Subaru club Romania
Diverse => Discuții libere => Topic started by: alin7 on January 19, 2017, 04:38:07 AM
-
salut,
am un wrx wagon 05 cumparat de la 0 mile si in curand probabil nu o sa mai am nevoie de el. M-am gandit ca in loc sa il vand aici (SUA) la mica publicitate pe craigslist pe f putini $ as putea sa il trimit in ro unde s-ar gasi cineva din familie sa il foloseasca. Masina are multi km (peste 150k mile) dar e 100% stock si merge perfect - nu am avut nici o problema cu ea ever. Intrebarea ar fi daca sunt sanse sa fie omologat si/sau inscris acolo si niste costuri aproximative.... Nu sunt sigur ca s-a vandut modelul ala in Ro vreo data. WRX wagon cu motorul turbo de 2 L
cred ca la emisii ar fi cam echivalentul lui euro4 din cate imi aduc aminte - e din California unde au niste reguli mai stricte
parca mentiona cineva inainte ca a adus un forester dar modelul lui se vanduse si in romania...
-
Șansele sunt mari, peste 90%. Singura fază pe care o știu e că trebuie ca vitezometrul să arate (și) kilometri, nu doar mile.
-
Ca si modificari, cred ca e de ajuns ce zice adinegru.
Modelul s-a comercializat si la noi, deci are omologare.
In ceea ce priveste intocmirea cartii de identitate, costurile sunt in jur de 400ron.
Avand in vedere ca masina este adusa din spatiu extracomunitar, vei plati 10% taxe vamale pe valoarea ei declrata, si 19% din suma valorii ei declarata + costul de transport declarat, ceea ce constituie TVA.
E bine sa vorbesti inainte cu un comisionar vamal, deoarece persoana care va face importul trebuie sa obtina un numar EORI de la biroul vamal, si dupa ce masina e in tara, trebuie facuta declaratia vamala.
-
Deci paguba e la vama, nu la inmatriculat. Plus ca am vazut atatea cu numere de SUA incat nu trebuie neaparat sa ii pui numere de RO. Oricum se poate aduce fara probleme. Mai sunt pe aici care au varianta americana, mai ales la Tribeca.
-
cele cu numere de US sunt ramase asa pt. ca nu au fost inmatriculate si nu poti sa-ti faci RCA si alte cele ....
o poti inmatricula in Romania fara taxe vamale/TVA daca faci procedura din aia de "repatriere" :)
-
mersi pentru raspunsuri !
are speedometru si in mile si in kilometrii deci la asta e ok.
nu imi e prea clar cu taxele 10% + alti 19% ? valoarea declarata de mine ? adica eu zic ca masina este $3k platesc la ce zic eu sau ce evalueaza altcineva?
nu merge chestia de repatriere pentru ca asta cred ca implica eu sa ma mut cu domiciliu inapoi in ro
-
evaluarea o fac cei de la vama dupa ceva cataloage..etc..ca la asigurari
in rest asa functioneaza UE cand e vorba de achizitii din afara UE: se aplica taxa vamala la valoarea bunului cu transport inclus si apoi Tva (tot la valoarea cu transport inclus) ... altfel toata lumea ar cumpara prea usor/ieftin chestii din afara UE
-
A mea a fost importata din Elvetia in aprilie anul trecut. Totul s-a calculat in functie de valoarea de pe actul de vanzare-cumparare. Daca suma batea la ochi, ar fi confruntat cu listele despre care vorbeste andea.
In cazul tau, fa un act de vanzare-cumparare catre o persoana din familie care sa se ocupe de import, si pe baza acelui act se va face vamuirea...ca banuiesc ca nu astepti tu masina in port.
-
Care mai este situatia cu adusul in tara,ma intereseaza si pe mine partea cu omologarea ,doar ca este din orient
-
este masina capcana ? :)
-
XV 2.0 2016,nou nout....... ;) nu se merita pentru capcana
Nu are in schimb ''Certificat CE'' ,nu stiu ce este sau cum arata,pentru a cere aici.Daca exista :)
-
Auzisem ceva poveste de groaza despre un duster 2.0 benzina adus de pe la talibani.
Dar ala era 2.0, motor nevandut in UE, fara omologari, fara norme de poluare, fara nimic. De groaza am zis. :)
-
Auzisem ceva poveste de groaza despre un duster 2.0 benzina adus de pe la talibani.
Dar ala era 2.0, motor nevandut in UE, fara omologari, fara norme de poluare, fara nimic. De groaza am zis. :)
Are Euro 4 :)
Engine Bore x Stroke (mm) 82.7 x 93
Capacity (cm3) 1.998
Compression ratio 11.0
Engine air supply Normally aspirated
Engine Type F4R 403
Fuel Petrol
Fuel injection type Sequential multi-point
Fuel tank capacity (I) 50
Number of Cylinders 4 in-line
Peak power (hp) 135
Peak torque Nm CEE (Nm) 195
Peak torque rating (rpm) 4000
Total number of valves 16
CONSUMPTIONS AND EMISSIONS
CO² (g/km) 195
Emission control level Euro 4
Fuel Consumption (City) 10.9
Fuel Consumption (Extra-urban) 6.8
Sursa http://www.renault.co.ir/en/cars/duster/Specifications.html
-
Acelasi motor 2.0 de pe XV in Romania este euro 6,aici nu am cu ce sa demonstrez sau cum sa aflu din serie caroserie(JF2GP26D5GG270683) sau motor(FB20BJXH6A).
Am inteles ca certificatul CE ar fi necesar la RAR,daca are sau a vazut cineva un CE pentru XV 2015-2016.....sa imi fac o idee,tare mult as vrea sa plimb XV-ul asta si pe asfalt romanesc!