Subaru club Romania
Discuții despre modelele Subaru => Forester => Topic started by: emsi_greaban on November 20, 2018, 19:56:07 PM
-
Salutare colegi,
Detin un Subaru Forester 2011, 2.0, motor Ej20, 150 HP, GPL.
Acum pentru prima oara aud o bataie in motor doar la frana de motor...dupa mai multe verificari in service-uri ajung la SMT...ce sa vezi...nu mai aveam ulei, la aprox 10.000 de km dupa schimb.
Nu mai conteaza daca este normal sa consume atat sau nu, am refacut schimbul, bataia a disparut de la motor....in schimb ceea ce nu stiu este la ce sa ma astept acum de la motor? ce trebuie sa fac sa il protejez? ce riscuri am?....
Merci,
-
Joja e la indemana mereu. Nu trebuie mers la SMT sa vada ei. Te astepti la alt motor... Scuza ma , dar acolo e primul loc unde te uiti cand bate. Si daca era in frana de motor , cuzinetii sunt pa pa...
-
La SH se poarta moda asta. Masinile seamana cu europenele normale si sunt intretinute similar.
Se foloseste ulei pentru VW iar intervalele de schimb sunt lungi sau foarte lungi.
Am vazut cel putin 5 SH-uri aspirate(fara instalatii de gaz) care nu mai aveau ulei in motor. Nu este o problema constructiva a motorului, este o problema de atitudine a detinatorilor.
-
Merci...am invatat si sunt constient ca o sa ma coste.
Mai departe, merg direct cu motorul in service sau astept....ce nu stiu?
O alta intrebare: sa schimb motorul? sa il repar, unde imi recomadati sa merg? de preferat Bucuresti sau Brasov
-
10 mii dupa schimb este tocmai ... urmatorul schimb!
Chiar a consumat 5 litri de ulei si a lasat baia goala? Io asa inteleg! (https://www.esq.ro/emoticons/unsure.gif)
-
Boxer,zici că e vorba de mentenanta precară,sau e normal așa ceva?Daca e normal,nu mi se pare deloc ok.
-
Mai ales...
-
E normal. Sa vezi pe forumul de biciclete oamenii suparati ca ei fac reviziile la 30.000 si la 15.000 le consumase mai mult de 1l de ulei. Erau cu procesul in mana domne ca incearca dealerul sa ii insele.
Asa ca la Subaru inca sunt oameni mai normali, dar si aici exista obiceiul de nu mai verifica nimic la masina pentru ca s-a obisnuit lumea cu senzori la tot.
Catre cel ce a initiat topicul: Mergi asa acum si verifica uleiul constant. Mai mult decat sa se strice nu are ce sa se intample. Deci nu are sens sa te apuci sa il refaci acum daca inca merge. Consumul mare e si din cauza GPLului
-
Totuși,cānd e presiunea sau nivelul scăzut de ulei in motor nu te anunță cumva printr-un martor īn bord?
-
Nu am avut martori aprinși in bord
Merci...va țin informați!
-
Totuși,cānd e presiunea sau nivelul scăzut de ulei in motor nu te anunță cumva printr-un martor īn bord?
Mba da. Cand e deja prea tarziu...
-
Am īnțeles.Merci de info.
-
Īncă ceva, oare este indicat sa pun ceva aditivi in motor ? Voi folositi?
http://metabond.eu/ro/produs/metabond-spirit
-
Nu
-
Nu
-
Nu
-
Clar...merci mult!
-
Raspuns dat cu intarziere dar probabil folositor. Prin ceva asemanator am trecut si eu cu un Forester SH diesel 2011. La probele facute la cumparare nu mi-a trecut prin cap sa verific si nivelul uleiului. De abia dupa vreo doua saptamani am verificat si am vazut ca mai aveam ulei doar pe capatul jojei. Nu stiu cat timp a functionat masina asa. Am cautat variante de aditivi pentru a preintampina eventualele neplaceri si cea mai buna solutie pe care am gasit-o a fost sa folosesc un aditiv pe baza de bisulfura de wolfram (WS2). Eu am folosit un produs frantuzesc dar sunt si alti producatori si pana acum, dupa doi ani ,nu am probleme.
-
Cred ca ar trebui sa verifici daca folosesti un ulei compatibil sau ar mai fi posibil sa fi nimerit ceva contrafacut. Dat fiind faptul ca ai GPL in 10000km chiar nu ar trebui sa ai consum de ulei fiindca nu este diluat cu benzina. Eu la 160000km am consum de ulei doar cand merg tare 160-180km/h pe distante foarte lungi, 700-1000km.