Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: mihaiPV on February 24, 2016, 07:39:23 AM
-
http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/top-10-best-vehicles-of-2016-consumer-reports.html?utm_content=title1&utm_medium=email&utm_campaign=autoguide_breaking_news_4ed_may15&utm_source=newag20160223&utm_term=AutoGuide%20Breaking%20News%20Subscribers (http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/top-10-best-vehicles-of-2016-consumer-reports.html?utm_content=title1&utm_medium=email&utm_campaign=autoguide_breaking_news_4ed_may15&utm_source=newag20160223&utm_term=AutoGuide%20Breaking%20News%20Subscribers)
Intr-un final un top mai normal...facut de americani nu de nemti, ca altfel se vedea impartialitatea :D
-
subaru are o imagine muuult mai buna in america de nord.
-
Da ! Da !
Si tot de-acolo, iaca si TOP 10 Best Automakers of 2016 unde Subaru este cotat pe locul 2 : http://www.autoguide.com/auto-news/2016/02/top-10-best-automakers-of-2016-consumer-reports.html
-
http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/cele-mai-economice-zece-suv-uri-29851.html
-
http://www.consumerreports.org/car-reliability/car-reliability-survey-2016/
ups
Subaru dropped out of the top 10 reliable brands because of multiple problems in the Legacy sedan and Outback wagon, which now have average reliability. The drop was compounded by the WRX/STi falling to below average reliability.
-
minciuna, nu are cum :) nu zicea lumea din US/Canada ca Subaru nu se strica ? :)
-
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Ai simtit ca in sfarsit s-a facut dreptate! ;) :D :D :D
-
in sfarsit ej257 isi are oficial recunoscuta fiabilitatea ;D
-
Si 253... ahm ahm!
-
Below average reliability... trist
-
Propun sa vindem toti masinile si sa schimbam numele forumului in... ??? ???
-
Sa ridice mana cine si-a luat Subaru pentru ca e(ra) monument de fiabilitate! :D :D
-
Sa ridice mana cine si-a luat Subaru pentru ca e(ra) monument de fiabilitate! :D :D
Eu sunt unul dintre aceia! La Forester SH, 2L, AT, XS/2009 NU AM SCHIMBAT NIMIC IN PRIMII 4 ANI.
In al patrulea an i-au fost inlocuite bucsele de la bara stabilizatoare... E bine?
-
Nope. Nu este suficient. Cei care au facut 200.000km cu acele masini in 5, 6 sau 10 ani pot cu adevarat sa spuna daca masina a fost sau nu fiabila.
Si peste toate nimeni nu vorbeste de costul reparatiilor. Toate se strica sau sunt accidentate.
La Subaru un far cu xenon costa si pana la 20% din valoarea masinii dupa 5-8 ani de folosire. Este vorba de mii de lei.
Costurile astea apar de obicei in afara garantiei si sunt elemente de care nu te poti lipsi.
Opelul din familie, daily car in 8 ani a vazut doar revizii normale, placute, discuri, o baterie, o distributie si anvelope.
Acum am observat ca a inceput capota sa prinda rugina pe interior. Problema grava, dar capota noua costa 350 lei. Asta mai tine clar 2 ani. Deci o capota in 10 ani la costul de mai sus e nimic. Faruri si stopuri la 150-250 lei.
Fiabilitatea in sine nu ar fi o problema daca pentru a remedia problemele costul ar fi unul uman, sau sa zicem macar la nivel cu restul marcilor de volum. Oricat se da brand de nisa, subaru tot de volum este, ca nu se compara cu Lotus sau Lamborghini.
-
Propun sa vindem toti masinile si sa schimbam numele forumului in... ??? ???
Apropos, cunosc un domn care detine un Pagani, doua Ferrari (unul de colectie si unul nou), un Maserati de colectie precum si alte cateva marci mai pamantene pe care le si sofeaza zilnic.
Modelul Ferrari din 2012 este mai mult prin service intrucat ba pica una, ba se strica alta si la un moment dat primeste urmatorul raspuns de la service:
- Dom'le, Ferrari este o masina exclusivista si asta inseamna ca sunt mai fragile asa ca trebuie sa ii acordati mai multa grija!
La care respectivul proprietar a replicat:
- Dom'le, la varful de tehnologie de pe 599GTO accept sa sa se strice odata pe an nu odata pe saptamana!
La fel au patit si altii cu automobile germane sau din Albion si nu si-au vandut masinile ci si-au schimbat abordarea sau s-au impacat cu ideea ca nimic nu este vesnic.
LE: preopinentul ma roaga sa precizez ca isi foloseste modelul 599GTO doar pentru a se plimba de placere, nu conduce pe circuit si nici nu pleaca primul de la semafor. Si cu toate acestea masina sa are un cumul de probleme tehnice, in general la partea electrica. Poate n-a avut noroc...
-
...
Eu sunt unul dintre aceia!
...
Tu esti "aceia"! ;D ;D
-
Propun sa vindem toti masinile si sa schimbam numele forumului in... ??? ???
Cum stai cu aerul în roti? ;D ;D
-
Propun sa vindem toti masinile si sa schimbam numele forumului in... ??? ???
foloseste modelul 599GTO doar pentru a se plimba de placere, nu conduce pe circuit si nici nu pleaca primul de la semafor. Si cu toate acestea masina sa are un cumul de probleme tehnice, in general la partea electrica. Poate n-a avut noroc...
poate de asta .... ca e masina facuta sa se mearga la circuit :D se infunda filtrele de particule in mersul bara la bara :)
tocmai ca e varf de tehnologie , foarte putin testat in comparatie cu tehnologia care in mod normal ajunge intr-o masina normala probleme sunt.
pe mine ma mira ca nu i-a zis : toate fac la fel !!! asa sunt ele :)))
-
http://lifehacker.com/the-cars-owners-keep-for-at-least-ten-years-1790074919