Subaru club Romania
Diverse => Știri auto => Topic started by: MihaiFlorescu on December 02, 2010, 10:30:32 AM
-
Subaru a lansat recent pe piata japoneza noul Trezia. Este un monovolum compact pentru oras ce ii are ca si competitori directi pe Honda Fit/Jazz, Opel Meriva si altele.
De fap, noul Trezia este un Toyota restilizat iar ca dimensiuni este identic in latime si lungime cu modelul produs de Honda, dar este cu 5cm mai inalt.
Motoarele disponibile sunt doua la numar. Un 1.3l si 95CP si un 1.5l si 107CP ambele fiind echipate cu o cutie de viteze CVT in standard. Tractiunea integrala este disponibila decat optional pentru motorizarea de 1.5 litri. Oficialii marcii nipone au declarat ca intentioneaza sa lanseze modelul si pe piata europeana dar nu au dat mai multe detalii. Pe piata japoneza, Subaru si-a setat un target de 1000 masini vandute pe luna ??? Pretul de lansare este de 16.000$
(http://img820.imageshack.us/img820/7530/subaruf34ns113010815.jpg)
(http://img600.imageshack.us/img600/9907/subarur34ns113010815.jpg)
(http://img689.imageshack.us/img689/4509/subarufintns113010815.jpg)
Parere personala: Imi place volanul :D
via insideline.com
-
Europenii au ocazia sa vada in premiera acest model la salonul auto de la Geneva. Subaru va aduce noul Trezia echipat cu propulsorul pe benzina de 1.3 litri, dar si cu un motor diesel de 1400cc. Nici unul dintre motoare nu apartine marcii nipone.
-
TREZIA Open Doors week-end
Vineri 25.02 intre orele 17:00-19:00
Sambata 26.02 intre orele 9:00-17:00
Showroom-uri Subaru Motors Trading
Showroom Pallady: Bd. Th. Pallady nr. 47, tel. 021 345 55 35
Showroom Baneasa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 42-44, tel. 021 361 05 05
am primit mail...
-
si eu am primit mail...dar parca nu e pe gustul meu.
-
Din lipsa de ocupatie , m-am inscris la un drive test...
O sa va spun miine seara cum merge...
-
seamana cu ceva...as zice noul chevrolet spark :(
-
Marcelutza la ce ora te-ai programat si unde? Baneasa sau Paladi?
-
Salut Stefan 1
Programarea e pentru ora 17 azi 25.02 la Baneasa.Il stiu pe Andrei Popescu , ca el s-a ocupat de vinzarea Foresterului meu.
De fapt am programat-o pe madam, dar cica nu are chemare la aventura, asa ca o sa ma sacrific tot eu, ca de obicei !
-
Testam Trezia :) Revenim cu impresii!
-
Am testat si am ramas cu un gust amar...
Poate fac eu comparatie cu Foresterul , la demaraj sau cum ar zice unii care se pricep, la cuplu.
Nu are de nici o culoare !!
Altfel , interiorul dragut, portbagaj destul pentru clasa ei, dar motor.. wax albina !
Si cu Tico am demaraj de 10 ori mai bun decit Trezia...
SI apropo, m-am uitat si la preturi fata de Toyota Verso.La Toyota pretul este cu vreo 10000 mai mult, depinde de motorizare.
-
Am fost sa vedem si noi Trezia. Am testat varianta pe benzina, singura disponibila in Romania. Pretul de pornire este de 14.000 eur.
Primul lucru care mi-a atras atentia a fost volanul, asa cum spuneam si in mesajele anterioare si imbucurator este ca directia este la fel de buna, destul de tare si precisa.
La plusuri adaugam vizibilitatea buna si spatiul interior excelent. Parca si calitatea materialeleor este una buna. Peste tot se gasesc combinatii de piese de la Toyota cu piese de la Subaru. Consumul afisat era de 7.8 si pentru un model de teste in rodaj spun ca este bun. Mi-a mai placut cutia de viteze manuala in sase trepte, destul de precisa, dar totusi nu am reusit sa ma obisnuiesc cu pozitionarea ei. Suspensia destul de ferma isi face treaba, nu va ganditi acum ca este cea de pe STi, dar e ok. Pentru un motor de 1.3 mie mi s-a parut ca trage destul de bine si indicatorul pentru schimbarea vitezelor este o dotare buna, dar parca prea statea aprins mereu ;D De partea cealalta franele raspund foarte bine (a se nota ca modelul este echipat cu discuri de frana fata/spate).
Cel mai mare minus il primeste pentru pozitia la volan. M-am aplecat dupa frana de mana, pedalele erau prea aproape de mine, volanul prea departe si tot bordul prea departe... nu am reusit sa imi gasesc pozitia comoda la volan. M-a deranjat faptul ca motorul porneste decat cu ambreiajul calcat si faptul ca toate pedalele aveau o cursa foarte scurta. Este totusi o masina de oras, nu de curse. De asemenea, dupa 4000 ture parca plange in hohote motorul. Este drept ca inca nu s-a lasat si poate cu timpul mai scade si zgomotul produs de acesta. La 14.000 eu cred ca se gasesc variante mai bune, mai ales ca nu ofera nimic din ceea ce inseamna subaru, adica AWD si boxer.
Cam atat imi vine in minte acum. Dan, pozele te rog :)
EDIT: Inca un mare minus il primeste pentru stergatoare. Singurul stergator de pe fata nu este suficient si cel de pe spate nu sterge decat o mica parte a lunetei. Partea proasta este ca a fost gandita pentru piata japoneza si sterge luneta mai mult pe partea pasagerului decat pe partea soferului.
-
Deci in consecinta,cam scump 14k de euro doar un volan nu?
-
Iata si pozele:
(http://img97.imageshack.us/img97/4125/dscf1317zs.jpg) (http://img97.imageshack.us/i/dscf1317zs.jpg/)
(http://img198.imageshack.us/img198/4219/dscf1318x.jpg) (http://img198.imageshack.us/i/dscf1318x.jpg/)
(http://img52.imageshack.us/img52/9965/dscf1319y.jpg) (http://img52.imageshack.us/i/dscf1319y.jpg/)
(http://img192.imageshack.us/img192/8468/dscf1320a.jpg) (http://img192.imageshack.us/i/dscf1320a.jpg/)
(http://img20.imageshack.us/img20/3976/dscf1323j.jpg) (http://img20.imageshack.us/i/dscf1323j.jpg/)
(http://img820.imageshack.us/img820/5538/dscf1326.jpg) (http://img820.imageshack.us/i/dscf1326.jpg/)
(http://img12.imageshack.us/img12/9157/dscf1327m.jpg) (http://img12.imageshack.us/i/dscf1327m.jpg/)
-
As vrea sa adaug:
In spate nu exista acea coloana pe mijlocul masinii, de unde rezulta un sentiment de spatiu la picioare. In plus, al treilea pasager va sta foarte comod.
Am fost impresionat de numarul mare de spatii de depozitare (cine duce lipsa, le oberva din prima :P)
Cd playerul mi s-a parut a fi foarte primitiv, similar cu cele de pe Opelurile 98-2000.
Din punct de vedere al zgomotului interior, mi s-a parut ca se incadreaza in limitele clasei ei. Zgomotul nu este sesizabil chiar si in cazul cand masina rula cu 100km/h sau in momentul in care motorul avea peste 3500 rot/min.
-
Imi place aspectul exterior al masinii simpatica. Si tractiunea 4x4 este optionala ?
La ce pret ajunge daca vrei si 4x4?
-
Din cate am inteles, 4x4 nu vine in Europa.
Varianta cu 4x4 se gaseste numai in Orient si Japonia si vine pe cutie automata + un motor mai mare.
-
Daca era 4x4 chiar ma incanta dar asa mi se pare cam rasuflata.
-
Domnilor,parerea mea este ca e acelasi rahat de alti producatori cu acelasi ambalaj,dar cu alta eticheta.Hai sa fim seriosi...pasiunea noastra pentru subaru e facuta pe altceva si se bazeaza pe altceva,nu pe genul asta de masini.Ganditi-va la ce va face sa va simtiti mandru intr-un subaru si apoi mai ganditi-va la Trezia...
-
Salut Stefan 1
Programarea e pentru ora 17 azi 25.02 la Baneasa.Il stiu pe Andrei Popescu , ca el s-a ocupat de vinzarea Foresterului meu.
De fapt am programat-o pe madam, dar cica nu are chemare la aventura, asa ca o sa ma sacrific tot eu, ca de obicei !
buna,baieti ...si fete! nu aveam de gand sa ma bag in seama,dar ma provoaca unii care se dau loviti.nu credeti tot ce cititi- pt Marcelutza nu e un sacrificiu sa conduca,dimpotriva,este una din cele mai mari placeri.ma gandesc ca o fi devenit sacrificiu cand a vazut ca masina nu corespunde asteptarilor lui....
sa va spun si impresia mea: ca design exterior am avut un reject la botul masinii-prea scurt,pare cam neterminata.interiorul frumos,spatios,confortabil,portbagaj maricel.mi-a placut si pozitia schimbatorului de viteze si m-am simtit foarte bine la volan adica in sfarsit imi ajungeau si mie picioarele ca lumea la pedale spre deosebire de Forestica al nostru unde nu imi gasesc pozitia nici macar dupa ce reglez volanul&scaunul.si am plecat la drum....primul obstacol: nu pleca,frate,de pe loc....pana cand mi s-a spus ca tb apasat ambreiajul pana la....fund!motiv pt care mi s-a mai oprit o data pana m-am obisnuit,dar mi se pare incomod desi ei au spus ca acest lucru este gandit pt securitate.....mai ales cand ai copii (ca subiforest-copilul l-a pornit pe Tico intr-o zi cand avea nervi si cum era in viteza...a avut un mic zvac.eh,nu se ducea departe,pana in poarta,dar de atunci a invatat si el sa verifice daca masina e in viteza inainte de a-si satisface placerea de a auzi/ambala motorul.....atentie,Celalalt,ca subarita se transmite genetic) nici mie nu mi-a placut faza cu un singur stergator. din pdv tehnic ....ma abtin sa fac comentarii ca nu ma pricep.tot ce va pot spune este ca nu are zvac la pornire.bine,involuntar o compar nu numai cu piTico-ul dar si cu Forestica...si oricum am mers cam putin ca my loving husband m-a tras in piept si de data asta.....la intoarcere ma tot gandeam eu ca e mai lung drumul cand stai in spate(tarOM stie) dar chiar si asa parca eu am condus mai putin.si nu-mi dadeam seama de ce...pt ca eu am mers din baneasa pana la prima statie peco unde este un McD si acolo a trecut marcelutza care s-a dus pana la otopeni,a facut rondul si ne-a intors la showroom.asa ca halal egalitate.... ;D
una peste alta pe mine nu m-a deranjat asa de tare ca n-a ajuns in nu stiu cate secunde la 100km/h ca am nevoie de masina de oras cu consum mai mic,dar nu fuse nici love at first sight......sunt nehotarata ca intotdeauna ,am zis ca mai fac un drive test cand o avea si Trezia-frezia aia de testare vreo 3000km ca acum avea numai vreo 250 parca.asta asa ca sa vad cum merge dupa ce e rodata ca mai avem de plata la Forestica :(
-
Da Misela parerile sunt impartite pentru asta sunt zeci de modele de masini ca fiecare persoana sa-si gaseasca masina potrivita personalitatii lui si stilului de condus.
Dar imi mentin parerea Trezia este o masina de 2 lei fara 4x4.
-
Oameni buni prea omorati masina fara sa fiti corecti parerea mea. Da ok Trezia este un gunoi daca il compari cu un STI, ceea ce toti iubim si de aia ne aflam aici, dar nu este ok sa compari Trezia cu un STI, la fel cum nu poti compara un Forester cu un STI. O astfel de masina ca sa fie comparata corect si sa vedem ce au facut exact producatorii nostri iubiti trebuie testata cu masini similare din clasa ei directa. Daca am gandii la fel si Honda Jazz e un gunoi daca il compari cu NSX Type R, sau Yaris daca il compari cu o Supra sau tot asa. Si nu cred sa aduca un 4x4 cand bataia pe piata europeana este atat de stramta, cand ne gandim ce ar insemna adaugarea unui 4x4 la costul masinii ne dam seama ca nu ar mai fi deloc competitiva cand batalia se da pe 10 euro diferenta intre masini...
-
Ai dreptate Tom in tot cea ce spui dar nu comparam cu Sti ci doar vroiam sa se pastreze tractiunea 4x4 pe toate modelele.
-
da corect si eu as fi dorit aceeasi chestie, dar in targetul masinii nu ar avea sens sa aiba 4x4 la fel cum nici pentru Justy nu exista aceasta optiune, sau cel putin asa vad eu lucrurile
-
STI are dreptate....Trezia acopera o nisa,are alt target si anume cei care isi doresc o masina de oras mica,cu consum acceptabil,cu care sa te poti strecura usor,sa o poti parca oriunde,eventual sa o pliezi si sa o iei la subrat.eu am nevoie de o asemenea masina.....ideal ar fi sa uit cand am alimentat ultima oara.asa ca ar trebui comparata cu cele din clasa ei sau cu Justy.probabil ca emblema de Subaru creeaza confuzii si alte asteptari......dar o firma serioasa asa se respecta: arunca pe piata un produs pt fiecare categorie de clienti aratand astfel ca fiecare este important ....uite asa ajungi sa bagi mana in buzunar :D
-
Trezia este defapt un Yaris Verso! Ce alte asteptari sa ai?