Subaru club Romania
Jurnale de bord => Legacy & Outback => Legacy/Outback IV (2004-2009) => Topic started by: dmp on June 16, 2016, 18:48:48 PM
-
Salut,
Va prezint masina mea, Outback 2.5 4AT, 2009. Acum are 114.000 km.
A fost cumparata de noua din Romania, fiind printre ultimele modele produse din seria BP.
Probabil ca asa se explica prezenta VDC-ului si a padelelor.
In afara de intretinerea normala, s-au schimbat de 2-3 ori bucsele de la bara stabilizatoare.
In 2015 am schimbat distributia si amortizoarele, toate cu piese originale.
Acum o luna am schimbat un burduf planetara ( cel de langa cutie, dreapta ) si rulmentul de la cardan.
Masina merge ca noua. ;D
(https://s32.postimg.cc/z03h2kbl1/Paltinis_2013_1.jpg)
(https://s32.postimg.cc/drpsl4x45/Paltinis_2013_2.jpg)
(https://s32.postimg.cc/hpd2ajjxh/Strategica_2012.jpg)
-
Bine-ai venit! Este cu numere de CT?
-
Bine v-am gasit !
Nu, numerele sunt de IF.
-
Unde este facuta a treia poza?
-
Pe Strategica. Este un drum prin padure si apoi prin golul alpin, intre Transalpina si Valea Latoritei.
-
Bienvenue !
A treia poza am mai vazut-o undeva pe un forum, mai demult .....
-
Merci !
Poate ai vazut ceva asemanator, pentru ca este pentru prima data cand apare.
Peisajele sunt superbe in acea zona.
-
Bine te-am gasit cu jurnalul.
Vad ca te bucuri de ea la maxim. Cum ti se pare automata in afara drumurilor asfaltate?
-
Bine v-am gasit.
Am uitat sa spun ca masina precedenta a fost Forester SG 2.0 5MT. Asa ca pot face o comparatie. Desi Foresterul 2.0 avea cuplul mai mic, cu reductorul cuplat parca nu te oprea nimic. Aceeasi senzatie este si cu automata, care este mai comoda si mai usor de folosit, nemaiavand grija ambreiajului clasic. In afara asfaltului, la Subaru sunt ok ambele variante.
Cutia manuala cu reductor oferea totusi un avantaj, la coborarea pe un drum cu zapada / gheata era mult mai safe, aproape ca nu trebuia sa franezi. In treapta 1 cu reductor se coboara foarte incet. Probabil ca diferenta de viteza se datoreaza rapoartelor diferite.
-
Salutare si aici. Frumoasa masina. Arata impecabil. LA intalnire nu am apucat sa o vad prea bine ,azi era si curata. Zici ca e noua...
-
Dar XT-ul i l-ai vazut? 8)
-
Nope. Doar am povestit.
-
Salut !
Multumesc pentru aprecieri, Serban ! Masina imi place si incerc sa o pastrez cat mai bine.
A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe aici, asa ca revin cu informatii.
Am ajuns la 142.000 km. Nu sunt chiar asa multi km in plus pentru ca am mai mers si cu SG XT-ul.
In afara de reviziile normale ( ulei motor + filtre ), am mai inlocuit:
- burduf planetara stanga ( tot cel de langa cv )
- bucse bascula fata cu unele tip grupa N, dupa ce, anul trecut am incercat unele din poliuretan, care, in ciuda avantajelor evidente erau prea rigide si generau prea multe zgomote si vibratii
- placute frana fata
- rulment stanga fata
- vaselina culise etriere
- bujii
- arcuri si amortizoare, pentru ca masina ajunsese o aproape o barcuta, din punctul meu de vedere. Amortizoarele sunt KYB, arcurile fata sunt OEM iar arcurile spate sunt King Springs, cumparate direct de la producator. Acum este mai rigida si foarte placuta la condus. Cu rotile de iarna 215/60/16, distantele de la centrul rotii la aripa sunt de 430 mm pe fata si 434 mm pe spate, plus/minus 2 mm.
Am mai mers de 3-4 ori prin padure si pe drumuri forestiere si se comporta bine.
Mi se pare remarcabil faptul ca in aproape 10 ani nu a aparut nimic deosebit.
-
Dupa inlocuire arcuri + amortizoare.
-
Arata foarte bine masina. Era bine sa fi măsurat inaltimea inainte si dupa ca sa vezi cum sta treaba exact.
-
Am masurat si inainte: 418 mm pe fata si 416 mm pe spate.
Specificatiile sunt:
- UE, AUS 429 mm fata si 430 mm spate
- USA 439 mm fata si 438 mm spate
-
Pai s-a ridicat bine. Sau altfel spus, era lasata bine :D Sa te bucuri de ea! Se vede pe spate ca e la inaltime buna. O sa fie si mult mai ok in afara drumurilor asfaltate.
-
Da, asa este.
Multumesc, Mihai !