Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: adinegru on December 02, 2015, 17:08:01 PM
-
Dimineața de obicei, când pornesc, scârțâie o curea de zici că mai are un pic motorul și sare în aer. Și nu e constant. Face o zi, trei zile nu. Face două zile la rând când e rece, 4 zile nu mai face. Am dus-o la service, normal, două zile la rând nu a făcut. Am dus-o la un alt service, au dat un spray pe curea, cam o săptămână nu a mai făcut, după care a pornit iar.
Ultimele 3 zile am vrut să filmez, desigur, nu a mai făcut. Acum m-am suit în ea să merg să iau soția de la muncă și iar a scârțâit ca naiba.
HELP!!!
-
O curea? Care din ele? Ca zici ca au dat-o cu deodorant la service, deci stiau pe care.
Mie imi scartaia ceva curea tot asa la rece, si au intins-o la service. Nu mai stiu care. Cred ca aia de accesorii.
-
Aia de transmisie.
-
Care din cele 3 curele? Transmisie= distributie, eu asa retin
-
Pe asta mare din poză http://i.imgur.com/WJfWcBg.jpg
-
Mmmm... nu suna bine. Asta inseamna ca o rola nu se misca si cureau freaca de ea? Alta explicatie pentru a scartai cureaua de distributie nu vad.
-
Daca e aia de distributie, clar trebuie vazut care rola face probleme, cureaua in sine mai putin probabil sa fie de vina.
Intrebasem despre care curea ptr ca la asta de distributie, ca sa o dai cu spray, trebuie sa demontezi cele 2 capace de plastic si din cum spusesei am crezut c'a fost ceva facut in cateva minute, ptr remediu temporar
-
Curea de transmisie este un termen ce poate fi folosit pentru toate curelele ce transmit miscare de la o rola la alta.
Intrati pe site-urile de piese auto si va veti convinge ca atunci cand se spune curea de transmisie se refera la cea de accesorii. In cazul colegului cu cureaua scartaitoare CRED ca mecanicul a dat cu spray pe cea de accesorii si nu pe cea de distributie deoarece la cea din urma se ajunge mult mai greu, trebuie demontate niste piese. Daca iti scartaie cea de accesorii verifica mai intai sa nu ai probleme cu rola intinzatoare sau cu cea de ghidaj.
Cred ca mai degraba e o problema cu vreo rola care se mai gripeaza (uzura in rulment) si de aceea scartaie. Se pot schimba doar rulmentii din role daca s-au blocat, dar, daca ai probleme cu intinzatorul, el trebuie schimbat.
Spray-ul a ajutat cureaua sa alunece pe rola fara ca aceasta sa se invarta la turatia normala de aceea nu se mai aude o perioada.
@adinegru: esti sigur ca pe aia mare din poza au dat cu spray?
-
Am notat, trebuie să găsesc o fereastră să o duc la doctor.
-
si eu am avut acest scartait, dimineata la rece si nu tot timpul.
am schimbat distributia si accesorii si totul e OK.
problema era o rola de la accesorii.
-
Mergi la doc. Eu am avut scartait de la rulmentul de presiune de la ambreiaj. Am avut si scartait de accesorii. Acum am zgomot de rola de distributie :D
Le-am avut pe toate ca sa zic asa. Important este sa puna urechea cineva priceput, ca am tot auzit baliverne si eu pana cand mi-am facut singur curaj sa imi fac diagnosticare prin eliminare.
-
Scartaitul de rulment il aveam la apasare ambreiaj. A rezistat 150k km. Scartaitul de la accesorii facea doar la pornire la rece si se schimba apoi se oprea prin miscare volan. Desi am schimbat si distributie si accesorii in acelasi timp si problema s-a rezolvat, tinand cont de chestiunea cu volanul cred ca era de la accesorii.
-
Mie la acceleratie imi scartaie ambreiajul de la clima, dupa praful din spatele compresorului, mi se pare ca si tie - o chestie de tinut cont :)
-
Întins rolele, 30 lei. Vedem.
-
Stiu ca se dadea cu sapun sa nu mai scartaie. ;D
-
Este si un spray, belt dresser care face asta
-
Da, dar alea's remedii temporare, cauza nu dispare
-
Trei zile la rând nu a mai făcut. Să sperăm că e bine.
-
Da, s-a rezolvat.
-
E bine ca ai depistat la timp, o curea de distributie slaba poate produce pagube mari motorului.
-
Intins rolele la
[...] asta mare din poză http://i.imgur.com/WJfWcBg.jpg
?