Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Impreza și XV/Crosstrek => Topic started by: lucian69 on December 15, 2015, 20:56:18 PM
-
salut sunt posesorul unui subaru xv 2.0 diesel an 2015.am cateva nelamuriri la care cei de la subaru nu m-au convins!
1.cand sunt in treapta 2 sau 3 la peste 2200 rot/min si apoi nu mai accelerez in zona 1500-2000 rot/min se aude un fluierat metalic asemanator scartaitul franelor!cei de la subaru au zis ca e turbina si tine de densitatea aerului umiditete etc!repet in acel moment eu nu accelerez totatiile scad de la 2000 la 1500 si se aude acel zgomot!odata ce motorul e cald gen merg cu el in jur de 30 min nu se mai aude nimik!
2.rotatiile la relanti ca e motorul cald sau rece nu sunt la fel ori sunt 800 ori 1000!daca careva stie ceva si poate sa imi comunice va multumesc!
-
Cati kilometri are masina si unde ai facut reviziile ?
-
masina are 886 km w noua o am de 2 saptamani!turbina suiera cand scad in turati dar cand e motorul rece dupa ce merg cu ea 30 minute cam asa nu mai suiera nimik apoi schimbatorul e cam dur in special in prima si a 2 a treapta dar au zis ca asa e ca e noua pana se dezleaga putin!apoi turatiile alea nu ma conving aveam inainte un golf 5 la ala era stabil tot 850 rot pe min aiaci cand e 800 cand e 1000 ca e cald sau rece!apoi cand apas ambreajul brusc spre exemplu and parchez si dau inainte apoi iau de volan si bag marsalier apasnd ambreiajul face un zgomot de lovit ca un fel de tripidatie!
-
Scartait metalic in frana de motor nu prea ai cum sa auzi din turbina. Acolo e o elice mica, pe un ax mic, ori daca ai frana de motor, nu prea sunt gaze sa-ti antreneze elicea. Iar un sunet asemanator scartaitului de frane inseamna frecare serioasa, la o asemenea frecare, axul turbinei s-ar opri complet. Mai degraba-ti scartaie vreo rola p-undeva, si dupa ce se incalzeste e mai cooperanta. Lasa masina sa se rodeze, fa-ti un concediu lung, in care sa parcurgi distante mai mari cu motorul cald. Vezi daca zgomotul se accentueaza sau scade in intensitate, iar in functie de asta decizi pe mai departe.
Turatia de relanti depinde de setarile fiecarui constructor in parte, nu mai compara japoneza cu germana cu frantuzoaica, difera mult strategiile. Ignora.
In marsaRier angajezi DOAR cand masina are viteza ZERO! Treapta de marsarier e nesincronizata, normal ca va scutura si va pocni daca masina se misca usor in fata. Valabil la orice cutie manuala din univers. Cand si daca nu vrea sa intre deloc, ramai pe liber, calci scurt si ridici ambreiajul tot pe liber, apoi reincerci, va intra garantat.
Treptele se schimba greu din 2 motive: masina e prea proaspata si-i trebuie rodaj, apoi ambreiaj hidraulic cu urme de aer in instalatie. Poti incerca o aerisire in service.
-
ms pentru raspuns!da rodajul trebuie sa il fac oricum acel scartiit se aude cand si cand nu tot timpul !ma gandeam ca daca era o treaba serioasa se auzea tot timpul dar cateodata este cateodata nu este!oricum odata ce motorul e cald nu se mai aude nimik!o sa fac un drum lung cat de curand de sarbatori si vad atunci cum se va manifesta!inca ceva eu la subaru am un scut de plastic imi recomanzi sa imi iau unu mai robust?si vroiam sa iau si o protectie pt diferential! ce parere ai?ms anticipat!
-
Nu este bun nici scutul de plastic, nici cel de diferential.
Cel de plastic are menirea de a-ti salva picioarele in caz de accident frontal. Tabla din spate o pui doar din considerente estetice.
-
astazi cand veneam spre casa ma invarteam intr-o parcare cu treapta 1 aveam 1500 rot min si de odata masina a inceoput sa se zbaltie stii cumva de ce oare?mergea in shocuri!
-
Ce inseamna "a se zbaltai"?
-
a merge smuncit in shocuri
-
Ce motorina bagi?
-
motorina normala fara aditivi!
-
apoi azi simteam miros de ars tipul de la subaru a zis ca e de la motor are dat pe niste piese de la motor cu un fel de ulei peste anti coroziune si cica ala cand se incalzeste motorul uleui care se afla aplicat pe piese se incalzeste si emana acel miros de ars!
-
astazi cand veneam spre casa ma invarteam intr-o parcare cu treapta 1 aveam 1500 rot min si de odata masina a inceoput sa se zbaltie stii cumva de ce oare?mergea in shocuri!
O fi pornit regenerarea filtrului de particule.
-
:D la 800 de km facuti? am luat-o noua apoi spionul din bord nu s-a aprins!tipul de la subaru a zis ori e combustibilul ori ca era motorul rece a zis ceva si de umiditate etc!in fine!sa termin rodajul si apoi mai vedem !am ajuns la 1200 km
-
Daca ei zic ca e ok, mergi pana la revizia de 5k si atunci o lasi la ei sa se spele pe cap cu ea.
-
la 15k a zis sa ma duc
-
schimb ulei filtru etc
-
N'as schimba uleiul prima oara tocmai la 15k, indiferent de ce zice vanzatorul de la reprezentanta. O e mare idiotenie sa nu schimbi primul ulei/fitru cand se considera terminat rodajul
La Fiesta, in carnetul de service, exista rubrica pentru revize la 2500km. Dealer'ul a zis ca nu e obligatorie pentru a pastra garantia, dar ca e recomandabil a se face. Si e de bun simt asa
-
o sa ma informez de acest lucru ca am comandat scut pt diferential si cand ma duc sa il montez la ei o sa intreb!ms nu stiam acest lucru
-
Carte de service nu ti au dat?Acolo parca scrie...
-
in carte scrie 15k apoi 30 si asa mai departe!