Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Legacy & Outback => Topic started by: scuby on February 15, 2016, 04:59:17 AM
-
Ziua buna,
Am masina de noua. Toate reviziile la zi si doar la reprezentante. Stampile subaru pe cartea masinii tot.
Am fost intr-o mica excursie bucuresti galati bucuresti 560 km mers regulamentar juma de rezervor consumat.
Dupa care las masina in parcare doua zile nemiscata. Plec si dupa 5 km aud un zdrang poc pac. Credeam ca am dat peste cineva (am vrut sa parchez la destinatie). Cobor din masina si nu vad nimic, nici la motor nici sub masina. O las 8 ore in parcare . dupa o pornesc motorul toarce bine. Dau sa plec dupa 100 metri se aude ceva infundat sub capota...si parca niste roti cu zimti care nu se incadreaza bine. (Poate suna in acelasi timp ca o toba mica sparta).. Acum imi e frica de buba lor cu motorul. Am 86000km :( . ce ma sfatuiti sa fac? Tin sa precizez ca am avut ceva erori in bord acum doua saptamani legatr de EGR (P0403. Si P0409).
Multumesc in avans pt ajutor
-
Fugi de urgenta la cea mai apropiata reprezentanta ( SMT Bucuresti sau Auto Kino Brasov ) pentru o constatare.
Asteapta-te la ce-i mai rau si spera la ce-i mai bine !
Daca motorul s-a imbolnavit de deces .... inarmeaza-te cu rabdare.
-
Seara buna ,
Am aflat ce am . Am fost la SMT joi si am fost uluit ca de aceasta data nu mi-au luat bani pentru constatare . Foarte frumos zic eu. Dupa 2-3 km de condus masina cu baietii de la service si dupa ce au urcat-o pe (macara sau sum se cheama) au ascultat-o cu surubelnitza . Frumoasa smekerie. Inca o bila alba. Mi-au spus ca ar este cutia de viteze (am 86000 km nu am facut niciodata liniutze sau ceva de genul sau modificat motor cai butere sau alte softuri decat cele din fabrica si nu merg mai mult de 3500 turatii si asta doar la depasiri sau prin pasaje...masina este mai mult condusa prin Bucuresti [din ianuarie 2009 pana acum am 86000 km deci va dati seama cat de mult merg cu ea] am schimbat de vre-o 3 -4 ori uleiul la diferential si la cutie cu ulei motul din acela pentru curse nu cel standard.....chiar in decembrie am facut ultima schimbare de ulei. Cel pe care l-am schimbat era curat ca lacrima dupa 25000 km acelasi tip si model). Mi-au facut domnii un deviz de un maxim 11000 ron (in cel mai urat cosmar ar putea fii aceasta suma dar imi schimba anumite piese din ansamblu nu tot). Cand sa merg la masina sa plec cu ea ...o pornesc si hop ce sa vad o eroare in bord. Cum freate vin cu masina la doctor fara nici o eroare si plec cu erori ...asta e buna (La inceput cand am luat-o si am facut reviziile la SMT ba mi-am gasit capacul de la motor cu clemele rupte ba cand mi-au schimbat ambreajul la 2000 km nu putea da cu spatele sa iau o bordurica de bicicleta cu ea ...). Asa ca nu am plecat cu masina la drum si am mers la ei din nou. Domnul de la service m-a invitat in spate si mi-a sters eroarea. (dar inainte sa o stearga am salvat eroarea pe telefon care e P0500 ) acum nu vreau sa dau vina pe cineva poate a fost pura intamplare dar poate un nene de acolo a luat toate craterele de prin parcarea lor special sa ma invite poate la o noua vizita. Partea buna e ca abia astept sa ajung acasa sa am 40 min libere sa descarc filmarea de pe camerele masinii. Sa vad daca am sau nu dreptate . Una peste alta vedem daca e o mare bile neagra sau inca una alba.
Sa revenim la cutia de viteze am doua posibilitati ori sa imi iau o cutie completa de viteze cu 3000 ron care are cam 160000km de pe un legacy acelasi model ca si al meu si sa nu stiu cat o sa ma tina si o manopera de cel putin 200 -250 e . sau sa imi repar cutia de viteze la reprezentata si sa am si garantie ? Si o a doua intrebare credeti ca ar fii mai bine ca pentru viitor sa nu mai hartanesc masina in bucuresti si sa imi iau o alta masinutza doar pentru bucuresti si parcarile din bucuresti gen smart 42 sau opel corsa mai veche 2001 2003 ceva pana in 2000 e - 2500e care sa consume putin ?
Multumesc mult ca ati avut rabdarea sa cititi aceasta poveste
Cu drag Scuby :) ;)
-
P0500 imi da ca ar fi senzorul de viteza, care este in cutie, deci posibil sa fie cu adevarat o problema acolo.
Detalii nu ti-au dat despre ce piese ar fi stricate? Ce scrie pe deviz?
-
Cum dracu sa cada cutia?Si au aproximat ei ca e o sut di milioane reparatia?Ba s dati dracu astia.Ma las de mobila si mi fac service...
-
..................................................
Ba s dati dracu astia.Ma las de mobila si mi fac service...
Iar eu emigrez in Romania si imi fac service !! As castiga mai mult ca aicea !!
Serbane, ma iei ca partener ?? Eu mai aduc cu mine ca asociat pe Cpt. Morgan !! Mama mama, ce o sa mai mearga afacerea !!! :D
-
Voi și cpt Morgan..... Da o să le meargă la aia de la dezalcoolizare ;D ;D
-
https://www.dropbox.com/s/fgfpwjrwg57388q/Screenshot_2016-02-20-19-10-02.png?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/fgfpwjrwg57388q/Screenshot_2016-02-20-19-10-02.png?dl=0)
-
Deci ei zic de diff-ul central cu totul. Rulmentii si garniturile m-au costat 400 lei pe original ca doar asa se fac de la alPadrino. Diff-ul central in sine e mai scum cu siguranta, dar poti sa intrebi de pret ca sa stii exact.
Ce mi-e mie frica... sa nu fie de acolo problema... si asta nu stii pana nu desfaci din pacate.
-
https://www.dropbox.com/s/m2emqzn0073j0sj/Recording%204%20%286fb60553-ed5d-4ed4-81a4-797c2b1def25%29.aac?dl=0
Aceasta e inregistrarea. De la minutul doi se aude mai bine.
-
Ai luat masina? Cum merge? Detaliaza si aici lucrarea, costuri, defecte, motive...
-
Nu inteleg de ce ai schimbat de atatea ori uleiul la diff si cutie... Ai numai 86000!
-
ambreiaj/volanta ai schimbat pana acum ?
-
Vad ca intarzie cu mesajul asa ca pun eu poze si dau detalii.
Cutia a mers doar cu Motul 300v, a fost schimbat mai des decat in carte. Reparatia facuta la Autokino cu un cost total de parca 7600 lei? Stiu ca e ceva cu 7000. La SMT ii dadusera 125.000 lei deviz.
(http://s19.postimg.cc/fnij936cz/12788195_955091151234576_1376630277_n.jpg)
(http://s19.postimg.cc/ypxbi9rzn/12822100_955091087901249_1626883699_n.jpg)
(http://s19.postimg.cc/bfnr0c4xf/12822156_955091134567911_394103020_n.jpg)
(http://s19.postimg.cc/wa03i5zar/12833215_955091141234577_501912090_n.jpg)
(http://s19.postimg.cc/pam1iszcj/12834846_955091127901245_1676846111_n.jpg)
-
Stai sa pun in cuvinte ce vad eu: dinti ciobiti, garnituri rupte, slug cu bucati de fier in el??? Asta e o cutie de 86k intretinuta ca la carte (dar) cu Motul?
-
Motul 300V nu din ala obisnuit. Defect de fabricatie sau user ce mesteca mai nervos in cutie?
-
Posibil sa fie acel caz de 1:1000 defect de fabricatie sau din ulei. Am mers cu Alex si nu bruscheaza cutia. In plus dauna este pe partea de diff central am inteles eu si ansamblul diff-ului central.
Poate isi face timp totusi sa ne dea detalii, sau de la AK sa ne spuna ce au gasit direct.
La cum arata treaba as emite o teorie despre ceva rulmenti care nu au functionat corect si ca la cuplare a fortat potrivirea.
scuby, in mers o lasi pe liber si apoi cuplezi din nou in treapta de viteza cat masina se misca? Eu imi aduc aminte ca o lasai mereu in trapta sau ca faceai frana de motor.