Subaru club Romania

Discuții despre modelele Subaru => Impreza și XV/Crosstrek => Topic started by: Clabuc on August 14, 2013, 12:57:54 PM

Title: riscuri turbina
Post by: Clabuc on August 14, 2013, 12:57:54 PM
inteleg ca exista riscuri destul de mari la impreza atunci cand treci prin balti relativ adanci.
exista vreo solutie sau pur si simplu nu trec prin apa daca nu ii stiu adancimea ?

Title: Răspuns: riscuri turbina
Post by: VN_CyL on June 28, 2014, 10:36:04 AM
Salut.
Nu stiu la ce riscuri te gandesti...dar este adevarat ca turbina la diesel este destul de jos plasata.Am trecut recent printr-o baltoaca ,in care apa era pana la suportul numarului.Nu s-a intamplat nimic.Cred ca stii ca presiunea este o functie care variaza cu adancimea......asa ca daca nu ai in plan sa faci scufundari cu masina...sau ca in reclama aia ......"sunt cu masina la spalatorie " nu vad ce mari probleme ar putea fi.
Probabil ca te gandesti ca se incinge destul de tare pe partea de evacuare....si sa nu crape...,dar sincer nu cred ca este cazul.
Mediteaza la ideea  ca atunci cand ploua ,vapori de apa si picaturi ajung pe suprafete incinse...si le mai racoresc.
Din punctul meu de vedere plasarea turbinei atat de jos implica un risc major daca dai intr-o groapa...si o muti din loc..mai in spate.Atunci...ura...si la gara!!
Title: Răspuns: riscuri turbina
Post by: camcas on June 28, 2014, 21:44:08 PM
Teoretic este riscul unui soc termic. La benzina turbina este sus dupa motor spre caroserie, iar apa ajunge greu acolo si exista un scut de protectie termica. Practic sa aduci o cantitate mare de apa rece e imposibil sau deja nu mai conteaza. Pentru diesel e mai jos dar socul termic e minor , dieselul lucreaza la 1/2 din temperatura de la benzina. Cand face ciclul de regenerare a filtrului de particule temperatura creste la dublu, insa ai scut si protectie termica , iar apa nu intra direct pe ea.
Consider ca este o grija nejustificata!