Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Impreza și XV/Crosstrek => Topic started by: AlynGrosu on January 02, 2014, 11:56:58 AM
-
Salut sunt nou pe acest forum . Vreau sa imi cumpar un Subaru Impretza 1.8 4WD din 1995 . Masina in poze arata destul de bine . Cea ce vroiam eu sa va intreb este , cat de fiabila este aceasata masina ? ce probleme ar putea avea aceasta masina avand in vedere ca are 170000 Km si care este consumul real al acestei masini . Cel de la care vreau sa o cumpar mi-a spus ca ia maxim 9 in oras cea ce nu prea cred eu ? Piese second se gasesc ?
-
Eu am un motor cu 260000 km care merge impecabil.Motoarele sunt bune.Vezi cutia sa fie in regula.Daca nu e se aude.Piese nu prea vad la ce sa ai nevoie.Dar gasesti pe aici cred.S au dezmembrat ceva GC uri de a lungul timpului.
-
Spunemi si mie consumul real !
-
Ia si 13% in oras, afara cam 8. Uita-te de rugina pe pasajele spate in special.
-
are ceva rugina pe dedesupt si la aripile spate . are diferential autoblocant sau ceva de genu ???
-
Salut si bine ai venit pe acest forum, iti urez o sedere cat mai placuta. Rugina in general este inamicul modelelor mai vechi de subaru ma refer pana in 2000. Dar masina pe partea mecanica este ca un tanc. Blocant mai mult ca sigur nu cred ca are masina dar AWD este genial. Eu personal am o impreza 1.6 AWD din 2002, masina pe care o am de 2 ani si de care sunt super multumit, pentru mine aceasta masina a devenit ceva mai mult de o masina ... Este un membru de familie.
-
multumesc mult . Daca masina ta este cea de la profil sa stii aca arata forte bine . Chestia este ca eu sunt din Brasov si asi avea nevoie de un 4WD dar nu prea stiu ce sa fac cu consumu de 13% in oras .
-
Consumul e direct proportional cu greutatea piciorului.Daca mergi normal/decent poti scoate si 9.Mai ales in Bv.Spre ex foresterul meu consuma la mine 13.8 si la sotie 9.Adica eu sunt vinovat...nu ca as fi avut vreodata dubii;D
-
Ma gandeam sa ii pun o instalatie GPL . Am gasit ceva la 200 Euro .
-
Alin, cat porti la picior? Conteaza foarte mult la consum.... Eu port 44.5 si de aici am la 1.6 AWD consum de 13-14% in bucuresti. Mers frumos 10-11% cu roti pe 17 si evacuare schimbata plus filtru sport. Deci totul se rezuma la cat de tare apesi acceleratia.
-
Ma gandeam sa ii pun o instalatie GPL . Am gasit ceva la 200 Euro .
Subarul meu este si pe gaz ( asa am cumparat masina), Aici putem sa deschidem un mare topic cu pareri pro si contra dar o sa iti fac eu o mica descriere din experienta mea si a unui prieten de familie cu un forester 2.0 aspirat pe gpl:
Pro:
- binenteles pretul si cam atat.
Contra:
-Pretul instalatiei, iar daca ti masina putin timp sau daca faci putini kilometri nu se merita pentru ca nu scoti investitia.
-Probabil ca ai auzit ca dauneaza motorului ( Eu am refacut motorul masini, nu din cauza gazului ci a unui prost sistem de adaptare turbo. Gazul fiind uscat in timp roade scaunele supapelor, dar asta sa zic in minim 50.000 si nu ar fi o mare problema. in rest nu dauneaza la nimic)
-O parte proasta ar fi calitatea gazului din Romania, iar gazul se bazeaza strict pe presiunea din butelie
Dar acum conteaza si parerea ta. Eu spun ca daca faci multi kilometri se merita. Gasesti buteli pentru roata de rezerva care nu iti incomodeaza spatiul din portbagaj cu nimic. Asta este strict parerea mea!
-
Da ai dreptate . Eu fac in jur de 300 - 500 Km pe saptamana . Teoretic este destul de putin pentru GPL . Dar eu daca imi cumpar masina asta , o tin cel putin 2-3 ani . Teoretic cei 200 Euro bagati in instalatia de GPL ii scot destul de repede .
-
Nu stiu dar la 200E gasesti ceva second-hand si eu personal nu recomand. Iar iti recomand butelia cea mai mare de gaz, sa nu stai numai sa alimentezi :)).
-
Daca vrei sa i pui gaz...hm.Stii,nu poti sa fii si cu (-) si cu sufletu n rai.Sa pui gaz pe o masina e ca si cum ti ai lua o gagica si ii pui silicoane.E ca si cum iti iei o prajitura si ii mai pui zahar.E ca si cu fanii dinamo care si iubesc echipa fara regrete.Nu mai bine cauti o gagica cu sanii mari?Sunt masini care consuma putin si nu ti ofera nimic in schimb.1.8 ul de pe gc iti da o siguranta prin sistemul AWD.Dar si el arde ceva ca sa mearga.Parerea mea dupa doua beri dara alcool.
Ha...uite inca una.E ca si cum ti ai lua bere fara alcool si ti pui votca n ea. ;D
Gpl ul o sa te tina prin service uri.De 200 de euro mai bine iti iei altceva pentru masina.
-
Si asta e drept . Inca ma gandesc daca sa o iau sau nu . In mare parte ar fi da . Iubesc Subaru Impetza , dar problema este ca eu fiind student , am un buget destul de limitat in privinta consumului de binzina .
-
Doar nu ai de gand sa fii stundent o viata ;D
-
Cum stau cu bucsele , planetarele , caseta de directie si parte electrica . Masina are 4 x geamuri electrice si imi e frica sa nu ma lase avand in vedere vechimea masinii .
-
Nu te lasa.Daca e inchegata acum,te mai tine mult si bine.A...ca te mai lasa un pivot sau o bucsa de bara stabilizatoare.Aia se intampla la orice masina.Dar in rest sunt facute sa tina.Gc ul meu avea totul original cand l am luat.Si au mai tinut niste ani.Dar stii cum e vb.Pana nu te ncurci nu te descurci.Bafta.Si mergi sa i faci o verificare inainte.Trebuie sa cunosti pe cineva cu service.
-
Masinile astea sunt rezistente cu conditia sa nu fi fost pe mana vreunui bezmetic inainte.
Daca masina a facut multe cercuri si opturi s-ar putea sa incepi sa te uiti pe la diferentiale.
Pe partea de bucse/bielete o sa mai schimbi cate ceva dar nu trebuie sa te sperii. De obicei se schimba bucsele de la bara stabilizatoare si eventual cele mari de la brate.
170.000km nu sunt multi pentru o astfel de masina. Daca o nimeresti buna poate sa te mai duca inca o data pe atat.
Nu te complica sa montezi GPL. Mai bine mergi mai putin si ai o masina simpla decat sa o complici inutil.
Suma de 200 de euro mi se pare foarte mica pentru o instalatie GPL, am impresia ca pretul real este mult mai mare.
Asa cum a spus si colegul Serban, pastreaza banii pentru punerea la punct a masinii, o sa fie nevoie de reparatii, cu siguranta.
Nu vreau sa te dezamagesc dar 200 de euro iti ajung ca sa scapi de zgomotele de la bucse.
Mai ai nevoie de anvelope, 4 identice, neaparat noi.
Obligatoriu trebuie sa schimbi toate consumabilele plus ca vor mai apare niste mici probleme.
Motorul tau cred ca are distributia pe lant, asa ca vei scapa doar cu partea de accesorii.
Fara 1000 de euro nu prea ai sanse sa o aduci la un nivel satisfacator.
-
Mersi de sfaturi . O sa revin . Are distributie pe curea si vanzatorul spune ca a schimbat consumabilele si distributia de curand .
-
Am mutat subiectul de la prezentarea membrilor la discutii despre impreza, ca inca nu e ne-ai prezentat nimic.
Revenind la intrebarile tale, cel mai bine este sa urci masina pe un elevator si acolo sa vezi daca sunt scurgeri si alte prostii duse. Ar mai fi bun un test de amortizoare ca alea sunt scumpe si nu in ultimul rand sa il lasi pe proprietar sa dea o tura cu ea si tu sa fii atent la zgomote, apoi tu sa dai o tura cu ea sa vezi daca trage stanga-dreapta si efectiv cum merge motorul, cutia etc. Caseta de directie se duce destul de des la Subaru si e scumpa, dar se poate reconditiona (aici e cu noroc daca iese treaba buna sau nu).
Bafta!
Si mai cauta pe aici pe forum ca au mai fost si altii cu aceleasi intrebari inainte. Poate te ajuta raspunsurile de acolo.
-
Cate optulete poti sa faci cu un 1.8?Asa in cat sa crape diff,cutie etc...
-
Cate optulete poti sa faci cu un 1.8?Asa in cat sa crape diff,cutie etc...
Sa ne zica malakay :D
-
Haha buna asta ! Eu am mers cu motor si transmisie de 1.8 vreo 4 ani si numai in regim de ralliu .... Storceam fiecare ponei lesinat din 1.8 si nu am avut probleme vreodata cu motorul nici cu cutia ... Am schimbat 2 seturi de planetare fata doar pt ca in fiecare iarna zilnic dadeam cerculete si faceam prostii cu masina ... Dar masina rezista si este foarte fiabila ....