Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Tutoriale => Topic started by: Pfaizzzer on January 22, 2019, 23:29:19 PM
-
Tutorial complet pentru inlocuirea kit-ului de distributie la EJ20.
Cuprinde:
-prezentare piese AM;
-montare pompa de apa si termostat;
-montare role si curea;
-reglare ghiduri curea;
-strangere surub fulie arbore cotit.
Am sperat sa il mai restrang la editare, dar nu am reusit, asa ca luati cu popcorn (1:30h)! :D
-
recomand sa tai mustiucu ala de metal de la termostat si sa lasi gaura direct ,este mai sanatos pt motor !
-
Ma gandesc ca acel orificiu are rol de egalizare pentru presiunea apei atunci cand termostatul este inchis.
In ce sens crezi ca eliminarea “mustiucului” va imbunatatii racirea, ca eu nu-l vad sa blocheze gaura?
-
Daca e vorba de zdranganitoarea aia de pe termostat, aia e o supapa unisens de deaerare.
N-am vazut filmul.
-
De aia e vorba, dar tot nu ineleg ce “deaereaza”.
-
Posibil evitare cavitatie. Habar n-am.
Cred ca Victor se refera la faptul ca "gaurind" termostatul, practic ii cobori temperatura de deschidere cu cateva grade bune.
-
Viteza fluidul este suficient de mare pentru aparitia cavitatiei?
-
Io nu ma mai bag in discutii d-astea. Mi-a ajuns cu pistoanele de frana ^-^
-
:) ce sa zic ... si eu am gaurica largita si mustiucul scos ... in principal ca sa fiu sigur ca nu se acumuleaza gaze acolo care sa blocheze/intarzie deschiderea termostatului ...
-
Asa! Ca zdranganitoarea se pune in sus.
-
:) ce sa zic ... si eu am gaurica largita si mustiucul scos ... in principal ca sa fiu sigur ca nu se acumuleaza gaze acolo care sa blocheze/intarzie deschiderea termostatului ...
corect !
p.s la subaru exista 2 tipuri de distributie pe curea sohc( single over head cam ) =1 axa ( 1.5 , 1.6 , 1.8 , 2.0 , 2.5 pana in 2004-05 )
si dohc ( dual over head cam) =2axe ! ( 2.0 si 2.5 nu conteaza daca sunt turbo sau aspirate este acelasi cod de curea de
distributie)
-
2.5 SOHC aspirat e pana prin 2011 cel putin.
-
Va pierdeti in detalii ;)