent:
- becuri pozitie fata (schimbate vre-o 3);
- bucsi bara stabilizatoare (schimbate si ele de vre-o 3 ori);
- semibielete stanga/dreapta schimbate anul trecut pe la ~ 125.000 km;
- bujii incandescente schimbate acu' 2 ani toate 4 (la cca. 100.000 km)  si anul trecut .... again all 4 !!!!
Si acu' pare ca cel putin una-i dusa ....
- mecanism auto-reglare faruri (schimbat anul trecut ca se-ntepenise de la mizerie  si s-a rupt o parghie);
- amortizoare SL - schimbate anul trecut la  120.000 km cu un kit de la Pedders.

In rest .... revizii, placute de frana (de vre-o 3 ori - urmeaza in curand si discurile), 3 parbrize (CASCO) si un set de anvelope de vara (alea de iarna probabil mai duc o iarna).

Una peste alta, foarte multumit de masinuta - si-a facut treaba si si-a scos banii.
Daca era benzinara si turbo era masina perfecta !
Da' nu se stie ce aduce Mosu' la anu' !
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: sebyy on February 07, 2014, 12:46:16 PM
Forester 2.0 XT din 2005, 115.000 km  utilizat ocazional (2-3 ori pe saptamana) pana acum cateva luni cand a suferit un implant de instalatie auto gpl :) De atunci merg zilnic cu ea cu un consum pe gpl de 13-14% in Iasi si undeva la 10% afara.
Probleme majore : -am schimbat SL de pe spate si acum caut niste arcuri mai inalte sa-i ridic fundul (primesc cu mare placere coduri de arcuri asa ca va rog sa abuzati :)
- trapa care la deschidere se lasa in jos doar dintr-o parte (de 3 ani tot zic ca o fac si nu mai apuc )
-mai nou sistemul hill holder ramane blocat cand mi-e lumea mai draga ( in curs de rezolvare/in curs de anulare a sistemului)
-ambreiaj (de cand cu sistemul hill care se blocheaza am abuzat de el si miroase ingrozitor )
O fi ea urata pentru unii dar eu o iubesc :)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: marr on February 07, 2014, 16:39:08 PM
Pentru arcuri arunca o privire la Pedders ( ii gasesti si aici, pe forum, la "English corner").
Eu (si alti colegi de-aici) am cumparat de la ei kitul complet de suspensie spate pt. Forester (arcuri + amortizoare), dar pot fi comandate si reperele individuale.
Preturile sunt mai mult decat decente - de exemplum in cazul meu, a fost cca. 1600 lei kitul de suspensie inclusiv shippingul (door-to-door).
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: sebyy on February 10, 2014, 09:23:55 AM
Pentru arcuri arunca o privire la Pedders ( ii gasesti si aici, pe forum, la "English corner").
Eu (si alti colegi de-aici) am cumparat de la ei kitul complet de suspensie spate pt. Forester (arcuri + amortizoare), dar pot fi comandate si reperele individuale.
Preturile sunt mai mult decat decente - de exemplum in cazul meu, a fost cca. 1600 lei kitul de suspensie inclusiv shippingul (door-to-door).
Am studiat oferta lor , preturi bune . Problema mea e ca amortizoarele le-am luat inainte de a ma uita la ei pe site si am luat 2 KYb care au costat in jur de 10 mil . Acum ma uit la dimensiunea arcului, si din ce am vazut eu, intre arcurile care merg pe SL si cele care merg pe NON SL eu vad diferente de cativa milimetri si cand vad doar 1 mm diferenta la grosimea spirei  ma gandesc ca nu e chiar asa mult incat sa o ridice de fund . O sa incerc un live chat cu cei de la pedders ca sa fiu sigur ca pot intelege ce vreau. O sa revin cu nistre dimensiuni ale arcurilor pe care le-am gasit eu ca sa vad ce au gasit si altii .
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Ratzalaru on February 10, 2014, 12:23:58 PM
STI 2008, 300 hp (+50hp de prin aprilie 2013), ~92.000 km, 15-18k/an;

Merg cu ea peste tot: birou, concedii, cumparaturi, munte, mare, tara, strainatate, iesiri in week-end la alergari pe trasee curbate, ...;
Nu o "forjez", ca nu imi place sa chinui animalele, dar am talpa grea;

Revizii la zi, ulei monitorizat atent si schimbat regulat, benzina de calitate;

Consum minim: 13 oras, 9 afara;
Consum normal: 16 oras, 12 afara;

Probleme "de la ei":
 - 2 motoare schimbate pe garantie;
 - senzorul de pe puntea spate care regleaza "inaltimea" farurilor s-a dus;
 - cureaua de accesorii a imbatranit inainte de vreme si se desprindeau fasii din ea... naspa...;

Alte probleme:
 - vreo 4 parbrize sparte pana am pus unul non-OEM;
 - garnitura de chiulasa e pe duca, strang bani sa refac motorul;

Zilele trecute m-a intrebat sotia daca nu vreau sa o schimb, ca are 5 ani, ca am probleme cu motorul, ..... NO WAY !!!!!!!!!


Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: rzw75 on February 10, 2014, 23:57:26 PM
mammmaaaaaaa mia !!!! suna rau de tot... sincer... masina din 2008 cu mai putin de 100.000 km... de ce le mai cumparati fratilor?! inteleg ca STI de dupa 2008 e varza rau... parerea mea... dupa cate povesti am auzit... nasol moment... >:(
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Ratzalaru on February 11, 2014, 14:19:27 PM
Nu e chiar asa de rau cum suna. Motoarele nu ar fi trebuit schimbate daca tineam eu nivelul uleului sus-sus (la inceput n-am stiut cat de important e sa stau cu ochii pe el) si daca se repara bug-ul din soft (care din cate am inteles nu este prezent in versiunile mai noi). Si garnitura de chiulasa sigur e din cauza modificarilor mele (cei +50hp + als + ffs + lc) ! In rest, sa fim seriosi, in 90.000 km singurele probleme un senzor si o curea ??? Nu spun ca e buna sau ca e rea, spun doar ca eu as cumpara-o din nou. Nu exista masini perfecte :) Exista masini care ti se potrivesc sau nu, care iti plac sau nu...
Eu sunt indragostit de a mea pana peste cap. Este o masina extraordinara.
Si gata, m-am oprit din filozofie, ca stric thread-ul.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: moguai on February 11, 2014, 15:28:17 PM
sincer, nu mi se pare normal tu ca sofer, sa stai cu ochii geana pe nivelul uleiului. ok, sa te mai uiti o data la 6 luni inteleg. dar altfel, nu. mai ales cand dai o gramada de bani pe un sti si ai anumite asteptari de la ea.
eu de ex sunt complet atehnic cand vine vb de masini, imi palce doar sa le conduc si sa stiu unele date "tehnice" dar cam atat. de 7 ani de cand detin cate una, nu cred ca am verificat uleiul mai mult de o data. sa nu mai zic de altele...
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Ratzalaru on February 11, 2014, 15:38:10 PM
In manualul de utilizare scrie ca nivelul uleiului trebuie verificat de fiecare data cand alimentezi - nu specifica acolo ca e ok sa nu verifici uleiul daca esti atehnic.
Este de bun simt sa verifici ca masina are tot ce ii trebuie. In cazul uleiului este o situatia mai aparte la motoarele Boxer, ele fiind consumatoare mai mari de ulei decat cele in linie sau in V. Nu vorbesc doar de Subaru aici, Porsche se incadreaza si el in aceeasi categorie.
Un STI nu este o masina pe care ti-o iei pentru fiabilitate. Daca vrei fiabilitate iti iei o Honda Accord si o lasi mostenire copiilor tai.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: victor.p on February 11, 2014, 16:29:54 PM
De STi nu vorbesc ca nu sunt in cunostinta de cauza, dar 2.0 aspirat care il am eu e un motor destul de fiabil care nu imi papa nici 100ml de ulei la 10.000km, pe verificate :)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: moguai on February 11, 2014, 16:34:29 PM
scrie asta cu verificatul uleiul la fiecare 500 km, in carte? nu te contrazic, doar ca eu nu am mai auzit masina sa`ti ceara asta. sunt curios ce zic astia de la service, cand ai masina in garantie.
si daca se stiu cu musca pe caciula aici, nu era ok un indicator in bord, cu nivelul uleiului, ceva mai precis?
asta cu fiabilitatea, te contrazic. nu e normal sa gandesti asa, fie el si sti. stock si condusa decent, nu ar trebui sa`ti pice la ea mai mult decat ti`ar pica la o masina normala.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: MihaiFlorescu on February 11, 2014, 16:55:48 PM
Daca privesti STi-ul ca pe un Golf sau Focus atunci ti se pare ca nu e ok, dar masina asta e facuta pentru a fi alergata si abuzata, deci clar e nevoie de atentie si de verificari.

Daca imi aduc aminte bine, un prieten zicea ca daca iti cumperi Audi RS (orice model de RS) vine cineva cu tine cateva ore sa iti explice cum sa il conduci si asa mai departe inainte sa iti dea cheile. Ne-am invatat noi sa ne urcam in masina si sa mergem cu ea pana cand trebuie sa ii facem revizia.

Daca vrei o masina speciala si senzatii tari, atunci trebuie sa ai grija de ea intr-un mod special. Sunt sigur ca asa e la toate modelele sportive.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: moguai on February 11, 2014, 17:10:34 PM
iti dau dreptate, cu o conditie sa zic asa. daca mi`as lua un STi nou si mi`ar pica motorul pt ca nu mi`am verificat in fiecare saptamana uleiul iar ala de la garantie mi`ar spune : nu avem ce sa`ti facem, as turba. cu cat imbatraneste masina da, de acord ca trebuie sa ii acorzi si mai multa atentie. dar cat e noua si mai ai si garantie, eu personal nu ma simt obligat, daca nu abuzezi de ea in mod grosolan.
poate mi`as schimba parerea daca as avea un STI :)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: sco on February 11, 2014, 18:18:11 PM
Hai sa-i facem cadou omului un STI sa isi schimbe parerea :) ti-l dau pe al meu.
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: moguai on February 11, 2014, 18:30:59 PM
 ;D
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: celalalt on February 11, 2014, 22:52:46 PM
Ooo...ma dor ochii.In concluzie masina e buna.Chiar daca a picat motorul de 2 sau 3 ori.Ei...cui ii pasa?Cine tine socoteala?Mai oameni buni....Am inteles gresit?
;D
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Ratzalaru on February 22, 2014, 00:23:07 AM
Mie nu imi pasa... nu o dau pe-un jeb de cuie !!! :) :) :)
Title: Răspuns: Grad si mod utilizare auto subaru
Post by: Sparky on June 24, 2014, 16:42:42 PM
Salut ,

Forester 2004 , 2.0X - 125 Cp , achizitionat 2012 de la 181.000 km !
De la achizitie ( 2012 ) am montat instalatie GPL ( a treia masina pe care o detin cu asa ceva , nu mai pot concepe masinile fara o astfel de instalatie ) !
Daily Driver + Concedii , in prezent 210.000 km ( aproximativ 15-20 k / an ) .
Recordul pana la acest moment in materie de consum 8,56 L ( GPL ) / 100 km - 2100 km ( Bucuresti - Transfagarasan - Sibiu - Transalpina - Defileul Jiuliu - Hunedoara - Alba Iulia - Shigisoara - Brasov - Bucuresti - Constanta - Bucuresti )[ 2013 ] incarcat cu 4 adulti si bagaje cat pentru o astfel de perindare prin cuprinsurile tarii .

Consum calculat la alimentare ( CB ioc ... ) 8-10 L / 100 Km ( Vara ) ( minim 50 km / zi - Bucuresti si Ilfov  50%/50% ).

Masina merge excelent , in ciuda kilometriilor din bord si a problemelor ce au aparut dupa achizitie ( trapa nu se mai inchidea complet [ partea spate dreapta nu se mai ridica - s-a rezolvat cu ajutorul ingeniozitatii romanesti ] si a motorasului pas cu pas defect ( IAC ) [ masina balbaia relantiul la pornire dupa care murea , la a doua cheie totul mergand normal dupa stabilizarea turatiei ) .

Am schimbat in Iunie 2013 uleiul din cutie si diferential spate , mai mult din nebunie decat necesitate ( spun unii ) cu variantele recomandate de la Motul .
La fel s-a intamplat in Aprilie 2014 cu lichidul de frana si servodirectie , binenteles Motul .

* Nu am mentionat reviziile la maxim 10k cu ulei Motul + pachetul complet de filtre si placutele fata ( 2 seturi / an - in general Textar ) ( al caror uzura mi se pare adecvata pentru stilul meu de condus ) , pe care le consider normale , indiferent de masina pe care o conduci .

Urmneaza dupa aproape 2 ani de Bucuresti sa schimb bucsi si bielete de stabilizare fata si spate , dupa care discurile fata impreuna cu urmatorul schimb de placute fata .

Eram placut impresionat de model / brand inainte de achizitie , insa acum la aproape 2 ani de la achizitie , ma pot declara indragostit iremediabil de masina , pe care la momentul de fata , nu as fi dispus sa o inlocuies , in ciuda designului ( care in pofida criticilor , mie imi place extrem ) , a varstei sau a km din bord , cu nimic altceva ( nici cu versiunile mai recente ) !

Drumuri bune ! ... De masini bune ... stiu ca aveti parte ! ;)