Subaru club Romania
Tehnic => Îngrijire, protejare și detailing => Topic started by: MihaiFlorescu on February 24, 2016, 16:24:21 PM
-
Unde in Bucuresti se pot vedea scule de masina OK? M-am cam saturat de treaba cu internertul, gasesti deal bun, poze, zici ca produsul e de firma, si ajunge un rahatel mic de plastic... eventual dintr-o serie cu probleme, rebuturi sau lichidari de stoc. Ceri schimbul si primesti raspuns ca nu se mai fabrica sau ca nu mai au stoc.
De altfel prin marile magazine (dedeman, brico etc.) se pun la vanzare tot felul de chinezarii de proasta calitate si oferta e limitata.
Si ce firme recomandati? Am vazut ca YATO sunt agresivi pe marketing dar multi zic ca sunt proaste. Le-am vazut si nu mi se par lucrate mai cu atentie decat o trusa de chei facuta de o firma obscura cine stie pe unde.
De FERM ce parere aveti? Stiu ca mai era o firma producatoare de unelte la Brasov, cu multe patente etc. dar am vazut ca lucreaza mai mult indirect si au reprezentanti de vanzari regionali, deci nu puncte de desfacere...
Sincer, caut scule cum erau pe vremuri si am vazut si eu la tatal meu care are aceleasi chei de zeci de ani si pe vremuri desfacea batrana dacie de cateva ori cu ele. Dar s-au mai pierdut din ele si zicea ca sunt romanesti sau ceva firme care nu mai exista. Nici el nu mai stie. Le are de cand avea varsta mea...
-
Scule romanesti de calitate :
http://www.mob-ius.ro/
Am un patent si o cheie cu clichet de dimensiuni mari.
-
Sincer si fara misto , eu mi-am luat chei fixe , inelare sau inelare cu clicket de la Lidl.Si crede-ma ca am facut mai mare treaba cu ele decat demontat ceva la masina.Cu ele imi repar(montat/demontat) toate utilajele din pravalie.Si asta ultimul e cam cat 3 Subaru la un loc.
-
Da, la mob-ius faceam referire cand spuneam ca au reprezentanti de vanzari zonali si nu puncte de lucru sau desfacere.
Merci Serban! Pana la urma tu ai vazut mai multe scule la viata ta (a nu se interpreta gresit) asa ca probabil ti-ai dat seama de calitatea celor de la Lidl chiar daca nu erau brand.
-
Eu am gasit scule MOB IUS in Selgros acum ceva vreme.
-
Ma refer strict la chei de la Lidl.Ca asa , scule electrice am ingropat o tona...
-
Eu am luat de la Lincos, sunt pe Preciziei.
-
Ia si tu dintr-un dedeman sau hornbach ceva crom vanadiu nu forged...am indoit la chei forged..., faci din cheia de 10 una de 11 sau de 12 cu putina forta si un surub intepenit
-
Pe 3 martie intra la lidl chei inelare cu clichet. ;) nu-s fortzoase dar sunt comode.
To boldly go where no socket has gone before.
La dedeman stiu ca erau connex multe. Si scumpe. Hornbach au chestii bune.
-
Pana la urma am reusit sa gasesc o trusa de scule Mob-Ius care sa imi satisfaca mare parte din dorinte la un pret decent pentru calitatea oferita. Material Crom-Vanadiu.
La Thunder Tools Brasov (sculediverse.ro) este singurul loc unde am gasit trusa aceasta Trusa Fusion Box Mediu TCCT28Px1/2'' capete/accesorii 9436-28.
In rest este vanduta la set cu alte truse pe la 1500-2000 lei. Avantajul acesteia fata de altele (de la acelasi producator) este ca include suficiente prelungitoare si are capetele tubularele de bujii. Restul truselor ba au una, ba cealalta. Si imi trebuia una la 1/2" intrucat am deja o trusa de 1/4".
(http://s19.postimg.org/9r83vr5rn/IMG_20160316_114225.jpg)
Mai gasiti alte truse la pret bun pe magaziadescule.ro
Am ales sa merg pe mana romanilor in ciuda pretului usor mai mare fata de producatorii polonezi sau cehi.
Garantie 12 luni, ceea ce nu am mai intalnit pana acum. Dar poate ca mai nou se ofera garantie la astfel de truse.
-
Interesanta. Eu am ceva de genul http://www.lincos.ro/trusa-chei-tubulare/trusa-tubulare-1-4-dk-141046 . Adica mai are niste chestii in plus.
PS: cheie dinamometrica pentru stergatoare are? ;D
-
La Thunder Tools Brasov (sulediverse.ro)
Ai "mancat" un C ;D
-
Speram sa nu va prindeti, Horia ;D
Bituri am in trusa de la Nor Auto si nu imi mai trebuie. Dar trebuie neaparat sa iau dinamometrica de ceasuri :D
-
Ne poti suma cheltuita pe aceasta trusa? Eu unul nu vad ca ar fi disponibila separat.
-
540 lei
-
Securea razboiului a fost dezgropata! Asta inseamna ca Impreza ramane si va primi niste upgrade-uri.
Succes!
-
Pret bun pentru o trusa profesionala. Sa te bucuri de ea si sa NU ai ce sa desfaci cu ea la masina, in afara de bujii si elemente de interior bineinteles.
-
Thunder tools Brașov? Nu cumva Sânpetru?
-
Jud. Brasov
-
Recomandare clesti pentru obturat/gatuit furtunuri (http://www.sculebgs.ro/images/stories/virtuemart/product/1717.jpg) de apa? Imi trebuie doi, pentru furtunurile de radiator. N-as da o avere, nu-s scule cu pretentii.
-
Jud. Brasov
Jud Brasov, Orasul Sanpetru.
Am intrebat pentru ca eu livrez la ei cand aduc scule din afara tarii.
-
Chei de filtru ulei caut. Ceva recomandari? Pentru Outback 2.5i am citit ca merge cheia de 67mm cu 14 fete.
Ultima data la WRX mi s-a facut la propriu rau sub masina incercand sa il desfac, l-am gaurit, am incercat chei franceze si pana la urma a reusit tata cumva cu o carpa si cheia franceza.
Cum ma asteapta 2 schimburi de ulei rapide la Outback vreau sa nu mai trec prin acest cosmar.
Merci!
PS: Ma uitam la asta: http://www.yato-shop.ro/Chei-filtre-de-ulei/YT-0595-Set-Chei-Tubulare-3-8-pentru-Filtru-Ulei-15-piese in ideea ca cine stie la ce le mai folosesc. Desi Fordul si Opelul din familie au filtru de tip insertie in carcasa reutilizabila.
-
(https://www.artsport.ro/images/products/artsport.ro/Flexor-0.18-kg-Soft-Master-Sport.jpg)
Sau...
(https://www.magazinulcuscule.ro/sites/magazinulcuscule.ro/files/styles/uc_product_full/public/products_images/YT-0825.jpg?itok=lC_pQGRV)
Cea din urma e foarte versatila multumita sistemului cu chinga, ai acces din multe parti, sub multe unghiuri. Totusi cred ca nu stie sa se descurce cu cele stranse ca la balamuc.
Ideea-i ca daca-ti faci singur schimburile, infiletezi pana la contact + 1 tura si nu ca eroul, e imposibil sa ai probleme la demontare.
Edit: cred ca asta rezolva orice.
(http://www.emagazinuldescule.ro/images/produse/AT1718A.jpg)
-
Eu le-am strans mereu contact plus jumatate de tura. Pe la un sfert deja aplicam forta. Din pacate nu toti fac asa plus ca oricum el se mai strange de fel.
-
Vad o tura completa (http://i.imgur.com/krUlgXP.jpg).
-
Poate simtim diferit contactul. Eu la contact ma refer atunci cand deja buza filtrului atinge sus racitorul.
In fine, ideea este ca spatiul e mic, stii doar ca este intre serpii de la evacuare si nu prea poti face o priza corecta. De asta o cheie mi se parea mai potrivita. Nu stiu daca e loc de lantul ala.
Varianta chinga am vazut ca e destul de apreciata. Numai sa nu imbatraneasca chinga aia pana la urmatorul schimb de ulei :D
-
Eu la asta (https://www.magazinulcuscule.ro/scule/scule-auto/cricuri/hidraulice/tip-crocodil/yato/yt-1720-cric-hidraulic-tip-crocodil-2t?gclid=EAIaIQobChMIh9ek-uz77wIVBJN3Ch3C_AcbEAEYASAAEgK3UvD_BwE) ma uitam.
La Kaufland au avut acum vreo 3 sapt oferta la crocodil hidraulic
Cele de 2.5 sau 3T sunt prea grele si totusi cam mult ptr cat ai pe o punte
Am preluat un fragment din topicul "Loc de dat cu capul" intrucat discutia cred ca va fi mereu de actualitate.
Asadar, in 2021, prin primavara cumparam produsul din link-ul lui Andrei. Un cric cu o capacitate de 2t dar care parea mult mai robust decat cele mai ieftine de 3.5. Ma interesa sa pot sa ridic si foresterul macar de placa din fata sau de difful spate, daca nu de prag.
A fost bun, si-a facut treaba cam 2 ani. Ridica Foresterul la limita cat sa ii pot da jos rotile. Am avut grija sa imi rup spatele depozitandu-l in casa si l-am carat de fiecare data cand aveam nevoie sa schimb rotile la masini sau sa umblu pe la ceva ce necesita demontarea unei roti.
De prin toamna anului trecut sau de prin primavara, a inceput sa ridice din ce in ce mai putin la o cursa. Prima parte da in gol si apoi ridica putin pe final de cursa. E clar ca pistonul nu mai are compresie. Deci inca un cub de fier vechi folosit amatoriceste de cateva ori pe an. Cred ca este al treilea cric crocodil care va ajunge la reciclat.
Are cineva experiente pozitive cu pernele acelea de aer? Sau aveti recomandari pentru un cric hidraulic care sa tina. Daca e mare, va trebui sa stea afara, acoperit, protejat, dar nu voi avea cum sa il bag in casa, deci trebuie sa reziste la inghet si la +40 de grade.
Adica ok, mi-am scos banii pe el, si sunt ok sa dau acum si 700 lei pe unul mai trainic, dar m-ar ajuta ceva recomandari.
PS: sa nu mai aud de yato. Tot ce am luat de la ei a fost de slaba calitate sau prost proiectat. Vezi si pompa de extractie ulei cu tijele scurte de nu ajung nici pana in baia de ulei.
-
Daca n-a curs din el, ii trebuie doar o completare cu ulei hidraulic si aerisire.
-
Am tot vazut zeama prin cutia lui. La cat e de "mare" cred ca a fost suficient.
-
P'al meu nu l'am mai folosit dupa primul an (incomod de dat jos din pod), dar daca retin bine, in cutie venea si ceva oring de rezerva, probabil cel care e predispus sa cedeze incat sa curga uleiul. Poate merita reparat si mai tragi de el 2-3 ani
-
Am gasit la dedeman ulei hidraulic la 1l. Singura optiune astazi.
Am pus cam 60-80ml si am schimbat si oringul. Merge iar bine. Uitasem ce repede poate sa ridice asta.
-
Folosesti ca puncte de ridicare pe cele centrale sau pe prag? Ca la mine crocodilul asta parca nu ridica suficient pentru punctele alea centrale, cel putin ochiometric, cand am avut intentia
-
Depinde ce fac si depinde de masina. Pentru forester la punctele centrale folosesc un bloc de lemn care sa ajute cu inaltimea pana o pun pe capre.
L-am bagat in magazie (cricul) si cand m-am dus azi dupa pranz avea ulei sub. Deci pe undeva curge din piston si nu am ce sa ii fac. Il mai folosesc la primavara si gata. Desi azi dimineata a mers excelent.