Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Topic started by: 21nad on December 09, 2015, 18:10:52 PM
-
Salut, sunt proaspăt proprietar al unui subaru wrx sti 2010 la mana 2 a și după 3000km parcurși, m am confruntat cu următoarea problema: martorul check engine s a aprins inermitent timp de câteva secunde recunosc la viteza măricica după care s a stins. Dupa câteva zile, în service, la diagnoza, nici o eroare , plecând de la ei relativ liniștit ca am făcut revizia completa, s a intamplat iar de 2 ori in 120 km din nou aveam viteza dar nu era supra turata (5300rpm și a doua oară 4500rpm) pe drum drept. Rog frumos dacă știe cineva cam care ar fi motivul. Mașină are 47000 km cu motorul nou și este nemodificată deloc. Mulțumesc anticipat
-
Test compresie ai facut?
Sent from my D6633 using Tapatalk
-
nu-l confuzi cumva cu cel de traction control ? care se poate aprinde intermitent daca drumul este alunecos si ....
-
CEL intermitent inseamna missfire. Turatie cu viteza si sarcina mari... bujii as zice.
-
Pe misfire pastreaza martorul aprins. Am avut eu.
-
Sa nu fie detonatii?Parca la alea nu ramane aprins.Doar clipeste sa te avertizeze.
-
Mulțumesc de păreri, am 17000km cu bujiile actuale și nu am făcut confuzie cu martorul de traction control. Mașina se comporta normal și atunci când pâlpâia dar nu știu... poate am sa schimb bujiile sa nu fie totuși de la ele sau mai aștept poate rămâne aprins și se va elucida enigma la diagnoza la servis
-
Nu te apuca de schimbat bujiile ca mi-am dat eu cu parerea, e posibil sa ma insel rau, iar deranjul e mare.
Ce model sunt, ai informatia? Sunt unele care tin putin, altele care-s mai durabile.