Subaru club Romania
Diverse => Discuții libere => Topic started by: adinegru on February 14, 2016, 10:17:04 AM
-
A folosit cineva așa ceva? Pot porni Foresterul cu el?
http://www.dedeman.ro/brasov/auto/incarcatore-si-roboti-de-pornire/incarcator-telwin-t-charge-12.html
http://www.ebay.co.uk/itm/12V-50800mAh-Portable-Car-Jump-Starter-Booster-Charger-Battery-Power-Bank-Pack-/181831441520?hash=item2a55ff9c70:g:Z~gAAOSw9N1Vyvmo
-
Teoretic poți, nu am folosit așa ceva.
Ca o mică sugestie te-aș sfătui să cauți un produs care are cel puțin 5-10 review-uri....
-
Am eu, dar nu asa mic.
http://www.emag.ro/robot-de-pornire-cu-compresor-auto-einhell-bt-ps-1000-800-mah-12-v-18-bar-1091130/pd/DRN3JBBBM/ - am pornit de multe ori impreza cu el cand imi facea bateria figuri, pana sa ma prind ce consuma.
-
Depinde cat de moarta e bateria.
Jucariile astea sunt limitate de cabluri (suprafata conductoare a cablurilor, nu va pacaliti ca plasticul poate fi gros).
La pornire avem nevoie de peste 600A instantaneu, si asta la o tensiune de peste 10v ca altfel nu functioneaza computerul de bord, injectia, etc.
Iti recomand cu incredere niste cabluri zdravene si groase de la bateria altei masini, de preferat pornite, si daca o chinui mult, scoate dopurile si pune o carpa pe ele (daca nu e sealed).
-
Asta cu cablurile asa e. Am avut un set de sarme de supermarket care la o incercare de pornire mai lunga s-au scurs de nu stiam ce sa fac mai repede ca sa le arunc de pe borne.
-
Le am pe astea http://www.emag.ro/cabluri-transfer-curent-baterii-ro-group-125a-999it2303/pd/D6TD23BBM/
Ar trebui unele mai bune?
-
Dupa pret sunt similare cu cele descrise de puiu. D-astea am si eu, doua seturi. Am reusit sa pornesc matizu sotiei pe vremuri, dar un logan diesel nu am reusit. Nu am insistat incat sa se topeasca.
-
Fugi de alea. Cauta unele pe care sa scrie peste 600A. Stiu ca sunt rare si scumpe, dar ... nici alea pe care scrie 600A sa nu crezi ca duc 600 pentru mai mult de cateva secunde. Asta pentru ca producatorul pune pe eticheta curentul maxim admis dupa cine stie ce criterii, numai realiste nu.
O incarcare nominala decenta la cupru este 10A/mm patrat. Nu instantaneu.
Nu uitati ca si conectorii "crocodil" sa fie si ei de calitate, altfel degeaba cablul e bun.
Pentru maniaci se poate masura si rezistenta cablurilor.
-
Sau se merge la magazinul de scule si se cumpara cablu de aparat de sudura doua bucati de X metri si se face una pereche cabluri de pornire de neam prost. Dai curent la tot cartierul prin ele.
Hai nu chiar la tot dar doi trei vecini tot aprinzi.
-
Sau cumperi baterie noua si o dai la schimb pe cea veche. Primesti discount.
-
Hai mă, copii, ce naiba...
-
Eu am mereu in portbagaj un cablu.
Da, este o solutie mai buna cu cablurile de sudura, dar trebuie gasita o sursa si pentru crocodilii care sa suporte curentii astia (suprafata mare de contact).
-
Sau cumperi baterie noua si o dai la schimb pe cea veche. Primesti discount.
Nu prea functioneaza mereu varianta asta.
Pe hyundaiu nevestei am un rombat de 2 ani, inainte de geruri preventiv am luat-o in casa, am incarcat-o bine, ochiul "magic" a fost toata perioada gerurilor un verde frumos si stralucitor, si cu toate astea intr-una din zile nu a pornit, abia reusea sa traga de motor. Si supra dimensionata. Am ajutat-o cu foresterul cu panaramele alea de cabluri, dar asta a functionat pt ca bateria ajutata era destul de in puteri.
OK, stiu, nu mai ajut industria de acumulatori auto romaneasca, am incercat si caranda si rombat, both suck. Foresterul a primit in consecinta o Varta.
-
Nu contează, dar dacă rămâi în drum cu mașina, de unde naiba cumperi baterie?
-
Caranda la mine este decenta.
Acum daca vreti performante extreme poate aruncati un ochi la Optima, dar ... alt buget.
-
Caranda la mine este decenta.
Acum daca vreti performante extreme poate aruncati un ochi la Optima, dar ... alt buget.
Nu stiam de aceste Optima, parca sunt intr-un anume fel la un buget in jur de 1000 RON. Interesant!
-
Da, sunt baterii deep-discharge. Sunt folosite in special la vehiculele care au consum electric cand stationeaza fara motorul pornit: masini off-road cu troliu, de politie, salvare, pompieri, yacht-uri, si alte utilitare la care folosirea unei baterii normale ar duce la sulfatare prematura.
Desigur, are un pret ...
-
Aici cei mai jmegheri isi iau d'astea : www.northstarbattery.com . Garantie intre 10 si 16 ani , in functie de model. Se folosesc pentru nordul extrem si pentru masinile care merg in expeditii la polul nord . Daca o folosesti doar aici in zona daca face cel mai mic "hac" te duci la magazin si ti-o schimba pe loc fara nici cel mai mic comentariu. Costa in jur de 400$ in functie de model.
-
Si cum se comporta astea la 45 de grade vara? :)
-
Absolut normal. Am un coleg de serviciu care are asa ceva de cativa ani si nu are nici o treaba. Iar iarna nici atat.
-
Parca si Optima au garantie 20 de ani, nu bag mana in foc.
Dar pe continentul vostru sta altfel treaba cu garantiile.
Apropos, caldura accelereaza sulfatarea, nu temperaturile scazute. Asa ca pentru baterie e mai rau vara decat iarna.