Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Impreza și XV/Crosstrek => Topic started by: amidamaru on August 30, 2010, 23:17:19 PM
-
Servus,
Ceva sfaturi din partea cunoscatorilor in legatura cu ce model/firma producatoare de bari de rigidizare/antiruliu se pot monta pe Impreza Hatch?
Dupa ce am inceput sa cunosc masina din punctul meu de vedere acestea sunt primul lucru de care trebuie sa ma ocup :)
Sunt convins ca diferentele vor fi enorme.
Multumesc.
-
Tine-te de capul lui STI sa te "invete"
-
Tine-te de capul lui STI sa te "invete"
LOL...bun asa...dau mesaj lui nenea STI.
-
cei care au imbunatatit tinuta de drum a unei masini subaru prin schimbarea unor piese de serie cu altele mai performante ne pot impartasi din experienta lor, sau cel putin ne pot spune impresile de inainte si dupa modificari
si eu caut niste raspunsuri in acest domeniu modelul meu de wrx 07 fiind ca o mica barcuta atunci cand este condusa mai violent
in cazul meu am hotarat sa schimb intai suspensia stock cu una sport, apoi vom vedea in continuare daca mai este nevoie de ceva
alte solutii ar fi inlocuirea bucsilor cu cele gen powerflex mult mai tari, inlocuirea barilor anti ruliu...insa aici eu nu stiu ce sa te sfatuiesc
-
@amidamaru: hai maine la extreme wheels sa vezi STi-ul lui Tom si sa stai de vorba cu fericitul posesor. La cum il stiu o sa te ajute cu cea mai mare placere si o sa primesti sfaturi pretioase. Masina lui este 100% facuta pentru stabilitate si aderenta. Am stat toata ziua langa masina si desi o vad pentru a nu stiu cata oara, tot nu ma satur sa o admir.
-
@amidamaru: sa ne spui cu ce incepi procesul de rigidizare la dieselar
@clau: asteptam impresii cu noua suspensie pe WRX
-
salutare baieti, sunt si eu un proaspat posesor de impreza boxer diesel, si cum nu prea stiu mare lucru de subaru incerc sa aflu niste raspunsuri de la voi
prima mea curiozitate ar fi daca pe imprezau meu model 09 se potriveste suspensia de STI dot model hatch 09, pt ca pt mine cred ca ar fi un upgrade suficient, adica f putin mai lasata si tot de strada
-
nu cred ca se va pupa la fuzete prinderea, plus daca nu ma insel encartamentul la STI MY09 este mai mare decat la impreza diesel, eu ti-as recomanda mai bine sa te indrepti catre o suspensie aftermarket mai apropiata de strada decat sa te chinui cu o suspensie de STI, sunt aproapiate ca pret de achizitie dar nu te mai complici cu adaptari, majoritatea suspensiilor aftermarket deja sunt reglabile si pe inaltime deci nu ar fi asta o problema, plus o suspensie specifica pentru masina ta este gandita pentru distributia de greutate specifica masinii tale, asa poate STI-ul are masele distribuite altfel... just my 0.02$
-
m-am interesat, nu se potriveste, cred ca o sa merg pe o pereche de arcuri tein sa o las 2-3 cm, masina o folosesc zi cu zi vreau sa arate mai bine nu ma int sa fie rigida sau sa stea nuj cum pe curbe ca nu ma dau, iar intrebarea pt suspensia de sti era pt ca aveam de unde sa iau una folosita 10.000km de la cineva care o da pe cateva beri
-
nu cred ca arcurile de la tein sunt solutia pt ca iti vei uza prematur amortizoarele, mai bine orienteaza-te catre o suspensie full de la BC sunt si ok la pret si sunt f bune bang/buck
-
am avut experiente anterioare doar cu arcuri pe mai multe masini .. concluzia... arc lasat 2-2,5 cm e ok, peste da am schimbat telescoape si la 5000km (masina lasata 6 cm).
e un subiect de studiat, oricum nu ma grabesc
-
nu cred ca arcurile de la tein sunt solutia pt ca iti vei uza prematur amortizoarele, mai bine orienteaza-te catre o suspensie full de la BC sunt si ok la pret si sunt f bune bang/buck
Nenea Tom stie bine ce spune, chiar foarte :)
Eu am mers cu a mea in sfarsit anul acesta pe Cheia de cateva ori pt am face o parere si:
1. NU as cobora garda sub nici o forma totusi - cu toate ca modelul diesel preliminar era intr-adevar mai jos nu simt ca ar fi foarte mari diferente de performanta.
2. Are nevoie de un kit ground voltage control - ma rog, numele conteaza mai putin...se simte mult in ture mari la nivel de functionare a turbinei, etc...din nou nenea Tom poate explica.
3. Exista setul acela de bare de stabilizare suplimentare ce cred ca isi spun ultimul cuvant in final.
In rest masina merge ceas pentru ceea ce este / stie.
Si ca f yi - aceasta masina mere maxim 210 cu motorina germania. In RO nu exista combustibil ce poate oferii aceasta performanta.
Mai sunt si alte aspecte dar nu le spun pe toate odata :-P...
-Johnny
-
210 pe bord sau GPS?
Legacy '09 2.0 AT merge 225 (pe bord)