Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: marian1956 on December 17, 2015, 17:14:36 PM
-
am un subaru forester an 1999 de ceva timp am observat o intrerupere la relanti , azi a intrerupt mai des dupa
care s=a oprit motorul, mentionez ca am instalatie de GPL pe ia si azi a facut acelasi lucru si pe benzina si pe GPL
pina azi nu facea decit pe benzina , va rog daca stie cineva de la ce poate fi ? nu face decit la relanti
-
Poate fi asta : (nu poate fi rulat direct aici filmuletul, asa ca am sters fereastra de Youtube)
-
La mine iesise mufa aia(e reparata ghetto-style) si murea motorul. Noroc ca am observat ca statea cam stramb si am rezolvat-o pe loc...
-
IAC it is.Am mai rezolvat pe cineva de pe forum.E cel din filmuletul de mai sus...
-
o sa incerc sa curat si va tin la curent, am sa schimb si bujiile
-
Nu ca ar strica sa schimbi bujiile, insa bujii ce nu lucreaza corect le'ai resimti si mai tare pe masura ce urca turatiile, nu doar la ralanti
-
Curata IAC ul.E de ajuns.Bujiile lasa le apoi daca e.Nu cheltuii banii aiurea dupa sfaturi
-
am curatat si nu am simtit o inbanatatire semnificativa,apoi am fost la service unde au spus ca au un program mai vechi
pentru modelul meu EJ 205 din 1999 2.0 turbo si mecanicul mia spus ca am vreo 3 furtunase crapate pe care le-a inlocuit
interesant ca un furtunas avea pe el inauntru un dop din cauciuc cu o gaura de apoximativ 1 mm parea artizanal l-a
mutat in furtunul nou dar nu a stiut sa spuna care e functa lui (ducea spre turbina ) in continuare mai intrerupe dar nu asa mult si motorul nu s-a
mai oprit la semafor in schimb am observat ca are o intrerupere mica si la turatii mai mari si am fost convins sa schimb
fisele si bujiile (fisele pentru ca pareau vechi ? si posibil dadeau la masa si bujiile pentru ca nu stiam citi km au si sunt mai
ieftine si nu are cum sa-i strice motorului) ma intreb de ce nu a pus testerul ? nu l-am fortat , poate nu stia sa interpreteze
diagnoza , va tin la curent dupa ce schimb fisele si bujiile pe care le-am comandat.....
-
am schimbat fisele si bujiile merge mai bine , dar nu sunt convins, toti cei care sau uitat la bujii vechi au zis ca sunt OK
cum nu le pot controla la un aparat sau de asemenea fisele mi s-a spus ca dau la masa , nu am cum sa le controlez , mentionez ca fisele
puse sunt NGK la fel ca cele vechi bujii am pus NGK cele vechi BERU platin cam 9000km .....asta e...
-
Si eu am acelasi simptom la un aspirat, dar e legat de neetanseizarea galeriei de admisie, pe unde trage aer fals si debitmetrul inregistreaza parametri nereali, avand tendinta sa ajusteze permanent amestecul, chestie care se vede cel mai ades la ralanti sau cand franez. Calin de la Autokino mi-a descoperit problema, urmand s-o remediez dupa Craciun. Toate cele bune si Sarbatori Fericite!
-
revin pentru ca sunt ffff suparat dupa ce a mers 5 zile bine brusc azi cind m-am intors de la munca dupa ce s-a incalzit brusc
am luat piciorul de pe acceleratie s-a dus in relanti si s-a oprit, de fiecare data porneam motorul si daca nu tineam accelerat
se oprea , ingrozitor mai ales ca am cutie automata nu va spun cum am ajuns acasa mai departe sa vrea sa cumpar unIAC nou
nu stiu ce sa mai fac ,cind am scos ultima dataAIR CONTROL VALVE are indicatorul A-33-660R00 tja era scoasa mult si se vedea
un arc pe ea cum sa putea sa vad daca lucreaza ? sau ce sa mai fac?
-
Sa nu fie ceva si de la cutie.Da un semn dupa 4.01 si ne uitam la ea.In cel mai caz ii dam foc...
-
Eu aduc benzina și rachiul. Voi aduceți chibriturile 😂
Acum, serios, trebuie adusă la niște oameni care știu cu ce se mănâncă
-
cei de service mi-au spus sa schimb bujiile pe urma sa schimb fisele , azi am dat telefon la un alt service si mi-a
spus ca ar fi pompa de benzina !?! probblema e ca azi nu a mai pornit de loc, de fapt porneste si se opreste imediat
ieri dimineata a pornit fara probleme am mers la munca si la ora 16 am venit spre casa si dupa ce s-a incalzit si nu mai
a actionat socul am luat piciorul din acceleratie si a murit , am adus-o greu acasa cu virful piciorului pe acceleratie si calciiul
pe frina sa pot sa bag in drive ideea este ca eu merg pe GPL deci pompa de benzina?!... ultimele 5 zile a mers OK...chiar nu
mai sunt mecanici in Bucuresti care sa se priceapa la subaru? acum e si greu ca daca nu sta pornita nu o pot duce nicaieri
un om providential cu leptop ?...
-
o sa dau un semn si dupa 4.01 multumesc
-
Exista mecanici specializati in Subaru, unii sunt foarte buni.
Problema nu este la ei, este la masinile modificate pentru a functiona cu GPL.
Motoarele Subaru sunt niste motoare performante si implicit sensibile. Nu am vazut pana acum nici un Subaru care sa mearga bine pe gaz.
Este necesara o discutie separata legata de gaz. Utilizatorii au probleme cu masinile iar viitorii cumparatori nu stiu in ce se baga.
-
Acum zici ca e pe gaz... pai de ce te miri.
Ai pus gaz pe ea, ai distrus-o. Sunt 1-2 care au gaz pe subaru si pot spune ca nu au probleme (inca). Restul se plang toti.
Rezolvarea la problema ta este urmatoarea:
- dai jos instalatia de gaz
- desfaci motorul si schimbi toate garniturile, supapele, injectoarele, filtru de benzina, pompa, segmenti, rectificat chiuloase
- mers cu ulei proaspat ca la rodaj
- schimbat iar uleiul cu unul bun
-
Sau la banii necesari pe reparatie ia alta...
Am un prieten care a vanat in pe piata din Italia un forester 1999 peste jumatate de an, dar si-a atins scopul. A gasit una 2.0 aspirat impecabila, la vreo 100k de km, fuge cica mai bine decat foresterul lui 2.0 din 2005, pe care il stiu si merge admirabil.
-
E mai usoara. :)
-
Acum zici ca e pe gaz... pai de ce te miri.
Ai pus gaz pe ea, ai distrus-o. Sunt 1-2 care au gaz pe subaru si pot spune ca nu au probleme (inca). Restul se plang toti
Eu am gaz pe ea de peste 100000 și nu are probleme. Și mai știu vreo câțiva pe forum... Eu zic să mergi mai întâi cu ea la un meșter priceput (vorba ta, pompa de benzină nu are nicio relevanță când mașina e pe gaz) și apoi, dacă e cazul, să înjuri instalațiile de gaz. Din punctul meu propriu de vedere, la câți bani am economisit deja cu gazul, îmi permit să schimb motorul dacă crapă și rămân și cu bani...
-
nu vreau sa fac o polemica GPL vs Benzina, problema la GPL e ca toti care pun GPL pe logan se avinta si pe alte masini si
de aici gresesc, eu am avut multe masini pe GPL am un mecanic care pune GPL pe masini pina in 120 cai si e artist am de asemenea
un mecanic care pune GPL pe motoare de 200 cai si mai multi cai si pune si pe motoare TURBO , am vazut un motor de padurar
facut de el (eu am mers cu el linga mine cu leptopul si am facut reglaj la mers in oras si afara pina la 5500 ture si viteza mare nu o scriu)
GPL nu ma dezamagit niciodata ideea principala e citesti curba de benzina si modifici curba de gaz sa raspunda la fel cu benzina,daca vrei
sa pui GPL si cel care instaleaza iti pune "calculatorul masini merge cind mergi pe benzina si calculatorul de GPL merge cind esti pe gaz" il
saluti si pleci calculatorul masini merge tot timpul si cel de GPL tebuie adaptat dupa el am aflat asta dupa multi bani investiti si timp
pierdut ( acum pot sa zic cu folos) am cautat sa simplific si vreau sa ajut cu experienta mea ,pentru ca asta e menirea forumului ce scriu,
am trait experienta, nu sriu din auzite ,
problema mea este pe aer , pe forumurile din alte tari oameni se pling de aceeasi problema la motoarele subaru inclusiv cei de la subaru
au modificat si apoi la motoarele mai noi au inclus un cip care actioneaza asupra clapetei si nu mai are circuitul cu IAC
in ce priveste sa fac motorul....in Romania e mai ieftin sa cumperi un motor dupa o englezoica de exemplu si sa-l montezi la tine (sau gasesti
SH dupa alta masina) decit sa cumperi piese si sa-l faci din nou , sfat care l-am primit de la un sef de service subaru
o sa va tin la curent cu ce am mai facut , oricum chestia asta nu a facut sa cred ca masinile japoneze au ramas cele mai bune (am avut
o mazda sport de oras la motor am schimbat o data bujiile in 7 ani si am dat-o unui var cu o suma infima, numai sa o mai vad din cind in cind
si va scriu "merge perfect" a mai investit in ambreaj si altele dar motorul e OK .... la subaru ma astepta m la orice dar nu la motor
-
Eu mizez pe aer.E lipsa undeva...sau de undeva...
-
domnilor va anunt ca am rezolvat, ieri mi-a venit piesa si momentan merge brici. Initial nu mergea bine
dar fiul meu a luat de pe net ,cred ca un diler de la tovarasi englezi sau , Irlanda o manevra in mai multi
pasi ( se pare ca e descrisa si in unele carti ale masini , in tarile unde sunt reprezentante serioase), si dupa ce am facut
manevra s-a auto calibrat cu noua piesa si merge bine, o sa mai scriu peste citeva zile sa va spun daca e OK,
cine doreste ii explic gratis ( sa lase un mesaj ) trebuie sa spun ca am comandat din nou alta piesa cu DHL si a
venit in 8 zile, pe prima o mai astept , poate fac fericit un tovaras care a patit la fel
-
Macar ce piesă a rezolvat problema tot ar fi bine să spui.
-
probabil a schimbat sonda lambda si a resetat ECU :)
va merge bine o perioada scurta pana ECU invata la loc :)
-
Eu's curios ce e ala "diler" ???
-
scuze "diler" este in limba romana la fel cu DEALER ,dar nu asta este problema, vorbeam de fapt despre IACV,
la inceput am fost sfatuit sa-l curat, dar la mine s-a dovedit a fi stricat, .... si de fapt ma intereseaza sa rezolv
o roblema tehnica,
-
Deci am fost pe subiect.
-
Bine ma Serbane! Poate iti dam un premiu pentru cele mai utile postari
-
Pffff...asta ar fi chiar util.Mai util ar fi si daca s ar mai tine cont de ele.Stii tu ce vreau sa spun...
-
problema reala , care ma nemultumeste profund, am fost la un service autorizat , recomandat
pentru subaru si mi-a recomandat sa schimb bujii si fise (nici nu aveau scula sa desfaca bujiile
s-a chinuit un mecanic 2 ore si jumatate cu improvizatii) , deci ?!...la reprezentanta subaru din
Theodor Pallady nr 47 s-au eschivat ( aduceti-o ,sa vedem...nu stim daca avem program de
diagnoza , daca aveti mufa pe ea), DA SUNTEM REPREZENTANTA SUBARU AVETI O MASINA
SUBARU O FACEM ,sau UNIX piese auto aducem piesa in 2 saptamini si va costa 1740 lei, si e
comanda nu avem garantie de returnare si nu stim daca se potriveste...cu totl m-a costat putin
peste un sfert din cit mi=au cerut... SCUZE ,nu asta vreau,suntem la un club auto uni marca si
cred ca posesori ,se ajuta cu informatii (defectul "X" l-am rezolvat asa, mecanic bun (nu...care
stie meserie ) e acolo, piese bune ...dincolo,etc...
-
MULTUMESC celalalt..