Subaru club Romania
Tehnic => Tehnică auto generală. Întrebări și răspunsuri. => Specific Subaru => Topic started by: Lup_Alb on April 01, 2019, 23:07:11 PM
-
Cod piesa Denumire Cantitate Pret
Short Block SUBARU 2.0 D (Bloc motor) + transport- nordicmotorcenter.com 1 4240 Eur
2294000955 Volanta SACHS (Volanta masa dubla) – autohut.ro 1 1924 Ron
13142AA110 TENSIONER-CHAIN – alpadrino.ro 1 294 Ron
13142AA110 TENSIONER-CHAIN – PARTSOUQ.com 1 40,44 $
800606720 BOLT-6X23X10 – PARTSOUQ.com 5 2,5 $
10105AB670 GSKT&SEAL SET-ENG (Kit garnituri motor 2.0D) partsouq 1 203,99 $
44616AA080 GASKET-EXHAUST – PARTSOUQ.com 2 9,32 $
44011AE01A GASKET RM– PARTSOUQ.com 1 4,84 $
44022AA123 GASKET(CR) – PARTSOUQ.com 1 9,62 $
44011AG000 GSKT– PARTSOUQ.com 1 7,7 $
44616AA090 GASKET-EXHAUST– PARTSOUQ.com 1 4,66 $
44616AA100 GASKET-EXHAUST– PARTSOUQ.com 1 5,58 $
11044AA750 GSKT-CYL HEAD (Garnitura chiuloasa) – PARTSOUQ.com 1 48,37 $
10944AA050 GSKT-CYL HEAD,2 (Garnitura chiuloasa) – PARTSOUQ.com 1 48,37 $
11095AA150 BOLT AY-CYL HEAD (Suruburi chiuloasa) – PARTSOUQ.com 12 52,44 $
13188AA030 GEAR CP-MAIN– PARTSOUQ.com 1 26,05 $
13133AA010 SPROCKET CP-RDCTN– PARTSOUQ.com 1 52,09 $
15010AA340 PUMP ASSY-OIL EG (Pompa ulei) – PARTSOUQ.com 1 116,28 $
15208AA110 ELEM CP-OIL FLTR (Filtru ulei) – PARTSOUQ.com 1 9,23 $
15049AA120 STRAINER ASSY-OILFG (Sorb ulei) CarParts-Pros.com 1 29,16 Eur
17542AA070 PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com 1 81,09 Eur
17542AA080 PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com 1 81,09 Eur
17542AA090 PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com 1 81,09 Eur
17542AA100 PIPE-FUEL DLVY (Teava combustibil) CarParts-Pros.com 1 76,39 Eur
92828-Y-606J GLOW PLUG NGK 4 478,36 Ron
CN-SL-072 TEAVA CIRCUIT AER INTERCOOLER (Turbo works) 1 70 Ron
KC83D Filtru combustibil MAHLE ORIGINAL KC83D – autohut.ro 1 68 Ron
13143AA090 Lant distributie – alpadrino.ro 2 512 Ron
902370029 Flange nut (piulita evacuare) - SMT 10 155,3 Ron
14035AA530 GSKT – INT MANIF - SMT 4 172,32 Ron
14738AA080 GSKT – EGR PIPE – SMT 1 38,79 Ron
808106950 BOLT – 6x21x18 – SMT 6 52,92 Ron
800608030 BOLT – 8x28x20 – SMT 3 18,18 Ron
800610860 BOLT – 10x95x40 – SMT (surub prindere electromotor) 2 43,34 Ron
800610850 BOLT – 10x80x40 – SMT (surub prindere electromotor) 2 82,58 Ron
Ulei Subaru by Motul 5W-30 – SMT 7 541,45 Ron
Antigel Subaru G11 by DYNAMAX – SMT 5 99,96 Ron
Injectoare DENSO –remanufacturate de fabrica - opel-scanner.ro 4 3200 Ron
Reconditionat Turbina – robnec.ro 1 800 Ron
Vama piese PARTSOUQ 1 76 Ron
TVA piese PARTSOUQ 1 590 Ron
Manopera SMT (montat/demontat, reconditionat chiuloase, diagnoza, etc) 1 5000 Ron
-
Mulțumim
-
In primul rand, felicitari pentru efortul depus si multumiri pentru informatiile complete si detaliate !
Pana-mi sorb cafeluta, am facut eu un total:
- 4588,82 Euro
- 641,48 $
- 14.271,20 Lei
Asta ar fi, la cursul de azi, cca. 8.138,56 Euro.
Avand in vedere faptul ca in suma de mai sus intra si ambreiaj, injectoare, bujii, etc, nu-i chiar rau !
Dar nici super afacere nu-i daca luam in calcul timpul pierdut si nervii consumati cu operatiunile de identificare, cautare si achizitie !
Acum am verificat oferta primita pentru aceasta operatiune de la Auto Kino in 2015 (inainte sa-mi fie aprobata inlocuirea motorului in garantie).
Fara piesele necesare pentru inlocuire ambreiaj, injectoare si bujii, pretul ofertat pentru piesele necesare (shortblock, & accesorii) a fost de cca. 5300-5400 Euro + TVA (avand in vedere faptul ca la vremea aia TVA-ul era de 24%, ar fi fost cca. 6696 Euro cu TVA - la TVA-ul de azi ar fi cca. 6426 Euro TVA inclus). La astea se adauga manopera (ofertata la acea data la 2400 lei / 545 Euro + TVA).
PS: Chiar asa, preturile indicate mai sus sunt cu sau fara TVA ?
-
Am comandat intai blocul prin Noiembrie 2018. Cat timp am asteptat sa vina, am incercat sa-mi fac o lista cu restul pieselor necesare de pe internet. A fost imposibil... Pe 7 ianuarie m-am dus la Daniel cu gandul sa-i cer o lista cu piesele necesare, pe care care mi-a si furnizat-o cu multa bunavointa. In aceeasi zi m-am apucat de cumparaturi.
Preturile contin TVA.
-
În cît timp ți-a venit blocul
Sunt de calitate sau se întîmplă la fel cu vibrochen. Multumesc frumos
-
Short block-ul l-am platit pe 29 noiembrie si ei l-au pus la curier pe 18 decembrie.
Short block-urile sunt celele folosite la motoarele euro 5, deci as spune ca da, te tine multi ani de acum inainte. Mai repede o sa interzica astia masinile diesel pana iti moare motorul din nou.
-
Multumesc dar eu am motor euro4 ee20 se potrivește blocul?
Și te rog spune-mi cum ai procedat cu plata blocului .Multumesc
-
Probabil, in cel mai siplu mod cu putinta - prin transfer bancar !
-
Multumesc frumos din suflet
La mine e euro 4 motorul ee20 sper că mai fabrică tipul ăsta de bloc
-
Mai citeste pe forum la fiabilitate boxer diesel. Nu se mai foloseste acel bloc tocmai din cauza problemelor. Toate sunt blocuri euro5 si se potrivesc perfect. De fapt, nu influenteaza cu nimic norma de poluare, dar e mai usor in exprimare.
-
Eu as spune ca pisele sunt o problema minora. Pt alea bani sa fie...
Problema principala este la cine o faci. O sa observi ca sunt mai putine decat degetele de la o mana service-urile care pot executa o operatie asa complicata si in care sa ai incredere.
Eu zic sa gasesti intai la cine o faci si dupa aia sa te apuci de cumparat piese. Eu asa am facut.
-
+1
-
Pe marți îmi ajunge blocul 👍
-
Salutare! am si eu aceiasi problema la Outback 2012 , Euro5. Din cate am gasit pe net problema la motoarele diesel mai este actuala.
-
Am reușit să pun motorul la punct cu bloc motor nou pompă de ulei nouă și toate garniturile schimbate din polonia. Dar au mai intervenit alte probleme. Motorul toarce frumos dar după 30 de km mi s-a dus turbo apoi s-a înfundat filtrul de particule. Dar pînă la urmă am rezolvat problema. După vre-o 300km făcuți îmi zorgăne pe partea dreaptă față motor mecanicul a zis că e posibil să fie pistonul intizator patina.Acum are cineva idee unde găsesc distribuție nouă vă mulțumesc .
-
Ai citit cu atentie lista ? Ai toate informatiile acolo…
Ce bine ca ai postat problemele aparute dupa reparatie. Poate abserva si cei care cred ca doar schimband short block-ul se rezolva.
La un moment dat o sa apara probleme cu majoritatea pieselor din lista.
As putea spune, fara sa gresesc, ca toate piesele din lista sunt OBLIGATORIU de schimbat, altfel mai bine duceti masina la dezmembarari si o sa fiti mai linistiti si cu mai multi bani in buzunar.
-
Cu toate că am luat o țeapă de la nemți motorul era siliconat la partea interioară unde este semeringul asta e cel mai nașpa pentru mine cît de parșivi pot fi unii oameni.Dar în suflețelul meu sunt mulțumit că am reușit să o pun pe picioare.
-
Nici nemtii astia nu mai sunt ce-au fost. Majoritatea dealerilor sunt oricum turci, polonezi...pana la urma si neamtu’ poate trage o teapa O0
-
Aviz amatorilor de masini din DE care sunt bune, merg perfect pana la intrarea in tara si poate putin dupa.
-
Buna asta cu ”motorul siliconat” !
Nu cumva era si a unei babute ?
Pare-se ca inca -s muuulti ce care cred in Mos Craciun si Zana Maseluta !
PS: Bine ca ai rezolvat motorul !
Sper ca de acum incolo sa te bucuri de masinuta muuuulte mii de km fara incidente !
-
Da faptul mă deranjează foarte tare căci am luat-o din reprezentanță subaru cu unic proprietar. Dar nimeni nu avea cum să își dea seama eu după 9mii km mi-am dat seama că nu e bună treabă cînd a inceput să îmi curgă ulei